Zijn niet streaming op Firefox (Ubuntu 8.10)quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rtlz.nl heeft ineens ook streaming koersen, aldus de ticker.
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/koersen/streaming_aex.xmlquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:52 schreef rvlaak_werk het volgende:
Zijn niet streaming op Firefox (Ubuntu 8.10)
Daar heeft Rienk Kamer het ook steeds over, de AEX als de nieuwe Nikkeiquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:53 schreef rvlaak_werk het volgende:
Willem heeft het nu over 1929 & japan... Dat het decennia kan duren voordat de koersen weer op niveau zijn.
Valt me op dat het niet helemaal realtime is altijdquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rtlz.nl heeft ineens ook streaming koersen, aldus de ticker.
quote:Op vrijdag 28 november 2008 09:42 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Oh, LOL, ik dacht even dat dit sloeg op die foto van Kroes.![]()
weet ik welquote:Op vrijdag 28 november 2008 10:51 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Dat sowieso ja. Maar dat kan ook hele andere problemen opleveren.
Maar ik doelde eigenlijk op iets anders
quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/financien/rtlz/koersen/streaming_aex.xml
MACRO-ECONOMISCH NIEUWSquote:
Hm, een steunniveau boven mijn aankoopprijs, daar zit ik niet echt op te wachten...quote:Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef slap het volgende:
AM gaat hard.. naar benee. De AEX index, AMX zelfs nog meer, laat een bloedrode streep achter.. naar benee.
249 lijkt echter een 'steunpunt', we'll see.
AEX zit een beetje in een spagaat, ik zou echt niet meer instappen nu. Het kan beide kanten op.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:17 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Hm, een steunniveau boven mijn aankoopprijs, daar zit ik niet echt op te wachten...
218 is werkelijke de steun ;-)
Persoonlijk vind ik de versie van de Televaag beter... Kan het bijna niet mijn strot uitkrijgen...quote:
Ik blijf voorlopig gewoon zitten met mijn shorts en als we duidelijk gaan dalen, koop ik er een paar bij.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:20 schreef pberends het volgende:
[..]
AEX zit een beetje in een spagaat, ik zou echt niet meer instappen nu. Het kan beide kanten op.
Ben je dan niet te laat?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:25 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Ik blijf voorlopig gewoon zitten met mijn shorts en als we duidelijk gaan dalen, koop ik er een paar bij.
You're right! Ik wist niks van die livekoersen enzoquote:Op vrijdag 28 november 2008 11:23 schreef rvlaak_werk het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de versie van de Televaag beter... Kan het bijna niet mijn strot uitkrijgen...
Duidelijk als in: nu weten we wel zeker dat het niet meer opveert. Ik mik op 1,98 voor de shorts.quote:
graag gedaan... En nu je dagelijkse voorspelling, cq analyse?quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:29 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
You're right! Ik wist niks van die livekoersen enzodeze is idd beter!
De handel is erg rustig hoor, in de VS zal ook niet veel gebeuren vermoed ik. Een 2% kan best geleidelijk goedgemaakt worden.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:34 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Duidelijk als in: nu weten we wel zeker dat het niet meer opveert. Ik mik op 1,98 voor de shorts.
Dus, helemaal geen shorts meer voor jou of juist wel? Het is toch wachten op het moment dat de top bereikt wordt en we dalen.quote:Op vrijdag 28 november 2008 11:48 schreef pberends het volgende:
[..]
De handel is erg rustig hoor, in de VS zal ook niet veel gebeuren vermoed ik. Een 2% kan best geleidelijk goedgemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |