O, vast wel...quote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:31 schreef Ole het volgende:
Is die nog ergens te zien op uitzendinggemist?
Ik was in de warquote:Op vrijdag 23 januari 2009 17:45 schreef static het volgende:
Hoe kom jij er trouwens bij om aan E. stellig te vertellen dat ik nog in de UK ben?
Wie niet tegenwoordigquote:
voor jou schatjequote:
quote:Op vrijdag 23 januari 2009 20:09 schreef Elounda het volgende:
[..]
voor jou schatje![]()
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=8703536&md5=4ef04e7e1fb45b4e7543f7d7e47a5f09
van mij![]()
quote:27-01-2009 09:34:24
VROUW IS DRIES ROELVINK SPUUGZAT...
Voor zijn vrouw Luciënne is de maat vol. Ze wil dat Dries Roelvink uit de echtelijke woning vertrekt! Exclusief aan Story vertelt Dries dat hij doodsbang is voor de eenzaamheid...
Luciënne, de vrouw van Dries Roelvink, is het na hun mislukte lijmpogingen nu echt spuugzat. Ze wil dat Dries vertrekt! 'Luciënne wil niet op deze manier oud worden met mij,' vertelt Dries aan Story. 'Ze houdt het niet meer vol en weigert nog langer omwille van onze twee zoons bij elkaar te blijven. Ik moet vertrekken.'
Dries had gehoopt bij Luciënne te blijven om samen de kinderen op te voeden. 'Luciënne heeft gezegd dat ik een woning voor mezelf moet zoeken. Zij wil dan het liefst in dit huis blijven wonen, en dat vind ik prima. Ik blijf natuurlijk nog wel langskomen om de kinderen op te vangen als zij aan het werk is in de horeca.'
Eenzaam
Tot nu toe heeft Dries die beslissing steeds uitgesteld. 'Ik zie als een berg op tegen het alleen zijn en het alleen thuiskomen,' vertelt hij verder. 'Ik heb nooit eerder op mezelf gewoond. Tot nu toe ben ik altijd van de ene naar de andere relatie gegaan. Dus dit zou voor het eerst in mijn leven zijn dat ik op mezelf woon. Ik ben bang voor die eenzaamheid.
Als ik nu thuiskom van een optreden, ga ik altijd eerst bij mijn zoons kijken en kruip daarna naast Luciënne in bed. Niet dat er ooit iets gebeurt tussen de lakens, hoor. Wat dat betreft leven we al jaren als broer en zus.'
Geen euro
En als er een ander in het leven van Luciënne komt? 'Na twintig jaar samenzijn gun ik haar ook nog wel een aantal leuke jaren met een ander,' vertelt Dries. 'Hoewel het wel een vreemde situatie zal zijn als er een andere man in het spel is. Maar ze heeft me verteld dat ze voorlopig niet van plan is om een andere man in huis te halen. Of ik opensta voor een nieuwe liefde? Kijk, als ik morgen verliefd word, dan laat ik dat natuurlijk gebeuren.'
Het zal best een zware last voor Dries zijn, voor twee huishoudens te moeten zorgen. 'We moeten heel goed op een rijtje zetten of ik me de dubbele woonlasten kan veroorloven. Ik zou het liefst zien dat Luciënne hier kan blijven wonen en dat ik zo'n tachtig procent van de woonlasten kan blijven betalen. Ik vind dat geen enkel punt, maar het moet natuurlijk niet zo zijn dat ik geen euro overhoud voor mezelf.'
Ze werkt wel, maar part-time in een café. Daar kan ze in haar ééntje niet dat huis in Landsmeer van onderhouden.quote:Op woensdag 28 januari 2009 07:40 schreef lady-wrb het volgende:
ik snap niet dat mevrouw roelvink niet eens de handjes uit de mouwen kan steken.
waarom moet dries voor de woonlasten opdraaien? omdat dat kamperwijf van hem te fijn gebouwd is om te werken?
En niet te vergeten wijn drinken in zijn favoriete restaurant La Brochette!quote:Op woensdag 28 januari 2009 09:42 schreef Ole het volgende:
volgens mij kan/wil Dries niet voor de kids zorgen, Dan heeft ie geen tijd meer voor sportschool en zonnebank!
quote:Dries Roelvink bijt presentatrice.
Likkebaardend van genot heeft Dries Roelvink zich een echte vampier getoond..
De zanger beet tijdens De Nieuwe Uri Geller-show Hart van Nederland-gezicht Evelien in haar been. Dries: "Ik heb dit al eerder gedaan, en ik zou het nog een keer doen." Evelien merkte op dat zij bang werd van de bloeddorstige blik in de ogen van Dries.
Het maakte onderdeel uit van de act van Vincent, de 'vampier' in de Uri-show. De mentalist beende woest weg tijdens de act, maar werd teruggehaald door Patty Brard. Uri zei tegen Vincent: "Volgens de spelregels mag ik jou niet van het podium verwijderen, maar dat zou ik het liefst doen."
Het stemmende publiek vond het wél vermakelijk, en hield Vincent in de show. The Mask wordt het overigens steeds heter onder de voeten. Hij besloot helemaal niet meer te praten om herkenning te voorkomen.
Nee, maar dat kutwijf gaat ff voor.quote:Op zaterdag 31 januari 2009 14:54 schreef lady-wrb het volgende:
ben ik de enige die dries in de uri-geller-show maar een triest figuur vond?
Jij snapt het niet, he.quote:Op dinsdag 10 februari 2009 16:37 schreef Duderinnetje het volgende:
Omdat tegenwoordig geen enkele zichzelf respecterende ouder aan het schoolplein kan verschijnen zonder hoogbegaafd kroost zijn er inmiddels zoveel soorten IQ-testen ontwikkeld, dat zelfs een volkszanger die het woord 'succes' niet eens kan spellen, bovengemiddeld kan scoren.
quote:Dries Roelvink op de Duitse toer
Dries Roelvink lanceerde gisteren zijn eerste Duitse single Ich Komm Er An, aldus zijn woordvoerder.
De volkszanger wil ook op tournee gaan door Duitsland. De single is de Duitstalige versie van het Nederlandse nummer Ik Kom Er Aan uit 2007. Voor later dit jaar staat een Duitstalig album gepland. Vorig jaar speelde de zanger een hoofdrol in de film I Love Dries, die niet in de bioscoop verscheen maar slechts een aantal keer in Van der Valk-restaurants werd vertoond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |