Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)e_Huis___.html?p=1,2quote:Documentairemaakster schijnt nieuw licht op zaak
'Beth Holloway had contacten in Witte Huis'
AMSTERDAM - 'Beth Holloway had banden met het Witte Huis.' Dat zegt documentairemaakster Renee Gielen in haar documentaire. Gielen beet zich net als Peter R. de Vries jarenlang vast in de zaak en richt haar pijlen niet op Joran, maar op Natalee's moeder...
Gielen richt zich - in tegenstelling tot haar collega's - niet op de rol van Joran van der Sloot. De documentairemaakster doet vooral onderzoek naar de rol van Beth Holloway. "Aan de zaak zit een kant die de wereld drieëneenhalf jaar lang niet gezien heeft", zegt ze tegen het AD.
Natalee braaf?
Zo betwist zij dat Natalee het brave 18 jaar oude meisje was, zoals haar moeder de wereld doet geloven, toen zijn in 2005 op Aruba verdween. "Haar verdwijning is een wegloop-scenario. Maar dat beeld mocht nooit naar voren komen omdat dat niet paste in de Amerikaanse droom."
Dompig
In haar documentaire, die 'te Amerikaans' was voor de VPRO en 'te duur' voor RTL, komt de voormalig Arubaanse onderzoeksleider Gerold Dompig uitvoerig aan het woord over de beperkingen in zijn onderzoek.
Witte Huis
Dompig uit zijn kritiek over de moeilijk lopende samenwerking met de familie Holloway. Van de FBI zou hij alle ruimte hebben gekregen, maar Beth wilde niet meewerken. De moeder van Natalee zou letterlijk van hem hebben geeist dat wanneer Natalee's lichaam zou worden gevonden, het niet medisch onderzocht mocht worden. Ook had Beth Holloway volgens Dompig banden tot in het Witte huis.
Verslavingen
Volgens de onderzoeksleider wilde de vrouw kost wat kost haar verslavingen verdoezelen. "Als de moeder zich zo had gedragen als de ouders van Marlies van der Kouwe waren er allang antwoorden gekomen." Gielen hoopt met haar documentaire, die ze nu zelf op DVD uitbrengt en zal verspreiden via Internet, opnieuw 'iets los te maken'.
'Joran onschuldig'
Zelf gelooft Gielen dat de waarheid steeds dichterbij komt. Ze gelooft niet in de schuld van Joran, en evenmin in de rol die zijn vader zou hebben gespeeld.
Obsessie
Ook uit Gielen felle kritiek op Peter R. de Vries, die volgens de televisiemaakster een hetze tegen haar zou voeren. 'Joran is een obsessie geworden voor hem'.
wat Joran heeft losgelaten..............quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:28 schreef Elfletterig het volgende:
Een opmerkelijk standpunt, zeker in het licht van alles wat Joran van der Sloot al heeft losgelaten...
Is ze nu al veroordeeld? Wat heeft ze precies gedaan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:48 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die Beth zo'n smerig wijf.
Ik wist wel dat Natalee een sletje was en dat moeder Beth dat beeld wanhopig trachtte te verdoezelen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:51 schreef elcastel het volgende:
Het was toch ook al bekend dat ze bevriend met Bush is (ofzo ) ?
voor iemand die er niks mee te maken heeft kan hij zich ook gedragen als een gewone gemiddelde burger die alleen maar met vraagtekens zit..quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
wat Joran heeft losgelaten..............
Dat is toch niet zoveel, een hoop verhalen, waar weinig mee te doen is.
Het zou me echt niet verbazen als hij er niets mee te maken heeft.
Maar das toch niet strafbaar? Hij mag zich gedragen zoals hij wil, zolang ie de wet maar niet overtreedt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:36 schreef kawotski het volgende:
[..]
voor iemand die er niks mee te maken heeft kan hij zich ook gedragen als een gewone gemiddelde burger die alleen maar met vraagtekens zit..
Er waren toch ook verhalen over dat NH net uit een afkickkliniek kwam voor ze naar Aruba ging?quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:38 schreef capricia het volgende:
Ik kan me nog herinneren helemaal in het begin dat het OM van Aruba graag de klasgenoten van NH wilde interviewen in de states. Die kreeg dus geen toestemming!
Vraag me af of NH niet stiekem een junkie was...
Ik heb even wat gesnuffeld en ik neem aan dat je dit bedoelt?quote:
Bron: RTL.nlquote:'Joran is fantast'
Joran van der Sloot heeft in een interview met Fox verkondigd Natalee Holloway verkocht te hebben. Peter R. de Vries geeft in RTL Boulevard zijn mening over het interview.
Volgens Peter gaat het om een 6 maanden oud interview. "Joran had er alle belang bij om zich toen te manifesteren als pathologische leugen. Hij wordt liever gezien als fantast, dan als moordenaar."
Peter heeft wel weer contact opgenomen met de moeder van Natalee. Beth was aangedaan en zei dat Joran nog slechter is dan ze dacht. "Het is gewetenloos dat hij doet alsof ze nog bestaat."
Peter zelf heeft nog geen verdere stappen geplanned staan om Joran achter slot en grendel te krijgen. Het is afwachten wat justitie doet. Over de kritiek die Peter op zijn heksenjacht krijgt zegt hij: "Deze jongen heeft gezicht gekregen, daardoor krijgt hij een underdog-rol."
Zonder ook maar enige sympathie te hebben voor Joran komt die Peter op mij over als een smeerlap. Die Joran en Beth trouwens ook...quote:Over de kritiek die Peter op zijn heksenjacht krijgt zegt hij: "Deze jongen heeft gezicht gekregen, daardoor krijgt hij een underdog-rol.
Ik heb het nog niet gezien, maar ik vermoed dat hij de hieronder beschreven reactie van Peter bedoelt:quote:Op woensdag 26 november 2008 01:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik heb even wat gesnuffeld en ik neem aan dat je dit bedoelt?
[..]
Bron: RTL.nl
Inderdaad best tegenstrijdig, als dat werkelijk zo gegaan is. Eerst haalt Peter 4 deskundigen erbij, om aan te tonen dat Joran in zijn (eerste) uitzending de waarheid sprak. En vervolgens gaat-ie daar weer aan twijfelenquote:Op dinsdag 25 november 2008 19:05 schreef scanman01 het volgende:
De Vries is weer knap asociaal bezig bij Boulevard. Eerst wil hij de kijkers nogmaals duidelijk maken dat Joran echt niet gelogen heeft toen hij zijn bekentenis deed tegen Van Eem. Vervolgens krijgt De Vries het uit zijn strot dat hij zo goed als zeker weet dat Joran Natalee vermoord heeft. HUH ???
Aan elke zaak zitten twee kanten. Ik denk dat we wel kunnen concluderen dat Joran van der Sloot een verwerpelijk mannetje is die nooit zal deugen. Als mens is hij nu al totaal mislukt. Hij vindt zichzelf geweldig (narcistisch) en dat hebben zijn ouders in hun verblindheid flink gestimuleerd.quote:Op woensdag 26 november 2008 02:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zonder ook maar enige sympathie te hebben voor Joran komt die Peter op mij over als een smeerlap. Die Joran en Beth trouwens ook...
De sleutel ligt bij de ouders van Joran vd S. Of zouden die geen enkele invloed op hun zoon hebben?quote:Op woensdag 26 november 2008 06:18 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt je af of in deze zaak ooit de ware gang van zaken nog aan het licht komt.
Je kunt 'm kopen op bol.com Er moet wel aan verdiend kunnen worden, natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 07:15 schreef MikeyMo het volgende:
en waar is deze docu dan te bekijken?
docu's zijn nieuws en nieuws moet vrij beschikbaar zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 07:32 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Je kunt 'm kopen op bol.com Er moet wel aan verdiend kunnen worden, natuurlijk
Sommige mensen hebben echt tijd te veel. En die naam ook "The Strategic Communications Task Force"quote:Op woensdag 26 november 2008 09:36 schreef bolsena het volgende:
http://nataleesfreebirds.(...)role-in-natalee.html
iddquote:Op woensdag 26 november 2008 06:18 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt je af of in deze zaak ooit de ware gang van zaken nog aan het licht komt.
Bron: http://www.nu.nl/news/185(...)efoongesprekken.htmlquote:Joran openbaart telefoongesprekken
AMSTERDAM - De Amerikaanse tv-zender Fox News heeft telefoongesprekken uitgezonden van Joran van der Sloot met zijn vader.
De opnames zouden door Joran zelf zijn gemaakt en aan de zender ter beschikking gesteld. Het is onduidelijk of de fragmenten, die begin dit jaar zouden zijn gemaakt, authentiek zijn. De telefoongesprekken gaan over Natalee Holloway, die door Joran zou zijn verkocht aan een man uit Venezuela.
Joran geeft tijdens de gesprekken aan het nauwelijks meer vol te houden en stelt voor om openheid van zaken te geven. Dit wordt echter door vader Paul van der Sloot ontmoedigd.
Mensenhandel
"Je moet ook aan ons denken", zegt Paul van der Sloot. "Wat je hebt gedaan is vrij erg, mensenhandel is zwaar strafbaar." "Het is jammer dat je de foute keuzes hebt gemaakt, maar er moet ook een moment zijn dat het over is, oke? Je kan hier met niemand over praten, snap je dat?"
Joran zegt tegen zijn vader dat hij ook wil dat de zaak over is, maar dat het vinden van Natalee zou bewijzen dat hij haar geen pijn heeft gedaan.
De stemmen van vader en Joran lijken wel erg op elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwste hoofdstuk in deze real-life soap die te goed is voor SHO:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/news/185(...)efoongesprekken.html
Waarom neemt iemand in vredesnaam zijn telefoongesprekken met zijn pa op?????quote:Op woensdag 26 november 2008 14:56 schreef Mone het volgende:
[..]
De stemmen van vader en Joran lijken wel erg op elkaar.
Renee Gielen is toch een helderziende bekende van Jorans moeder?quote:[b]Lees ook de reacties onder het artikel (8 pagina's ofzo), en merk dan trouwens dat ene Renee (dé Renee van deze documentaire!) ook meediscussieerd.
quote:AMSTERDAM - De op Aruba verdwenen Natalee Holloway was niet het heilige boontje zoals haar moeder haar maar blijft omschrijven. Ze had een alcoholprobleem, ging wel erg close om met allerlei mannen en was net uit een afkickkliniek ontslagen.
Dat ontluisterende beeld schetst Renée Gielen die een documentaire maakte over de moeder van Natalee. Beth Holloway-Twitty schiep het beeld van de droomdochter, een maagd die nog nooit in haar leven een misstap heeft gemaakt, niet drinkt, niet rookt, nooit met drugs heeft geëxperimenteerd.
Het christelijke meisje dat haar bijbelse ideeën op allerlei manieren uitdroeg in vrijwilligerswerk en een voorbeeld was voor alle andere jongeren, zo schrijft de krant Amigoe.
Volgens Gielen zou Natalee zelfs in een afkickkliniek zijn beland vlak voordat ze naar Aruba kwam. De Amerikaanse liet zich op een bar 'belly jellies aflikken' door de mannelijke aanwezigen, zat blowend op het strand, haar vriendinnen waarschuwden haar zelfs om niet zoveel te drinken, somt de documentairemaakster in de krant op.
Natalees 'verslaving' komt aan bod in een interview, dat de producente op band heeft staan, met een Arubaanse taxichauffeuse. Familie van Natalee vroeg in de taxi naar adressen van drugsverslaafden, kennelijk om drugs te halen voor haar.
Gielen zegt dat ze vanaf dag één achterdochtig is over de verdwijning. "Toen ik haar in haar ogen keek, wist ik dat er iets niet klopte. ik wist wel dat ik géén verdrietige moeder tegenover me had. Nu weet ik wat ik toen zag: een moeder in grote problemen."
Je hebt van die weirdos die dat kunnen.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:57 schreef ethiraseth het volgende:
Toch gek dat er geen enkel bewijs is te vinden dat ze was toegelaten tot een medicijnenstudie. En dan nog ,alsof hoge cijfers op de middelbare school niet te combineren zijn met veel drugs- en drankgebruik.
"Je moet ook aan ons denken".quote:Op woensdag 26 november 2008 14:56 schreef Mone het volgende:
[..]
De stemmen van vader en Joran lijken wel erg op elkaar.
Of het nou echt is of niet, waarom zou hij zijn vader er in willen laten luizen? Snap er echt niets van allemaalquote:Op woensdag 26 november 2008 18:51 schreef yyentle het volgende:
[..]
"Je moet ook aan ons denken".![]()
Hoe zou Joran erbij komen om dat te verzinnen.![]()
Flashbacks?
Ik denk dat Joran een grap wilde uithalen en zijn vader nasprak.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef Mone het volgende:
[..]
Of het nou echt is of niet, waarom zou hij zijn vader er in willen laten luizen? Snap er echt niets van allemaal.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er waren toch ook verhalen over dat NH net uit een afkickkliniek kwam voor ze naar Aruba ging?
Ergens gelezen en zo neem ik deze berichten ook nog even met een korreltje zout. Maar dan nog is de verdwijning vreemd en ook al zou Joran een grote aandachtshoer zijn (waar ik trouwens niet aan twijfel) Dan nog maakt haar verleden niets uit. En ze ziet er nu ook niet echt uit als een verlepte slet. Studenten staan ook wel bekend om hun wilde en vele feesten. Waarom zou zij daar anders in zijn?quote:je hebt haar waarheid..............de anderen waarheid van anderen...........en dan heb je tenslotte de echte waarheid.....
wie moet je geloven???
Jij denkt dat alle geneeskundestudenten per definitie altijd braaf en alleen in de boeken zitten?quote:Op woensdag 26 november 2008 17:55 schreef yyentle het volgende:
[..]
Een 18 jarig meisje, toegelaten tot de medicijnenstudie, en ook nog tijd om junk te zijn zeker.
Ja, de moeder van Natalee doet natuurlijk iets totáál anders met haar laster- en smaadcampagnes.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:55 schreef yyentle het volgende:
[..]
Die moeder van Joran en haar "kennissen" zijn al veel langer bezig met belasteren van een 18 jarig meisje dat zich niet meer kan verdedigen.
Renee Gielen heeft dat gezegd was te lezen op Refugees, Rielhworldview en ook de Telegraaf:quote:Op woensdag 26 november 2008 20:33 schreef paddy het volgende:
[..]Waar heb je die gelezen dan?
Nog even en Natalie heeft Joran vermoord en is de levende Joran zijn tweelingbroer
Waar stond trouwens dat ze maagd was? Denk dat ze njet anders is dan elke andere gemiddelde student qua feesten etc.
Hoe komt het dat Jorans moeder tegen Joran, Deepak en Satish zegt dat ze uit de buurt van het Marriot moeten blijven op het moment dat de geacht wordt niet beter te weten dan dat Natalee bij het HI werd afgezet.quote:[Maar als je zo graag wilt vasthouden aan je tunnelvisie, geen probleem hoor. Make my day.![]()
Wat denk je zelf? Als JIJ verdacht of beschuldigt wordt van het een of ander zou je toch ook niets doen wat die beschuldigingen en verdachtmakingen alleen maar zou voeden?quote:Op donderdag 27 november 2008 17:39 schreef yyentle het volgende:
[..]
Hoe komt het dat Jorans moeder tegen Joran, Deepak en Satish zegt dat ze uit de buurt van het Marriot moeten blijven op het moment dat de geacht wordt niet beter te weten dan dat Natalee bij het HI werd afgezet.![]()
Werden Deepak en Satish niet alleen door Joran maar ook door Jorans ouders beduveld?
Tja, ik snap je punt. Voor ons (mensen die achter de computer zitten, tv en internet checken en verder geen bal met de zaak te maken hebben) is ALLES pas bewijs als we het zelf zien.quote:
Joran, Deepak en Satish waren toen nog niet verdacht. Deepak en Satish werden bijna dagelijks opgeroepen om bij VanderSloot te komen praten. Volgens Deepak en Satish was Jorans vader continu bij de gesprekken aanwezig en konden ze niet alleen met Joran praten.quote:Op donderdag 27 november 2008 19:51 schreef bolsena het volgende:
[..]
Wat denk je zelf? Als JIJ verdacht of beschuldigt wordt van het een of ander zou je toch ook niets doen wat die beschuldigingen en verdachtmakingen alleen maar zou voeden?
Dat noemen normale mensen "voorzichtigheid" geloof ik.
Ze waren toen nog niet verdacht maar ze wisten dat ze een van de laatsten waren die Natalee gezien zou hebben. Ik kan me voorstellen, en zeker dat je een ouder hebt die thuis in is het juridische wereldje, je dan even zegt: ok, even de koppen bij elkaar steken.quote:Op vrijdag 28 november 2008 17:53 schreef yyentle het volgende:
Joran, Deepak en Satish waren toen nog niet verdacht. Deepak en Satish werden bijna dagelijks opgeroepen om bij VanderSloot te komen praten. Volgens Deepak en Satish was Jorans vader continu bij de gesprekken aanwezig en konden ze niet alleen met Joran praten.
Deepak en Satish zijn niet als laatste met Natalee gezien. Ze zijn meteen naar huis gereden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 19:37 schreef bolsena het volgende:
Elk normaal mens weet dat je als verdachte wordt aangemerkt als je een van de laatste personen bent die iemand heeft gezien.
Het zegt me ook wel wat als twee klasgenoten van Natalee verklaren haar gezien te hebben in het Holiday Inn nadat ze met Joran op het strand was (op het moment dat Joran thuis was, getuige de telefoon- en chatgesprekken).
Beth en Jug Twitty zijn veel aardiger, liever en geloofwaardiger natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:07 schreef yyentle het volgende:mevrouw Vandersloot die iedereen beschuldigt zonder zich ervoor te schamen.
OK, het duurde even, moets het weer opzoeken, maar hier een site met verzamelde en geregistreerde quotes (uitspraken) die in de loop der jaren door de Mountain Brook studenten die deelnamen aan die trip gedaan zijn:quote:Op vrijdag 28 november 2008 20:07 schreef yyentle het volgende:Heb je een link naar dat verhaal van die vriendinnen
quote:Francis Ellen Byrd: (about the morning of the flight home) Oh, we knew that something was wrong because Natalee is one of our most responsible friends. And when she was not with us that morning, we were worried, and we were right there with the chaperones, trying to figure out what was going on. source
Francis Ellen Byrd: ( to question if any of her friends saw Natalee leave with Joran) No. If one of our good friends had seen her, we would never have let her get in the car with him, ever. Absolutely not. source
Francis Ellen Byrd: (to question whether just Natalee was left behind or was there a group) No, I don't know how many people exactly, but there was a lot of people there at closing time, including the local people and all the other people that were in Carlos and Charlie's that night. And when we all left, there was just a huge group of people waiting outside for taxis, and I never saw her get into that taxi. source
Interviewer: They suspected Natalee was still on the island because in her room they found her luggage.
Francis Ellen Byrd: Right.
Interviewer: Found her passport.
Francis Ellen Byrd: Right.
Interviewer: But no Natalee?
Francis Ellen Byrd: Right. source
Frances Ellen Byrd: I figured out something was wrong when my friends came to knock on my door in the morning asking where she was, because Natalee was the first one up. She is the most responsible out of all of my friends. And we all—Natalee is the leader of our friends. And when she wasn‘t there, we went straight—straight to the chaperons because something—we knew something was wrong. source
The following, June 2, 2005, interview is often quoted, so we include it in its entirely. The interviewer is Joe Scarborough.
Interviewer: Let me ask you, Frances Ellen, when is the last time you saw her?
Frances Ellen Byrd: That night.
Interviewer: Yes, you saw her the night...
Frances Ellen Byrd: I was with her that night.
Interviewer: You were with her that night.
Frances Ellen Byrd: Yes. Yes.
Interviewer: All the friends went back to the hotel. And did you all see her go back to the hotel or not?
Frances Ellen Byrd: I am just leaving it that we saw her there.
Interviewer: Saw her that night.
Frances Ellen Byrd: Right.
Mountain Brook youth minister: Yes. Absolutely.
Interviewer: All right. Well, Frances Ellen, thank you so much for being with us tonight. Mark (Mark Yoder,the youth minister), thank you. And, of course, our prayers are going to be with you, with Natalee and with Natalee‘s family on this very important search.
Frances Ellen Byrd: Thank you. Thank you so much.
(crosstalk)
Mountain Brook youth minister: We really encourage everyone to pray. Thank you.
Frances Ellen Byrd: Pray for Natalee. She is coming home.
Mountain Brook youth minister: Yes.
Interviewer: All right. Thank you so much. source(tv program is called Scarborough Country MSNBC)
ik ben het volledig met je eensquote:Op woensdag 26 november 2008 01:00 schreef bolsena het volgende:
Ik geloof ook niet in de onschuld van de familie Holloway-Twitty eigenlijk.
Die Renee Gielen is trouwens niet de enige journalist die de andere kant van het verhaal onderzoekt.
Er was al veel eerder een verhaal de wereld in gebracht door twee (voormalige?) privé-detectives van Beth Twitty, die ze in 2005 had ingehuurd om de zaak te onderzoeken.
Dat deden ze, maar niet zoals Beth wilde.Ze onderzochten namelijk de familie en kwamen tot schokkende ontdekkingen.
Deze twee figuren kregen enige aandacht begin 2008 maar blijkbaar vloog de aandacht weer snel voorbij. De anti-Joran lobby van de Amerikanen is toch te groot waarschijnlijk.
Ik heb even snel wat forums gezocht en links geplaatst.
http://zapruder.nl/forums/viewthread/10219/
http://www.nwo-info.nl/20(...)n-onschuldig-blijkt/
Als je bij deze link een stuk naar beneden scrolt, krijg je een video te zien van ruim 27 minuten waarin deze twee privé-detectives het een en ander uit de doeken doen.
Grofweg is de strekking dat Natalee Holloway misbruikt werd door haar stiefvader en wellicht zelfs zwanger van hem was, en dat ze daarom niet haar huis wilde komen en zich na die nacht met Joran heeft weten te verstoppen met behulp van wat personen. Volgens de detectives is ze twee weken later alsnog overleden aan een overdosis.
Lees ook de reacties onder het artikel (8 pagina's ofzo), en merk dan trouwens dat ene Renee (dé Renee van deze documentaire!) ook meediscussieerd.
Je ziet verder vele links naar andere pagina's op het net. Een ervan bevat een hele lange "open brief" van een of andere Amerikaanse dame aan het adres van Beth Twitty, waarin ze alle feiten opnoemt die Beth heeft verzwegen of waar ze over heeft gelogen (zoals aankomsttijdstip op Aruba, de posters, het "lieve" karakter van Natalee en de zogenaamde scholarschip die N helemaal niet kreeg).
Ik heb vanavond naar wat feiten en zogenaamd bewijsmateriaal gekeken en geluisterd en ik moet zeggen dat dit verhaal me aannemelijker lijkt dan het gangbare verhaal (Joran als dader). Die hele Beth Twitty figuur komt heel naar op me over, het zou me niets verbazen als ze zelf wat te maken heeft met deze tragedie zoals deze figuren impliceren. Dat die Beth allerlei feiten in haar boek heeft verzonnen maakt het er natuurlijk niet beter op voor haar.
Laten we hopen dat deze andere, "duistere" familiekant van het verhaal nog verder aan het licht wordt gebracht.![]()
ZOVEEL!quote:Op maandag 1 december 2008 23:41 schreef schoorl het volgende:
zijn er eigenlijk nog meer site s waar feiten of geruchten staan?
En ik blijf het feit dat Natalee Holloway nooit op de lijst van Gekidnapte / Ontvoerde personen heeft gestaan van de FBI toch op zijn hoogst, en laat ik me nu maar zacht uitdrukken om de critici niet ál te veel tegen het hoofd te stoten, "curieus, interessant, informatief, schokkend en veelzeggend" vinden.quote:Op maandag 1 december 2008 23:41 schreef schoorl het volgende:
zijn er eigenlijk nog meer site s waar feiten of geruchten staan?
Ja raar he? Terwijl die Amy er wel op staat.quote:Op dinsdag 2 december 2008 21:08 schreef bolsena het volgende:
[..]
En ik blijf het feit dat Natalee Holloway nooit op de lijst van Gekidnapte / Ontvoerde personen heeft gestaan van de FBI toch op zijn hoogst, en laat ik me nu maar zacht uitdrukken om de critici niet ál te veel tegen het hoofd te stoten, "curieus, interessant, informatief, schokkend en veelzeggend" vinden.
http://www.fbi.gov/wanted/seekinfo/holloway.htm
Seeking Information & investigative purposes only.
OW, dan is het niet interessant dus.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef BwennieBren het volgende:
Nou....allemaal praat uit de ouwe (internet) doos![]()
HOE heb jij de documentaire van Gielen gezien, Bwennie?quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef BwennieBren het volgende:
Ik heb de documentaire van Gielen vanavond bekeken. Rete-interessant met allemaal met oud nieuws wat al op internet is verschenen.![]()
Ik heb m gewoon gehaald hoor. Ik steek normaliter toch ook bijna 10 eurie in de fik per dagquote:Op dinsdag 2 december 2008 22:53 schreef bolsena het volgende:
[..]
OW, dan is het niet interessant dus.![]()
Nja, geintje.![]()
[..]
HOE heb jij de documentaire van Gielen gezien, Bwennie?
Staat de docu op Youtube?! GREAT!![]()
Ik zag eergisteren sites waar je tegen betaling de docu op je computer kunt kijken, ¤3,99. Dan moet je eerst met je telefoon een nummer bellen, krijg je een code en log je in via die code.
Ik ben daar huiverig voor. Stel dat nadat ik betald heb blijkt, dat ik die docu helemaal niet kán afkijken omdat ik bijvoorbeeld niet de juiste programma's op mn computer heb staan (windows media of andere media players).
Dan heb je toch voor niets 4 euro betaald.
Mwa, valt mee toch. Beth moest er voor trouwen met een man die nóg rijker was dan arme Jug Twitty.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef BwennieBren het volgende:Mocht ik de documentaire goed begrijpen dan zijn de Twitty's alleen maar rijker geworden aan de verdwijning van Natalee.
Yep, hier ben ik het mee eens.quote:Op dinsdag 2 december 2008 22:41 schreef BwennieBren het volgende:Hoe dan ook, arme Natalee![]()
Blijkbaar is dat met die Stichting niet gebeurd. Volgens die DJ dan he?quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:28 schreef bolsena het volgende:
[..]
Mwa, valt mee toch. Beth moest er voor trouwen met een man die nóg rijker was dan arme Jug Twitty.
Ben nog steeds benieuwd naar de oorzaak van die scheiding trouwens. Maar ja, zal wel niet belangrijk zijn in verband met dit onderzoek.![]()
Of was het toch dat Fonds waar zoveel tienduizenden arme, nietsvermoedende mensen geld in hebben gestopt om de Holloway-Posse financieel bij te staan met de zoektocht, terwijl de KOSTEN VAN DE ZOEKTOCHT IN ARUBA GEWOON WERDEN BETAALD DOOR DE ARUBAANSE REGERING EN DUS DOOR DE ARUBAANSE BELASTINGBETALER ZELF.
Trouwens, dat Fonds is een Stichting. Stichtingen zijn verplicht om inzage te geven in hoe de gelden zijn uitgegeven.![]()
[..]
Yep, hier ben ik het mee eens.
Toch zijn er in deze Holloway-case veel meer slachtoffers gevallen dan alleen Natalee.
Uiteindelijk zullen de echte betrokkenen en daders dat voor zichzelf moeten verantwoorden en met zichzelf in het reine moeten komen.
Okay wist ik niet eens van Beth. Veel plezier met je Heavy Metal docu.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:41 schreef bolsena het volgende:
Beth is opnieuw getrouw inderdaad. Ze heet nu Beth Reynolds Holloway-Twitty geloof ik.
Of gewoon Beth Reynolds-Holloway.
Ik moet even opzoeken met wie ze ookweer getrouwd is dit keer.De beste man is in ieder geval nog rijker en machtiger dan voorganger Twitty al was.
En wat er met Natalee is gebeurd? Pfoe, geen idee...ik hou alle opties open. Ik kom er later nog wel op terug.
Ik ga NU eerst een documentaire over Heavy Metal in Irak kijken op de BBC2, die is net een minuut geleden begonnen.
Even iets anders dan die Holloway-case - er gebeurd nog meer op de wereld gelukkig!
Ik heb volgens mij ongelijk! De naam Beth Reynolds Holloway-Twitty heeft ze aangenomen omdat ze na de scheiding met Jug Twitty weer haar OUDE MEISJESNAAM heeft aangenomen. Ze kwam op de wereld als Beth Reynolds, vandaar de verwarring.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:48 schreef BwennieBren het volgende:
Okay wist ik niet eens van Beth.
Dank, hij is alweer afgelopen. Schitterende oprechte docu over een paar jonge mannen die gewoon hun muziek willen spelen maar per ongeluk in Irak zijn geboren.quote:Op dinsdag 2 december 2008 23:48 schreef BwennieBren het volgende:
Veel plezier met je Heavy Metal docu.
quote:'Politie hielp Paul van der Sloot in Holloway-zaak'
ORANJESTAD - De Nederlander Jan van der Straten die in 2005 als politiecommissaris op Aruba op de Natalee Holloway-zaak werd gezet, heeft het onderzoek in de beginfase ernstig gehinderd. Dit om zijn vriend Paul van der Sloot te helpen bij het beschermen van zijn zoon Joran die ervan werd verdacht betrokken te zijn bij de verdwijning van de Amerikaanse.
Dit heeft de Arubaanse minister van Justitie Rudy Croes donderdag bevestigd. De aantijging circuleerde al eerder op het eiland. De bewindsman is ermee naar buiten gekomen omdat Van der Straten deze week in de media kritiek uitte op het Arubaanse politiekorps.
Volgens Croes lijkt het erop dat de oud-politiecommissaris Joran en twee andere verdachten bewust pas na tien dagen oppakte, "terwijl de eerste dagen cruciaal zijn bij een verdwijningszaak". In een gesprek hoorde de minister Van der Straten destijds zeggen: "Dit kan ik mijn vriend Paul niet aandoen." Croes vindt het verdacht dat er toen veel telefoonverkeer was tussen Paul van der Sloot en onderzoeksleider Van der Straten. Van der Straten zou verder een "tweederangs politieteam" hebben ingezet, vlak na Natalees verdwijning. "Dat was het flexiteam; een team dat ingezet wordt tijdens carnaval", licht Croes toe. Hij wil dat er een nieuw onderzoek komt naar de rol van Van der Straten en Van der Sloot: "Als twee Nederlandse vrienden hebben Paul en Jan elkaar geholpen."
Ook op de Nederlandse regering uit de Arubaanse minister enige kritiek. "Tot op de dag van vandaag krijgen we internationaal geen morele steun van Nederland, terwijl de Arubaanse naam wordt bezoedeld. In 2005 werd ons gevraagd zo goed mogelijk te verzwijgen dat Joran een Nederlander is. Hij moest zoveel mogelijk voorkomen als Arubaan. Dat heeft een Nederlandse minister -ik zeg niet wie- persoonlijk verzocht."
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |