abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63499184
goedemorgen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 09:55:56 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_63499238
Wrabkim, denk je ook nog aan Mr Jummy?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63499283
Tvp.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63499297
Maar wel gek dat ze er maar 5 hadden eigenlijk nog gekker dan dat er 4 gereserveerd stonden
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:01:06 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63499344
* Brighteyes glibbert ook even mee...
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:02:21 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_63499366
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:58 schreef pinquit het volgende:
Maar wel gek dat ze er maar 5 hadden eigenlijk nog gekker dan dat er 4 gereserveerd stonden
Mja, van de week mocht ik niet reserveren. Er waren er 16 voor heel Den Helder (incl ons dorp) binnengekomen.
pi_63499377
Morning Pinq! Nog bedankt voor je stem op Ethan (ja, beter laat dan nooit..)

De gladheid valt hier trouwens erg mee, maar misschien moet ik eens een keer eerder m'n nest uitkomen om het mee te maken
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63499386

wat weinig Moussy!
Ik dacht eigenlijk dat er gewoon weer een echte volledige tweede lading zou komen. Zo krijg je wel bitchfights ja...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:04:12 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_63499407
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef huuphuup het volgende:

wat weinig Moussy!
Ik dacht eigenlijk dat er gewoon weer een echte volledige tweede lading zou komen. Zo krijg je wel bitchfights ja...
Daarom ging Peet al
pi_63499466
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:02 schreef jellyrose het volgende:
Morning Pinq! Nog bedankt voor je stem op Ethan (ja, beter laat dan nooit..)

graag gedaan Ethan is gewoon

Hier is het alleen op de daken glad geloof ik. Arme sinterklaas!.. Maar ik heb ook nog maar 20 meter buiten gelopen ongeveer dus geen idee ze zijn hier al wel vanaf zaterdag aan het strooien
pi_63499478
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:04 schreef moussy het volgende:

[..]

Daarom ging Peet al

Dan vraag ik me nu wel af of webkim het overleeft heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 10:08:47 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63499507
* Rewimo aan komt glibberen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63499544
grussgot Rewimo

ook glad in DE of ligt daar nog steeds sneeuw?

Ik vind glad altijd niks niet leuk. komt omdat ik altijd die ene doos ben die midden op straat van een stoepje af glibbert ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63499617
huup! ben jíj dat!
pi_63499681
Nee, glad is gemeen. Je ziet het niet en je merkt het te laat en het is ook nog eens levensgevaarlijk.

en ik heb straks rijles
pi_63499758
Oi!

ja meestal wel ja...

Haha, behalve 1 keer. Ging er zo'n randfiguur die mij wilde versieren maar die ik al drie keer had afgewezen even stoer doen op zn brommertje... Met ijzel... proberen op 1 wiel te rijden. Needless to say dat hij keihard onderuit ging. En ik was nog 15 ofzo toen dus mij kon je opvegen (in plaats van hem te helpen ), was alleen wel erg aan het hopen toen dat ik niet tijdens dat ik hem stond uit te lachen zélf ook onderuit zou gaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63499786
Ai Pinq... nu ja, nog een mazzeltje dat je niet af hoeft te rijden vandaag
Red de zeehond!
pi_63499797
Oh rijles hebben met dit weer is wel heel erg vervelend
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
Kan allleen maar handig zijn zulke info.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 10:22:39 #19
13151 crew  Rewimo
pi_63499877
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef huuphuup het volgende:
grussgot Rewimo

ook glad in DE of ligt daar nog steeds sneeuw?

Ik vind glad altijd niks niet leuk. komt omdat ik altijd die ene doos ben die midden op straat van een stoepje af glibbert ofzo
Glad vooral, en ook nog wat restjes sneeuw op de wegen. Gisteren hebben ze gestrooid, maar vandaag niet. Was toch eigenlijk best handig geweest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:29:04 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63500033
Ik heb ook ooit eens les gehad met superveel sneeuw en gladheid en dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg. Kon hij me idd gelijk wat dingen vertellen die je wel of niet moest doen.
pi_63500125
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
ik denk dat als je de bocht eenmaal uitgevlogen ben je niet veel meer kan doen of wel?
pi_63500221

nouja, je kunt wel nog wat schadebeperkende dingetjes doen. Niet remmen geloof ik, niet proberen mee of tegen te sturen, weet ik veel dat soort dingen. Ik bedoel je hebt uit de bocht vliegen en uit de bocht vliegen hè. Achterstevoren op de vluchtstrook is 1 ding, maar je kunt jezelf ook om een boom/vangrail heen vouwen.

Slipcursus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63500339
Ik ben nog niet buiten geweest, dus ik weet niet of het glad is. Ik hoop het niet, moet lopend naar het werk

Ik zag dat Borma weer was langsgeweest op het vorige bankje?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:42:58 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_63500361
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dan vraag ik me nu wel af of webkim het overleeft heeft
ja nouhou, maar hij is groot en ik is klein
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:13:36 #25
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_63501214
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Juist omdat ik geen rijles heb gehad met dit soort weer ga ik vandaag geen boodschappen doen. Ga morgenochtend wel samen met mijn tante Zij rijdt al 19 jaar en heeft ietwat meer ervaring
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:17:34 #26
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63501294
Vindt het gaaf om met glad weer te rijden
pi_63501376
Ik denk dat ik straks maar lopend naar de VK ga, lijkt me doodeng om te fietsen nu met mijn dikke buik...
pi_63501448
Ik wil wel langskomen met de bakfiets... die heeft 3 wielen, kun je in de bak
pi_63501621
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef p_iglet het volgende:
Ik wil wel langskomen met de bakfiets... die heeft 3 wielen, kun je in de bak
ik zie jullie al gaan!
Red de zeehond!
pi_63501661
reinhilde, dat lijkt me ook geen pretje. zelfs lopend niet. als 't echt heel glad is helpt het misschien om sokken over je schoenen te doen? antislip.
pi_63501668
Ik heb rijles gehad en halverwege de les ging het ijzelen nou dan krijg je het spaans benauwd kan ik je vertellen, wel leerzaam maar vooral nat onder de oksels bij mij en de rijinstructeur. Auto wel heel thuis gebracht dat dan weer wel, tot tegenstelling van een andere leerling die toen ook les had met de andere instructeur van dezelfde rijschool.
Maar ik blijf ook thuis hoor als het echt super glad is, sneeuw is geen probleem voor me maar vastgevroren rommel is ellende.

Ik denk dat ik nu begrijp hoe mensen zich enigszins moeten voelen als ze depressief zijn, niet dat ik dat ben hoor (denk ik/hoop ik) maar ik voel me wel down en ben het allemaal goed zat, allemaal prima te begrijpen natuurlijk omdat we in de zenuwen zitten maar dat maakt het niet handiger voor mezelf, Isa of mijn man.

Zo goed als ik de eerste 2 weken kon relativeren zo waardeloos gaat dat vanaf afgelopen vrijdag, net of de kraan is opengezet ofzo alle frustratie komt eruit en je kan zelf niets doen, ik voel me zo machteloos.
Er met iemand goed over praten lukt me niet echt, ik moet toch positief proberen te blijven en dat lukt me niet zo goed als ik er te lang bij stil sta en na al ruim 2,5 week wachten valt me dat ook zwaar, je staat steeds vaker stil.
Ieder gesprek eindigt in dikke tranen en vol angst dat wij misschien wel eens niet onnodig in de spanning zitten, ik hoor namelijk zoveel positieve aflopen dat statistisch gezien toch iemand ook eens slecht nieuws moet krijgen wil het allemaal nog kloppen die cijfertjes. (hoe leg ik dit gevoel uit... verder als dit kom ik niet denk ik, het is zo lastig te verwoorden.)
Naja nog minder als 1 week tot de punctie maar alles om je heen gaat door Sinterklaas komt het land in, dat moet natuurlijk gevierd worden en ik heb er totaal geen zin in, kan mijn schoonzusje natuurlijk niet helpen die weet van niets maar ik geloof niet dat ik het ga trekken de hele avond cadeautjes uit te pakken voor ons kindje dat er misschien wel eens niet gaat komen, denk er dus serieus over na af te bellen op de dag zelf met een smoes van ziek zijn ofzo? maar kan ik dat maken? verpest er ook hun avond mee en dat vind ik dan weer egoïstisch van mezelf, maar tot hoever ga ik mijn gevoel uitschakelen om dat van hun te sparen?
aargh ik word gewoon vervelend van mezelf.

(ps. hier hoef je niet op te reageren hoor, ik ben al blij dat ik het kwijt ben. dat lucht al enorm op, maar af en toe loopt mijn hoofd nu over en opschrijven van mijn gedachte werkt misschien wel relativerend)
Mama van Isa en Ties
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 11:35:23 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_63501727
Waarom speel je geen open kaart en vertel je het gewoon Marlieske?
pi_63501796
marlieske de onzekerheid is vaak het ergste. En je hoort vooral goede verhalen, omdat mensen die willen vertellen. Dus wie weet is het bij jullie juist goed. Van wie moet je positief blijven denken? Het lijkt me juist wel fijn om even flink te janken omdat jullie zo'n twijfelachtige uitslag hebben en in de onzekerheid zitten. Weet je (schoon)familie helemaal van niks? Ik zou wel bellen denk ik, of ze iig die cadeautjes wegleggen.

Het was zo glad. Ik heb Anna lopend weggebracht naar het kdv. Ze wilde zelf niet lopen, omdat ze al een paar keer uitgegeleden was. Niet gevallen, maar het maakte wel indruk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63501828
naja mijn schoonzusje is ook zwanger en die is heeeeel erg sociaal die trekt dit zich enorm naar zichzelf toe en gaat dan de komende weken ook in de stress zitten, dat vond ik niet fair en eerlijk vandaar eigenlijk.
(sta daar ook nog steeds achter eigenlijk)
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:40:35 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63501870
Dat vraag ik me ook af Marlieske?
Open kaart spelen en daarbij aangeven dat je het niet zegt om doorlopend 'ach en wee' te horen, maar puur omdat je wil dat mensen snappen dat je gewoon soms even niet blij en onbezorgd kan zijn.
Ik heb het gevoel dat je het, door het stil te houden, moeilijker maakt dan het is omdat je ergens wel wil dat er met sommige dingen rekening gehouden wordt. Of althans, dat je er zelf rekening mee kan houden zeg maar.
En nu moet je dat doen door vage dingen en mss smoesjes bedenken, maar gewoon eerlijk zijn lijkt mij persoonlijk fijner.

Oh, ik zie nu je antwoord.
Ook dat snap ik wel, maar toch... Ik zou het echt nog eens heroverwegen.
pi_63501902
En wat zal ze denken als ze hier later over hoort? Als het goed blijkt te zijn, lijkt juist iemand met wie het ook goed gaat fijn om het geluk te delen. En als het niet goed is, zul je het ook moeten vertellen. Maar het is jullie beslissing, ik ken d'r ook niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_63501934
P_iglet, in de bakfiets Ik zie het al voor me idd.
Het is maar een paar minuutjes op de fiets, dus lopen zal 10 minuutjes zijn (op mijn tempo dan he?)

Bix jouw sokkentruuk is ook wel een goeie !
Maar ik denk dat ik gewoon mijn regenlaarzen aantrek, gaat het vast goed.

Marlieske, Ik kan me voorstellen dat het je te veel wordt. Maar wat Moussy zegt, waarom vertel je het niet aan je familie? Als het mis blijkt te zijn, moet je het uiteindelijk toch vertellen lijkt me...
pi_63501936
marlieske, ik kan 't me enorm goed voorstellen, jullie zijn voortdurend doordrongen van dit angstige afwachten, en de rest van de wereld weet er of niks van of weet 't wel maar gaat evengoed gewoon door... moet heel alleen voelen! en dan moet je je nog vrolijk voordoen ook! ik zou 't denk ik toch ook met wat meer mensen delen, zulke naaste familie zou ik er zeker deelgenoot van uitmaken (ik zou niet eens anders kunnen). maar jullie hebben vast niet voor niets gekozen om dat niet te doen, dus als je dat niet wil veranderen is 't toch een kwestie van nog maar een tijdje uitzingen... heel veel sterkte er weer mee!
pi_63502023
Marlieske, kan je het niet een klein beetje uitleggen aan je schoonzusje? Lijkt me voor beide partijen uiteindelijk het prettigst.... Snap wel dat je er geen zin in hebt hoor!
pi_63502036
Marlieske hele moeilijke situatie zo, en ik snap je beslissing mbt je schoonzusje wel. Tsja, misschien dan inderdaad maar "ziek melden"?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63502076
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:41 schreef YPPY het volgende:
ik ken d'r ook niet.
Ik zou ook het liefste open kaart spelen hoor, dat is voor ons handiger (misschien )
maar mijn schoonzusje is zó sociaal dat die dan iedere dag gaat bellen/vragen: en gaat het wel? en dat trek ik gewoon niet.
Het is dus ook een stukje zelf behoud denk ik, zo kan mijn zwager weer zijn mond niet houden en we willen niet dag en nacht telefoon met de vraag hoe het gaat of is gegaan.
Plus dat mocht het straks fout lopen wij onze versie van het verhaal naar buiten willen brengen omdat we er inmiddels achter zijn dan mensen toch al (hard) oordelen zonder dat ze weten waarover ze het hebben en dan helpt het niet mee als het halve dorp al een onzin-versie-van-het-verhaal kent.
(ik woon in een heeeel erg klein christelijk dorpje dat maakt het er niet eenvoudiger op, er word nogal geluld)
Mama van Isa en Ties
pi_63502108
Oh Reinhilde doe voorzichtig hoor! Graag in 1 stuk terugkomen!
En als je bij P_iglet in de bakfiets gaat dan wel een foto
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:50:22 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_63502146
Bert belde dat ik toch echt wel op moest passen als ik boodschappen ging doen, hij was bijna in de sloot gefietst
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:58:34 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63502395
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef huuphuup het volgende:
Oh Reinhilde doe voorzichtig hoor! Graag in 1 stuk terugkomen!
En als je bij P_iglet in de bakfiets gaat dan wel een foto
Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.
pi_63502417
Ik ga mn best doen Huup! Nu maar eens douchen en lunchen (ontbijten) en dan weg.
Later!
pi_63502486
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.
Ja dat had ik eerst ook staan haha, maar toen ik het teruglas stond het er toch wel een beetje cru

Succes Reinhilde, tot later!

@Troel Bert! haha, hij mankeert verder niets?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63502736
Ik was jullie kwijt!
Maffe Bert Ik ben net ook naar het winkelcentrum gefietst, maar hier is niets aan de hand.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 25 november 2008 @ 12:10:56 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63502791
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef Troel het volgende:
Bert belde dat ik toch echt wel op moest passen als ik boodschappen ging doen, hij was bijna in de sloot gefietst
is t zo glad bij jullie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:22:11 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_63503129
Onee, Bert mankeert niets. Hij is alleen niet zo verstandig om met dit weer iets verder om te fietsen zodat hij op de gestrooide weg kan fietsen, maar fietst gewoon binnendoor over ongestrooide wegen. Tja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 12:29:00 #50
13151 crew  Rewimo
pi_63503331
Marlieske, ik wil je sterkte wensen. Ik heb zelf ook een punctie gehad en dat is heel erg spannend (nog afgezien van het feit dat je het niet wilt vertellen aan je familie). Gelukkig waren ze heel erg lief in het AMC en hebben ze heel snel de voor mij belangrijkste uitslag doorgebeld

Mocht je iets over de punctie zelf willen weten dan vraag je maar hoor
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:11:19 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63506183
Weet iemand dit? Iemand zei vanmorgen dat Jolie geen muts op mag onder een fietshelm. Ik heb geen idee waarom maar het schijnt gevaarlijk te kunnen zijn? Is dat zo?
pi_63506244
daar heb ik nog nooit van gehoord luchtbel. misschien dat ie dan minder goed op z'n plaats zit/blijft zitten??
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:14:47 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63506281
Ja ik weet ook niet. Ik heb al allerlei dingen bedacht ondertussen maar eigenlijk wil ik helemaal niet aan die enge dingen denken. Dus ik wil gewoon weten of het kwaad kan of neit of wel of niet of wel.
pi_63506284
marlieske, als je schoonzusje echt zo sociaal is kun je haar vast ook wel uitleggen dat je liever niet hebt dat ze er al te vaak naar vraagt, of over belt?
pi_63506315
luchtbel, 't is vast beter dan helemaal geen helm...
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:18:18 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_63506408
misschien kan de helm makkelijker schuiven door een muts eronder?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:25:23 #57
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63506635
Och Marlieske! Het is ook nog zo lang wachten tot het onderzoek zelf! En dan net in deze tijd.
Het is ook lastig met je familie. Wij kozen ook voor zo min mogelijk familie inlichten, omdat ik het gesprek soms zo moeilijk vond.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 14:37:06 #58
13151 crew  Rewimo
pi_63506958
LB, ik denk dat de helm niet goed meer past en kan gaan schuiven met een muts eronder. Misschien kun je Jolie een haarband omdoen die net onder de rand van de helm valt?
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:39:08 #59
94046 PM-girl
pi_63507009
Ik was trouwens vanmorgen met Simon even naar Hemelrijk (overdekte speeltuin). We waren gewoon de enigen! Gezellig, in zo'n grote hal en een verveelde horecamedewerker!
Gingen we ook nog gillend van de grote glijbaan

YPPY, had ik nu al verteld dat Simon een ernstige crush aan het ontwikkelen is voor Annas? Dit roept hij zeker 27 keer per dag, maar het weekend waren we in de supermarkt en ik sprak Simon ergens op aan. Hij begon heel hard te huilen (dus bekijks) en roept jammerend uit: Annas! Volnde keetje Annas!
*
pi_63507072
sLogisch PM. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_63507125
PM
kinderlogica
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:56:49 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63507562
Ja. Ik doe maar geen muts meer eronder dan. Moet er gewoon aan denken steeds op werk nu. Maar het zal vast zoiets zijn.

En Bix, we gebruiken hem ook alleen als het weer is zoals vandaag. Dat slaat eigenlijk ook nergens op.
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:58:21 #63
94046 PM-girl
pi_63507605
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:41 schreef Jarno het volgende:
sLogisch PM. .
Ja die S erachter, hoe hij daar nu weer bij komt.
*
pi_63507625
Anna riep van de week ook nog een paar keer Sieemon. . Ze hebben wel indruk op elkaar gemaakt kennelijk.
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:59:27 #65
94046 PM-girl
pi_63507629
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:56 schreef Luchtbel het volgende:
En Bix, we gebruiken hem ook alleen als het weer is zoals vandaag. Dat slaat eigenlijk ook nergens op.
Ik vroeg me dat af, nav je post.
Gebruiken jullie allemaal zo'n helmpje? En als ze zelf fietsen, met of zonder zijwieltjes, of ook op het stoeltje bij jezelf?
*
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:02:56 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63507707
Ik ben niet consequent daarin hoor. Jolie gebruikt hem wel op de fiets zonder zijwielen. Op de fiets met zijwielen niet. Dat heeft ze zelf besloten. Ik gebruik hem dus alleen met echt winters weer ook als ze achterop zit. Maar wij fietsen elke dag 9 km naar haar school toe en weer terug natuurlijk zoals vandaag pas 's avonds. Als het donker en glad is doe ik het wel. Ik heb ook een aantal mensen zien vallen vandaag. Naar, vind ik dat.
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:05:08 #67
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63507778
Wij zijn bij Fleur heel trouw begonnen met een helm op de fiets met zijwieltjes. Inmiddels fiets ze zonder wieltjes en zonder helm. Weet niet wat is... misschien als ze het verplicht zouden stellen zoals in Duitsland dat ik er dan wel aan denk. Nu vergeet ik het ding standaard en denk ik er aan als we de fiets weer in de schuur terug zetten.... oh ja helm vergeten...
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:09:41 #68
94046 PM-girl
pi_63507899
Maar zijn die helmpjes echt beschermend? Als ik ze zie (niet veel hier in het dorp) zijn het toch vooral plastic dopjes lijkt wel, ik vraag me dan af of het wel echt iets doet.
*
pi_63507954
Mikael moet op zijn loopfiets of op zijn step wel een helm op van mij. Nu wil ie dt gelukkig zelf ook wel. Straks als ie op een echte fiets gaat fietsen moet ie ook!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:14:33 #70
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63508018
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:09 schreef PM-girl het volgende:
Maar zijn die helmpjes echt beschermend? Als ik ze zie (niet veel hier in het dorp) zijn het toch vooral plastic dopjes lijkt wel, ik vraag me dan af of het wel echt iets doet.
Ja, ze zijn wel echt beschermend. Bedenk maar wat er met die koppies gebeurt als ze de stoeprand raken. Dan houdt die helm toch echt wel wat tegen en zal de nek ook minder ver doorslaan..... *stopt hoofd weer in het zand*
pi_63508446
Het was gelukkig helemaal niet glad buiten! Ik ben dus ook lekker op de fiets gegaan, dat gaat toch wat sneller dan waggelen.

Ik heb zin in wat lekkers . Ik denk dat ik een warme choco ga maken .
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:34:57 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_63508546
bedoelt Simon niet gewoon ananas?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:36:34 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63508592
Kom eens in Z&G vertellen hoe het ging?
Als je wil natuurlijk.
pi_63508792
Reinhilde, morgen is jouw dag!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63508965
Die Sieiehiemon Heeft hij zaterdag iets te doen?

Als we nu gewoon een kameel uitwisselen, dan worden we het vast eens.
*OUD heilige*
pi_63509360
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:43 schreef Ticootje het volgende:
Reinhilde, morgen is jouw dag!
Ja! Dan is de magische 40 weken-grens.

Yppy . 1 kameel maar? 2!
pi_63509433
Je moest vandaag toch naar de vk? Heeft ze je gestript?? (Ik heb net zo lang gedramd tot ze het deed, 40w 2dgn gestript, volgende dag baby)
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:06:03 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63509522
Liefjens... dit hoort in Z&G he!
Ik wil niemand waar dan ook heen wegjagen, maar we hebben daar een prachtig topic voor!
pi_63509612
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
Liefjens... dit hoort in Z&G he!
Ik wil niemand waar dan ook heen wegjagen, maar we hebben daar een prachtig topic voor!
Ik zit al keihard te f5'en op Z&G... Maar er verschijnt maar geen bericht van Reinhilde.
pi_63509737
*maffemuts glibbert ook maar eens het bankje op... en glijdt er aan de andere kant zo weer van af*
Hier ook voorop de fiets trouw helmpje op. je zal maar onderuit glijden *rilt bij de gedachten*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63509753
dan is ze vast aan het bevallen

Ik heb net mijn nieuwe fototoestel binnen. wat een ding zeg Ga maar snel een mooi tasje aan de Sint vragen voor hij beschadigt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63509884
Welke had je ook al weer gekocht Snoop?
pi_63509913
waar heb je 'm besteld als ik vragen mag snoopy?
pi_63510075
Nu heb ik ook zin in chocomelk.

Er kwam net een lieve bijna buurvrouw langs, wat oudere vrouw. Met een tas met een paar sintcadeautjes voor Kim. 1 met bon zei ze, die kan ik nog ruilen. En weg was ze..
Heb de tas snel op de kapstok gehangen. Als Kim vanaaf slaapt eens kijken wat er in zit.
Zo lief! Dat vrouwtje woont op de hoek zeg maar, daar lopen we langs naar de winkels en psz. Dan maken we vaak een praatje.
pi_63510087
Een Canon EOS 1000D

Ik heb hem bij Wehkamp besteld, daar heb ik er 377, 10 voor betaald. Maar inmiddels is ie alweer 419 zie ik
pi_63510166
Die is mooi! Gij bofkont!

* Reinhilde schuift warme choco naar Ingrid
pi_63510203
da's een mooie prijs snoopy!
pi_63510260
Mooie prijs hoor. Ik wil ook weer heel graag een dSLR en zit echt elke dag 6x op sites te gluren. Neig nu naar een 2e hands 30D omdat ik die al eens eerder gehad heb en dat echt een topcamera vond.

Maar goed, eerst maar geld. .
pi_63510390
Hier hetzelfde! Ik wil ook graag zo'n mooie camera. Maar eerst geld...
pi_63511428
Mooi ding Snoopy!

Ik vond het beginnen met klussen een mooi excuus om zo'n camera te kopen. "Ja, nu is echt een goed moment. Straks is 'het' gelukt en dan hebben we het geld voor andere dingen nodig. En dan is de beeb er en hebben we nog geen goede camera." Mooie onderhandelingen. Ik heb de Pentax K200D startklaar staan voor honderden babyfoto's (en de rest) maar wil nog wel een keer een betere lens erbij eigenlijk. Er moet iets te wensen blijven.
pi_63511837
Moooi Snoopy!
Ik wil ook zo graag een nieuwe maar ik heb nu echt even niet zoveel geld over en eigk doet mn oude het ook nog... jammer genoeg

Ik heb ook iets lekkers verdiend! Ik kom er net achter dat ik een 8.5 gemiddeld sta voor dit semester god dat scheelt een hoop tentamenstress zeg...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63511908
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef huuphuup het volgende:

Ik heb ook iets lekkers verdiend! Ik kom er net achter dat ik een 8.5 gemiddeld sta voor dit semester god dat scheelt een hoop tentamenstress zeg...
Wat een mooi cijfer huup! Dat scheelt enorm aan stress!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63511981
Wow huup, dat is echt heel goed! Ga jij jezelf idd maar eens trakteren!
pi_63512251
Ja ik word al getrakteerd. Haha, ik krijg van lief rösti-rondjes vanavond, met appelmoes!
hoezo snel tevreden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63512320
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik word al getrakteerd. Haha, ik krijg van lief rösti-rondjes vanavond, met appelmoes!
hoezo snel tevreden

Whahaha! Jij bent echt leuk

Ik maak zo broccoli met kip.
pi_63512458
Hier ook broccoli, was duidelijk in de aanbieding!
pi_63512474
Ook lekker!
mijn meneer maakt er geloof ik sla bij ofzo. Maar dat zie ik dan wel weer, hierrrr met die rösti-rondjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63512521
Ik heb voor de verandering eens invries bloemkool gehaald, misschien is dat ook wel lekker.
Ik let nooit op aanbiedingen, dan ben ik veels te lang in de winkel. Snel dr in en dr uit. Ik neem toch altijd al te veel mee
pi_63512624
Ik schrijf de relevante aanbiedingen altijd op. Gewapend met lijstje ga ik boodschappen doen bij lidl en daarna de super de boer.
Straks eten we macaroni. Lang geleden. Eens kijken of Kim ook wat wil.
pi_63512738
Ik kom nooit bij de Lidl of Aldi. Tenzij ze leuke spullen aanbiedingen hebben.
Ik boodschap bij de C1000 (dichtste bij) en de AH (lekkerste appels)

Hmmm, macaroni
pi_63512821
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik schrijf de relevante aanbiedingen altijd op. Gewapend met lijstje ga ik boodschappen doen bij lidl en daarna de super de boer.
Straks eten we macaroni. Lang geleden. Eens kijken of Kim ook wat wil.
Dat doe ik ook ja, lijstje maken En dan naar de Lidl, Jan Linders en eventueel Nettorama.
Lijstjes maken is echt een hobby van me

Overigens hadden we gisteren broccoli. Met eiermie
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63512918
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat doe ik ook ja, lijstje maken En dan naar de Lidl, Jan Linders en eventueel Nettorama.
Lijstjes maken is echt een hobby van me

Overigens hadden we gisteren broccoli. Met eiermie
Dat ken ik helemaal niet? Waar woon je?

(Jullie kennen de Poiesz niet, dat is dan weer iets noordelijks)
pi_63512959
Had ik laatst diepvries broccoli en nog iets gehaald bij de c1000, die zit bij mijn ouders. Vergeet ik het mee te nemen. Handig he. Nu maar eens koken.
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 17:57:11 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_63512995
Ik neem ook veel van de aanbiedingen mee, ben toch niet gehek of ik moet gewoon ergens zin in hebben.

En vanavond hebben we restjes, er was nml chili con carne voor me gemaakt en de rest wil dat toch niet, dus die gaan aan de zuurkool.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 17:58:08 #105
13151 crew  Rewimo
pi_63513015
Wij doen vandaag makkelijk, qltel heeft de hele dag staan schilderen, Christan is naar voetbaltraining. Als ik hem ophaal nemen we een pizza mee (en döner voor qltel)
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 18:00:02 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_63513054
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Wij doen vandaag makkelijk, qltel heeft de hele dag staan schilderen, Christan is naar voetbaltraining. Als ik hem ophaal nemen we een pizza mee (en döner voor qltel)
gooi je je pizzames niet weer weg?

Bij de pizzaboer hier zijn alle pizza's op maandag 6 euro, calzone met shoarma en extra kaas
pi_63513112
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:54 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat ken ik helemaal niet? Waar woon je?

(Jullie kennen de Poiesz niet, dat is dan weer iets noordelijks)
Limburg
Moussy> OMG! HONGERRR. Maar ja, avonddienst, en mijn boterhammen zijn al op. Dus nu maar aan de notenmix. En proberen om thuis niet te bezwijken voor een kroket. Of worstenbroodje. Of....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 18:02:33 #108
13151 crew  Rewimo
pi_63513119
6 euro is hier zo'n beetje de normale prijs voor een pizza En kleintjes zijn nog goedkoper Uit eten gaan is hier een stuk goedkoper, da's soms wel erg verleidelijk
pi_63513152
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:02 schreef Rewimo het volgende:
6 euro is hier zo'n beetje de normale prijs voor een pizza En kleintjes zijn nog goedkoper Uit eten gaan is hier een stuk goedkoper, da's soms wel erg verleidelijk
We gaan met mijn schoonouders vaker Grieken in Kaldekerken
Bij ons in Tuddern zit er ook eentje, die moeten we nog eens proberen.

Argh.
pi_63513172
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef snoopy het volgende:
Een Canon EOS 1000D

Ik heb hem bij Wehkamp besteld, daar heb ik er 377, 10 voor betaald. Maar inmiddels is ie alweer 419 zie ik
Oh wat een mooi ding zeg! Jij gaat helemaal de blits maken straks
pi_63513594
Echt he, Als "Domino's" hier in de buurt verkrijgbaar is eten vriend en ik die hele week pizza's.

Dat missen we toch wel zo! die zijn zoooo lekker
We hebben 5 jaar in Haarlem gewoond en daar zat ie bij ons om de hoek.
Net als de Sparerib express
Dat is echt jummie!

[ Bericht 22% gewijzigd door Vlinder op 25-11-2008 18:46:39 (Jaaa!!!!) ]
pi_63513703
woordje selecteren en dan op dat kettinkje klikken, naast het schilderijtje. Dan je linkje copy-pasten in het pop-up schermpje en klaar is vlindur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63513795
He ja, aanbiedingen. Ik kijk altijd al op zondag op internet naar de aanbiedingen. We doen altijd maandag de boodschapjes en krijgen dinsdag pas de folders.
pi_63514315
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef huuphuup het volgende:
woordje selecteren en dan op dat kettinkje klikken, naast het schilderijtje. Dan je linkje copy-pasten in het pop-up schermpje en klaar is vlindur.
Kijk eens! Knap he!

Wat dom dat ik dat zelf niet uit heb gevonden..
pi_63514605
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63515127
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

We gaan met mijn schoonouders vaker Grieken in Kaldekerken
Bij ons in Tuddern zit er ook eentje, die moeten we nog eens proberen.

Argh.
Zo zit er in Tuddern ook een lekkere en goedkope afhaal italiaan. Heerlijke pasta's voor 6 euro en dan krijg je er ook nog broodjes met kruidenboter bij enzo
pi_63515945
@rewimo ik antwoord morgen op je pm. Ik kan niet pmen op mijn iPhone.
pi_63516051
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh wat een mooi ding zeg! Jij gaat helemaal de blits maken straks
Ja stoer hè Nog een geluk bij een ongeluk dat die andere stuk is gegaan
pi_63516121
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Zo zit er in Tuddern ook een lekkere en goedkope afhaal italiaan. Heerlijke pasta's voor 6 euro en dan krijg je er ook nog broodjes met kruidenboter bij enzo
OMG OMG echt? Hoe heet die en waar ligt ie precies?? Is het die aan die weg waar je op zit als je vanuit Sittard Tuddern inrijdt? Waar ook die twee tankstations aan liggen? En de afslag naar de Aldi en de DM?
En die Griek die er ligt, hoe is die?

Wij gaan zoooooo Italiaans-Duits eten binnenkort
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:45:14 #120
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63516393
Gefeliciteerd met je aankoop, Snoop!

Ingrid, wat klinkt dat grappig, een "bijna-buurvrouw". Klinkt als iemand die erover nadenkt naast jullie te gaan wonen. Maar het is wel een hele lieverd, zo te horen.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:47:04 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63516457
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

OMG OMG echt? Hoe heet die en waar ligt ie precies?? Is het die aan die weg waar je op zit als je vanuit Sittard Tuddern inrijdt? Waar ook die twee tankstations aan liggen? En de afslag naar de Aldi en de DM?

Muhahahaha, Syrena gaat los. Niet komen klagen over overgewicht binnenkort hé!
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 19:48:35 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63516507
Ja hoor gaan we het ineens over lekker eten "zuurkool " hebben terwijl ik hier zit met mijn slappe thee en beschuitje

Iets anders dan maar....... hebben jullie ook van die ongelooflijk koude voeten buiten? Ja ja ik hoor het woord UGGS al vallen, maar dat is me veel te duur. Zijn er geen normalere schoenen/laarzen die ook lekker warm zijn? Heeft het trouwens met de vorderende leeftijd te maken, die koude voeten? Ik had daar vroeger echt nooit last van en nu....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63516582
schaatsen dit weekend?
pi_63516589
OMG al dat gepraat over lekker eten You're killing me... Ik heb de hele dag trek in van alles en nog wat, en zit vervolgens na twee happen zo vol dat ik weer misselijk word
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63516639
lois, je hebt verwarming voor in je schoenen. Mijn oma heeft ze in haar skischoenen
pi_63516818
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:47 schreef phluphy het volgende:

[..]

Muhahahaha, Syrena gaat los. Niet komen klagen over overgewicht binnenkort hé!
Ik heb honger *rolt vetjes tussen vingers*

Lois> Ik heb sinds dit jaar ineens hele ruwe en pijnlijke handen. Die op mijn knokkels zomaar openspringen *auw*. Vroeger ook nooit last van.
Koude voeten had ik altijd al, ik slaap nu al een week met een kersenpittenkussentje
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:01:17 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63516942
Lois, nog steeds niet opgeknapt?
pi_63516989
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef phluphy het volgende:

Ingrid, wat klinkt dat grappig, een "bijna-buurvrouw". Klinkt als iemand die erover nadenkt naast jullie te gaan wonen. Maar het is wel een hele lieverd, zo te horen.
Ja ze woont wel meer dan een paar huizen verderop. Tis echt een lief mens!
Er zat in de zak chocomuntjes, een choco piet en klaas. En een muts en sjaal, denk zelfgebreid.
En een pop van zeeman, waar een bon bij zit om te ruilen. Dat ga ik toch wel doen, want ze heel al meerdere poppen. Ze zei meteen al, als je wilt ruilen, geen probleem!
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 20:02:40 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63516995
Ik heb het weer BE Ik was vrijdag/zaterdag/zondag weer beter en zondagavond begon het weer van voor af aan. Inmiddels eet en drink ik weer, sta ik te springen om morgen weer te gaan werken maar misschien is het slimmer om even supergoed uit te zieken (zoals iedereen tegen me zegt) en donderdag weer te beginnen.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:05:29 #130
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63517073
Lois. Da's niet tof. Beterschap! En laat het nu eens afgelopen zijn!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:10:00 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63517225
Jeetje, dat is ook wat... Mss idd nog een dagje extra thuis is wel een goed idee denk ik.
pi_63517291
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Lois het volgende:
Ik heb het weer BE Ik was vrijdag/zaterdag/zondag weer beter en zondagavond begon het weer van voor af aan. Inmiddels eet en drink ik weer, sta ik te springen om morgen weer te gaan werken maar misschien is het slimmer om even supergoed uit te zieken (zoals iedereen tegen me zegt) en donderdag weer te beginnen.
Blijf jij nog maar even een dagje langer thuis jah

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_63517392
Mukluks Lois lekker warrum en beterschap!
Saartje
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:15:49 #134
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_63517395
Gisteren liep ik te enthousiast de oprit af om de hond uit te gaan laten, pleur ik op m'n achterwerk door de gladheid. Hele tocht niemand op straat gezien, die bleven allemaal binnen bij de kachel.

Wil ik net alvast voor morgen koken, komt er bruin water uit de kraan . Geen idee of het stinkt, want ik kan al 12 jaar niet ruiken. Maar voor de zekerheid ga ik het risico maar niet nemen dat het eten van morgen niet te pruimen is. De rest van de straat heeft trouwens ook bruin water .
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:19:05 #135
94046 PM-girl
pi_63517501
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef huuphuup het volgende:
Nee!
Kan dat echt makkelijker dan hoe ik het doe Ik typ altijd zelf de code url. Ik had wel sinds kort ontdekt dat een foto invoegen zo kan, maar dit is nieuw voor me, bedankt!

Lois, beterschap zeg! Akelig, als je zo door blijft kwakkelen.
*
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:20:05 #136
94046 PM-girl
pi_63517529
O en YPPY, wat doet Anna zaterdag dan?
Is een kartonnen kameel van de ravensburger ook goed trouwens?
*
pi_63517887
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nee!
Kan dat echt makkelijker dan hoe ik het doe Ik typ altijd zelf de code url.
Dat dus!

en Sjeekie auw!
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:31:21 #138
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63517946
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:12 schreef easy-going het volgende:

[..]

Blijf jij nog maar even een dagje langer thuis jah

*aansluit*

*nog strenger kijkt*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 20:34:00 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63518032

Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke? Mijn baas was op zijn zachts gezegd not amused dat ik me alweer ziek melde gisteren, dus mijn schuldgevoel is huizenhoog. Als ik me goed voel ga ik lekker werken, als ik denk mwah.... ga ik donderdag werken. Oke?
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:46:33 #140
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63518409
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Lois het volgende:

Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke? Mijn baas was op zijn zachts gezegd not amused dat ik me alweer ziek melde gisteren, dus mijn schuldgevoel is huizenhoog. Als ik me goed voel ga ik lekker werken, als ik denk mwah.... ga ik donderdag werken. Oke?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63518472
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Lois het volgende:

Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke?
nee

Anders moet je volgende week wéér ziekmelden en dan is je baas pas echt pissed.

Dus: thuisblijven, bankhangen, thee met honing!
pi_63518834
Lois, doe eens luisteren naar alle wijze mama's op het bankje!
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 21:20:43 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63519473
Ja mama's

Sorry Maneki muckluks vind ik nog erger dan Uggs Ik ben eigenlijk stiekum gewoon verliefd op Snoopy's Uggs maar geloof dat ik die in geen 300 jaar ga kunnen betalen
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:23:26 #144
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63519560
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef Ticootje het volgende:
lois, je hebt verwarming voor in je schoenen. Mijn oma heeft ze in haar skischoenen
Schei uit, echt waar?
Dat wist ik helemaal niet.
Maar krijg je daar geen zweetpapatjes van?

Lois tuttut
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:31:25 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63519855
Lois beterschap
Je lijkt wel een beetje op mij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:36:48 #146
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63520071
ik heb net de film van hongerije in 2005 terug zitten kijken op het gemakje, wat fijn om dan Thijs weer eens te horen en te zien
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_63520313
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die Italiaan is het inderdaad, schuin tegenover de shell...
Die Griek ben ik nog nooit geweest, mn schoonmoeder houdt helaas niet van Grieks.
pi_63520335
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:

[..]

Schei uit, echt waar?
Wij hadden vroeger een voetenwarmzak.
Een soort slaapzakje voor je voeten met een snoer er aan en die werd warm.
Kreeg je ABSOLUUT zweetvoeten van, maar zó lekker als je uit school kwam Ding was binnen 2 minuten goed warm, dat in combinatie met mijn moeder die altijd thee klaar had als we uit school kwamen, geniaal!
Wij moesten dan ook 22 KM fietsen naar huis vanuit school
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:50:21 #149
94046 PM-girl
pi_63520582
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
Schei uit, echt waar?
Wat zijn papatjes?
Mijn broer heeft Simon geleerd dat schoenen ook wel pattas heten bedoel je die soms
*
pi_63520584
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb net de film van hongerije in 2005 terug zitten kijken op het gemakje, wat fijn om dan Thijs weer eens te horen en te zien
Oi, volgens mij zu ik dan heel hard gaan zitten huilen Of wordt je er juist vrolijk van om hem zo terug te zien?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')