Mja, van de week mocht ik niet reserveren. Er waren er 16 voor heel Den Helder (incl ons dorp) binnengekomen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:58 schreef pinquit het volgende:
Maar wel gek dat ze er maar 5 haddeneigenlijk nog gekker dan dat er 4 gereserveerd stonden
Daarom ging Peet alquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef huuphuup het volgende:![]()
wat weinig Moussy!
Ik dacht eigenlijk dat er gewoon weer een echte volledige tweede lading zou komen. Zo krijg je wel bitchfights ja...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:02 schreef jellyrose het volgende:
Morning Pinq! Nog bedankt voor je stem op Ethan![]()
(ja, beter laat dan nooit..)
Glad vooral, en ook nog wat restjes sneeuw op de wegen. Gisteren hebben ze gestrooid, maar vandaag niet. Was toch eigenlijk best handig geweestquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef huuphuup het volgende:
grussgot Rewimo![]()
ook glad in DE of ligt daar nog steeds sneeuw?
Ik vind glad altijd niks niet leuk. komt omdat ik altijd die ene doos ben die midden op straat van een stoepje af glibbert ofzo
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Oh rijles hebben met dit weer is wel heel erg vervelend![]()
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
Kan allleen maar handig zijn zulke info.
ja nouhou, maar hij is groot en ik is kleinquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
Dan vraag ik me nu wel af of webkim het overleeft heeft![]()
Juist omdat ik geen rijles heb gehad met dit soort weer ga ik vandaag geen boodschappen doen. Ga morgenochtend wel samen met mijn tantequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Oh rijles hebben met dit weer is wel heel erg vervelend![]()
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
Kan allleen maar handig zijn zulke info.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef p_iglet het volgende:
Ik wil wel langskomen met de bakfiets... die heeft 3 wielen, kun je in de bak
Ik zou ook het liefste open kaart spelen hoor, dat is voor ons handiger (misschienquote:
Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef huuphuup het volgende:
Oh Reinhilde doe voorzichtig hoor! Graag in 1 stuk terugkomen!
En als je bij P_iglet in de bakfiets gaat dan wel een foto
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef Troel het volgende:
Bert belde dat ik toch echt wel op moest passen als ik boodschappen ging doen, hij was bijna in de sloot gefietst
Ja die S erachter, hoe hij daar nu weer bij komt.quote:
Ik vroeg me dat af, nav je post.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:56 schreef Luchtbel het volgende:
En Bix, we gebruiken hem ook alleen als het weer is zoals vandaag. Dat slaat eigenlijk ook nergens op.
Ja, ze zijn wel echt beschermend. Bedenk maar wat er met die koppies gebeurt als ze de stoeprand raken. Dan houdt die helm toch echt wel wat tegen en zal de nek ook minder ver doorslaan..... *stopt hoofd weer in het zand*quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:09 schreef PM-girl het volgende:
Maar zijn die helmpjes echt beschermend? Als ik ze zie (niet veel hier in het dorp) zijn het toch vooral plastic dopjes lijkt wel, ik vraag me dan af of het wel echt iets doet.
Ik zit al keihard te f5'en op Z&G... Maar er verschijnt maar geen bericht van Reinhilde.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
Liefjens... dit hoort in Z&G he!
Ik wil niemand waar dan ook heen wegjagen, maar we hebben daar een prachtig topic voor!![]()
Wat een mooi cijfer huup! Dat scheelt enorm aan stress!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb ook iets lekkers verdiend! Ik kom er net achter dat ik een 8.5 gemiddeld sta voor dit semestergod dat scheelt een hoop tentamenstress zeg...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik word al getrakteerd. Haha, ik krijg van lief rösti-rondjes vanavond, met appelmoes!![]()
![]()
hoezo snel tevreden![]()
Dat doe ik ook ja, lijstje makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik schrijf de relevante aanbiedingen altijd op. Gewapend met lijstje ga ik boodschappen doen bij lidl en daarna de super de boer.
Straks eten we macaroni. Lang geleden. Eens kijken of Kim ook wat wil.
Dat ken ik helemaal niet? Waar woon je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja, lijstje makenEn dan naar de Lidl, Jan Linders en eventueel Nettorama.
![]()
Lijstjes maken is echt een hobby van me
Overigens hadden we gisteren broccoli. Met eiermie
gooi je je pizzames niet weer weg?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Wij doen vandaag makkelijk, qltel heeft de hele dag staan schilderen, Christan is naar voetbaltraining. Als ik hem ophaal nemen we een pizza mee (en döner voor qltel)
Limburgquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet? Waar woon je?
(Jullie kennen de Poiesz niet, dat is dan weer iets noordelijks)
We gaan met mijn schoonouders vaker Grieken in Kaldekerkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:02 schreef Rewimo het volgende:
6 euro is hier zo'n beetje de normale prijs voor een pizzaEn kleintjes zijn nog goedkoper
Uit eten gaan is hier een stuk goedkoper, da's soms wel erg verleidelijk
Oh wat een mooi ding zeg! Jij gaat helemaal de blits maken straksquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef snoopy het volgende:
Een Canon EOS 1000D
Ik heb hem bij Wehkamp besteld, daar heb ik er 377, 10 voor betaald. Maar inmiddels is ie alweer 419 zie ik
Kijk eens! Knap he!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef huuphuup het volgende:
woordje selecteren en dan op dat kettinkje klikken, naast het schilderijtje. Dan je linkje copy-pasten in het pop-up schermpje en klaar is vlindur.![]()
Zo zit er in Tuddern ook een lekkere en goedkope afhaal italiaan. Heerlijke pasta's voor 6 euro en dan krijg je er ook nog broodjes met kruidenboter bij enzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
We gaan met mijn schoonouders vaker Grieken in Kaldekerken![]()
Bij ons in Tuddern zit er ook eentje, die moeten we nog eens proberen.
Argh.
Ja stoer hèquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh wat een mooi ding zeg! Jij gaat helemaal de blits maken straks
OMG OMG echt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Zo zit er in Tuddern ook een lekkere en goedkope afhaal italiaan. Heerlijke pasta's voor 6 euro en dan krijg je er ook nog broodjes met kruidenboter bij enzo
Muhahahaha, Syrena gaat los. Niet komen klagen over overgewicht binnenkort hé!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
OMG OMG echt?Hoe heet die en waar ligt ie precies?? Is het die aan die weg waar je op zit als je vanuit Sittard Tuddern inrijdt? Waar ook die twee tankstations aan liggen? En de afslag naar de Aldi en de DM?
En die Griek die er ligt, hoe is die?
Wij gaan zoooooo Italiaans-Duits eten binnenkort![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Muhahahaha, Syrena gaat los. Niet komen klagen over overgewicht binnenkort hé!
Ja ze woont wel meer dan een paar huizen verderop. Tis echt een lief mens!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef phluphy het volgende:
Ingrid, wat klinkt dat grappig, een "bijna-buurvrouw". Klinkt als iemand die erover nadenkt naast jullie te gaan wonen.Maar het is wel een hele lieverd, zo te horen.
Blijfquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Lois het volgende:
Ik heb het weer BEIk was vrijdag/zaterdag/zondag weer beter en zondagavond begon het weer van voor af aan. Inmiddels eet en drink ik weer, sta ik te springen om morgen weer te gaan werken maar misschien is het slimmer om even supergoed uit te zieken (zoals iedereen tegen me zegt) en donderdag weer te beginnen.
Nee!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef huuphuup het volgende:
woordje selecteren en dan op dat kettinkje klikken, naast het schilderijtje. Dan je linkje copy-pasten in het pop-up schermpje en klaar is vlindur.![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee!
Kan dat echt makkelijker dan hoe ik het doeIk typ altijd zelf de code url.
*aansluit*quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Blijfjij
nog
maar
even
een
dagje
langer
thuis
jah
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Lois het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke? Mijn baas was op zijn zachts gezegd not amused dat ik me alweer ziek melde gisteren, dus mijn schuldgevoel is huizenhoog. Als ik me goed voel ga ik lekker werken, als ik denk mwah.... ga ik donderdag werken. Oke?
neequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Lois het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke?
Schei uit, echt waar?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef Ticootje het volgende:
lois, je hebt verwarming voor in je schoenen. Mijn oma heeft ze in haar skischoenen
Die Italiaan is het inderdaad, schuin tegenover de shell...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
OMG OMG echt?Hoe heet die en waar ligt ie precies?? Is het die aan die weg waar je op zit als je vanuit Sittard Tuddern inrijdt? Waar ook die twee tankstations aan liggen? En de afslag naar de Aldi en de DM?
En die Griek die er ligt, hoe is die?
Wij gaan zoooooo Italiaans-Duits eten binnenkort![]()
Wij hadden vroeger een voetenwarmzak.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
[..]
Schei uit, echt waar?![]()
Dat wist ik helemaal niet.
Maar krijg je daar geen zweetpapatjes van?
Wat zijn papatjes?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
Schei uit, echt waar?![]()
Dat wist ik helemaal niet.
Maar krijg je daar geen zweetpapatjes van?
Oi, volgens mij zu ik dan heel hard gaan zitten huilenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb net de film van hongerije in 2005 terug zitten kijken op het gemakje, wat fijn om dan Thijs weer eens te horen en te zien
Lois ziek gemeld ben je nu toch alquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Lois het volgende:![]()
![]()
![]()
Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke? Mijn baas was op zijn zachts gezegd not amused dat ik me alweer ziek melde gisteren, dus mijn schuldgevoel is huizenhoog. Als ik me goed voel ga ik lekker werken, als ik denk mwah.... ga ik donderdag werken. Oke?
Ik bleef rustig kijken, de tranen kon ik nog inhouden, maar echt makkelijk was het niet, het liefste pakte ik hem zo uit het televisie schermquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Oi, volgens mij zu ik dan heel hard gaan zitten huilenOf wordt je er juist vrolijk van om hem zo terug te zien?
ga werken en besmet vervolgens al je collega's.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Lois het volgende:![]()
![]()
![]()
*knuffel*quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Ik bleef rustig kijken, de tranen kon ik nog inhouden, maar echt makkelijk was het niet, het liefste pakte ik hem zo uit het televisie scherm
uurtje oid meestal. Ik ging van December tot en met Februari met de bus en de rest van mijn HAVO tijd lekker op de fietsquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef Saffier het volgende:
Freecell 22km
allemachtig! Hoe lang fietste je daarover?
Ben je al weer een beetje de oude inmiddels?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk gegaan.
best raar, ik ben 3 weken niet geweest en t was onwennig.
en dat in die drie weken mijn hele afdeling overhoop gehaald was, werkte nou niet echt mee met de draad weer oppakken.
er wordt verbouwd. we hebben de hele dag in sloophamerlawaai gezeten
Eigenlijk is het heel sneu voor het kind, maar ik moest toch even lachenquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef DJMO het volgende:
*even binnenvalt*
ik wil jullie dit nieuwsbericht absoluut niet onthouden ...
Geen idee, uitslapen hopelijk.quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef PM-girl het volgende:
O en YPPY, wat doet Anna zaterdag dan?![]()
Is een kartonnen kameel van de ravensburger ook goed trouwens?
zo goed als.quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:34 schreef rena het volgende:
[..]
Ben je al weer een beetje de oude inmiddels?
Gewoon lekker op tijd je bed in ja, je lijf heeft tijd nodig om te herstellen van zo'n klap hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
zo goed als.
ik ben 's avonds wel heel moe (ik lag gisteren na een lange dag school al om 8 uur in bed)
en ik ga zo ook weer, maar ik heb morgen vrij (nou ja, ik moet aan mijn huiswerk, de achterstand in zien te lopen)
donderdag naar de uroloog voor de uitslag van mijn bloed (ik ga ervan uit dat die wel goed zal zijn, ik voel verder niets meer)
Ik ging dus 44 KM per dag hè?quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef _Bar_ het volgende:
Ik fietste ook altijd naar school km of 11 heen en 11 terug lol is ook 22 km maar wel altijd lekker, zelfs in de winter fietste ik nog naar school
Gelezen inderdaadquote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef DJMO het volgende:
*even binnenvalt*
quote:Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef DJMO het volgende:
*even binnenvalt*
Zo'n vermoeden had ik al ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 09:16 schreef Lois het volgende:
Ja joh lekker tukkies doen Reinhilde, nu kan het nog. Klinkt als een hele grote dooddoener maar als je straks met wallen op je enkels zit, je haren al dagen niet gewassen, in een morsige badjas die ruikt naar mondjes melk met een brullend kind op schoot op je roze wolkje zit, denk je nog weleens met weemoed terug aan die tukkies
Het lijkt me ook wel eng hoor.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:04 schreef Ennu het volgende:
Nee, ik durf niet.
Ik heb de verloskundige gebelt. 9 dec voor een echo, en als ik daar geweest ben dan ga ik moed verzamelen. Ik vind het zo vreselijk moeilijk.
ach zo zijn ouders nou eenmaal. het is jouw lijf, jouw leven, jouw kind. Ze moeten er gewoon aan wennen.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:11 schreef Ennu het volgende:
Vriendinnen weten het wel hoor. Maar mijn ouders dus niet. Het waar begin je aan en hoe heeft dat nou kunnen gebeuren enz dat hoor ik allemaal al weer op me af komen. Dat het allemaal niet snugger en handig is weet ik ook wel, maar het is nu zo.
Ach, ja.....quote:Op woensdag 26 november 2008 10:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
m`n verstandskiezen die al die tijd niks lagen te doen, besloten dat dit wel een mooi tijdstip was om wat dwarser te gaan liggen en zo m`n andere tanden klem te drukken. Vandaar het gevoel dat ik een klap op m`n melis heb gehad
Het goede nieuws is dat het er maar 2 zijn, de andere 2 heb ik gewoon in aanleg al niet.
Het slechte nieuws is dat ze dus onder zitten, en dwars liggen en ik heel, heel erg bang ben
Heb je misschien ook wachtlijstbemiddeling bij je verzekering? Dat zou dan nu misschien wel uitkomst kunnen bieden. Zo ben ik voor mijn boobjob in een uitermate kekke privékliniek geweest. En je zou nooit meer reguliere zorg willen zeg.quote:Op woensdag 26 november 2008 10:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik mag naar de kaakchirurg..wachttijd 16 weken
Ennu je zeikt niet! Ik zou in zulke situaties ook graag even (veel en vaak) m`n hart luchten..wie weet kunnen we je moed inpraten?
Balen zegquote:Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef Oxymoron het volgende:
ZIt na een uurtje op de, dagbesteding, weer op mijn kamer.Teveel veranderingen vandaag om het nog, aan te kunnen. Baaldag.
Begeleiding had zich ziekgemeld, alles liep ineens anders, etc etc. Ik moest samenwerken met iemand terwijl ik deze maand, met niemand samen hoefde, te werken.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:00 schreef freecell het volgende:
[..]
Balen zeg
Wat hadden ze veranderd dan?
Oi, das wel balen ja.quote:Op woensdag 26 november 2008 11:24 schreef Oxymoron het volgende:
[..]
Begeleiding had zich ziekgemeld, alles liep ineens anders, etc etc. Ik moest samenwerken met iemand terwijl ik deze maand, met niemand samen hoefde, te werken.![]()
Janken man, janken.
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:33 schreef freecell het volgende:
Ik luister nooit radio, dus ik ken het hele nummer niet
quote:Op woensdag 26 november 2008 11:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik walg van dat nummer. Ik kan al niks van dat mens hebben dus dit al helemaal niet.
hoe is het nu met je been?quote:Op woensdag 26 november 2008 12:11 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica komt weer binnen gevallen...
Mn kleuter is van de week gevallen toen ie wilde laten zien hoe goed ie kon break dancen... Resultaat een enorm dik oog wat nu allerlei regenboogkleurtjes begint te krijgen.....
Mn dochter zit grieperig op de bank ( en steekt daarbij natuurlijk iedereen aan)
En net belde ze van school dat zoonlief gevallen was en een behoorlijk dikke enkel heeft....
Vriendin van ex is nu even met 'm naar het ziekenhuis voor een fotootje.....
Van groot naar klein hoorquote:Op woensdag 26 november 2008 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heb jij een boobjob gehad?Foto`s!
Wop, das balenquote:Op woensdag 26 november 2008 12:11 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica komt weer binnen gevallen...
Mn kleuter is van de week gevallen toen ie wilde laten zien hoe goed ie kon break dancen... Resultaat een enorm dik oog wat nu allerlei regenboogkleurtjes begint te krijgen.....
Mn dochter zit grieperig op de bank ( en steekt daarbij natuurlijk iedereen aan)
En net belde ze van school dat zoonlief gevallen was en een behoorlijk dikke enkel heeft....
Vriendin van ex is nu even met 'm naar het ziekenhuis voor een fotootje.....
Niks mis hoor met liefde op de werkvloerquote:Op woensdag 26 november 2008 12:35 schreef Poppejans het volgende:
BE haha dat is wel grappig zeg, liefde op de werkvloer! Het zou mijzelf alleen niks lijken
Ja, in het begin is het vast leuk, maar bleven jullie dat leuk vinden om elkaar zowat ieder uur van de dag te zien?quote:Op woensdag 26 november 2008 13:26 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Niks mis hoor met liefde op de werkvloer![]()
Stiemie en Stiemievriend waren bijna 10 jaar geleden allebei stagiaire op dezelfde afdeling![]()
TARA en Freecell zo'n 6 jaar geledenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:26 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Niks mis hoor met liefde op de werkvloer![]()
Stiemie en Stiemievriend waren bijna 10 jaar geleden allebei stagiaire op dezelfde afdeling![]()
Ja!quote:Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup! Zoek je nog een huis met tuin? Hoorde gisteren dan de huurders van ons huis uit elkaar zijn dus je kan er nog per direct in ook
Oh wat k*t Raissa!!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:02 schreef Raissa het volgende:
Denk dat ik hier maar even mn verhaal doe ipv in het Z&G topic.. Heb vanochtend van een vriendin te horen gekregen dat ze op haar werk in aanraking is geweest met iemand die besmet is met TBC. Laat dat nou net een ziekte zijn die je niet onder de leden wilt hebben met de medicatie die ik gebruik.. Waarschijnlijk gaat dus mijn infuus dat gepland stond voor vrijdag niet door(met alle gevolgen van dien) en moet ik dus eerst een TBCtest krijgen...
Grrrr
Ze hebben 2 opties:quote:Op woensdag 26 november 2008 14:04 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Oh wat k*t Raissa!!
Kunnen ze geen spoed-test doen ofzo? Of bestaan die niet voor TBC?
Nee, helaasquote:Op woensdag 26 november 2008 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje, Raissa, het zit jou toch ook niet een heel klein beetje mee he, met deze zwangerschap
ja dat ja. dat dacht ik ook.quote:Op woensdag 26 november 2008 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Maar ze kunnen toch je buik bedekken met een loodschort voor de foto?
Geen medicatie nu is zeker een terugval, dus ik hoop dat de vertraging maximaal een paar daagjes zal zijn..quote:Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef DJMO het volgende:
lekker handig van die vriendin raissa .. *not*
en nu?? geen medicatie betekent op zeker een terugval voor jou?? of is dat afwachten??? (ja sorry ik heb er geen verstand van)
Geen idee, had ik niet eens over nagedacht! Ze zijn nu aan het discussieren. Ik word vandaag nog teruggebeld als het goed isquote:Op woensdag 26 november 2008 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Maar ze kunnen toch je buik bedekken met een loodschort voor de foto?
* DJMO geeft raissa een dikke knuffel die heb je nu wel even verdiendquote:Op woensdag 26 november 2008 14:14 schreef Raissa het volgende:
[..]
Geen medicatie nu is zeker een terugval, dus ik hoop dat de vertraging maximaal een paar daagjes zal zijn..
En geen sorry zeggen, de materie is best moeilijk en zelfs de artsen snappen het soms niet meer
Ik ben 27 weken zwanger nu. Weet alleen niet 100% zeker of een foto voldoende zou kunnen zijn. Nou ja, anyway, ik zie het wel.. Nu druk gaan lopen maken heeft toch geen zin.. Hoop alleen wel dat ze even snel bellen zodat ik ook weet waar ik aan toe benquote:Op woensdag 26 november 2008 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Raissa, dat is echtHopelijk kun je toch een foto laten maken. Ik weet niet hoe lang je zwanger bent? Maar in principe wordt het risico minder naarmate je langer zwanger bent. Ik hoop dat je snel wat hoort!
Ik lig ook nog steeds op bed dus je hoeft je niet te schamenquote:Op woensdag 26 november 2008 14:34 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa. Het is nu wel echt genoeg geweest hoor, wat jij allemaal moet verduren! Ik zou ook goed pissig zijn op die vriendin, maar ja, dat is nu eenmaal al gebeurt. Focussen nu op het onderzoek en wanneer je infuus erin kan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig nog steeds in bed.
Erg he?![]()
Mijn wekker staat nu op 3 uur. Dan ga ik eens wat dingen regelen en oorbellen kopen!
luilak!quote:Op woensdag 26 november 2008 14:34 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa. Het is nu wel echt genoeg geweest hoor, wat jij allemaal moet verduren! Ik zou ook goed pissig zijn op die vriendin, maar ja, dat is nu eenmaal al gebeurt. Focussen nu op het onderzoek en wanneer je infuus erin kan!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik lig nog steeds in bed.
Erg he?![]()
Mijn wekker staat nu op 3 uur. Dan ga ik eens wat dingen regelen en oorbellen kopen!
We hebben maar een maand of 6 samen gewerkt en toen zat onze stage erop. Maar dat samenwerken was eigenlijk totaal geen probleem. Collega's kwamen er ook pas na een maand of 3 achter omdat ze ons in het weekend bij het uitgaan toevallig waren tegengekomenquote:Op woensdag 26 november 2008 13:30 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, in het begin is het vast leuk, maar bleven jullie dat leuk vinden om elkaar zowat ieder uur van de dag te zien?
(Moet ik wel zeggen dat mijn man nu thuis een eigen zaakje heeft en me dat tot nu toe ook niet verveelt dat hij er altijd is thuis, maar ik werk zelf dus wel buitenshuis)
Nou lekker dan...quote:Op woensdag 26 november 2008 15:16 schreef Raissa het volgende:
Nou de IBD verpleegkundige belde net.. Dat ze morgen pas een antwoord heeft... *zucht*
lekker hè?quote:Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
freecell, hier hetzelfde. Sasha had vanmorgen niet geslapen op het kdv en hij viel dus letterlijk tijdens het parkeren hier voor de deur in slaap.Heb hem naar bed gebracht om een uur of 1 en hij ligt nu nog te tukken.
Dus dat betekend dat het kindje toch gezond is?quote:Op woensdag 26 november 2008 16:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet het even ergens kwijt: de uitslag van de punctie van mijn zusje was goed![]()
Over 2 weken krijgen ze de restuitslag van andere kweekjes van heel zeldzame dingen waarvan de gyn zei dat veel ziekenhuizen ze niet eens meer testen, en de geslachtsbepaling, maar de belangrijkste 3 (trisomie 13, 18 en 21) waren in ieder geval goed
Ik ben zoooo opgelucht en blij voor ze
En als bij mij nou alles goed blijkt de 8e, gaan we lekker samen zwanger zitten zijn met Kerst![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |