Maar Rudy op een maandag uit z'n programma halen is wat lastig.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Coen, Giel en Rudy zou ik ook wel een mooie combinatie vinden. De jocks uit de ochtend- en avondspits en een underdog.
Ik zie ze niet????quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Kijk, hier heb ik m'n luchtgitaarrek neergezet:
[ afbeelding ]
zal maar over je gezegd worden janneke, word je er al week vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:35 schreef Brennel het volgende:
[..]
Uhu
Slaap lekker! Ik heb trouwens over jou gedroomd vannacht.
En de gedachte aan haar uiterlijk is veel...... nouja, je begrijpt 't welquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:35 schreef borisz het volgende:
[..]
Annemic moet direct Diergaarde vervangen. Niks tegen Diergaarde maar Annemic is een prettige wakker worden in het weekend stem
.
misschien misleidingquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Maar Rudy op een maandag uit z'n programma halen is wat lastig.
Geld heb ik niet, maar spúllen...quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mooie lucht drum en blokfluit heb je staan
Opwindender? Spannender? Gieler?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En de gedachte aan haar uiterlijk is veel...... nouja, je begrijpt 't wel
*proest*quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zal maar over je gezegd worden janneke, word je er al week van
WOW!!! die gitaar vooraan is mooi zegquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:33 schreef Sersjee het volgende:
Kijk, hier heb ik m'n luchtgitaarrek neergezet:
[ afbeelding ]
Dat blijkt ja. Net zoals we heel veel verdienen maar veel te weinig krijgenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Geld heb ik niet, maar spúllen...
Ik moest drie keer lezen voordat ik hem snapte.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Dit is net zoiets als een stagiair laten zoeken naar de klapper met zoekgeraakte facturen![]()
Ja, mss is dat 't wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Opwindender? Spannender? Gieler?
HAHAHAHIHIHI IK ZEI GIELER!!!
Zeg dat nou nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:38 schreef Brennel het volgende:
Het was geen [EkdomModus] keiiiiiiiiiharrrrrrrrrrde porrrrrrrnoooooo [/EkdomModus] hoor
Zijn, worden en blijven veel leuker dan mannen ooit zullen zijn, worden en blijven.quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:39 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen voordat ik hem snapte.![]()
Je hebt gelijk dat je ongelijk hebtquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zijn, worden en blijven veel leuker dan mannen ooit zullen zijn, worden en blijven.
En ik heb altijd één keer meer gelijk dan jij.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je ongelijk hebt
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Je moest eens weten hoe blij ik voor je ben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |