Nou, ik heb wel een keer zo'n droom gehadquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet![]()
Laat ons er nou ff van genieten joh
Waar beweer ik dat ik ongelijk heb?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je hebt gelijk dat je ongelijk hebt
Mijn natuurkunde proefwerk, wat doe je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een keer zo'n droom gehaddat ik met een vriendin achterin een auto...
![]()
Mèn, wat is dat raar wakker worden.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel een keer zo'n droom gehaddat ik met een vriendin achterin een auto...
![]()
Mèn, wat is dat raar wakker worden.
Dat kan ik vanaf hier niet zienquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:42 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Mijn natuurkunde proefwerk, wat doe je?
Giel?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ookmet een iemand die jullie allemaal kennen
Die lag volgens mij naast de bougievonkjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand m'n plintenladdertje nog gezien
Die ene met iets van dom in de naam..?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik ookmet een iemand die jullie allemaal kennen
Ik hoorde een tijdje geleden van een kennis die in een bouwmarkt werkt dat er daadwerkelijk mensen daarom komen vragen!quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Iemand m'n plintenladdertje nog gezien
Fok! staat weer op instortenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:43 schreef Noortje. het volgende:
Nog iemand anders die steeds moet F5'en wil hij de pagina goed laten laden? :s
Eric?quote:
krijg er nou al honger vanquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Keuze is weer:
Voorgerechten
Salade van roseval aardappel met een tataar van schotse zalm en wasabi
mayonaise
Hoofdgerechten
Catch of the day, elke dag wisselend visgerecht
Nagerechten
Very fat creamy double baileys nutty cappuccino with caramel topping,
starbucks eat your hart out
Klinkt alsof die bediening daar elke dag met speren op koeien gaan jagen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Hunt of the day, elke dag wisselend vleesgerecht
Ah, gevonden. Daar lag de kopermagneet ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die lag volgens mij naast de bougievonkjes![]()
bestel maar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Voorgerechten
Carpaccio van rundermuis met ingekookt aceto-balsamico azijn,
knoflookolie, geroosterde pijnboompitten en oude Beemster kaas
Hoofdgerechten
Nagerechten
Mag ik mee?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenavond - heeeel vervelend - weer uit eten met collega's, nu van de afdeling (anderhalve week geleden was met subafdeling). Keuze is weer
:
*complete menukaart
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:46 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Klinkt alsof die bediening daar elke dag met speren op koeien gaan jagen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
Morgenavond - heeeel vervelend - weer uit eten met collega's, nu van de afdeling (anderhalve week geleden was met subafdeling). Keuze is weer
:
Voorgerechten
Salade van roseval aardappel met een tataar van schotse zalm en wasabi
mayonaise
of
Carpaccio van rundermuis met ingekookt aceto-balsamico azijn,
knoflookolie, geroosterde pijnboompitten en oude Beemster kaas
of
Limburgse grotchampignons in tempurabeslag met knoflookmayonaise
Hoofdgerechten
Catch of the day, elke dag wisselend visgerecht
of
of
Spaghetti met pesto, bospaddestoelen, zongedroogde tomaat en oude
Beemster
Allen 1/3de![]()
Nagerechten
Vanille ijs met toffeesaus, koekjescrunch en gedroogde appel
of
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijdje geleden van een kennis die in een bouwmarkt werkt dat er daadwerkelijk mensen daarom komen vragen!![]()
![]()
Ik belde altijd naar Scoot voor de plintenladdersquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik hoorde een tijdje geleden van een kennis die in een bouwmarkt werkt dat er daadwerkelijk mensen daarom komen vragen!![]()
![]()
Je had het moeten filmen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Toen ik nog in de accountancy werkte, heb ik een stagiair bij de klant ook daadwerkelijk om de klapper met zoekgeraakte facturen laten vragen. Toen ie die niet kon vinden, vond ik dat ie de zwarte kas maar es moest gaan tellen. Hij begreep 't allemaal niet
. Die heeft niet lang meer stagegelopen
.
Des te raarder wakker worden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hup daar droogt eliza gelijk van op.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef broer het volgende:
Wie vraagt er op het laatste nippertje nog even Celia Trigger van Marike Jager aan?
quote:
Jijzelf?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef broer het volgende:
Wie vraagt er op het laatste nippertje nog even Celia Trigger van Marike Jager aan?
Welke functie?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Kom je dan ook meteen bij ons werken?
Ik doe het in ieder geval niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef broer het volgende:
bah, jij sadistquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]![]()
.
Toen ik nog in de accountancy werkte, heb ik een stagiair bij de klant ook daadwerkelijk om de klapper met zoekgeraakte facturen laten vragen. Toen ie die niet kon vinden, vond ik dat ie de zwarte kas maar es moest gaan tellen. Hij begreep 't allemaal niet
. Die heeft niet lang meer stagegelopen
.
Michiel@3fm.nl succes.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef broer het volgende:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Wij zijn als vier handen op twee buiken.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |