Mja, van de week mocht ik niet reserveren. Er waren er 16 voor heel Den Helder (incl ons dorp) binnengekomen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:58 schreef pinquit het volgende:
Maar wel gek dat ze er maar 5 haddeneigenlijk nog gekker dan dat er 4 gereserveerd stonden
Daarom ging Peet alquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef huuphuup het volgende:![]()
wat weinig Moussy!
Ik dacht eigenlijk dat er gewoon weer een echte volledige tweede lading zou komen. Zo krijg je wel bitchfights ja...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:02 schreef jellyrose het volgende:
Morning Pinq! Nog bedankt voor je stem op Ethan![]()
(ja, beter laat dan nooit..)
Glad vooral, en ook nog wat restjes sneeuw op de wegen. Gisteren hebben ze gestrooid, maar vandaag niet. Was toch eigenlijk best handig geweestquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef huuphuup het volgende:
grussgot Rewimo![]()
ook glad in DE of ligt daar nog steeds sneeuw?
Ik vind glad altijd niks niet leuk. komt omdat ik altijd die ene doos ben die midden op straat van een stoepje af glibbert ofzo
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Oh rijles hebben met dit weer is wel heel erg vervelend![]()
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
Kan allleen maar handig zijn zulke info.
ja nouhou, maar hij is groot en ik is kleinquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:07 schreef huuphuup het volgende:
[..]
![]()
Dan vraag ik me nu wel af of webkim het overleeft heeft![]()
Juist omdat ik geen rijles heb gehad met dit soort weer ga ik vandaag geen boodschappen doen. Ga morgenochtend wel samen met mijn tantequote:Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Oh rijles hebben met dit weer is wel heel erg vervelend![]()
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
Kan allleen maar handig zijn zulke info.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef p_iglet het volgende:
Ik wil wel langskomen met de bakfiets... die heeft 3 wielen, kun je in de bak
Ik zou ook het liefste open kaart spelen hoor, dat is voor ons handiger (misschienquote:
Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef huuphuup het volgende:
Oh Reinhilde doe voorzichtig hoor! Graag in 1 stuk terugkomen!
En als je bij P_iglet in de bakfiets gaat dan wel een foto
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef Troel het volgende:
Bert belde dat ik toch echt wel op moest passen als ik boodschappen ging doen, hij was bijna in de sloot gefietst
Ja die S erachter, hoe hij daar nu weer bij komt.quote:
Ik vroeg me dat af, nav je post.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:56 schreef Luchtbel het volgende:
En Bix, we gebruiken hem ook alleen als het weer is zoals vandaag. Dat slaat eigenlijk ook nergens op.
Ja, ze zijn wel echt beschermend. Bedenk maar wat er met die koppies gebeurt als ze de stoeprand raken. Dan houdt die helm toch echt wel wat tegen en zal de nek ook minder ver doorslaan..... *stopt hoofd weer in het zand*quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:09 schreef PM-girl het volgende:
Maar zijn die helmpjes echt beschermend? Als ik ze zie (niet veel hier in het dorp) zijn het toch vooral plastic dopjes lijkt wel, ik vraag me dan af of het wel echt iets doet.
Ik zit al keihard te f5'en op Z&G... Maar er verschijnt maar geen bericht van Reinhilde.quote:Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
Liefjens... dit hoort in Z&G he!
Ik wil niemand waar dan ook heen wegjagen, maar we hebben daar een prachtig topic voor!![]()
Wat een mooi cijfer huup! Dat scheelt enorm aan stress!quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef huuphuup het volgende:
Ik heb ook iets lekkers verdiend! Ik kom er net achter dat ik een 8.5 gemiddeld sta voor dit semestergod dat scheelt een hoop tentamenstress zeg...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik word al getrakteerd. Haha, ik krijg van lief rösti-rondjes vanavond, met appelmoes!![]()
![]()
hoezo snel tevreden![]()
Dat doe ik ook ja, lijstje makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik schrijf de relevante aanbiedingen altijd op. Gewapend met lijstje ga ik boodschappen doen bij lidl en daarna de super de boer.
Straks eten we macaroni. Lang geleden. Eens kijken of Kim ook wat wil.
Dat ken ik helemaal niet? Waar woon je?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:49 schreef Syrena het volgende:
[..]
Dat doe ik ook ja, lijstje makenEn dan naar de Lidl, Jan Linders en eventueel Nettorama.
![]()
Lijstjes maken is echt een hobby van me
Overigens hadden we gisteren broccoli. Met eiermie
gooi je je pizzames niet weer weg?quote:Op dinsdag 25 november 2008 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Wij doen vandaag makkelijk, qltel heeft de hele dag staan schilderen, Christan is naar voetbaltraining. Als ik hem ophaal nemen we een pizza mee (en döner voor qltel)
Limburgquote:Op dinsdag 25 november 2008 17:54 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat ken ik helemaal niet? Waar woon je?
(Jullie kennen de Poiesz niet, dat is dan weer iets noordelijks)
We gaan met mijn schoonouders vaker Grieken in Kaldekerkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:02 schreef Rewimo het volgende:
6 euro is hier zo'n beetje de normale prijs voor een pizzaEn kleintjes zijn nog goedkoper
Uit eten gaan is hier een stuk goedkoper, da's soms wel erg verleidelijk
Oh wat een mooi ding zeg! Jij gaat helemaal de blits maken straksquote:Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef snoopy het volgende:
Een Canon EOS 1000D
Ik heb hem bij Wehkamp besteld, daar heb ik er 377, 10 voor betaald. Maar inmiddels is ie alweer 419 zie ik
Kijk eens! Knap he!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef huuphuup het volgende:
woordje selecteren en dan op dat kettinkje klikken, naast het schilderijtje. Dan je linkje copy-pasten in het pop-up schermpje en klaar is vlindur.![]()
Zo zit er in Tuddern ook een lekkere en goedkope afhaal italiaan. Heerlijke pasta's voor 6 euro en dan krijg je er ook nog broodjes met kruidenboter bij enzoquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Syrena het volgende:
[..]
We gaan met mijn schoonouders vaker Grieken in Kaldekerken![]()
Bij ons in Tuddern zit er ook eentje, die moeten we nog eens proberen.
Argh.
Ja stoer hèquote:Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh wat een mooi ding zeg! Jij gaat helemaal de blits maken straks
OMG OMG echt?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:
[..]
Zo zit er in Tuddern ook een lekkere en goedkope afhaal italiaan. Heerlijke pasta's voor 6 euro en dan krijg je er ook nog broodjes met kruidenboter bij enzo
Muhahahaha, Syrena gaat los. Niet komen klagen over overgewicht binnenkort hé!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
OMG OMG echt?Hoe heet die en waar ligt ie precies?? Is het die aan die weg waar je op zit als je vanuit Sittard Tuddern inrijdt? Waar ook die twee tankstations aan liggen? En de afslag naar de Aldi en de DM?
En die Griek die er ligt, hoe is die?
Wij gaan zoooooo Italiaans-Duits eten binnenkort![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:47 schreef phluphy het volgende:
[..]
Muhahahaha, Syrena gaat los. Niet komen klagen over overgewicht binnenkort hé!
Ja ze woont wel meer dan een paar huizen verderop. Tis echt een lief mens!quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef phluphy het volgende:
Ingrid, wat klinkt dat grappig, een "bijna-buurvrouw". Klinkt als iemand die erover nadenkt naast jullie te gaan wonen.Maar het is wel een hele lieverd, zo te horen.
Blijfquote:Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Lois het volgende:
Ik heb het weer BEIk was vrijdag/zaterdag/zondag weer beter en zondagavond begon het weer van voor af aan. Inmiddels eet en drink ik weer, sta ik te springen om morgen weer te gaan werken maar misschien is het slimmer om even supergoed uit te zieken (zoals iedereen tegen me zegt) en donderdag weer te beginnen.
Nee!quote:Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef huuphuup het volgende:
woordje selecteren en dan op dat kettinkje klikken, naast het schilderijtje. Dan je linkje copy-pasten in het pop-up schermpje en klaar is vlindur.![]()
Dat dus!quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Nee!
Kan dat echt makkelijker dan hoe ik het doeIk typ altijd zelf de code url.
*aansluit*quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:12 schreef easy-going het volgende:
[..]
Blijfjij
nog
maar
even
een
dagje
langer
thuis
jah
![]()
quote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Lois het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke? Mijn baas was op zijn zachts gezegd not amused dat ik me alweer ziek melde gisteren, dus mijn schuldgevoel is huizenhoog. Als ik me goed voel ga ik lekker werken, als ik denk mwah.... ga ik donderdag werken. Oke?
neequote:Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Lois het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke?
Schei uit, echt waar?quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef Ticootje het volgende:
lois, je hebt verwarming voor in je schoenen. Mijn oma heeft ze in haar skischoenen
Die Italiaan is het inderdaad, schuin tegenover de shell...quote:Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Syrena het volgende:
[..]
OMG OMG echt?Hoe heet die en waar ligt ie precies?? Is het die aan die weg waar je op zit als je vanuit Sittard Tuddern inrijdt? Waar ook die twee tankstations aan liggen? En de afslag naar de Aldi en de DM?
En die Griek die er ligt, hoe is die?
Wij gaan zoooooo Italiaans-Duits eten binnenkort![]()
Wij hadden vroeger een voetenwarmzak.quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
[..]
Schei uit, echt waar?![]()
Dat wist ik helemaal niet.
Maar krijg je daar geen zweetpapatjes van?
Wat zijn papatjes?quote:Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
Schei uit, echt waar?![]()
Dat wist ik helemaal niet.
Maar krijg je daar geen zweetpapatjes van?
Oi, volgens mij zu ik dan heel hard gaan zitten huilenquote:Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb net de film van hongerije in 2005 terug zitten kijken op het gemakje, wat fijn om dan Thijs weer eens te horen en te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |