quote:
Niet zulke moeilijke vragen gaan stellen op de dinsdagavond he?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ja, uh... waar ben je goed in?
[Jambers]quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef Brennel het volgende:
[..]
Niet zulke moeilijke vragen gaan stellen op de dinsdagavond he?!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
[Jambers]
Overdag is Roel een normale man uit Maastricht, maar zodra het avond wordt veranderd Roel in een ...
[/Jambers]
[..]
[Jambers]
Overdag is Roel een normale man uit Maastricht, maar zodra het avond wordt veranderd Roel in een ...
[/Jambers]
o my god , ik hoorde in gedachten in die zwoele stem van jambersquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
[Jambers]
[/Jambers]
Dus feitelijk mogen on_air en ik onze handen dicht knijpen dat we vorige week maandag overleefd hebben?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef borisz het volgende:
[..]
[Jambers]
[/Jambers]
Nah, ik heb toch maar besloten dat ik lekker in Arnhem blijfquote:
Wat is de stelling?quote:
MIsschien die avond wel, maar wie weet wat de langer termijn effecten zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus feitelijk mogen on_air en ik onze handen dicht knijpen dat we vorige week maandag overleefd hebben?!
Ja, hoezo? Heb je geen internet??quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef broer het volgende:
[..]
[..]
Dat had ik bijna kunnen verwachten, hè.
(Maar helaas - te laat. Morgen weer een kans.)
Roel overweegt ook in arnhem te gaan wonenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch maar besloten dat ik lekker in Arnhem blijf![]()
Beep beep beep beep beep beep beep beep beep bee.ee...
Arnhem is tof!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nah, ik heb toch maar besloten dat ik lekker in Arnhem blijf![]()
Beep beep beep beep beep beep beep beep beep bee.ee...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:55 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dus feitelijk mogen on_air en ik onze handen dicht knijpen dat we vorige week maandag overleefd hebben?!
*afspraak met de huisarts maakt*quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:56 schreef borisz het volgende:
[..]
MIsschien die avond wel, maar wie weet wat de langer termijn effecten zijn.
[..]
[Jambers]
[/Jambers]
Doe mij maar de Aston Healey 3000 mark IIIquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:57 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil een Audi R8. Nou ja, eigenlijk liever een Aston, maar laten we klein beginnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |