abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63499184
goedemorgen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 09:55:56 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_63499238
Wrabkim, denk je ook nog aan Mr Jummy?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63499283
Tvp.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63499297
Maar wel gek dat ze er maar 5 hadden eigenlijk nog gekker dan dat er 4 gereserveerd stonden
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:01:06 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63499344
* Brighteyes glibbert ook even mee...
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:02:21 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_63499366
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:58 schreef pinquit het volgende:
Maar wel gek dat ze er maar 5 hadden eigenlijk nog gekker dan dat er 4 gereserveerd stonden
Mja, van de week mocht ik niet reserveren. Er waren er 16 voor heel Den Helder (incl ons dorp) binnengekomen.
pi_63499377
Morning Pinq! Nog bedankt voor je stem op Ethan (ja, beter laat dan nooit..)

De gladheid valt hier trouwens erg mee, maar misschien moet ik eens een keer eerder m'n nest uitkomen om het mee te maken
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63499386

wat weinig Moussy!
Ik dacht eigenlijk dat er gewoon weer een echte volledige tweede lading zou komen. Zo krijg je wel bitchfights ja...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:04:12 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_63499407
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef huuphuup het volgende:

wat weinig Moussy!
Ik dacht eigenlijk dat er gewoon weer een echte volledige tweede lading zou komen. Zo krijg je wel bitchfights ja...
Daarom ging Peet al
pi_63499466
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:02 schreef jellyrose het volgende:
Morning Pinq! Nog bedankt voor je stem op Ethan (ja, beter laat dan nooit..)

graag gedaan Ethan is gewoon

Hier is het alleen op de daken glad geloof ik. Arme sinterklaas!.. Maar ik heb ook nog maar 20 meter buiten gelopen ongeveer dus geen idee ze zijn hier al wel vanaf zaterdag aan het strooien
pi_63499478
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:04 schreef moussy het volgende:

[..]

Daarom ging Peet al

Dan vraag ik me nu wel af of webkim het overleeft heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 10:08:47 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63499507
* Rewimo aan komt glibberen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63499544
grussgot Rewimo

ook glad in DE of ligt daar nog steeds sneeuw?

Ik vind glad altijd niks niet leuk. komt omdat ik altijd die ene doos ben die midden op straat van een stoepje af glibbert ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63499617
huup! ben jíj dat!
pi_63499681
Nee, glad is gemeen. Je ziet het niet en je merkt het te laat en het is ook nog eens levensgevaarlijk.

en ik heb straks rijles
pi_63499758
Oi!

ja meestal wel ja...

Haha, behalve 1 keer. Ging er zo'n randfiguur die mij wilde versieren maar die ik al drie keer had afgewezen even stoer doen op zn brommertje... Met ijzel... proberen op 1 wiel te rijden. Needless to say dat hij keihard onderuit ging. En ik was nog 15 ofzo toen dus mij kon je opvegen (in plaats van hem te helpen ), was alleen wel erg aan het hopen toen dat ik niet tijdens dat ik hem stond uit te lachen zélf ook onderuit zou gaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63499786
Ai Pinq... nu ja, nog een mazzeltje dat je niet af hoeft te rijden vandaag
Red de zeehond!
pi_63499797
Oh rijles hebben met dit weer is wel heel erg vervelend
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
Kan allleen maar handig zijn zulke info.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 10:22:39 #19
13151 crew  Rewimo
pi_63499877
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef huuphuup het volgende:
grussgot Rewimo

ook glad in DE of ligt daar nog steeds sneeuw?

Ik vind glad altijd niks niet leuk. komt omdat ik altijd die ene doos ben die midden op straat van een stoepje af glibbert ofzo
Glad vooral, en ook nog wat restjes sneeuw op de wegen. Gisteren hebben ze gestrooid, maar vandaag niet. Was toch eigenlijk best handig geweest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:29:04 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63500033
Ik heb ook ooit eens les gehad met superveel sneeuw en gladheid en dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg. Kon hij me idd gelijk wat dingen vertellen die je wel of niet moest doen.
pi_63500125
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
ik denk dat als je de bocht eenmaal uitgevlogen ben je niet veel meer kan doen of wel?
pi_63500221

nouja, je kunt wel nog wat schadebeperkende dingetjes doen. Niet remmen geloof ik, niet proberen mee of tegen te sturen, weet ik veel dat soort dingen. Ik bedoel je hebt uit de bocht vliegen en uit de bocht vliegen hè. Achterstevoren op de vluchtstrook is 1 ding, maar je kunt jezelf ook om een boom/vangrail heen vouwen.

Slipcursus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63500339
Ik ben nog niet buiten geweest, dus ik weet niet of het glad is. Ik hoop het niet, moet lopend naar het werk

Ik zag dat Borma weer was langsgeweest op het vorige bankje?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:42:58 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_63500361
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dan vraag ik me nu wel af of webkim het overleeft heeft
ja nouhou, maar hij is groot en ik is klein
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:13:36 #25
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_63501214
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Juist omdat ik geen rijles heb gehad met dit soort weer ga ik vandaag geen boodschappen doen. Ga morgenochtend wel samen met mijn tante Zij rijdt al 19 jaar en heeft ietwat meer ervaring
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:17:34 #26
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63501294
Vindt het gaaf om met glad weer te rijden
pi_63501376
Ik denk dat ik straks maar lopend naar de VK ga, lijkt me doodeng om te fietsen nu met mijn dikke buik...
pi_63501448
Ik wil wel langskomen met de bakfiets... die heeft 3 wielen, kun je in de bak
pi_63501621
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef p_iglet het volgende:
Ik wil wel langskomen met de bakfiets... die heeft 3 wielen, kun je in de bak
ik zie jullie al gaan!
Red de zeehond!
pi_63501661
reinhilde, dat lijkt me ook geen pretje. zelfs lopend niet. als 't echt heel glad is helpt het misschien om sokken over je schoenen te doen? antislip.
pi_63501668
Ik heb rijles gehad en halverwege de les ging het ijzelen nou dan krijg je het spaans benauwd kan ik je vertellen, wel leerzaam maar vooral nat onder de oksels bij mij en de rijinstructeur. Auto wel heel thuis gebracht dat dan weer wel, tot tegenstelling van een andere leerling die toen ook les had met de andere instructeur van dezelfde rijschool.
Maar ik blijf ook thuis hoor als het echt super glad is, sneeuw is geen probleem voor me maar vastgevroren rommel is ellende.

Ik denk dat ik nu begrijp hoe mensen zich enigszins moeten voelen als ze depressief zijn, niet dat ik dat ben hoor (denk ik/hoop ik) maar ik voel me wel down en ben het allemaal goed zat, allemaal prima te begrijpen natuurlijk omdat we in de zenuwen zitten maar dat maakt het niet handiger voor mezelf, Isa of mijn man.

Zo goed als ik de eerste 2 weken kon relativeren zo waardeloos gaat dat vanaf afgelopen vrijdag, net of de kraan is opengezet ofzo alle frustratie komt eruit en je kan zelf niets doen, ik voel me zo machteloos.
Er met iemand goed over praten lukt me niet echt, ik moet toch positief proberen te blijven en dat lukt me niet zo goed als ik er te lang bij stil sta en na al ruim 2,5 week wachten valt me dat ook zwaar, je staat steeds vaker stil.
Ieder gesprek eindigt in dikke tranen en vol angst dat wij misschien wel eens niet onnodig in de spanning zitten, ik hoor namelijk zoveel positieve aflopen dat statistisch gezien toch iemand ook eens slecht nieuws moet krijgen wil het allemaal nog kloppen die cijfertjes. (hoe leg ik dit gevoel uit... verder als dit kom ik niet denk ik, het is zo lastig te verwoorden.)
Naja nog minder als 1 week tot de punctie maar alles om je heen gaat door Sinterklaas komt het land in, dat moet natuurlijk gevierd worden en ik heb er totaal geen zin in, kan mijn schoonzusje natuurlijk niet helpen die weet van niets maar ik geloof niet dat ik het ga trekken de hele avond cadeautjes uit te pakken voor ons kindje dat er misschien wel eens niet gaat komen, denk er dus serieus over na af te bellen op de dag zelf met een smoes van ziek zijn ofzo? maar kan ik dat maken? verpest er ook hun avond mee en dat vind ik dan weer egoïstisch van mezelf, maar tot hoever ga ik mijn gevoel uitschakelen om dat van hun te sparen?
aargh ik word gewoon vervelend van mezelf.

(ps. hier hoef je niet op te reageren hoor, ik ben al blij dat ik het kwijt ben. dat lucht al enorm op, maar af en toe loopt mijn hoofd nu over en opschrijven van mijn gedachte werkt misschien wel relativerend)
Mama van Isa en Ties
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 11:35:23 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_63501727
Waarom speel je geen open kaart en vertel je het gewoon Marlieske?
pi_63501796
marlieske de onzekerheid is vaak het ergste. En je hoort vooral goede verhalen, omdat mensen die willen vertellen. Dus wie weet is het bij jullie juist goed. Van wie moet je positief blijven denken? Het lijkt me juist wel fijn om even flink te janken omdat jullie zo'n twijfelachtige uitslag hebben en in de onzekerheid zitten. Weet je (schoon)familie helemaal van niks? Ik zou wel bellen denk ik, of ze iig die cadeautjes wegleggen.

Het was zo glad. Ik heb Anna lopend weggebracht naar het kdv. Ze wilde zelf niet lopen, omdat ze al een paar keer uitgegeleden was. Niet gevallen, maar het maakte wel indruk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63501828
naja mijn schoonzusje is ook zwanger en die is heeeeel erg sociaal die trekt dit zich enorm naar zichzelf toe en gaat dan de komende weken ook in de stress zitten, dat vond ik niet fair en eerlijk vandaar eigenlijk.
(sta daar ook nog steeds achter eigenlijk)
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:40:35 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63501870
Dat vraag ik me ook af Marlieske?
Open kaart spelen en daarbij aangeven dat je het niet zegt om doorlopend 'ach en wee' te horen, maar puur omdat je wil dat mensen snappen dat je gewoon soms even niet blij en onbezorgd kan zijn.
Ik heb het gevoel dat je het, door het stil te houden, moeilijker maakt dan het is omdat je ergens wel wil dat er met sommige dingen rekening gehouden wordt. Of althans, dat je er zelf rekening mee kan houden zeg maar.
En nu moet je dat doen door vage dingen en mss smoesjes bedenken, maar gewoon eerlijk zijn lijkt mij persoonlijk fijner.

Oh, ik zie nu je antwoord.
Ook dat snap ik wel, maar toch... Ik zou het echt nog eens heroverwegen.
pi_63501902
En wat zal ze denken als ze hier later over hoort? Als het goed blijkt te zijn, lijkt juist iemand met wie het ook goed gaat fijn om het geluk te delen. En als het niet goed is, zul je het ook moeten vertellen. Maar het is jullie beslissing, ik ken d'r ook niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63501934
P_iglet, in de bakfiets Ik zie het al voor me idd.
Het is maar een paar minuutjes op de fiets, dus lopen zal 10 minuutjes zijn (op mijn tempo dan he?)

Bix jouw sokkentruuk is ook wel een goeie !
Maar ik denk dat ik gewoon mijn regenlaarzen aantrek, gaat het vast goed.

Marlieske, Ik kan me voorstellen dat het je te veel wordt. Maar wat Moussy zegt, waarom vertel je het niet aan je familie? Als het mis blijkt te zijn, moet je het uiteindelijk toch vertellen lijkt me...
pi_63501936
marlieske, ik kan 't me enorm goed voorstellen, jullie zijn voortdurend doordrongen van dit angstige afwachten, en de rest van de wereld weet er of niks van of weet 't wel maar gaat evengoed gewoon door... moet heel alleen voelen! en dan moet je je nog vrolijk voordoen ook! ik zou 't denk ik toch ook met wat meer mensen delen, zulke naaste familie zou ik er zeker deelgenoot van uitmaken (ik zou niet eens anders kunnen). maar jullie hebben vast niet voor niets gekozen om dat niet te doen, dus als je dat niet wil veranderen is 't toch een kwestie van nog maar een tijdje uitzingen... heel veel sterkte er weer mee!
pi_63502023
Marlieske, kan je het niet een klein beetje uitleggen aan je schoonzusje? Lijkt me voor beide partijen uiteindelijk het prettigst.... Snap wel dat je er geen zin in hebt hoor!
pi_63502036
Marlieske hele moeilijke situatie zo, en ik snap je beslissing mbt je schoonzusje wel. Tsja, misschien dan inderdaad maar "ziek melden"?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63502076
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:41 schreef YPPY het volgende:
ik ken d'r ook niet.
Ik zou ook het liefste open kaart spelen hoor, dat is voor ons handiger (misschien )
maar mijn schoonzusje is zó sociaal dat die dan iedere dag gaat bellen/vragen: en gaat het wel? en dat trek ik gewoon niet.
Het is dus ook een stukje zelf behoud denk ik, zo kan mijn zwager weer zijn mond niet houden en we willen niet dag en nacht telefoon met de vraag hoe het gaat of is gegaan.
Plus dat mocht het straks fout lopen wij onze versie van het verhaal naar buiten willen brengen omdat we er inmiddels achter zijn dan mensen toch al (hard) oordelen zonder dat ze weten waarover ze het hebben en dan helpt het niet mee als het halve dorp al een onzin-versie-van-het-verhaal kent.
(ik woon in een heeeel erg klein christelijk dorpje dat maakt het er niet eenvoudiger op, er word nogal geluld)
Mama van Isa en Ties
pi_63502108
Oh Reinhilde doe voorzichtig hoor! Graag in 1 stuk terugkomen!
En als je bij P_iglet in de bakfiets gaat dan wel een foto
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:50:22 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_63502146
Bert belde dat ik toch echt wel op moest passen als ik boodschappen ging doen, hij was bijna in de sloot gefietst
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:58:34 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63502395
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef huuphuup het volgende:
Oh Reinhilde doe voorzichtig hoor! Graag in 1 stuk terugkomen!
En als je bij P_iglet in de bakfiets gaat dan wel een foto
Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.
pi_63502417
Ik ga mn best doen Huup! Nu maar eens douchen en lunchen (ontbijten) en dan weg.
Later!
pi_63502486
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.
Ja dat had ik eerst ook staan haha, maar toen ik het teruglas stond het er toch wel een beetje cru

Succes Reinhilde, tot later!

@Troel Bert! haha, hij mankeert verder niets?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63502736
Ik was jullie kwijt!
Maffe Bert Ik ben net ook naar het winkelcentrum gefietst, maar hier is niets aan de hand.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 25 november 2008 @ 12:10:56 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63502791
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef Troel het volgende:
Bert belde dat ik toch echt wel op moest passen als ik boodschappen ging doen, hij was bijna in de sloot gefietst
is t zo glad bij jullie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:22:11 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_63503129
Onee, Bert mankeert niets. Hij is alleen niet zo verstandig om met dit weer iets verder om te fietsen zodat hij op de gestrooide weg kan fietsen, maar fietst gewoon binnendoor over ongestrooide wegen. Tja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 12:29:00 #50
13151 crew  Rewimo
pi_63503331
Marlieske, ik wil je sterkte wensen. Ik heb zelf ook een punctie gehad en dat is heel erg spannend (nog afgezien van het feit dat je het niet wilt vertellen aan je familie). Gelukkig waren ze heel erg lief in het AMC en hebben ze heel snel de voor mij belangrijkste uitslag doorgebeld

Mocht je iets over de punctie zelf willen weten dan vraag je maar hoor
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')