De sleutel ligt bij de ouders van Joran vd S. Of zouden die geen enkele invloed op hun zoon hebben?quote:Op woensdag 26 november 2008 06:18 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt je af of in deze zaak ooit de ware gang van zaken nog aan het licht komt.
Je kunt 'm kopen op bol.com Er moet wel aan verdiend kunnen worden, natuurlijkquote:Op woensdag 26 november 2008 07:15 schreef MikeyMo het volgende:
en waar is deze docu dan te bekijken?
docu's zijn nieuws en nieuws moet vrij beschikbaar zijnquote:Op woensdag 26 november 2008 07:32 schreef Polleeder het volgende:
[..]
Je kunt 'm kopen op bol.com Er moet wel aan verdiend kunnen worden, natuurlijk
Sommige mensen hebben echt tijd te veel. En die naam ook "The Strategic Communications Task Force"quote:Op woensdag 26 november 2008 09:36 schreef bolsena het volgende:
http://nataleesfreebirds.(...)role-in-natalee.html
iddquote:Op woensdag 26 november 2008 06:18 schreef Isabeau het volgende:
Je vraagt je af of in deze zaak ooit de ware gang van zaken nog aan het licht komt.
Bron: http://www.nu.nl/news/185(...)efoongesprekken.htmlquote:Joran openbaart telefoongesprekken
AMSTERDAM - De Amerikaanse tv-zender Fox News heeft telefoongesprekken uitgezonden van Joran van der Sloot met zijn vader.
De opnames zouden door Joran zelf zijn gemaakt en aan de zender ter beschikking gesteld. Het is onduidelijk of de fragmenten, die begin dit jaar zouden zijn gemaakt, authentiek zijn. De telefoongesprekken gaan over Natalee Holloway, die door Joran zou zijn verkocht aan een man uit Venezuela.
Joran geeft tijdens de gesprekken aan het nauwelijks meer vol te houden en stelt voor om openheid van zaken te geven. Dit wordt echter door vader Paul van der Sloot ontmoedigd.
Mensenhandel
"Je moet ook aan ons denken", zegt Paul van der Sloot. "Wat je hebt gedaan is vrij erg, mensenhandel is zwaar strafbaar." "Het is jammer dat je de foute keuzes hebt gemaakt, maar er moet ook een moment zijn dat het over is, oke? Je kan hier met niemand over praten, snap je dat?"
Joran zegt tegen zijn vader dat hij ook wil dat de zaak over is, maar dat het vinden van Natalee zou bewijzen dat hij haar geen pijn heeft gedaan.
De stemmen van vader en Joran lijken wel erg op elkaar.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:02 schreef Elfletterig het volgende:
Nieuwste hoofdstuk in deze real-life soap die te goed is voor SHO:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/news/185(...)efoongesprekken.html
Waarom neemt iemand in vredesnaam zijn telefoongesprekken met zijn pa op?????quote:Op woensdag 26 november 2008 14:56 schreef Mone het volgende:
[..]
De stemmen van vader en Joran lijken wel erg op elkaar.
Renee Gielen is toch een helderziende bekende van Jorans moeder?quote:[b]Lees ook de reacties onder het artikel (8 pagina's ofzo), en merk dan trouwens dat ene Renee (dé Renee van deze documentaire!) ook meediscussieerd.
quote:AMSTERDAM - De op Aruba verdwenen Natalee Holloway was niet het heilige boontje zoals haar moeder haar maar blijft omschrijven. Ze had een alcoholprobleem, ging wel erg close om met allerlei mannen en was net uit een afkickkliniek ontslagen.
Dat ontluisterende beeld schetst Renée Gielen die een documentaire maakte over de moeder van Natalee. Beth Holloway-Twitty schiep het beeld van de droomdochter, een maagd die nog nooit in haar leven een misstap heeft gemaakt, niet drinkt, niet rookt, nooit met drugs heeft geëxperimenteerd.
Het christelijke meisje dat haar bijbelse ideeën op allerlei manieren uitdroeg in vrijwilligerswerk en een voorbeeld was voor alle andere jongeren, zo schrijft de krant Amigoe.
Volgens Gielen zou Natalee zelfs in een afkickkliniek zijn beland vlak voordat ze naar Aruba kwam. De Amerikaanse liet zich op een bar 'belly jellies aflikken' door de mannelijke aanwezigen, zat blowend op het strand, haar vriendinnen waarschuwden haar zelfs om niet zoveel te drinken, somt de documentairemaakster in de krant op.
Natalees 'verslaving' komt aan bod in een interview, dat de producente op band heeft staan, met een Arubaanse taxichauffeuse. Familie van Natalee vroeg in de taxi naar adressen van drugsverslaafden, kennelijk om drugs te halen voor haar.
Gielen zegt dat ze vanaf dag één achterdochtig is over de verdwijning. "Toen ik haar in haar ogen keek, wist ik dat er iets niet klopte. ik wist wel dat ik géén verdrietige moeder tegenover me had. Nu weet ik wat ik toen zag: een moeder in grote problemen."
Je hebt van die weirdos die dat kunnen.quote:Op woensdag 26 november 2008 17:57 schreef ethiraseth het volgende:
Toch gek dat er geen enkel bewijs is te vinden dat ze was toegelaten tot een medicijnenstudie. En dan nog ,alsof hoge cijfers op de middelbare school niet te combineren zijn met veel drugs- en drankgebruik.
"Je moet ook aan ons denken".quote:Op woensdag 26 november 2008 14:56 schreef Mone het volgende:
[..]
De stemmen van vader en Joran lijken wel erg op elkaar.
Of het nou echt is of niet, waarom zou hij zijn vader er in willen laten luizen? Snap er echt niets van allemaalquote:Op woensdag 26 november 2008 18:51 schreef yyentle het volgende:
[..]
"Je moet ook aan ons denken".![]()
Hoe zou Joran erbij komen om dat te verzinnen.![]()
Flashbacks?
Ik denk dat Joran een grap wilde uithalen en zijn vader nasprak.quote:Op woensdag 26 november 2008 19:05 schreef Mone het volgende:
[..]
Of het nou echt is of niet, waarom zou hij zijn vader er in willen laten luizen? Snap er echt niets van allemaal.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Er waren toch ook verhalen over dat NH net uit een afkickkliniek kwam voor ze naar Aruba ging?
Ergens gelezen en zo neem ik deze berichten ook nog even met een korreltje zout. Maar dan nog is de verdwijning vreemd en ook al zou Joran een grote aandachtshoer zijn (waar ik trouwens niet aan twijfel) Dan nog maakt haar verleden niets uit. En ze ziet er nu ook niet echt uit als een verlepte slet. Studenten staan ook wel bekend om hun wilde en vele feesten. Waarom zou zij daar anders in zijn?quote:je hebt haar waarheid..............de anderen waarheid van anderen...........en dan heb je tenslotte de echte waarheid.....
wie moet je geloven???
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |