Niet zulke moeilijke vragen gaan stellen op de dinsdagavond he?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, uh... waar ben je goed in?
[Jambers]quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen gaan stellen op de dinsdagavond he?!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
[Jambers]
Overdag is Roel een normale man uit Maastricht, maar zodra het avond wordt veranderd Roel in een ...
[/Jambers]
[..]
[Jambers]
Overdag is Roel een normale man uit Maastricht, maar zodra het avond wordt veranderd Roel in een ...
[/Jambers]
o my god , ik hoorde in gedachten in die zwoele stem van jambersquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
[Jambers]
[/Jambers]
Dus feitelijk mogen on_air en ik onze handen dicht knijpen dat we vorige week maandag overleefd hebben?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
[Jambers]
[/Jambers]
Nah, ik heb toch maar besloten dat ik lekker in Arnhem blijfquote:
Wat is de stelling?quote:
MIsschien die avond wel, maar wie weet wat de langer termijn effecten zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus feitelijk mogen on_air en ik onze handen dicht knijpen dat we vorige week maandag overleefd hebben?!
Ja, hoezo? Heb je geen internet??quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik bijna kunnen verwachten, hè.
(Maar helaas - te laat. Morgen weer een kans.)
Roel overweegt ook in arnhem te gaan wonenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch maar besloten dat ik lekker in Arnhem blijf![]()
Beep beep beep beep beep beep beep beep beep bee.ee...
Arnhem is tof!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch maar besloten dat ik lekker in Arnhem blijf![]()
Beep beep beep beep beep beep beep beep beep bee.ee...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus feitelijk mogen on_air en ik onze handen dicht knijpen dat we vorige week maandag overleefd hebben?!
*afspraak met de huisarts maakt*quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
MIsschien die avond wel, maar wie weet wat de langer termijn effecten zijn.
[..]
[Jambers]
[/Jambers]
Doe mij maar de Aston Healey 3000 mark IIIquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil een Audi R8. Nou ja, eigenlijk liever een Aston, maar laten we klein beginnen.
quote:
Da's een Austin, heul wat anders.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doe mij maar de Aston Healey 3000 mark III
Zo moeilijk is dat echt niet tochquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel ga jij ook nog is proberen 1000 posts in 1 dag te halen net als broekpaling
Ik heb zo'n dag al gehad geloof ik. Of iig aardig bij de 1000 in de buurtquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Roel ga jij ook nog is proberen 1000 posts in 1 dag te halen net als broekpaling
1000 post op 1 dag? Wowquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Mwah... dan moet je in een aantal goedlopende topics op zo ongeveer alle posts een reactie geven...quote:
Volgens mij heb ik nooit meer dan iets van 200 op een dag gehaald, maar dat zal Arcee wel wetenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dag al gehad geloof ik. Of iig aardig bij de 1000 in de buurt. Ergens in 2002, geloof ik. Meen dat daar recent ook ergens een lijstje van stond.
op naar de 6666quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:01 schreef Noortje. het volgende:
Doe mij maar zoiets:
[ afbeelding ]
OMGZ dit was mijn 1666ste post. Duivels...![]()
Of in elk onzintopic iets posten, kom je ook een aardig eind mee.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Mwah... dan moet je in een aantal goedlopende topics op zo ongeveer alle posts een reactie geven...
wat broekpaling doet is baggeren in klaagbaak slowchat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Of in elk onzintopic iets posten, kom je ook een aardig eind mee.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat broekpaling doet is baggeren in klaagbaak slowchat.
het vuurtje van sex on fire is ondertussen wel gedoofdquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Alweer die KoL... tijd voor een nieuwe single.
over 2 weken ? , zijn gemiddeld 71 posts per dag.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zullen we eerst naar de 2666 gaan?
Yup. Daar komt heel weinig zinnigs uit....quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat broekpaling doet is baggeren in klaagbaak slowchat.
Ik probeer het ook nietquote:
Dat is toch met iedereen in KLB SC ?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Daar komt heel weinig zinnigs uit....
kun je geen grafiekje maken met de laatste 48 uur qua aantal posts per uurquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Tijdens mn stage zat ik op 200 posts per dag, en dat deed ik af en toe nog wat
Hier ook.. ik vind er echt geen bal meer aan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
het vuurtje van sex on fire is ondertussen wel gedoofd
Ik ook wel eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nooit meer dan iets van 200 op een dag gehaald, maar dat zal Arcee wel weten
heeft toch ook de meeste gebande usersquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. Daar komt heel weinig zinnigs uit....
Vind `m nog steeds geweldig. Maar Use Somebody mag intussen inderdaad wel eens gedraaid gaan wordenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:03 schreef -Hans- het volgende:
Alweer die KoL... tijd voor een nieuwe single.
Hmm... als ik een stageplaats heb (zit nu te wachten op -hopelijk- goedkeuring vanuit de stageverlener na een stage-sollicitatiegesprek) moet ik maar eens kijken of ik tijd heb om in de StageSC te gaan posten.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Tijdens mn stage zat ik op 200 posts per dag, en dat deed ik af en toe nog wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |