Je weet nooit hoe het loopt natuurlijk, maar vaak wordt er juist een plaat gekozen waar de jocks een oppepper van krijgen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:20 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar ben ik ook bang voor... sowieso de horror van Giel in het huis
Ik hoop echt dat ze mensen de kans geven die er nog nooit in hebben gezeten: Annemieke, Domien, Paul of Rudy
Psies. Op die van Novastar - die ik wèl goed vind - valt niet echt te springen natuurlijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef MichielV het volgende:
[..]
Je weet nooit hoe het loopt natuurlijk, maar vaak wordt er juist een plaat gekozen waar de jocks een oppepper van krijgen.
Maak er een remix van zou ik zeggen, pitch en tempo een stukje omhoog en een beat erachter.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Psies. Op die van Novastar - die ik wèl goed vind - valt niet echt te springen natuurlijk.
Trusteeeeeeeeeeeeeeeeee!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo lieverds! Lange dag met veeeeel vertraging met t OV gehad! Ik reis ook eens per week via Den Bosch hoor; één grote chaos!!
En:
Dag lieverds! Morgen weer een lange dag, hopelijk zonder vertraging met t OV! Nu dus lekker slapen!
Daaaaaaaaaaag!
* Jannekje7 vindt dat wel weer genoeg voor vandaag, zeker met dit zeer vreemde, maar uitbundige en liefhebbende humeur van vanavond!
* Jannekje7 heeft echt geen alcohol op, maar wel een slaapgebrek wat een beetje het zelfde effect lijkt te hebben!
ben wel 2de keus , dan ga ik er energie in stoppenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:27 schreef muisje-eliza het volgende:
En Djurre die ook al iemand kent
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]the Darkness[ afbeelding ]
*blij is dat de collectie luchtgitaren naast z'n computer staat*
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:31 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]the Darkness[ afbeelding ]
*blij is dat de collectie luchtgitaren naast z'n computer staat*
*ahem*quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Way to go Bren! Is dit je eerste topic?
Vast weer iets van een Brits bandje, dat pept lekker op.
'n Reppert erbij, en 't feest is compleet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Maak er een remix van zou ik zeggen, pitch en tempo een stukje omhoog en een beat erachter.
Annemic moet direct Diergaarde vervangenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef jmac het volgende:
Annemieke & Domien mogen eerst eens rijpen. Die zijn nog veels te jong en ongerijpt. Dan eerder een Rudy idd die zich het afgelopen jaar heeft bewezen in combinatie met Giel omdat dat nu eenmaal 10x meer aandacht eraan geeft en hij wel heel veel luisteraars heeft en weet hoe alles al werkt.
Uhuquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Way to go Bren! Is dit je eerste topic?
Coen, Giel en Rudy zou ik ook wel een mooie combinatie vinden. De jocks uit de ochtend- en avondspits en een underdog.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:32 schreef jmac het volgende:
Annemieke & Domien mogen eerst eens rijpen. Die zijn nog veels te jong en ongerijpt. Dan eerder een Rudy idd die zich het afgelopen jaar heeft bewezen in combinatie met Giel omdat dat nu eenmaal 10x meer aandacht eraan geeft en hij wel heel veel luisteraars heeft en weet hoe alles al werkt.
Stoer. En die kleur van de luchtgitaar past ook zo mooi bij de achtergrondquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Kijk, hier heb ik m'n luchtgitaarrek neergezet:
[ afbeelding ]
Mooie lucht drum en blokfluit heb je staanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Maar Rudy op een maandag uit z'n programma halen is wat lastig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen, Giel en Rudy zou ik ook wel een mooie combinatie vinden. De jocks uit de ochtend- en avondspits en een underdog.
Ik zie ze niet????quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
zal maar over je gezegd worden janneke, word je er al week vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Uhu
Slaap lekker! Ik heb trouwens over jou gedroomd vannacht.
En de gedachte aan haar uiterlijk is veel...... nouja, je begrijpt 't welquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Annemic moet direct Diergaarde vervangen. Niks tegen Diergaarde maar Annemic is een prettige wakker worden in het weekend stem
.
misschien misleidingquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar Rudy op een maandag uit z'n programma halen is wat lastig.
Geld heb ik niet, maar spúllen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooie lucht drum en blokfluit heb je staan
Opwindender? Spannender? Gieler?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de gedachte aan haar uiterlijk is veel...... nouja, je begrijpt 't wel
*proest*quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal maar over je gezegd worden janneke, word je er al week van
WOW!!! die gitaar vooraan is mooi zegquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
[ afbeelding ]
Dat blijkt ja. Net zoals we heel veel verdienen maar veel te weinig krijgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geld heb ik niet, maar spúllen...
Ik moest drie keer lezen voordat ik hem snapte.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Dit is net zoiets als een stagiair laten zoeken naar de klapper met zoekgeraakte facturen![]()
Ja, mss is dat 't wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Opwindender? Spannender? Gieler?
HAHAHAHIHIHI IK ZEI GIELER!!!
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef Brennel het volgende:
Het was geen [EkdomModus] keiiiiiiiiiharrrrrrrrrrde porrrrrrrnoooooo [/EkdomModus] hoor
Zijn, worden en blijven veel leuker dan mannen ooit zullen zijn, worden en blijven.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen voordat ik hem snapte.![]()
Je hebt gelijk dat je ongelijk hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zijn, worden en blijven veel leuker dan mannen ooit zullen zijn, worden en blijven.
En ik heb altijd één keer meer gelijk dan jij.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je ongelijk hebt
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe blij ik voor je ben.
Nou, ik heb wel een keer zo'n droom gehadquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
Laat ons er nou ff van genieten joh
Waar beweer ik dat ik ongelijk heb?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je ongelijk hebt
Mijn natuurkunde proefwerk, wat doe je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een keer zo'n droom gehaddat ik met een vriendin achterin een auto...
![]()
Mèn, wat is dat raar wakker worden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een keer zo'n droom gehaddat ik met een vriendin achterin een auto...
![]()
Mèn, wat is dat raar wakker worden.
Dat kan ik vanaf hier niet zienquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn natuurkunde proefwerk, wat doe je?
Giel?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ookmet een iemand die jullie allemaal kennen
Die lag volgens mij naast de bougievonkjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand m'n plintenladdertje nog gezien
Die ene met iets van dom in de naam..?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ookmet een iemand die jullie allemaal kennen
Ik hoorde een tijdje geleden van een kennis die in een bouwmarkt werkt dat er daadwerkelijk mensen daarom komen vragen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand m'n plintenladdertje nog gezien
Fok! staat weer op instortenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef Noortje. het volgende:
Nog iemand anders die steeds moet F5'en wil hij de pagina goed laten laden? :s
Eric?quote:
krijg er nou al honger vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Keuze is weer:
Voorgerechten
Salade van roseval aardappel met een tataar van schotse zalm en wasabi
mayonaise
Hoofdgerechten
Catch of the day, elke dag wisselend visgerecht
Nagerechten
Very fat creamy double baileys nutty cappuccino with caramel topping,
starbucks eat your hart out
Klinkt alsof die bediening daar elke dag met speren op koeien gaan jagen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hunt of the day, elke dag wisselend vleesgerecht
Ah, gevonden. Daar lag de kopermagneet ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die lag volgens mij naast de bougievonkjes![]()
bestel maar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voorgerechten
Carpaccio van rundermuis met ingekookt aceto-balsamico azijn,
knoflookolie, geroosterde pijnboompitten en oude Beemster kaas
Hoofdgerechten
Nagerechten
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenavond - heeeel vervelend - weer uit eten met collega's, nu van de afdeling (anderhalve week geleden was met subafdeling). Keuze is weer
:
*complete menukaart
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klinkt alsof die bediening daar elke dag met speren op koeien gaan jagen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenavond - heeeel vervelend - weer uit eten met collega's, nu van de afdeling (anderhalve week geleden was met subafdeling). Keuze is weer
:
Voorgerechten
Salade van roseval aardappel met een tataar van schotse zalm en wasabi
mayonaise
of
Carpaccio van rundermuis met ingekookt aceto-balsamico azijn,
knoflookolie, geroosterde pijnboompitten en oude Beemster kaas
of
Limburgse grotchampignons in tempurabeslag met knoflookmayonaise
Hoofdgerechten
Catch of the day, elke dag wisselend visgerecht
of
of
Spaghetti met pesto, bospaddestoelen, zongedroogde tomaat en oude
Beemster
Allen 1/3de![]()
Nagerechten
Vanille ijs met toffeesaus, koekjescrunch en gedroogde appel
of
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijdje geleden van een kennis die in een bouwmarkt werkt dat er daadwerkelijk mensen daarom komen vragen!![]()
![]()
Ik belde altijd naar Scoot voor de plintenladdersquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijdje geleden van een kennis die in een bouwmarkt werkt dat er daadwerkelijk mensen daarom komen vragen!![]()
![]()
Je had het moeten filmen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Toen ik nog in de accountancy werkte, heb ik een stagiair bij de klant ook daadwerkelijk om de klapper met zoekgeraakte facturen laten vragen. Toen ie die niet kon vinden, vond ik dat ie de zwarte kas maar es moest gaan tellen. Hij begreep 't allemaal niet
. Die heeft niet lang meer stagegelopen
.
Des te raarder wakker worden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hup daar droogt eliza gelijk van op.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef broer het volgende:
Wie vraagt er op het laatste nippertje nog even Celia Trigger van Marike Jager aan?
quote:
Jijzelf?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef broer het volgende:
Wie vraagt er op het laatste nippertje nog even Celia Trigger van Marike Jager aan?
Welke functie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Kom je dan ook meteen bij ons werken?
Ik doe het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef broer het volgende:
bah, jij sadistquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Toen ik nog in de accountancy werkte, heb ik een stagiair bij de klant ook daadwerkelijk om de klapper met zoekgeraakte facturen laten vragen. Toen ie die niet kon vinden, vond ik dat ie de zwarte kas maar es moest gaan tellen. Hij begreep 't allemaal niet
. Die heeft niet lang meer stagegelopen
.
Michiel@3fm.nl succes.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef broer het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wij zijn als vier handen op twee buiken.![]()
quote:
Niet zulke moeilijke vragen gaan stellen op de dinsdagavond he?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, uh... waar ben je goed in?
[Jambers]quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen gaan stellen op de dinsdagavond he?!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
[Jambers]
Overdag is Roel een normale man uit Maastricht, maar zodra het avond wordt veranderd Roel in een ...
[/Jambers]
[..]
[Jambers]
Overdag is Roel een normale man uit Maastricht, maar zodra het avond wordt veranderd Roel in een ...
[/Jambers]
o my god , ik hoorde in gedachten in die zwoele stem van jambersquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
[Jambers]
[/Jambers]
Dus feitelijk mogen on_air en ik onze handen dicht knijpen dat we vorige week maandag overleefd hebben?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
[Jambers]
[/Jambers]
Nah, ik heb toch maar besloten dat ik lekker in Arnhem blijfquote:
Wat is de stelling?quote:
MIsschien die avond wel, maar wie weet wat de langer termijn effecten zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus feitelijk mogen on_air en ik onze handen dicht knijpen dat we vorige week maandag overleefd hebben?!
Ja, hoezo? Heb je geen internet??quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik bijna kunnen verwachten, hè.
(Maar helaas - te laat. Morgen weer een kans.)
Roel overweegt ook in arnhem te gaan wonenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch maar besloten dat ik lekker in Arnhem blijf![]()
Beep beep beep beep beep beep beep beep beep bee.ee...
Arnhem is tof!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch maar besloten dat ik lekker in Arnhem blijf![]()
Beep beep beep beep beep beep beep beep beep bee.ee...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus feitelijk mogen on_air en ik onze handen dicht knijpen dat we vorige week maandag overleefd hebben?!
*afspraak met de huisarts maakt*quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
MIsschien die avond wel, maar wie weet wat de langer termijn effecten zijn.
[..]
[Jambers]
[/Jambers]
Doe mij maar de Aston Healey 3000 mark IIIquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil een Audi R8. Nou ja, eigenlijk liever een Aston, maar laten we klein beginnen.
quote:
Da's een Austin, heul wat anders.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij maar de Aston Healey 3000 mark III
Zo moeilijk is dat echt niet tochquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel ga jij ook nog is proberen 1000 posts in 1 dag te halen net als broekpaling
Ik heb zo'n dag al gehad geloof ik. Of iig aardig bij de 1000 in de buurtquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel ga jij ook nog is proberen 1000 posts in 1 dag te halen net als broekpaling
1000 post op 1 dag? Wowquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mwah... dan moet je in een aantal goedlopende topics op zo ongeveer alle posts een reactie geven...quote:
Volgens mij heb ik nooit meer dan iets van 200 op een dag gehaald, maar dat zal Arcee wel wetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dag al gehad geloof ik. Of iig aardig bij de 1000 in de buurt. Ergens in 2002, geloof ik. Meen dat daar recent ook ergens een lijstje van stond.
op naar de 6666quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:01 schreef Noortje. het volgende:
Doe mij maar zoiets:
[ afbeelding ]
OMGZ dit was mijn 1666ste post. Duivels...![]()
Of in elk onzintopic iets posten, kom je ook een aardig eind mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... dan moet je in een aantal goedlopende topics op zo ongeveer alle posts een reactie geven...
wat broekpaling doet is baggeren in klaagbaak slowchat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Of in elk onzintopic iets posten, kom je ook een aardig eind mee.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat broekpaling doet is baggeren in klaagbaak slowchat.
het vuurtje van sex on fire is ondertussen wel gedoofdquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Alweer die KoL... tijd voor een nieuwe single.
over 2 weken ? , zijn gemiddeld 71 posts per dag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zullen we eerst naar de 2666 gaan?
Yup. Daar komt heel weinig zinnigs uit....quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat broekpaling doet is baggeren in klaagbaak slowchat.
Ik probeer het ook nietquote:
Dat is toch met iedereen in KLB SC ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Daar komt heel weinig zinnigs uit....
kun je geen grafiekje maken met de laatste 48 uur qua aantal posts per uurquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Tijdens mn stage zat ik op 200 posts per dag, en dat deed ik af en toe nog wat
Hier ook.. ik vind er echt geen bal meer aan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het vuurtje van sex on fire is ondertussen wel gedoofd
Ik ook wel eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit meer dan iets van 200 op een dag gehaald, maar dat zal Arcee wel weten
heeft toch ook de meeste gebande usersquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Daar komt heel weinig zinnigs uit....
Vind `m nog steeds geweldig. Maar Use Somebody mag intussen inderdaad wel eens gedraaid gaan wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Hmm... als ik een stageplaats heb (zit nu te wachten op -hopelijk- goedkeuring vanuit de stageverlener na een stage-sollicitatiegesprek) moet ik maar eens kijken of ik tijd heb om in de StageSC te gaan posten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Tijdens mn stage zat ik op 200 posts per dag, en dat deed ik af en toe nog wat
Oh ja, dat moet wel lukken denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
kun je geen grafiekje maken met de laatste 48 uur qua aantal posts per uurmet per dag een ander kleurtje lijntje zodat je 24 uur ziet met 2 lijnen
Aan het KLB volkjequote:Op dinsdag 25 november 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
heeft toch ook de meeste gebande users
Mijn eerste post was ook iets als: "ik zal hier wel niet veel zijn want druk", maar we weten allemaal hoe dat is afgelopenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hmm... als ik een stageplaats heb (zit nu te wachten op -hopelijk- goedkeuring vanuit de stageverlener na een stage-sollicitatiegesprek) moet ik maar eens kijken of ik tijd heb om in de StageSC te gaan posten.
Idd jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heeft toch ook de meeste gebande users
Die is er: http://videoclips.blog.nl(...)of-leon-use-somebodyquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Nooit meer goed gekomen, wat voor stageplek zoek je sirolf.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn eerste post was ook iets als: "ik zal hier wel niet veel zijn want druk", maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen![]()
nooit meer wat van gehoordquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Mijn eerste post was ook iets als: "ik zal hier wel niet veel zijn want druk", maar we weten allemaal hoe dat is afgelopen![]()
Webdevelopment.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Nooit meer goed gekomen, wat voor stageplek zoek je sirolf.
Thanks, ga ik even checken na Duffyquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Die is er: http://videoclips.blog.nl(...)of-leon-use-somebody
heb je mn bericht op pagina 4 gelezen?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
Inhoudsloos stukje tekst.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7910
Ik heb er nu 12, denk niet dat ik dat ga redden..quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
over 2 weken ? , zijn gemiddeld 71 posts per dag.
Totaal anders dan SoF. Ben er niet zo weg van..quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:13 schreef Broekie het volgende:
[..]
je hebt er vandaag alquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb er nu 12, denk niet dat ik dat ga redden..
Verzoek de goden nu nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef -Hans- het volgende:
Heerlijk de snelheid van dit forum.
Ik bedoelde gemiddeld aantal posts jwtz.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt er vandaag al
36 in dit topic
14 in vorige topic over vandaag.
dat zijn er al 50
heb het over het gemiddelde wat je in 2 weken moet posten om de 1000 te halenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik bedoelde gemiddeld aantal posts jwtz.
hoop het toch nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:27 schreef -Hans- het volgende:
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=7910
Ohhhhh.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:39 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het over het gemiddelde wat je in 2 weken moet posten om de 1000 te halen
Je hebt het door, vandaag red je het makkelijk, doe je een onsje meer heb je reserve voor de weekenden waar het posten altijd langzamer gaatquote:
Zullen we er anders 4 weken van maken? *mompelt iets met toetsweek*quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt het door, vandaag red je het makkelijk, doe je een onsje meer heb je reserve voor de weekenden waar het posten altijd langzamer gaat
En toch vraag je het aan, gewaagdquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:43 schreef broer het volgende:
En dat voor Marike Jager, die eigenlijk vooral niet-zo-leuke muziek maakt...
Nou! Dat was echt een typisch geval van 'living on the edge'!quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
En toch vraag je het aan, gewaagd
Niet eens in een soeppan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:45 schreef Brennel het volgende:
Wat doe je als je warme chocomelk wilt, maar je vindt de bekers die je hebt te klein?
Dan doe je het in een soepkom
Kom je mee drinken dan?quote:
Thanks, zal ik nodig hebben.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:51 schreef Brennel het volgende:
Truste Noor! Succes met je natuurkunde proefwerk (toch?) morgen
Te moe en gedachten op 10 plekkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom dacht ik zojuist dat ik Viva La Vida aan het luisteren was toen het Violet Hill was?
quote:
Geen rechten etc om een topic te bekijkenquote:
Jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
ieuw wat n ranzige keuken bij Gordon
dat is een klusje voorquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
eerder n atoombomquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is een klusje voor
[ afbeelding ]
'Extra stevig als zelf geklopt'quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jummie je hebt er ook slagroom bij gedaan.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is een klusje voor
[ afbeelding ]
Als je het over de duivel hebt...quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:53 schreef Noortje. het volgende:
Waarom dacht ik zojuist dat ik Viva La Vida aan het luisteren was toen het Violet Hill was?
die nootjes eropquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:05 schreef Brennel het volgende:
[..]
'Extra stevig als zelf geklopt'![]()
Zelfs koekjes heb ik erbij.
Ik krijg er honger vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 23:02 schreef muisje-eliza het volgende:
Nootjes..?quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je daar maar gelukkig vrolijk van wordt.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:15 schreef borisz het volgende:
[..]
Als je daar maar gelukkig van wordt.
De url daarvan is http://www.superkeukens-tiel.nl/superkeukensplus/upload/75rob_kneus.jpg.quote:Op dinsdag 25 november 2008 23:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
dat is een klusje voor
[ afbeelding ]
Fleur Wallenburg neem ik aan?quote:Op woensdag 26 november 2008 06:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Wie heeft er foto's van Suzanne en Fleur van Giel
[inkoppertje]quote:Op woensdag 26 november 2008 09:52 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Goed plan!
Alleen denkt mijn baas daar waarschijnlijk anders over
quote:Op woensdag 26 november 2008 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, The Beatles
Eindelijk muziek! Eindelijk goeie britpop
aha, ik kan dus weer veilig naar 3 schakelen?quote:Op woensdag 26 november 2008 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
Ah, The Beatles
Eindelijk muziek! Eindelijk goeie britpop
Ja, maar voor hoe lang weet ik nietquote:Op woensdag 26 november 2008 09:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
aha, ik kan dus weer veilig naar 3 schakelen?
nou ja, met Gerard straks durf ik het wel aan. en anders gaan we weer terug naar Radio2 of de MP3 collectie. Heb nog wat liggen dat beluisterd 'moet' worden.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:59 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja, maar voor hoe lang weet ik niet
* naar vacaturebank.nl gaatquote:Op woensdag 26 november 2008 09:53 schreef Dandelion het volgende:
[..]
[inkoppertje]
wordt dan ambtenaar
[/inkoppertje]
Je was niet de enige die in de war was. Mijn moeder was er vrij snel bij om mij te corrigerenquote:Op woensdag 26 november 2008 10:32 schreef Sersjee het volgende:
De clip van dit nummer was dus mijn eerste kennismaking met Paul Simon. Ik heb zeker een jaar gedacht dat Chevy Chase Paul Simon was.
Omdat 'ie eten wil?quote:Op woensdag 26 november 2008 10:33 schreef Brennel het volgende:
Mogge.
Waarom vind mijn kat het toch nodig om elke ochtend rond een uur of 5 te proberen mij wakker te maken..?
quote:Op woensdag 26 november 2008 10:37 schreef SilentChaos het volgende:
M.I.A. Paper Planes
Sersjee, doe mee, we zijn de enige 2
Hey, ik rijm
grmbl.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:26 schreef Glacier het volgende:
[..]
Dan kun je geen ambtenaar worden. Bakken koffe zuipen staat in je taakomschrijving..
Sorry..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |