abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63527384
Mensen die geloven, dat Peter de zaak opgelost, en alle vragen beantwoord heeft

Gelukkig zijn er nog mensen die kúnnen nadenken, en niet zomaar alles kritiekloos aannemen, wat ze in hapklare brokken voorgeschoteld krijgen

Waarmee ik allerminst wil beweren dat Joran *nergens* wat vanaf weet, noch dat Peter *altijd* slecht werk levert.
  woensdag 26 november 2008 @ 07:15:36 #27
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63527403
en waar is deze docu dan te bekijken?
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 26 november 2008 @ 07:24:53 #28
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_63527442
quote:
Op woensdag 26 november 2008 06:18 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt je af of in deze zaak ooit de ware gang van zaken nog aan het licht komt.
De sleutel ligt bij de ouders van Joran vd S. Of zouden die geen enkele invloed op hun zoon hebben?
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_63527484
quote:
Op woensdag 26 november 2008 07:15 schreef MikeyMo het volgende:
en waar is deze docu dan te bekijken?
Je kunt 'm kopen op bol.com Er moet wel aan verdiend kunnen worden, natuurlijk
  woensdag 26 november 2008 @ 08:43:40 #30
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_63528033
quote:
Op woensdag 26 november 2008 07:32 schreef Polleeder het volgende:

[..]

Je kunt 'm kopen op bol.com Er moet wel aan verdiend kunnen worden, natuurlijk
docu's zijn nieuws en nieuws moet vrij beschikbaar zijn
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_63528182
Kijk, dat bedoel ik nou...zoveel aandacht voor die Joran en Peter.

Stelletje schapen.

Zo kom je nooit dichter bij de waarheid denk ik.
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63529275
http://nataleesfreebirds.(...)role-in-natalee.html

"Who We Are “The Strategic Communications Task Force is a working group established in Aruba to address the issues surrounding the disappearance of Natalee Holloway. The Task Force includes representatives from AHATA (Aruba Hotel and Tourism Association), ATA (Aruba Tourism Authority), business and government leaders……”

"The Strategic Communications Task Force’s goal is to stay abreast of all developments in the Natalee Holloway disappearance, verify if information given is truthful and bring forward the correct facts when necessary. The Task Force also aims to inform the public and media whenever there is information that can be shared and monitor media coverage both locally and internationally in an effort to prevent and minimize any damage to the economic well being of Aruba."
"Ik twijfel aan alles, en zelfs daar twijfel ik aan"
Plato: "Wise men talk because they have something to say; fools, because they have to say something."
pi_63529498
quote:
Sommige mensen hebben echt tijd te veel. En die naam ook "The Strategic Communications Task Force"
Krekker is de bom!
pi_63529617
quote:
Op woensdag 26 november 2008 06:18 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt je af of in deze zaak ooit de ware gang van zaken nog aan het licht komt.
idd
pi_63535812
Nieuwste hoofdstuk in deze real-life soap die te goed is voor SHO:
quote:
Joran openbaart telefoongesprekken
AMSTERDAM - De Amerikaanse tv-zender Fox News heeft telefoongesprekken uitgezonden van Joran van der Sloot met zijn vader.

De opnames zouden door Joran zelf zijn gemaakt en aan de zender ter beschikking gesteld. Het is onduidelijk of de fragmenten, die begin dit jaar zouden zijn gemaakt, authentiek zijn. De telefoongesprekken gaan over Natalee Holloway, die door Joran zou zijn verkocht aan een man uit Venezuela.

Joran geeft tijdens de gesprekken aan het nauwelijks meer vol te houden en stelt voor om openheid van zaken te geven. Dit wordt echter door vader Paul van der Sloot ontmoedigd.

Mensenhandel
"Je moet ook aan ons denken", zegt Paul van der Sloot. "Wat je hebt gedaan is vrij erg, mensenhandel is zwaar strafbaar." "Het is jammer dat je de foute keuzes hebt gemaakt, maar er moet ook een moment zijn dat het over is, oke? Je kan hier met niemand over praten, snap je dat?"

Joran zegt tegen zijn vader dat hij ook wil dat de zaak over is, maar dat het vinden van Natalee zou bewijzen dat hij haar geen pijn heeft gedaan.
Bron: http://www.nu.nl/news/185(...)efoongesprekken.html
pi_63536106
Een wit braaf meisje op Aruba? Amahoela!
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63537245
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwste hoofdstuk in deze real-life soap die te goed is voor SHO:
[..]

Bron: http://www.nu.nl/news/185(...)efoongesprekken.html
De stemmen van vader en Joran lijken wel erg op elkaar.
  woensdag 26 november 2008 @ 15:33:26 #38
216804 charleen
Kloon noch hoax!
pi_63538265
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:56 schreef Mone het volgende:

[..]

Waarom neemt iemand in vredesnaam zijn telefoongesprekken met zijn pa op????? Maja, het zal wel zooitje knip en plakwerk zijn, waar Wilders jaloers op zal zijn.... of zo...
pi_63539240
Het klopt gewoon niet dat gesprek. De een zegt wat, de ander compleet stil, even pauze, de ander spreekt.
Waardeloos geacteerd en geplakt.
pi_63541475
Dit is echt te hilarisch. Misschien iets voor een programma op tv? Knippen en plakken met Joran!
pi_63541849
quote:
[b]Lees ook de reacties onder het artikel (8 pagina's ofzo), en merk dan trouwens dat ene Renee (dé Renee van deze documentaire!) ook meediscussieerd.
Renee Gielen is toch een helderziende bekende van Jorans moeder?

Die moeder van Joran en haar "kennissen" zijn al veel langer bezig met belasteren van een 18 jarig meisje dat zich niet meer kan verdedigen.
Een 18 jarig meisje, toegelaten tot de medicijnenstudie, en ook nog tijd om junk te zijn zeker.

Lees en huiver:

"Ik zag in haar ogen""
quote:
AMSTERDAM - De op Aruba verdwenen Natalee Holloway was niet het heilige boontje zoals haar moeder haar maar blijft omschrijven. Ze had een alcoholprobleem, ging wel erg close om met allerlei mannen en was net uit een afkickkliniek ontslagen.

Dat ontluisterende beeld schetst Renée Gielen die een documentaire maakte over de moeder van Natalee. Beth Holloway-Twitty schiep het beeld van de droomdochter, een maagd die nog nooit in haar leven een misstap heeft gemaakt, niet drinkt, niet rookt, nooit met drugs heeft geëxperimenteerd.

Het christelijke meisje dat haar bijbelse ideeën op allerlei manieren uitdroeg in vrijwilligerswerk en een voorbeeld was voor alle andere jongeren, zo schrijft de krant Amigoe.

Volgens Gielen zou Natalee zelfs in een afkickkliniek zijn beland vlak voordat ze naar Aruba kwam. De Amerikaanse liet zich op een bar 'belly jellies aflikken' door de mannelijke aanwezigen, zat blowend op het strand, haar vriendinnen waarschuwden haar zelfs om niet zoveel te drinken, somt de documentairemaakster in de krant op.

Natalees 'verslaving' komt aan bod in een interview, dat de producente op band heeft staan, met een Arubaanse taxichauffeuse. Familie van Natalee vroeg in de taxi naar adressen van drugsverslaafden, kennelijk om drugs te halen voor haar.

Gielen zegt dat ze vanaf dag één achterdochtig is over de verdwijning. "Toen ik haar in haar ogen keek, wist ik dat er iets niet klopte. ik wist wel dat ik géén verdrietige moeder tegenover me had. Nu weet ik wat ik toen zag: een moeder in grote problemen."

etc. etc.

http://www.waterkant.net/suriname/forum/viewtopic.php?action=new&id=1657
  woensdag 26 november 2008 @ 17:57:16 #42
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_63541875
Toch gek dat er geen enkel bewijs is te vinden dat ze was toegelaten tot een medicijnenstudie. En dan nog ,alsof hoge cijfers op de middelbare school niet te combineren zijn met veel drugs- en drankgebruik.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_63541974
Nathalee is 100% niet weggelopen. En het is logisch dat het Witte huis contact heeft gezocht met de moeder, want de Amerikanen zijn patriotten.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_63542327
quote:
Op woensdag 26 november 2008 17:57 schreef ethiraseth het volgende:
Toch gek dat er geen enkel bewijs is te vinden dat ze was toegelaten tot een medicijnenstudie. En dan nog ,alsof hoge cijfers op de middelbare school niet te combineren zijn met veel drugs- en drankgebruik.
Je hebt van die weirdos die dat kunnen.
Hoeren TNT.. Graaierige overheid..
Ik heb nergens zoveel last van Marokkanen als in het nieuws :
pi_63542893
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:56 schreef Mone het volgende:

[..]

"Je moet ook aan ons denken".

Hoe zou Joran erbij komen om dat te verzinnen.

Flashbacks?
pi_63543161
quote:
Op woensdag 26 november 2008 18:51 schreef yyentle het volgende:

[..]

"Je moet ook aan ons denken".

Hoe zou Joran erbij komen om dat te verzinnen.

Flashbacks?
Of het nou echt is of niet, waarom zou hij zijn vader er in willen laten luizen? Snap er echt niets van allemaal .
pi_63543699
quote:
Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef Mone het volgende:

[..]

Of het nou echt is of niet, waarom zou hij zijn vader er in willen laten luizen? Snap er echt niets van allemaal .
Ik denk dat Joran een grap wilde uithalen en zijn vader nasprak.

Goed gedaan Joran!

Misschien is hij het wel echt zat. Hij vertelt ook aan Patrick in dat boek dat hij best de waarheid wilde vertellen maar dat zijn ouders niet kon aandoen.

Die moeder wist ook vanaf het begin wat er gebeurd was: kun je in de verklaringen lezen: ik denk dat Joran een klein foutje heeft gemaakt.
pi_63544723
TVP
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_63545587
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef Specularium het volgende:

[..]

Er waren toch ook verhalen over dat NH net uit een afkickkliniek kwam voor ze naar Aruba ging?
Waar heb je die gelezen dan?

Nog even en Natalie heeft Joran vermoord en is de levende Joran zijn tweelingbroer

Waar stond trouwens dat ze maagd was? Denk dat ze njet anders is dan elke andere gemiddelde student qua feesten etc.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_63545920
quote:
je hebt haar waarheid..............de anderen waarheid van anderen...........en dan heb je tenslotte de echte waarheid.....

wie moet je geloven???
Ergens gelezen en zo neem ik deze berichten ook nog even met een korreltje zout. Maar dan nog is de verdwijning vreemd en ook al zou Joran een grote aandachtshoer zijn (waar ik trouwens niet aan twijfel) Dan nog maakt haar verleden niets uit. En ze ziet er nu ook niet echt uit als een verlepte slet. Studenten staan ook wel bekend om hun wilde en vele feesten. Waarom zou zij daar anders in zijn?

Wel nieuwsgierig in welke bron dat zou staan. (en dan liever geen welog, want die weten nog meer dan kranten de waarheid te verdraaien of te verzinnen)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')