abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_63499184
goedemorgen!
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 09:55:56 #2
7074 moussy
kuttekop
pi_63499238
Wrabkim, denk je ook nog aan Mr Jummy?
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_63499283
Tvp.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_63499297
Maar wel gek dat ze er maar 5 hadden eigenlijk nog gekker dan dat er 4 gereserveerd stonden
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:01:06 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63499344
* Brighteyes glibbert ook even mee...
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:02:21 #6
7074 moussy
kuttekop
pi_63499366
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 09:58 schreef pinquit het volgende:
Maar wel gek dat ze er maar 5 hadden eigenlijk nog gekker dan dat er 4 gereserveerd stonden
Mja, van de week mocht ik niet reserveren. Er waren er 16 voor heel Den Helder (incl ons dorp) binnengekomen.
pi_63499377
Morning Pinq! Nog bedankt voor je stem op Ethan (ja, beter laat dan nooit..)

De gladheid valt hier trouwens erg mee, maar misschien moet ik eens een keer eerder m'n nest uitkomen om het mee te maken
Thoughts arrive like butterflies.
Red de zeehond!
pi_63499386

wat weinig Moussy!
Ik dacht eigenlijk dat er gewoon weer een echte volledige tweede lading zou komen. Zo krijg je wel bitchfights ja...
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:04:12 #9
7074 moussy
kuttekop
pi_63499407
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:03 schreef huuphuup het volgende:

wat weinig Moussy!
Ik dacht eigenlijk dat er gewoon weer een echte volledige tweede lading zou komen. Zo krijg je wel bitchfights ja...
Daarom ging Peet al
pi_63499466
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:02 schreef jellyrose het volgende:
Morning Pinq! Nog bedankt voor je stem op Ethan (ja, beter laat dan nooit..)

graag gedaan Ethan is gewoon

Hier is het alleen op de daken glad geloof ik. Arme sinterklaas!.. Maar ik heb ook nog maar 20 meter buiten gelopen ongeveer dus geen idee ze zijn hier al wel vanaf zaterdag aan het strooien
pi_63499478
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:04 schreef moussy het volgende:

[..]

Daarom ging Peet al

Dan vraag ik me nu wel af of webkim het overleeft heeft
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 10:08:47 #12
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_63499507
* Rewimo aan komt glibberen...
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_63499544
grussgot Rewimo

ook glad in DE of ligt daar nog steeds sneeuw?

Ik vind glad altijd niks niet leuk. komt omdat ik altijd die ene doos ben die midden op straat van een stoepje af glibbert ofzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63499617
huup! ben jíj dat!
pi_63499681
Nee, glad is gemeen. Je ziet het niet en je merkt het te laat en het is ook nog eens levensgevaarlijk.

en ik heb straks rijles
pi_63499758
Oi!

ja meestal wel ja...

Haha, behalve 1 keer. Ging er zo'n randfiguur die mij wilde versieren maar die ik al drie keer had afgewezen even stoer doen op zn brommertje... Met ijzel... proberen op 1 wiel te rijden. Needless to say dat hij keihard onderuit ging. En ik was nog 15 ofzo toen dus mij kon je opvegen (in plaats van hem te helpen ), was alleen wel erg aan het hopen toen dat ik niet tijdens dat ik hem stond uit te lachen zélf ook onderuit zou gaan
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63499786
Ai Pinq... nu ja, nog een mazzeltje dat je niet af hoeft te rijden vandaag
Red de zeehond!
pi_63499797
Oh rijles hebben met dit weer is wel heel erg vervelend
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
Kan allleen maar handig zijn zulke info.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 10:22:39 #19
13151 crew  Rewimo
pi_63499877
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:10 schreef huuphuup het volgende:
grussgot Rewimo

ook glad in DE of ligt daar nog steeds sneeuw?

Ik vind glad altijd niks niet leuk. komt omdat ik altijd die ene doos ben die midden op straat van een stoepje af glibbert ofzo
Glad vooral, en ook nog wat restjes sneeuw op de wegen. Gisteren hebben ze gestrooid, maar vandaag niet. Was toch eigenlijk best handig geweest
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 25 november 2008 @ 10:29:04 #20
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63500033
Ik heb ook ooit eens les gehad met superveel sneeuw en gladheid en dat vond ik eigenlijk niet zo heel erg. Kon hij me idd gelijk wat dingen vertellen die je wel of niet moest doen.
pi_63500125
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Misschien kun je van de gelegenheid gebruik maken en aan je instructeur vragen wat je nou eigk het beste moet doen enzo met glad weer en als je met zulk weer uit de bocht vliegt ofzo?
ik denk dat als je de bocht eenmaal uitgevlogen ben je niet veel meer kan doen of wel?
pi_63500221

nouja, je kunt wel nog wat schadebeperkende dingetjes doen. Niet remmen geloof ik, niet proberen mee of tegen te sturen, weet ik veel dat soort dingen. Ik bedoel je hebt uit de bocht vliegen en uit de bocht vliegen hè. Achterstevoren op de vluchtstrook is 1 ding, maar je kunt jezelf ook om een boom/vangrail heen vouwen.

Slipcursus!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63500339
Ik ben nog niet buiten geweest, dus ik weet niet of het glad is. Ik hoop het niet, moet lopend naar het werk

Ik zag dat Borma weer was langsgeweest op het vorige bankje?
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 10:42:58 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_63500361
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:07 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Dan vraag ik me nu wel af of webkim het overleeft heeft
ja nouhou, maar hij is groot en ik is klein
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:13:36 #25
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_63501214
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:19 schreef huuphuup het volgende:
Juist omdat ik geen rijles heb gehad met dit soort weer ga ik vandaag geen boodschappen doen. Ga morgenochtend wel samen met mijn tante Zij rijdt al 19 jaar en heeft ietwat meer ervaring
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:17:34 #26
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_63501294
Vindt het gaaf om met glad weer te rijden
pi_63501376
Ik denk dat ik straks maar lopend naar de VK ga, lijkt me doodeng om te fietsen nu met mijn dikke buik...
pi_63501448
Ik wil wel langskomen met de bakfiets... die heeft 3 wielen, kun je in de bak
pi_63501621
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:24 schreef p_iglet het volgende:
Ik wil wel langskomen met de bakfiets... die heeft 3 wielen, kun je in de bak
ik zie jullie al gaan!
Red de zeehond!
pi_63501661
reinhilde, dat lijkt me ook geen pretje. zelfs lopend niet. als 't echt heel glad is helpt het misschien om sokken over je schoenen te doen? antislip.
pi_63501668
Ik heb rijles gehad en halverwege de les ging het ijzelen nou dan krijg je het spaans benauwd kan ik je vertellen, wel leerzaam maar vooral nat onder de oksels bij mij en de rijinstructeur. Auto wel heel thuis gebracht dat dan weer wel, tot tegenstelling van een andere leerling die toen ook les had met de andere instructeur van dezelfde rijschool.
Maar ik blijf ook thuis hoor als het echt super glad is, sneeuw is geen probleem voor me maar vastgevroren rommel is ellende.

Ik denk dat ik nu begrijp hoe mensen zich enigszins moeten voelen als ze depressief zijn, niet dat ik dat ben hoor (denk ik/hoop ik) maar ik voel me wel down en ben het allemaal goed zat, allemaal prima te begrijpen natuurlijk omdat we in de zenuwen zitten maar dat maakt het niet handiger voor mezelf, Isa of mijn man.

Zo goed als ik de eerste 2 weken kon relativeren zo waardeloos gaat dat vanaf afgelopen vrijdag, net of de kraan is opengezet ofzo alle frustratie komt eruit en je kan zelf niets doen, ik voel me zo machteloos.
Er met iemand goed over praten lukt me niet echt, ik moet toch positief proberen te blijven en dat lukt me niet zo goed als ik er te lang bij stil sta en na al ruim 2,5 week wachten valt me dat ook zwaar, je staat steeds vaker stil.
Ieder gesprek eindigt in dikke tranen en vol angst dat wij misschien wel eens niet onnodig in de spanning zitten, ik hoor namelijk zoveel positieve aflopen dat statistisch gezien toch iemand ook eens slecht nieuws moet krijgen wil het allemaal nog kloppen die cijfertjes. (hoe leg ik dit gevoel uit... verder als dit kom ik niet denk ik, het is zo lastig te verwoorden.)
Naja nog minder als 1 week tot de punctie maar alles om je heen gaat door Sinterklaas komt het land in, dat moet natuurlijk gevierd worden en ik heb er totaal geen zin in, kan mijn schoonzusje natuurlijk niet helpen die weet van niets maar ik geloof niet dat ik het ga trekken de hele avond cadeautjes uit te pakken voor ons kindje dat er misschien wel eens niet gaat komen, denk er dus serieus over na af te bellen op de dag zelf met een smoes van ziek zijn ofzo? maar kan ik dat maken? verpest er ook hun avond mee en dat vind ik dan weer egoïstisch van mezelf, maar tot hoever ga ik mijn gevoel uitschakelen om dat van hun te sparen?
aargh ik word gewoon vervelend van mezelf.

(ps. hier hoef je niet op te reageren hoor, ik ben al blij dat ik het kwijt ben. dat lucht al enorm op, maar af en toe loopt mijn hoofd nu over en opschrijven van mijn gedachte werkt misschien wel relativerend)
Mama van Isa en Ties
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 11:35:23 #32
7074 moussy
kuttekop
pi_63501727
Waarom speel je geen open kaart en vertel je het gewoon Marlieske?
pi_63501796
marlieske de onzekerheid is vaak het ergste. En je hoort vooral goede verhalen, omdat mensen die willen vertellen. Dus wie weet is het bij jullie juist goed. Van wie moet je positief blijven denken? Het lijkt me juist wel fijn om even flink te janken omdat jullie zo'n twijfelachtige uitslag hebben en in de onzekerheid zitten. Weet je (schoon)familie helemaal van niks? Ik zou wel bellen denk ik, of ze iig die cadeautjes wegleggen.

Het was zo glad. Ik heb Anna lopend weggebracht naar het kdv. Ze wilde zelf niet lopen, omdat ze al een paar keer uitgegeleden was. Niet gevallen, maar het maakte wel indruk.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_63501828
naja mijn schoonzusje is ook zwanger en die is heeeeel erg sociaal die trekt dit zich enorm naar zichzelf toe en gaat dan de komende weken ook in de stress zitten, dat vond ik niet fair en eerlijk vandaar eigenlijk.
(sta daar ook nog steeds achter eigenlijk)
Mama van Isa en Ties
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:40:35 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63501870
Dat vraag ik me ook af Marlieske?
Open kaart spelen en daarbij aangeven dat je het niet zegt om doorlopend 'ach en wee' te horen, maar puur omdat je wil dat mensen snappen dat je gewoon soms even niet blij en onbezorgd kan zijn.
Ik heb het gevoel dat je het, door het stil te houden, moeilijker maakt dan het is omdat je ergens wel wil dat er met sommige dingen rekening gehouden wordt. Of althans, dat je er zelf rekening mee kan houden zeg maar.
En nu moet je dat doen door vage dingen en mss smoesjes bedenken, maar gewoon eerlijk zijn lijkt mij persoonlijk fijner.

Oh, ik zie nu je antwoord.
Ook dat snap ik wel, maar toch... Ik zou het echt nog eens heroverwegen.
pi_63501902
En wat zal ze denken als ze hier later over hoort? Als het goed blijkt te zijn, lijkt juist iemand met wie het ook goed gaat fijn om het geluk te delen. En als het niet goed is, zul je het ook moeten vertellen. Maar het is jullie beslissing, ik ken d'r ook niet.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
*OUD heilige*
pi_63501934
P_iglet, in de bakfiets Ik zie het al voor me idd.
Het is maar een paar minuutjes op de fiets, dus lopen zal 10 minuutjes zijn (op mijn tempo dan he?)

Bix jouw sokkentruuk is ook wel een goeie !
Maar ik denk dat ik gewoon mijn regenlaarzen aantrek, gaat het vast goed.

Marlieske, Ik kan me voorstellen dat het je te veel wordt. Maar wat Moussy zegt, waarom vertel je het niet aan je familie? Als het mis blijkt te zijn, moet je het uiteindelijk toch vertellen lijkt me...
pi_63501936
marlieske, ik kan 't me enorm goed voorstellen, jullie zijn voortdurend doordrongen van dit angstige afwachten, en de rest van de wereld weet er of niks van of weet 't wel maar gaat evengoed gewoon door... moet heel alleen voelen! en dan moet je je nog vrolijk voordoen ook! ik zou 't denk ik toch ook met wat meer mensen delen, zulke naaste familie zou ik er zeker deelgenoot van uitmaken (ik zou niet eens anders kunnen). maar jullie hebben vast niet voor niets gekozen om dat niet te doen, dus als je dat niet wil veranderen is 't toch een kwestie van nog maar een tijdje uitzingen... heel veel sterkte er weer mee!
pi_63502023
Marlieske, kan je het niet een klein beetje uitleggen aan je schoonzusje? Lijkt me voor beide partijen uiteindelijk het prettigst.... Snap wel dat je er geen zin in hebt hoor!
pi_63502036
Marlieske hele moeilijke situatie zo, en ik snap je beslissing mbt je schoonzusje wel. Tsja, misschien dan inderdaad maar "ziek melden"?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63502076
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:41 schreef YPPY het volgende:
ik ken d'r ook niet.
Ik zou ook het liefste open kaart spelen hoor, dat is voor ons handiger (misschien )
maar mijn schoonzusje is zó sociaal dat die dan iedere dag gaat bellen/vragen: en gaat het wel? en dat trek ik gewoon niet.
Het is dus ook een stukje zelf behoud denk ik, zo kan mijn zwager weer zijn mond niet houden en we willen niet dag en nacht telefoon met de vraag hoe het gaat of is gegaan.
Plus dat mocht het straks fout lopen wij onze versie van het verhaal naar buiten willen brengen omdat we er inmiddels achter zijn dan mensen toch al (hard) oordelen zonder dat ze weten waarover ze het hebben en dan helpt het niet mee als het halve dorp al een onzin-versie-van-het-verhaal kent.
(ik woon in een heeeel erg klein christelijk dorpje dat maakt het er niet eenvoudiger op, er word nogal geluld)
Mama van Isa en Ties
pi_63502108
Oh Reinhilde doe voorzichtig hoor! Graag in 1 stuk terugkomen!
En als je bij P_iglet in de bakfiets gaat dan wel een foto
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:50:22 #43
35189 Troel
scherp en bot
pi_63502146
Bert belde dat ik toch echt wel op moest passen als ik boodschappen ging doen, hij was bijna in de sloot gefietst
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:58:34 #44
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63502395
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef huuphuup het volgende:
Oh Reinhilde doe voorzichtig hoor! Graag in 1 stuk terugkomen!
En als je bij P_iglet in de bakfiets gaat dan wel een foto
Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.
pi_63502417
Ik ga mn best doen Huup! Nu maar eens douchen en lunchen (ontbijten) en dan weg.
Later!
pi_63502486
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Nou, in 2-en zou ook niet erg zijn.
Ja dat had ik eerst ook staan haha, maar toen ik het teruglas stond het er toch wel een beetje cru

Succes Reinhilde, tot later!

@Troel Bert! haha, hij mankeert verder niets?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63502736
Ik was jullie kwijt!
Maffe Bert Ik ben net ook naar het winkelcentrum gefietst, maar hier is niets aan de hand.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 25 november 2008 @ 12:10:56 #48
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63502791
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:50 schreef Troel het volgende:
Bert belde dat ik toch echt wel op moest passen als ik boodschappen ging doen, hij was bijna in de sloot gefietst
is t zo glad bij jullie
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:22:11 #49
35189 Troel
scherp en bot
pi_63503129
Onee, Bert mankeert niets. Hij is alleen niet zo verstandig om met dit weer iets verder om te fietsen zodat hij op de gestrooide weg kan fietsen, maar fietst gewoon binnendoor over ongestrooide wegen. Tja.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 12:29:00 #50
13151 crew  Rewimo
pi_63503331
Marlieske, ik wil je sterkte wensen. Ik heb zelf ook een punctie gehad en dat is heel erg spannend (nog afgezien van het feit dat je het niet wilt vertellen aan je familie). Gelukkig waren ze heel erg lief in het AMC en hebben ze heel snel de voor mij belangrijkste uitslag doorgebeld

Mocht je iets over de punctie zelf willen weten dan vraag je maar hoor
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:11:19 #51
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63506183
Weet iemand dit? Iemand zei vanmorgen dat Jolie geen muts op mag onder een fietshelm. Ik heb geen idee waarom maar het schijnt gevaarlijk te kunnen zijn? Is dat zo?
pi_63506244
daar heb ik nog nooit van gehoord luchtbel. misschien dat ie dan minder goed op z'n plaats zit/blijft zitten??
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:14:47 #53
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63506281
Ja ik weet ook niet. Ik heb al allerlei dingen bedacht ondertussen maar eigenlijk wil ik helemaal niet aan die enge dingen denken. Dus ik wil gewoon weten of het kwaad kan of neit of wel of niet of wel.
pi_63506284
marlieske, als je schoonzusje echt zo sociaal is kun je haar vast ook wel uitleggen dat je liever niet hebt dat ze er al te vaak naar vraagt, of over belt?
pi_63506315
luchtbel, 't is vast beter dan helemaal geen helm...
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:18:18 #56
24188 Belana
kloon van belana
pi_63506408
misschien kan de helm makkelijker schuiven door een muts eronder?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:25:23 #57
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_63506635
Och Marlieske! Het is ook nog zo lang wachten tot het onderzoek zelf! En dan net in deze tijd.
Het is ook lastig met je familie. Wij kozen ook voor zo min mogelijk familie inlichten, omdat ik het gesprek soms zo moeilijk vond.
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 14:37:06 #58
13151 crew  Rewimo
pi_63506958
LB, ik denk dat de helm niet goed meer past en kan gaan schuiven met een muts eronder. Misschien kun je Jolie een haarband omdoen die net onder de rand van de helm valt?
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:39:08 #59
94046 PM-girl
pi_63507009
Ik was trouwens vanmorgen met Simon even naar Hemelrijk (overdekte speeltuin). We waren gewoon de enigen! Gezellig, in zo'n grote hal en een verveelde horecamedewerker!
Gingen we ook nog gillend van de grote glijbaan

YPPY, had ik nu al verteld dat Simon een ernstige crush aan het ontwikkelen is voor Annas? Dit roept hij zeker 27 keer per dag, maar het weekend waren we in de supermarkt en ik sprak Simon ergens op aan. Hij begon heel hard te huilen (dus bekijks) en roept jammerend uit: Annas! Volnde keetje Annas!
*
pi_63507072
sLogisch PM. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_63507125
PM
kinderlogica
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:56:49 #62
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63507562
Ja. Ik doe maar geen muts meer eronder dan. Moet er gewoon aan denken steeds op werk nu. Maar het zal vast zoiets zijn.

En Bix, we gebruiken hem ook alleen als het weer is zoals vandaag. Dat slaat eigenlijk ook nergens op.
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:58:21 #63
94046 PM-girl
pi_63507605
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:41 schreef Jarno het volgende:
sLogisch PM. .
Ja die S erachter, hoe hij daar nu weer bij komt.
*
pi_63507625
Anna riep van de week ook nog een paar keer Sieemon. . Ze hebben wel indruk op elkaar gemaakt kennelijk.
  dinsdag 25 november 2008 @ 14:59:27 #65
94046 PM-girl
pi_63507629
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 14:56 schreef Luchtbel het volgende:
En Bix, we gebruiken hem ook alleen als het weer is zoals vandaag. Dat slaat eigenlijk ook nergens op.
Ik vroeg me dat af, nav je post.
Gebruiken jullie allemaal zo'n helmpje? En als ze zelf fietsen, met of zonder zijwieltjes, of ook op het stoeltje bij jezelf?
*
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:02:56 #66
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_63507707
Ik ben niet consequent daarin hoor. Jolie gebruikt hem wel op de fiets zonder zijwielen. Op de fiets met zijwielen niet. Dat heeft ze zelf besloten. Ik gebruik hem dus alleen met echt winters weer ook als ze achterop zit. Maar wij fietsen elke dag 9 km naar haar school toe en weer terug natuurlijk zoals vandaag pas 's avonds. Als het donker en glad is doe ik het wel. Ik heb ook een aantal mensen zien vallen vandaag. Naar, vind ik dat.
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:05:08 #67
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63507778
Wij zijn bij Fleur heel trouw begonnen met een helm op de fiets met zijwieltjes. Inmiddels fiets ze zonder wieltjes en zonder helm. Weet niet wat is... misschien als ze het verplicht zouden stellen zoals in Duitsland dat ik er dan wel aan denk. Nu vergeet ik het ding standaard en denk ik er aan als we de fiets weer in de schuur terug zetten.... oh ja helm vergeten...
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:09:41 #68
94046 PM-girl
pi_63507899
Maar zijn die helmpjes echt beschermend? Als ik ze zie (niet veel hier in het dorp) zijn het toch vooral plastic dopjes lijkt wel, ik vraag me dan af of het wel echt iets doet.
*
pi_63507954
Mikael moet op zijn loopfiets of op zijn step wel een helm op van mij. Nu wil ie dt gelukkig zelf ook wel. Straks als ie op een echte fiets gaat fietsen moet ie ook!!
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:14:33 #70
144006 chacama
Ondernemend!
pi_63508018
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:09 schreef PM-girl het volgende:
Maar zijn die helmpjes echt beschermend? Als ik ze zie (niet veel hier in het dorp) zijn het toch vooral plastic dopjes lijkt wel, ik vraag me dan af of het wel echt iets doet.
Ja, ze zijn wel echt beschermend. Bedenk maar wat er met die koppies gebeurt als ze de stoeprand raken. Dan houdt die helm toch echt wel wat tegen en zal de nek ook minder ver doorslaan..... *stopt hoofd weer in het zand*
pi_63508446
Het was gelukkig helemaal niet glad buiten! Ik ben dus ook lekker op de fiets gegaan, dat gaat toch wat sneller dan waggelen.

Ik heb zin in wat lekkers . Ik denk dat ik een warme choco ga maken .
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:34:57 #72
24188 Belana
kloon van belana
pi_63508546
bedoelt Simon niet gewoon ananas?
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 25 november 2008 @ 15:36:34 #73
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63508592
Kom eens in Z&G vertellen hoe het ging?
Als je wil natuurlijk.
pi_63508792
Reinhilde, morgen is jouw dag!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_63508965
Die Sieiehiemon Heeft hij zaterdag iets te doen?

Als we nu gewoon een kameel uitwisselen, dan worden we het vast eens.
*OUD heilige*
pi_63509360
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 15:43 schreef Ticootje het volgende:
Reinhilde, morgen is jouw dag!
Ja! Dan is de magische 40 weken-grens.

Yppy . 1 kameel maar? 2!
pi_63509433
Je moest vandaag toch naar de vk? Heeft ze je gestript?? (Ik heb net zo lang gedramd tot ze het deed, 40w 2dgn gestript, volgende dag baby)
  dinsdag 25 november 2008 @ 16:06:03 #78
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63509522
Liefjens... dit hoort in Z&G he!
Ik wil niemand waar dan ook heen wegjagen, maar we hebben daar een prachtig topic voor!
pi_63509612
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:06 schreef Brighteyes het volgende:
Liefjens... dit hoort in Z&G he!
Ik wil niemand waar dan ook heen wegjagen, maar we hebben daar een prachtig topic voor!
Ik zit al keihard te f5'en op Z&G... Maar er verschijnt maar geen bericht van Reinhilde.
pi_63509737
*maffemuts glibbert ook maar eens het bankje op... en glijdt er aan de andere kant zo weer van af*
Hier ook voorop de fiets trouw helmpje op. je zal maar onderuit glijden *rilt bij de gedachten*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_63509753
dan is ze vast aan het bevallen

Ik heb net mijn nieuwe fototoestel binnen. wat een ding zeg Ga maar snel een mooi tasje aan de Sint vragen voor hij beschadigt.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_63509884
Welke had je ook al weer gekocht Snoop?
pi_63509913
waar heb je 'm besteld als ik vragen mag snoopy?
pi_63510075
Nu heb ik ook zin in chocomelk.

Er kwam net een lieve bijna buurvrouw langs, wat oudere vrouw. Met een tas met een paar sintcadeautjes voor Kim. 1 met bon zei ze, die kan ik nog ruilen. En weg was ze..
Heb de tas snel op de kapstok gehangen. Als Kim vanaaf slaapt eens kijken wat er in zit.
Zo lief! Dat vrouwtje woont op de hoek zeg maar, daar lopen we langs naar de winkels en psz. Dan maken we vaak een praatje.
pi_63510087
Een Canon EOS 1000D

Ik heb hem bij Wehkamp besteld, daar heb ik er 377, 10 voor betaald. Maar inmiddels is ie alweer 419 zie ik
pi_63510166
Die is mooi! Gij bofkont!

* Reinhilde schuift warme choco naar Ingrid
pi_63510203
da's een mooie prijs snoopy!
pi_63510260
Mooie prijs hoor. Ik wil ook weer heel graag een dSLR en zit echt elke dag 6x op sites te gluren. Neig nu naar een 2e hands 30D omdat ik die al eens eerder gehad heb en dat echt een topcamera vond.

Maar goed, eerst maar geld. .
pi_63510390
Hier hetzelfde! Ik wil ook graag zo'n mooie camera. Maar eerst geld...
pi_63511428
Mooi ding Snoopy!

Ik vond het beginnen met klussen een mooi excuus om zo'n camera te kopen. "Ja, nu is echt een goed moment. Straks is 'het' gelukt en dan hebben we het geld voor andere dingen nodig. En dan is de beeb er en hebben we nog geen goede camera." Mooie onderhandelingen. Ik heb de Pentax K200D startklaar staan voor honderden babyfoto's (en de rest) maar wil nog wel een keer een betere lens erbij eigenlijk. Er moet iets te wensen blijven.
pi_63511837
Moooi Snoopy!
Ik wil ook zo graag een nieuwe maar ik heb nu echt even niet zoveel geld over en eigk doet mn oude het ook nog... jammer genoeg

Ik heb ook iets lekkers verdiend! Ik kom er net achter dat ik een 8.5 gemiddeld sta voor dit semester god dat scheelt een hoop tentamenstress zeg...
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63511908
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:16 schreef huuphuup het volgende:

Ik heb ook iets lekkers verdiend! Ik kom er net achter dat ik een 8.5 gemiddeld sta voor dit semester god dat scheelt een hoop tentamenstress zeg...
Wat een mooi cijfer huup! Dat scheelt enorm aan stress!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_63511981
Wow huup, dat is echt heel goed! Ga jij jezelf idd maar eens trakteren!
pi_63512251
Ja ik word al getrakteerd. Haha, ik krijg van lief rösti-rondjes vanavond, met appelmoes!
hoezo snel tevreden
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63512320
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:30 schreef huuphuup het volgende:
Ja ik word al getrakteerd. Haha, ik krijg van lief rösti-rondjes vanavond, met appelmoes!
hoezo snel tevreden

Whahaha! Jij bent echt leuk

Ik maak zo broccoli met kip.
pi_63512458
Hier ook broccoli, was duidelijk in de aanbieding!
pi_63512474
Ook lekker!
mijn meneer maakt er geloof ik sla bij ofzo. Maar dat zie ik dan wel weer, hierrrr met die rösti-rondjes
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63512521
Ik heb voor de verandering eens invries bloemkool gehaald, misschien is dat ook wel lekker.
Ik let nooit op aanbiedingen, dan ben ik veels te lang in de winkel. Snel dr in en dr uit. Ik neem toch altijd al te veel mee
pi_63512624
Ik schrijf de relevante aanbiedingen altijd op. Gewapend met lijstje ga ik boodschappen doen bij lidl en daarna de super de boer.
Straks eten we macaroni. Lang geleden. Eens kijken of Kim ook wat wil.
pi_63512738
Ik kom nooit bij de Lidl of Aldi. Tenzij ze leuke spullen aanbiedingen hebben.
Ik boodschap bij de C1000 (dichtste bij) en de AH (lekkerste appels)

Hmmm, macaroni
pi_63512821
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:43 schreef _Ingrid_ het volgende:
Ik schrijf de relevante aanbiedingen altijd op. Gewapend met lijstje ga ik boodschappen doen bij lidl en daarna de super de boer.
Straks eten we macaroni. Lang geleden. Eens kijken of Kim ook wat wil.
Dat doe ik ook ja, lijstje maken En dan naar de Lidl, Jan Linders en eventueel Nettorama.
Lijstjes maken is echt een hobby van me

Overigens hadden we gisteren broccoli. Met eiermie
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_63512918
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:49 schreef Syrena het volgende:

[..]

Dat doe ik ook ja, lijstje maken En dan naar de Lidl, Jan Linders en eventueel Nettorama.
Lijstjes maken is echt een hobby van me

Overigens hadden we gisteren broccoli. Met eiermie
Dat ken ik helemaal niet? Waar woon je?

(Jullie kennen de Poiesz niet, dat is dan weer iets noordelijks)
pi_63512959
Had ik laatst diepvries broccoli en nog iets gehaald bij de c1000, die zit bij mijn ouders. Vergeet ik het mee te nemen. Handig he. Nu maar eens koken.
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 17:57:11 #104
7074 moussy
kuttekop
pi_63512995
Ik neem ook veel van de aanbiedingen mee, ben toch niet gehek of ik moet gewoon ergens zin in hebben.

En vanavond hebben we restjes, er was nml chili con carne voor me gemaakt en de rest wil dat toch niet, dus die gaan aan de zuurkool.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 17:58:08 #105
13151 crew  Rewimo
pi_63513015
Wij doen vandaag makkelijk, qltel heeft de hele dag staan schilderen, Christan is naar voetbaltraining. Als ik hem ophaal nemen we een pizza mee (en döner voor qltel)
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 18:00:02 #106
7074 moussy
kuttekop
pi_63513054
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:58 schreef Rewimo het volgende:
Wij doen vandaag makkelijk, qltel heeft de hele dag staan schilderen, Christan is naar voetbaltraining. Als ik hem ophaal nemen we een pizza mee (en döner voor qltel)
gooi je je pizzames niet weer weg?

Bij de pizzaboer hier zijn alle pizza's op maandag 6 euro, calzone met shoarma en extra kaas
pi_63513112
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 17:54 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat ken ik helemaal niet? Waar woon je?

(Jullie kennen de Poiesz niet, dat is dan weer iets noordelijks)
Limburg
Moussy> OMG! HONGERRR. Maar ja, avonddienst, en mijn boterhammen zijn al op. Dus nu maar aan de notenmix. En proberen om thuis niet te bezwijken voor een kroket. Of worstenbroodje. Of....
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 november 2008 @ 18:02:33 #108
13151 crew  Rewimo
pi_63513119
6 euro is hier zo'n beetje de normale prijs voor een pizza En kleintjes zijn nog goedkoper Uit eten gaan is hier een stuk goedkoper, da's soms wel erg verleidelijk
pi_63513152
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:02 schreef Rewimo het volgende:
6 euro is hier zo'n beetje de normale prijs voor een pizza En kleintjes zijn nog goedkoper Uit eten gaan is hier een stuk goedkoper, da's soms wel erg verleidelijk
We gaan met mijn schoonouders vaker Grieken in Kaldekerken
Bij ons in Tuddern zit er ook eentje, die moeten we nog eens proberen.

Argh.
pi_63513172
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 16:22 schreef snoopy het volgende:
Een Canon EOS 1000D

Ik heb hem bij Wehkamp besteld, daar heb ik er 377, 10 voor betaald. Maar inmiddels is ie alweer 419 zie ik
Oh wat een mooi ding zeg! Jij gaat helemaal de blits maken straks
pi_63513594
Echt he, Als "Domino's" hier in de buurt verkrijgbaar is eten vriend en ik die hele week pizza's.

Dat missen we toch wel zo! die zijn zoooo lekker
We hebben 5 jaar in Haarlem gewoond en daar zat ie bij ons om de hoek.
Net als de Sparerib express
Dat is echt jummie!

[ Bericht 22% gewijzigd door Vlinder op 25-11-2008 18:46:39 (Jaaa!!!!) ]
pi_63513703
woordje selecteren en dan op dat kettinkje klikken, naast het schilderijtje. Dan je linkje copy-pasten in het pop-up schermpje en klaar is vlindur.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63513795
He ja, aanbiedingen. Ik kijk altijd al op zondag op internet naar de aanbiedingen. We doen altijd maandag de boodschapjes en krijgen dinsdag pas de folders.
pi_63514315
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef huuphuup het volgende:
woordje selecteren en dan op dat kettinkje klikken, naast het schilderijtje. Dan je linkje copy-pasten in het pop-up schermpje en klaar is vlindur.
Kijk eens! Knap he!

Wat dom dat ik dat zelf niet uit heb gevonden..
pi_63514605
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63515127
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Syrena het volgende:

[..]

We gaan met mijn schoonouders vaker Grieken in Kaldekerken
Bij ons in Tuddern zit er ook eentje, die moeten we nog eens proberen.

Argh.
Zo zit er in Tuddern ook een lekkere en goedkope afhaal italiaan. Heerlijke pasta's voor 6 euro en dan krijg je er ook nog broodjes met kruidenboter bij enzo
pi_63515945
@rewimo ik antwoord morgen op je pm. Ik kan niet pmen op mijn iPhone.
pi_63516051
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:04 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Oh wat een mooi ding zeg! Jij gaat helemaal de blits maken straks
Ja stoer hè Nog een geluk bij een ongeluk dat die andere stuk is gegaan
pi_63516121
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:11 schreef Flower-Ti-Amo het volgende:

[..]

Zo zit er in Tuddern ook een lekkere en goedkope afhaal italiaan. Heerlijke pasta's voor 6 euro en dan krijg je er ook nog broodjes met kruidenboter bij enzo
OMG OMG echt? Hoe heet die en waar ligt ie precies?? Is het die aan die weg waar je op zit als je vanuit Sittard Tuddern inrijdt? Waar ook die twee tankstations aan liggen? En de afslag naar de Aldi en de DM?
En die Griek die er ligt, hoe is die?

Wij gaan zoooooo Italiaans-Duits eten binnenkort
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:45:14 #120
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63516393
Gefeliciteerd met je aankoop, Snoop!

Ingrid, wat klinkt dat grappig, een "bijna-buurvrouw". Klinkt als iemand die erover nadenkt naast jullie te gaan wonen. Maar het is wel een hele lieverd, zo te horen.
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 19:47:04 #121
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63516457
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

OMG OMG echt? Hoe heet die en waar ligt ie precies?? Is het die aan die weg waar je op zit als je vanuit Sittard Tuddern inrijdt? Waar ook die twee tankstations aan liggen? En de afslag naar de Aldi en de DM?

Muhahahaha, Syrena gaat los. Niet komen klagen over overgewicht binnenkort hé!
... ♥ ik mis je ♥
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 19:48:35 #122
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63516507
Ja hoor gaan we het ineens over lekker eten "zuurkool " hebben terwijl ik hier zit met mijn slappe thee en beschuitje

Iets anders dan maar....... hebben jullie ook van die ongelooflijk koude voeten buiten? Ja ja ik hoor het woord UGGS al vallen, maar dat is me veel te duur. Zijn er geen normalere schoenen/laarzen die ook lekker warm zijn? Heeft het trouwens met de vorderende leeftijd te maken, die koude voeten? Ik had daar vroeger echt nooit last van en nu....
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63516582
schaatsen dit weekend?
pi_63516589
OMG al dat gepraat over lekker eten You're killing me... Ik heb de hele dag trek in van alles en nog wat, en zit vervolgens na twee happen zo vol dat ik weer misselijk word
A little nonsense now and then is cherished by the wisest men.
pi_63516639
lois, je hebt verwarming voor in je schoenen. Mijn oma heeft ze in haar skischoenen
pi_63516818
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:47 schreef phluphy het volgende:

[..]

Muhahahaha, Syrena gaat los. Niet komen klagen over overgewicht binnenkort hé!
Ik heb honger *rolt vetjes tussen vingers*

Lois> Ik heb sinds dit jaar ineens hele ruwe en pijnlijke handen. Die op mijn knokkels zomaar openspringen *auw*. Vroeger ook nooit last van.
Koude voeten had ik altijd al, ik slaap nu al een week met een kersenpittenkussentje
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:01:17 #127
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63516942
Lois, nog steeds niet opgeknapt?
pi_63516989
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:45 schreef phluphy het volgende:

Ingrid, wat klinkt dat grappig, een "bijna-buurvrouw". Klinkt als iemand die erover nadenkt naast jullie te gaan wonen. Maar het is wel een hele lieverd, zo te horen.
Ja ze woont wel meer dan een paar huizen verderop. Tis echt een lief mens!
Er zat in de zak chocomuntjes, een choco piet en klaas. En een muts en sjaal, denk zelfgebreid.
En een pop van zeeman, waar een bon bij zit om te ruilen. Dat ga ik toch wel doen, want ze heel al meerdere poppen. Ze zei meteen al, als je wilt ruilen, geen probleem!
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 20:02:40 #129
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63516995
Ik heb het weer BE Ik was vrijdag/zaterdag/zondag weer beter en zondagavond begon het weer van voor af aan. Inmiddels eet en drink ik weer, sta ik te springen om morgen weer te gaan werken maar misschien is het slimmer om even supergoed uit te zieken (zoals iedereen tegen me zegt) en donderdag weer te beginnen.
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:05:29 #130
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_63517073
Lois. Da's niet tof. Beterschap! En laat het nu eens afgelopen zijn!
... ♥ ik mis je ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:10:00 #131
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63517225
Jeetje, dat is ook wat... Mss idd nog een dagje extra thuis is wel een goed idee denk ik.
pi_63517291
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:02 schreef Lois het volgende:
Ik heb het weer BE Ik was vrijdag/zaterdag/zondag weer beter en zondagavond begon het weer van voor af aan. Inmiddels eet en drink ik weer, sta ik te springen om morgen weer te gaan werken maar misschien is het slimmer om even supergoed uit te zieken (zoals iedereen tegen me zegt) en donderdag weer te beginnen.
Blijf jij nog maar even een dagje langer thuis jah

Hier had uw advertentie kunnen staan :P
pi_63517392
Mukluks Lois lekker warrum en beterschap!
Saartje
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:15:49 #134
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_63517395
Gisteren liep ik te enthousiast de oprit af om de hond uit te gaan laten, pleur ik op m'n achterwerk door de gladheid. Hele tocht niemand op straat gezien, die bleven allemaal binnen bij de kachel.

Wil ik net alvast voor morgen koken, komt er bruin water uit de kraan . Geen idee of het stinkt, want ik kan al 12 jaar niet ruiken. Maar voor de zekerheid ga ik het risico maar niet nemen dat het eten van morgen niet te pruimen is. De rest van de straat heeft trouwens ook bruin water .
Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:19:05 #135
94046 PM-girl
pi_63517501
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 18:25 schreef huuphuup het volgende:
Nee!
Kan dat echt makkelijker dan hoe ik het doe Ik typ altijd zelf de code url. Ik had wel sinds kort ontdekt dat een foto invoegen zo kan, maar dit is nieuw voor me, bedankt!

Lois, beterschap zeg! Akelig, als je zo door blijft kwakkelen.
*
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:20:05 #136
94046 PM-girl
pi_63517529
O en YPPY, wat doet Anna zaterdag dan?
Is een kartonnen kameel van de ravensburger ook goed trouwens?
*
pi_63517887
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:19 schreef PM-girl het volgende:

[..]

Nee!
Kan dat echt makkelijker dan hoe ik het doe Ik typ altijd zelf de code url.
Dat dus!

en Sjeekie auw!
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:31:21 #138
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63517946
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:12 schreef easy-going het volgende:

[..]

Blijf jij nog maar even een dagje langer thuis jah

*aansluit*

*nog strenger kijkt*
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 20:34:00 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63518032

Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke? Mijn baas was op zijn zachts gezegd not amused dat ik me alweer ziek melde gisteren, dus mijn schuldgevoel is huizenhoog. Als ik me goed voel ga ik lekker werken, als ik denk mwah.... ga ik donderdag werken. Oke?
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 20:46:33 #140
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_63518409
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:34 schreef Lois het volgende:

Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke? Mijn baas was op zijn zachts gezegd not amused dat ik me alweer ziek melde gisteren, dus mijn schuldgevoel is huizenhoog. Als ik me goed voel ga ik lekker werken, als ik denk mwah.... ga ik donderdag werken. Oke?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_63518472
quote:

Ik kijk het vanavond/vannacht even aan oke?
nee

Anders moet je volgende week wéér ziekmelden en dan is je baas pas echt pissed.

Dus: thuisblijven, bankhangen, thee met honing!
pi_63518834
Lois, doe eens luisteren naar alle wijze mama's op het bankje!
  Jubileum moderator dinsdag 25 november 2008 @ 21:20:43 #143
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63519473
Ja mama's

Sorry Maneki muckluks vind ik nog erger dan Uggs Ik ben eigenlijk stiekum gewoon verliefd op Snoopy's Uggs maar geloof dat ik die in geen 300 jaar ga kunnen betalen
Eva ♥ en Iris ♥
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:23:26 #144
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_63519560
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:52 schreef Ticootje het volgende:
lois, je hebt verwarming voor in je schoenen. Mijn oma heeft ze in haar skischoenen
Schei uit, echt waar?
Dat wist ik helemaal niet.
Maar krijg je daar geen zweetpapatjes van?

Lois tuttut
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:31:25 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63519855
Lois beterschap
Je lijkt wel een beetje op mij
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:36:48 #146
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63520071
ik heb net de film van hongerije in 2005 terug zitten kijken op het gemakje, wat fijn om dan Thijs weer eens te horen en te zien
pi_63520313
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 19:37 schreef Syrena het volgende:

[..]

Die Italiaan is het inderdaad, schuin tegenover de shell...
Die Griek ben ik nog nooit geweest, mn schoonmoeder houdt helaas niet van Grieks.
pi_63520335
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:

[..]

Schei uit, echt waar?
Wij hadden vroeger een voetenwarmzak.
Een soort slaapzakje voor je voeten met een snoer er aan en die werd warm.
Kreeg je ABSOLUUT zweetvoeten van, maar zó lekker als je uit school kwam Ding was binnen 2 minuten goed warm, dat in combinatie met mijn moeder die altijd thee klaar had als we uit school kwamen, geniaal!
Wij moesten dan ook 22 KM fietsen naar huis vanuit school
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:50:21 #149
94046 PM-girl
pi_63520582
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:23 schreef dutchie het volgende:
Schei uit, echt waar?
Wat zijn papatjes?
Mijn broer heeft Simon geleerd dat schoenen ook wel pattas heten bedoel je die soms
*
pi_63520584
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:36 schreef _Bar_ het volgende:
ik heb net de film van hongerije in 2005 terug zitten kijken op het gemakje, wat fijn om dan Thijs weer eens te horen en te zien
Oi, volgens mij zu ik dan heel hard gaan zitten huilen Of wordt je er juist vrolijk van om hem zo terug te zien?
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:53:32 #151
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_63520732
quote:

Lois ziek gemeld ben je nu toch al dan maakt het heus niet uit of je nou 1 dag langer ziek bent of niet. Misschien ergens ook wel beter om er n dag of 2 aan vast te plakken, anders gaat je baas misschien helemaal raar kijken. Kortom luister naar je lichaam en niet naar je verstand :p
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
  dinsdag 25 november 2008 @ 21:53:52 #152
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63520747
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:50 schreef freecell het volgende:

[..]

Oi, volgens mij zu ik dan heel hard gaan zitten huilen Of wordt je er juist vrolijk van om hem zo terug te zien?
Ik bleef rustig kijken, de tranen kon ik nog inhouden, maar echt makkelijk was het niet, het liefste pakte ik hem zo uit het televisie scherm
pi_63520831
Och Bar.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:00:33 #154
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63521033
Reinhilde hoe is het verder met jou?

Komt hier wel goed hoor, is gewoon lief om die kleine van toen nog geen 1 jaar oud daar te zien buikschuiven, geluidjes te horen produceren, en om die dan bij je op schoot te zien zitten, lekker knuffelend met mama
Binnenkort me maar weer eens zetten om het scrabfotoalbum eens af te maken
pi_63521205
Met mij gaat het ok, lief dat je het vraagt!

Ik ga zo lekker tegen mijn lief aankruipen, meer heb ik niet nodig op dit moment.
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:07:24 #156
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63521245
Slaap lekker, en geniet nog maar fijn met zijn 2tjes want straks met zijn 3tjes is weer heel anders, maar wel fijn en leuk enzo
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:11:12 #157
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63521384
Lois blijf thuis écht uitzieken dit, je volgende week wéér ziekmelden is helemaal niets Beterschap! Trouwens, koude pootjes heb ik al mijn hele leven, je gaat me toch niet vertellen dat dat erger wordt he?
BE, hoe zijn de holtes?

Bar wat heerlijk dat je film hebt van je manneke

Reinhilde, ik heb wel trek in suikervrijetaart, geen zin om iets te maken?

Freecell 22 km allemachtig! Hoe lang fietste je daarover?
Toco ik kan op mijn telefoon geloof ik niet eens zien of ik een pm heb, jammer hoor.
Snoopy vraag je wel een grote tas aan de sint? Je wilt er binnenkort wel een lensje bij nl en ook een flitser en Oohhhhh die macro (die ik sinds kort heb ) is zooooooo moooooi ) en dat past dan weer niet in dat iniemienietasje allemaal, zo zonde dan.
Ingrid wat lief van je bijna buurvrouw
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63521418
Ja, ga ik doen. Eerst nog even samen onder de hete douche, en dan lekker slapen. Het lijkt wel of ik een marathon gelopen heb vandaag, zo moe ben ik.
pi_63521480
Saffiertje, morgen zal ik wel eens iets lekkers bakken. ik dacht aan scones .

dinsdag 25 november 2008 @ 22:14:14 #160
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63521505
samen douchen is ook zo fijn vooral met zijn 3en vooral als de kleine druk is in de buik
Moe ben ik hier ook nog steeds overgens
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 22:25:05 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63521868
quote:

ga werken en besmet vervolgens al je collega's.
heeft je baas dan zijn zin?

maar serieus, wat heb je er zelf aan om gammel naar je werk te gaan?
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 22:28:31 #162
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63521973
ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk gegaan.
best raar, ik ben 3 weken niet geweest en t was onwennig.
en dat in die drie weken mijn hele afdeling overhoop gehaald was, werkte nou niet echt mee met de draad weer oppakken.
er wordt verbouwd. we hebben de hele dag in sloophamerlawaai gezeten
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:30:05 #163
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63522034
dat lijkt me nog niet echt prettig om dan zo weer te starten na een aantal weken
pi_63522050
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 21:53 schreef _Bar_ het volgende:

[..]

Ik bleef rustig kijken, de tranen kon ik nog inhouden, maar echt makkelijk was het niet, het liefste pakte ik hem zo uit het televisie scherm
*knuffel*
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:11 schreef Saffier het volgende:
Freecell 22 km allemachtig! Hoe lang fietste je daarover?
uurtje oid meestal. Ik ging van December tot en met Februari met de bus en de rest van mijn HAVO tijd lekker op de fiets
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:31:50 #165
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_63522119
Ik fietste ook altijd naar school km of 11 heen en 11 terug lol is ook 22 km maar wel altijd lekker, zelfs in de winter fietste ik nog naar school
  dinsdag 25 november 2008 @ 22:32:36 #166
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63522143
Oh ja, dat zal best gek zijn dan lady-wrb!

Ik zit nu met een dekentje om mijn benen-voeten heen. Ze zijn versteend.
Heb blote voeten in die spaanse slofjes. Overdag draag ik trouwens ook nooit sokken, maar dan heb ik er geen last van.
Ik dacht altijd dat het met het roken te maken had, maar het is niet heel erg verbeterd sinds ik gestopt ben eigenlijk.

Saffier, het is nog steeds niet weg. Vooral dat dove op rechts irriteert me. Maar het is niet pijnlijk meer, geen hoofdpijn meer ofzo, dus de rest zal nog wel wegtrekken.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 22:33:01 #167
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63522151
*even binnenvalt*

ik wil jullie dit nieuwsbericht absoluut niet onthouden ...
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_63522211
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben vandaag weer voor het eerst aan het werk gegaan.
best raar, ik ben 3 weken niet geweest en t was onwennig.
en dat in die drie weken mijn hele afdeling overhoop gehaald was, werkte nou niet echt mee met de draad weer oppakken.
er wordt verbouwd. we hebben de hele dag in sloophamerlawaai gezeten
Ben je al weer een beetje de oude inmiddels?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_63522238
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:33 schreef DJMO het volgende:
*even binnenvalt*

Eigenlijk is het heel sneu voor het kind, maar ik moest toch even lachen
And you know I might
pi_63522243
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 20:20 schreef PM-girl het volgende:
O en YPPY, wat doet Anna zaterdag dan?
Is een kartonnen kameel van de ravensburger ook goed trouwens?
Geen idee, uitslapen hopelijk. En we gaan 's avonds bij opa en oma eten, dan kan J. meteen alle aanwinsten van de computerbeurs bespreken met zijn vader.

Die kameel klinkt goed, zal ik Anna er dan 1 laten knutselen? Dat moet wel lukken. Dan alleen nog een datum prikken.

Wat lijkt dat me moeilijk Bar, om zo'n filmpje te kijken.

Ga eens vlug in bed liggen en beter worden Lois.
*OUD heilige*
  † In Memoriam † dinsdag 25 november 2008 @ 22:37:01 #171
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63522308
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:34 schreef rena het volgende:

[..]

Ben je al weer een beetje de oude inmiddels?
zo goed als.
ik ben 's avonds wel heel moe (ik lag gisteren na een lange dag school al om 8 uur in bed)
en ik ga zo ook weer, maar ik heb morgen vrij (nou ja, ik moet aan mijn huiswerk, de achterstand in zien te lopen)
donderdag naar de uroloog voor de uitslag van mijn bloed (ik ga ervan uit dat die wel goed zal zijn, ik voel verder niets meer)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 25 november 2008 @ 22:37:01 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63522310
datzelfde had ik ook rena , het ging ook om de manier van brengen waar ik zo om moest lachen
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_63522436
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:37 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zo goed als.
ik ben 's avonds wel heel moe (ik lag gisteren na een lange dag school al om 8 uur in bed)
en ik ga zo ook weer, maar ik heb morgen vrij (nou ja, ik moet aan mijn huiswerk, de achterstand in zien te lopen)
donderdag naar de uroloog voor de uitslag van mijn bloed (ik ga ervan uit dat die wel goed zal zijn, ik voel verder niets meer)
Gewoon lekker op tijd je bed in ja, je lijf heeft tijd nodig om te herstellen van zo'n klap hoor Wel fijn om te horen dat je langzaam maar zeker weer opknapt!
And you know I might
pi_63522486
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 22:31 schreef _Bar_ het volgende:
Ik fietste ook altijd naar school km of 11 heen en 11 terug lol is ook 22 km maar wel altijd lekker, zelfs in de winter fietste ik nog naar school
Ik ging dus 44 KM per dag hè? Klote-eind (15 KM)langs het kanaal. Van het zomer heb ik het nog eens weer gefietst met TARA, in dit geval van ons huis naar mijn ouders (wij wonen in de stad Groningen en ik zat ook in de stad op school, alleen in een andere hoek) Het is nog steeds een klote-eind en zwanger zijn maakt het niet dichterbij
quote:
*even binnenvalt*

Gelezen inderdaad
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2008 @ 00:17:22 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_63525186
quote:
*even binnenvalt*

[ Bericht 17% gewijzigd door moussy op 26-11-2008 00:27:47 ]
pi_63527288
Zo ! Die ziet er goed uit !
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 november 2008 @ 07:12:24 #177
13151 crew  Rewimo
pi_63527392
Wil je me niet zo laten schrikken 's morgens vroeg?
pi_63527730
je zal dr naast wakker worden

goeiemorgen trouwens!
Iemand thee?
koffie mag ook

* huuphuup zet de verwarming nog iets hoger... koud hier!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 26 november 2008 @ 08:27:11 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63527824
Mijn hemel wat een spook!
pi_63527833
Doe mij maar thee!
pi_63527865
thee naar Reinhilde schuift
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2008 @ 08:30:45 #182
7074 moussy
kuttekop
pi_63527883
maar ik heb eigenlijk geen tijd, ik ga weer schminken (bij verstandelijk gehandicapten )
pi_63527980
Veel plezier Mous!

Ik vind het zo jammer he, van Amy Winehouse. Ben al jaren een grote fan van haar muziek, en maar hopen op een nieuwe cd, en dat het beter met haar gaat, etc.
Voor mij is de tijd die ik in Londen heb gewoond echt nauw verbonden met haar muziek, gevoelsmatig. En dat was zo'n fantastische tijd (en stad) , dat ik het daarom misschien wel extra zonde vind dat ze zichzelf zo toetakelt.

Mag ik, BE? Ik hoef geen reacties erop hoor, maar ah toe? Ik doe het gewoon.

Vandaag 40 weken zwanger!
  woensdag 26 november 2008 @ 08:45:23 #184
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63528061
Oh, dat mag wel hoor! Zou ik ook gedaan hebben.
Het ging me gisteren om evt. updates.

Hoe is het met de taarten? Heb je nog gebakken lately?
pi_63528146

gefeli!!

Het is ook jammer hoor Reinhilde. Persoonlijk kan ik het zelf ook maar heel moeilijk aanzien, maar dat heeft andere redenen. Ik heb familieleden die hard op weg zijn zichzelf hetzelfde aan te doen en/of al aangedaan hebben. Als je ziet hoe zij eruit zag voor dit hele gebeuren en hoe ze overkwam enzo dan kun je niet anders dan je afvragen wáár het fout is gegaan...

oeh, hoor ik daar taart? doe maar ja. Ik heb straks college en ik ben echt niet van de bank af te branden het begint hier nu net lekker warm te worden. blegh.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63528193
Ehmmm afgelopen vrijdag nog, een chocoladetaart. Vandaag ga ik misschien ook wel wat bakken, ik heb al dagen zin in scones.

En anders maak ik gewoon een simpele apple-crumble voor het toetje vanavond, ga denk ik wel een feestmaaltijd op tafel zetten, zo'n bijzondere dag! Ik zei gister ook tegen Nixxx dat ik vandaag een cadeautje voor mezelf ga kopen, en dat vond ie een goed idee.
  Jubileum moderator woensdag 26 november 2008 @ 08:52:13 #187
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63528194
Hoor ik taart
Ik ben heel braaf nog thuis hoor, alleen douchen zorgde al dat het zweet op mijn rug stond. Vandaag even uitzieken en dan zien we verder.
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63528259
Beterschap Lois!
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63528341
Goed zo Lois, toch geluisterd naar alle wijze mama's.

Ik ga straks eerst weer even slapen hoor, voordat ik taart/scones/we zien wel ga bakken .
Ik heb die 2 a 3 uurtjes echt nodig, erg he?
  woensdag 26 november 2008 @ 09:01:21 #190
61800 Rottdog
  woensdag 26 november 2008 @ 09:09:22 #191
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_63528541
Heel verstandig Lois! Écht uitzieken hoor, niet voor 75% ofzo!
Slaap lekker Reinhilde, neem het ervan En waarmee ga je jezelf verwennen? Weet je dat al?
Ik ga zo naar de kapper met Tobias en mezelf
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_63528604
Ja ik weet het al. Een paar Swarovsky oorbellen waar ik al tijden over loop te kwijlen .
pi_63528644
Lois, beterschap en goed uitzieken, hoor!

snoop, stoere camera. Ga je vast helemaal de blits mee maken

Reinhilde, gefeliciteerd met je 40 weken! Lijkt me inderdaad een bijzondere dag.

Wij waren gisteren naar de try-out van de Nieuwjaarsconference van Youp van t Hek en hij was leuk
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 26 november 2008 @ 09:13:34 #194
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63528662
Zeer verstandig Lois!

Reinhilde, ik deed ook veel tukkies toen hoor!
  Jubileum moderator woensdag 26 november 2008 @ 09:16:54 #195
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63528746
Ja joh lekker tukkies doen Reinhilde, nu kan het nog. Klinkt als een hele grote dooddoener maar als je straks met wallen op je enkels zit, je haren al dagen niet gewassen, in een morsige badjas die ruikt naar mondjes melk met een brullend kind op schoot op je roze wolkje zit, denk je nog weleens met weemoed terug aan die tukkies
Eva ♥ en Iris ♥
  woensdag 26 november 2008 @ 09:18:23 #196
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63528777
Ik snap mezelf niet.

Gisterenavond thuis zit ik met het grootste gemak anderhalf, 2 uur te werken, geen probleem.
En dan zit ik nu op mijn werk en krijg ik mezelf er weer niet toe gezet.
pi_63528869
quote:
Op woensdag 26 november 2008 09:16 schreef Lois het volgende:
Ja joh lekker tukkies doen Reinhilde, nu kan het nog. Klinkt als een hele grote dooddoener maar als je straks met wallen op je enkels zit, je haren al dagen niet gewassen, in een morsige badjas die ruikt naar mondjes melk met een brullend kind op schoot op je roze wolkje zit, denk je nog weleens met weemoed terug aan die tukkies
Zo'n vermoeden had ik al ja.
nou, dan ga ik nu weer even tukken, ben tenslotte alweer 1,5 uur wakker!
pi_63529432
goedemooooorregee!!
en reintje, gefeli met je 40 weken
kom maar hoor, babyreinixx
pi_63529620
Lois beterschap

En ik hoor taart

Meiden op school nu moet ik thuis eigenlijk schoonmaken, maar nee geen zin
Vanmiddag met de meiden naar de bieb daar draait een sinterklaasfilm.
Ben pas ook naar de sinterklaasfilm in de bios geweest met ze.
Was erg leuk behalve .....
Er was een soort van grappige vader die toen de film bijna begon heel hard zei "zijn hier nog stoute kindertjes" Die van mij schoten gelijk naar het plafond en je hoorde hier en daar flinke snikken. Denk dat die soort van grappige vader toen ook wel door de grond kon zakken
pi_63529687
ah 40 weken zwanger alweer joh? gaat hard! Jezelf iets cadeau doen is wel een leuk idee! Ik heb mezelf toen een baby cadeau gedaan

M`n verstandskiezen moeten er uit. Ik denk dat ik nog liever m`n kleine teen zonder verdoving laat amputeren
Saartje
pi_63529695
ik hoop 't!

reinhillde, toch de 40 weken volgemaakt, wie had dat gedacht een tijdje terug... het kan nu in ieder geval niet heel lang meer gaan duren. spannend! veel slaap-genot nog maar even gewenst, inderdaad.
pi_63529741
O gatver maneki! Hoeveel ?
  woensdag 26 november 2008 @ 10:02:35 #203
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63529782
Ieks Maneki!
Hoewel het ook enorm mee kan vallen hoor, die bovenin heb ik echt nauwelijks pijn aan gehad.

Ennu, heb je het al verteld aan je familie en omgeving?
  woensdag 26 november 2008 @ 10:04:47 #204
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63529824
Oh, Maneki... Maar dat is dus de reden van je ongemak nu? Heb je dan weer wat opgelost?
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63529825
Nee, ik durf niet.
Ik heb de verloskundige gebelt. 9 dec voor een echo, en als ik daar geweest ben dan ga ik moed verzamelen. Ik vind het zo vreselijk moeilijk.
  woensdag 26 november 2008 @ 10:09:08 #206
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63529908
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:04 schreef Ennu het volgende:
Nee, ik durf niet.
Ik heb de verloskundige gebelt. 9 dec voor een echo, en als ik daar geweest ben dan ga ik moed verzamelen. Ik vind het zo vreselijk moeilijk.
Het lijkt me ook wel eng hoor.
Ik kan me best voorstellen dat mensen mss even moeten slikken, ook al gaat het ze geen moer aan, en dat lijkt me voor jou dan best lastig ook.
Aan de andere kant, dat waait toch ook wel weer over en dan komt het vast helemaal goed.
Tot 9 december wachten geeft je wel zelf de tijd om er lekker aan te wennen, en je erop voor te bereiden.
pi_63529942
m`n verstandskiezen die al die tijd niks lagen te doen, besloten dat dit wel een mooi tijdstip was om wat dwarser te gaan liggen en zo m`n andere tanden klem te drukken. Vandaar het gevoel dat ik een klap op m`n melis heb gehad
Het goede nieuws is dat het er maar 2 zijn, de andere 2 heb ik gewoon in aanleg al niet.
Het slechte nieuws is dat ze dus onder zitten, en dwars liggen en ik heel, heel erg bang ben
Saartje
pi_63529966
Vriendinnen weten het wel hoor. Maar mijn ouders dus niet. Het waar begin je aan en hoe heeft dat nou kunnen gebeuren enz dat hoor ik allemaal al weer op me af komen. Dat het allemaal niet snugger en handig is weet ik ook wel, maar het is nu zo.
pi_63529987
ennu, dat kan ik me voorstellen, ik zou ook even afwachten denk ik. en verder: ze zullen je toch niet laten vallen neem ik aan? je hebt hier niet bewust voor gekozen, en je kunt wel wat extra steun van ze gebruiken straks. ik hoop dat ze vooral dat in zullen zien en samen met jou de nieuwe baby van harte zullen verwelkomen!

ooh maneki, ik lees nu pas je berichtje. ieh! misschien een geruststelling: bij mij viel het trekken van de verstandskiezen echt REUZE mee. ik heb er nauwelijks last van gehad. dus 't hoeft niet altijd drama te betekenen.
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2008 @ 10:27:40 #210
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63530330
bij mij zijn ook de onderste verstandskiezen eruit gehaald omdat ze horizontaal lagen (en dus alleen met de zijkant boven mijn tandvlees uitkwamen.
is bij de kaakchirurg gebeurd en is me reuze meegevallen.
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2008 @ 10:30:36 #211
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63530391
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:11 schreef Ennu het volgende:
Vriendinnen weten het wel hoor. Maar mijn ouders dus niet. Het waar begin je aan en hoe heeft dat nou kunnen gebeuren enz dat hoor ik allemaal al weer op me af komen. Dat het allemaal niet snugger en handig is weet ik ook wel, maar het is nu zo.
ach zo zijn ouders nou eenmaal. het is jouw lijf, jouw leven, jouw kind. Ze moeten er gewoon aan wennen.
weet de biologische vader het wel?
pi_63530456
Ja verstandelijk is dit ook allemaal zo, maar het voelt wel moeilijk. En nu stop ik met zeiken
Ja die weet het ook. Ook drama daar in de familie.
  † In Memoriam † woensdag 26 november 2008 @ 10:36:36 #213
37843 lady-wrb
kortaf
pi_63530534
je zeikt niet. in jouw plaats had ik er ook vreselijk mee gezeten. en dan is het toch heerlijk dat je je problemen en twijfels even kwijt kan?
  woensdag 26 november 2008 @ 10:39:02 #214
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63530587
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:10 schreef Maneki.Neko het volgende:
m`n verstandskiezen die al die tijd niks lagen te doen, besloten dat dit wel een mooi tijdstip was om wat dwarser te gaan liggen en zo m`n andere tanden klem te drukken. Vandaar het gevoel dat ik een klap op m`n melis heb gehad
Het goede nieuws is dat het er maar 2 zijn, de andere 2 heb ik gewoon in aanleg al niet.
Het slechte nieuws is dat ze dus onder zitten, en dwars liggen en ik heel, heel erg bang ben
Ach, ja..... Dat snap ik wel
Ga je naar de tandarts of naar de kaakchirurg? wanneer gaat het gebeuren? Heb je iemand die je hand vast kan houden?? Je kan het wel!

En Ennu, wat een lastige situatie... Je gevoel maar volgen denk ik. Heb je het in ieder geval voor jezelf goed gedaan
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_63530688
Ik mag naar de kaakchirurg..wachttijd 16 weken
Ennu je zeikt niet! Ik zou in zulke situaties ook graag even (veel en vaak) m`n hart luchten..wie weet kunnen we je moed inpraten?
Saartje
pi_63530728
Maneki, fijn dat er een oorzaak is gevonden! Echt het valt mee hoor, dat trekken. Het enige wat je niet zo fijn is is de spuit met verdoving, maar daarna doet niks meer zeer!

(mijn vriend kon al jaren niet meer kauwen met rechts en is verschillende keren bij de tandarts geweest, nieuwe vulling gehad, verschillende tandpasta's gebruikt omdat het allemaal zo zeer deed en nog meer probeersels. De laatste keer besloot de tandarts om dan maar zn kies te trekken, want daar zat een gat in. (gat was nieuw) en tadaa!! Meneer heeft nergens meer last van. Bleek die kies ook tegen de tanden aan te drukken. En de vorige keer had ie dagen last en pijn en nu helemaal niks! Wel pillen gehad voor de zekerheid.)

En neem sowieso iemand mee. Dat is toch altijd prettiger.
pi_63530787
Ach Maneki balen! Wanneer moeten ze er uit?

Ennu: veel succes en inderdaad ff de echo afwachten.
pi_63530803
* _Bar_ blijft ook nog een dagje thuis, nu is er vanmiddag een vergadering, maar daarnet ben ik opgebeld en toen werd er al snel gezegd ziek jij nog maar een dagje langer uit, we praten je later wel bij.

morgen ga ik wel weer rustig aan de slag
  woensdag 26 november 2008 @ 10:49:05 #219
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_63530818
So, if you ever feel neglected
If you think that all is lost
I'll be counting up my demons, yeah
Hoping everything's not lost

When you thought it was over
You could feel it all around
Everybody's out to get you
Don't you let it drag you down

Coldplay

ZIt na een uurtje op de, dagbesteding, weer op mijn kamer. Teveel veranderingen vandaag om het nog, aan te kunnen. Baaldag.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  woensdag 26 november 2008 @ 10:49:34 #220
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63530827
Maneki, wat rot. Eigenlijk zou het gewoon morgen al moeten kunnen, dan hoef je er niet zo lang tegenop te zien. Bah. Maar als dat straks gebeurt is heb je jezelf weer een beeeetje beter gemaakt. En dan hoeft dat in ieder geval nooit meer.

Ennu, ook voor jou een berg om tegenop te zien. Ik hoop dat wat hierboven al gezegd is uitkomt. Je ouders zullen echt moeten wennen en hun reactie zal vast niet alleen positief zijn. Maar straks weer een frummel waar ze heel veel van kunnen houden, wie wil dat nou eigenlijk niet? Nogmaals succes!
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
  woensdag 26 november 2008 @ 10:52:05 #221
94046 PM-girl
pi_63530893
Jeetje Maneki! 16 weken, dat is toch veel te lang!
*
  woensdag 26 november 2008 @ 10:55:04 #222
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63530971
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:42 schreef Maneki.Neko het volgende:
Ik mag naar de kaakchirurg..wachttijd 16 weken
Ennu je zeikt niet! Ik zou in zulke situaties ook graag even (veel en vaak) m`n hart luchten..wie weet kunnen we je moed inpraten?
Heb je misschien ook wachtlijstbemiddeling bij je verzekering? Dat zou dan nu misschien wel uitkomst kunnen bieden. Zo ben ik voor mijn boobjob in een uitermate kekke privékliniek geweest. En je zou nooit meer reguliere zorg willen zeg. Maar dus allemaal door mijn verzekering geregeld.
pi_63530997
Is het ook! Ik ga wel rondshoppen bij andere ziekenhuizen. Had een priveklinkiek in Alkmaar gevonden waar ze het onder narcose doen..zonder wachttijd! Kost me alleen wel 200 euro, maar ik geloof dat ik dat er best voor over zou hebben
Saartje
  woensdag 26 november 2008 @ 10:56:33 #224
61800 Rottdog
pi_63531007
Maneki als ze eruit zijn zul jij je in elk geval stukken beter voelen
ik weet voor dit moment een dooddoener maar je zult het echt zo ervaren

Ennu wat een crisis wat een crisis maar het komt gewoon allemaal goed
pi_63531010
Heb jij een boobjob gehad? Foto`s!
Saartje
pi_63531079
Maneki, wat is nou 200 euro als jij er dan fluitend heen kan? Ik had het er wel voorover gehad hoor!
pi_63531090
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:49 schreef Oxymoron het volgende:

ZIt na een uurtje op de, dagbesteding, weer op mijn kamer. Teveel veranderingen vandaag om het nog, aan te kunnen. Baaldag.
Balen zeg
Wat hadden ze veranderd dan?
pi_63531305
16 weken!!!!!!!
pi_63531438
Vinden jullie dat beyonce nummer ook zo mooi
pi_63531466
Haar nieuwste Ennu? ja die vind ik ook mooi
pi_63531556
Ja die, was net weer op de radio, echt zo mooi, dan moet ik ff meegillen. En dan is die gelijk minder mooi
pi_63531573
Is dat die van If I were a Boy?
  woensdag 26 november 2008 @ 11:21:50 #233
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63531643
Maneki, ik zou gewoon 's bellen voor info. Maar als het je minder angstig maakt en je kunt het missen, doen!
pi_63531701
Ja Miss sly die!
pi_63531714
Ik walg van dat nummer. Ik kan al niks van dat mens hebben dus dit al helemaal niet.
  woensdag 26 november 2008 @ 11:24:46 #236
73004 Oxymoron
zoekt rust en ruimte
pi_63531715
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:00 schreef freecell het volgende:

[..]

Balen zeg
Wat hadden ze veranderd dan?
Begeleiding had zich ziekgemeld, alles liep ineens anders, etc etc. Ik moest samenwerken met iemand terwijl ik deze maand, met niemand samen hoefde, te werken.
Janken man, janken.
Er is geen land over dat ik nog ontdekken kan. Er is alleen het eiland dat ik heet. - Ted van Lieshout
OUD Gouden Toetsenbord Award 2010!
  Hoofdredactie Fotografie woensdag 26 november 2008 @ 11:27:58 #237
95752 crew  Chell
Kluns
pi_63531785
Maneki, ik ben een enorme angsthaas als het gaat om tandarts-dingen, maar mijn verstandskiezen vielen me echt 1000% mee. Ze zijn er bij mij alle vier uit (één door de tandarts, drie door de kaakchirurg) en ik heb alle keren nergens last van gehad. Als je van tevoren aangeeft dat je bang bent, begeleiden ze je ook heel goed vind ik Ze deden bij mij heel rustig aan enzo (maar wel daadkrachtig). Het verwijderen zelf is ook echt zo gebeurd
  woensdag 26 november 2008 @ 11:28:22 #238
61800 Rottdog
pi_63531793
Jammer dat het je zo uit je doen haalt Oxy maar morgen is er weer een dag
pi_63531807
Ik vind dat dus een heel irritant nummer Ik kan me daar echt aan ergeren als dat op de radio is.

Oxy, wat vervelend voor je. Iedereen heeft echter wel eens een baaldag hoor, dus dat mag jij ook!
pi_63531876
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:24 schreef Oxymoron het volgende:

[..]

Begeleiding had zich ziekgemeld, alles liep ineens anders, etc etc. Ik moest samenwerken met iemand terwijl ik deze maand, met niemand samen hoefde, te werken.
Janken man, janken.
Oi, das wel balen ja.
Maar de volgende keer is het vast weer normaler joh!
pi_63531901
Ik luister nooit radio, dus ik ken het hele nummer niet
pi_63531984
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:33 schreef freecell het volgende:
Ik luister nooit radio, dus ik ken het hele nummer niet

zo, dan kun je zelf even luisteren en dan weet je da thet irritant is
  woensdag 26 november 2008 @ 11:37:36 #243
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_63532013
Ik hou ook niet van Beyonce.
Oxy, wat rottig....
pi_63532025
Hihi ik ook niet. Reactie op Freecell: ik luister ook echt nooit radio of muziek.
Ik loop echt lichtjaren achter qua muziek.
Als ik al iets ken dan komt het door de autoradio van mn schoonmoeder, en die staat meestal op sky
dus over 10 jaar kan ik em ook meezingen!!

Ik heb honger, denk dat ik strakjes eens even in de kantine ga snuffelen wat voor lekkers ze hebben.

[ Bericht 6% gewijzigd door huuphuup op 26-11-2008 11:43:10 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 26 november 2008 @ 11:39:51 #245
94046 PM-girl
pi_63532077
Goed nummer vind ik.

Maneki, als je het geld ervoor over hebt, zou ik de wachttijd inderdaad skippen door naar de privekliniek te gaan.

Ennu, 16 weken, zo ver al!

Wat een rust in huis hier, gisteren hebben ze twee deuren verder de hele dag gedrild en gebikt in de badkamer en keuken. En nu niets. Moet ook gebeuren dat werk, maar ik heb wel even de verhuurder gebeld of ze de volgende keer even een briefje willen rondsturen hierover, zodat ik mijn onderdak die dag elders kan zoeken.
*
  woensdag 26 november 2008 @ 11:40:41 #246
61800 Rottdog
pi_63532094
Gisteren hier een discussie gehad met Zoë, ze dacht dat onze hond dood ging omdat ze loops was. Heb echt moeten praten als brugman om der een beetje tot bedaren te krijgen
  woensdag 26 november 2008 @ 11:40:46 #247
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63532103
Lastig is dat Oxy. Hopelijk kan je vandaag je zinnen met iets anders verzetten.

Zoe! Wat kunnen kinderen toch gekke gedachten hebben...

Hihi, ik hoor net van mijn collega dat ze een nieuwe vriend heeft. Ze kijkt veelbetekenend naar de muur van mijn kamer, 'hij zit hiernaast'. Liefde op de werkvloer!
Ik ben niet verbaasd, want het lag er best heel erg dik op, ik had het er een paar weken geleden al over met een andere collega.
En voor mij is het ook nog eens gunstig, 2 mensen die een hotelkamer kunnen delen van de zomer, scheelt weer voor mijn budget!
pi_63532937
* vamperotica komt weer binnen gevallen...

Mn kleuter is van de week gevallen toen ie wilde laten zien hoe goed ie kon break dancen... Resultaat een enorm dik oog wat nu allerlei regenboogkleurtjes begint te krijgen.....
Mn dochter zit grieperig op de bank ( en steekt daarbij natuurlijk iedereen aan)
En net belde ze van school dat zoonlief gevallen was en een behoorlijk dikke enkel heeft....
Vriendin van ex is nu even met 'm naar het ziekenhuis voor een fotootje.....
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63532953
toevalling die zweedse collega BE waar onlangs hier een foto van verscheen
Mama van Isa en Ties
pi_63533370
Hè Vamp das vervelend
Alle ellende en onhandigheid komt dan ook in 1 keer zeg...
Hoe gaat het nu met jou en je been?

@Maneki, kus op je zere bekkie hopelijk ben je dr snel vanaf!

@Reinhilde, foto van de oorbellen?? ze klinken chic

@BE
that's the spirit, kosten-technische voordelen aan een relatie-op-de-werkvloer hihi.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63533466
quote:
Op woensdag 26 november 2008 11:24 schreef Vlindur het volgende:
Ik walg van dat nummer. Ik kan al niks van dat mens hebben dus dit al helemaal niet.

*Eens
Dat ge whooohoooo door al die nummers..

BE haha dat is wel grappig zeg, liefde op de werkvloer! Het zou mijzelf alleen niks lijken
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 26 november 2008 @ 12:37:08 #252
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_63533494
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:11 schreef vamperotica het volgende:

Mn kleuter is van de week gevallen toen ie wilde laten zien hoe goed ie kon break dancen... Resultaat een enorm dik oog wat nu allerlei regenboogkleurtjes begint te krijgen.....
Mn dochter zit grieperig op de bank ( en steekt daarbij natuurlijk iedereen aan)
En net belde ze van school dat zoonlief gevallen was en een behoorlijk dikke enkel heeft....
hoe is het nu met je been?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_63533573
BE Lekker praktisch zo hoor
pi_63533744
Ik heb de hele dag 3fm aanstaan. Dat is de enige muziek die ik lekker vind. Ik heb het liever nog wat zwaarder (metal) maar dit voldoet. Alleen die fokking bejonceeeeeeee draaien ze dus ook En dat vind ik niet leuk

Vamp, succes dr mee!
  woensdag 26 november 2008 @ 13:01:15 #255
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_63534015
quote:
Op woensdag 26 november 2008 10:56 schreef Maneki.Neko het volgende:
Heb jij een boobjob gehad? Foto`s!
Van groot naar klein hoor Niet fotowaardig
pi_63534266
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:11 schreef vamperotica het volgende:

Wop, das balen
Meld je nog ff hoe het is afgelopen straks?
pi_63534659
quote:
Op woensdag 26 november 2008 12:35 schreef Poppejans het volgende:
BE haha dat is wel grappig zeg, liefde op de werkvloer! Het zou mijzelf alleen niks lijken
Niks mis hoor met liefde op de werkvloer

Stiemie en Stiemievriend waren bijna 10 jaar geleden allebei stagiaire op dezelfde afdeling
pi_63534777
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:26 schreef Stiemie het volgende:

[..]

Stiemie en Stiemievriend waren bijna 10 jaar geleden allebei stagiaire op dezelfde afdeling
Ja, in het begin is het vast leuk, maar bleven jullie dat leuk vinden om elkaar zowat ieder uur van de dag te zien?
(Moet ik wel zeggen dat mijn man nu thuis een eigen zaakje heeft en me dat tot nu toe ook niet verveelt dat hij er altijd is thuis, maar ik werk zelf dus wel buitenshuis)
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_63534916
Huup! Zoek je nog een huis met tuin? Hoorde gisteren dan de huurders van ons huis uit elkaar zijn dus je kan er nog per direct in ook
Saartje
pi_63534999
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:26 schreef Stiemie het volgende:

[..]

TARA en Freecell zo'n 6 jaar geleden
Op de vensterschool waar we nu op uitkijken vanuit ons huis en waar ook het CB in zit
pi_63535485
Lishe, je PM box is vol
pi_63535580
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:34 schreef Maneki.Neko het volgende:
Huup! Zoek je nog een huis met tuin? Hoorde gisteren dan de huurders van ons huis uit elkaar zijn dus je kan er nog per direct in ook
Ja!
Hoe duur?!
Af en toe Saartje spieken erbij inbegrepen?
Direct erin... ik heb tentamenstress ja!

-edit-
Lief roept: foto's!!!

[ Bericht 9% gewijzigd door huuphuup op 26-11-2008 14:02:38 ]
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 26 november 2008 @ 13:55:46 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63535599
Het is ze van harte gegund hoor. Ik hoop ook echt voor ze dat het gewoon echt gaat werken.
Het zijn overigens beide 40+ ers, ik vind het altijd dubbel zo schattig als die zo puberig doen.
Ik moet wel heel erg lachen om de combi. Zij is altijd netjes verzorgd enzo, en hij draagt alleen maar zwart en loopt de hele dag op zijn sokken, wij noemen hem Happy Feet.

Het is niet de zweedse collega hoor! Die heeft een vriendinnetje ergens in Afrika zitten, op ontwikkelingswerk.
pi_63535827
Denk dat ik hier maar even mn verhaal doe ipv in het Z&G topic.. Heb vanochtend van een vriendin te horen gekregen dat ze op haar werk in aanraking is geweest met iemand die besmet is met TBC. Laat dat nou net een ziekte zijn die je niet onder de leden wilt hebben met de medicatie die ik gebruik.. Waarschijnlijk gaat dus mijn infuus dat gepland stond voor vrijdag niet door (met alle gevolgen van dien) en moet ik dus eerst een TBCtest krijgen...

Grrrr
pi_63535872
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:02 schreef Raissa het volgende:
Denk dat ik hier maar even mn verhaal doe ipv in het Z&G topic.. Heb vanochtend van een vriendin te horen gekregen dat ze op haar werk in aanraking is geweest met iemand die besmet is met TBC. Laat dat nou net een ziekte zijn die je niet onder de leden wilt hebben met de medicatie die ik gebruik.. Waarschijnlijk gaat dus mijn infuus dat gepland stond voor vrijdag niet door (met alle gevolgen van dien) en moet ik dus eerst een TBCtest krijgen...

Grrrr
Oh wat k*t Raissa!!

Kunnen ze geen spoed-test doen ofzo? Of bestaan die niet voor TBC?
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63535940
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:04 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Oh wat k*t Raissa!!

Kunnen ze geen spoed-test doen ofzo? Of bestaan die niet voor TBC?
Ze hebben 2 opties:
1. een foto maken (mag nu niet ivm zwangerschap...)
2. een mantoux test (duurt tussen de 3 en 5 dagen..)

Beetje jammer dat de vriendin in kwestie het al een paar dagen wist en zich vandaag pas bedacht dat het misschien voor mij nuttig zou kunnen zijn om te weten....
pi_63535947
Jeetje, Raissa, het zit jou toch ook niet een heel klein beetje mee he, met deze zwangerschap
pi_63535987
Maar ze kunnen toch je buik bedekken met een loodschort voor de foto?
pi_63536014
Pfff wat lastig Raissa. En als ik het zo lees is de kans dat jij het echt hebt nog heel klein ook
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 14:10:58 #270
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63536063
lekker handig van die vriendin raissa .. *not*
en nu?? geen medicatie betekent op zeker een terugval voor jou?? of is dat afwachten??? (ja sorry ik heb er geen verstand van)

pi_63536115
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:07 schreef miss_sly het volgende:
Jeetje, Raissa, het zit jou toch ook niet een heel klein beetje mee he, met deze zwangerschap
Nee, helaas Betrap me er wel een beetje op dat ik er een beetje bozig om ben.. Ik heb al zooo vaak gezegd dat ze bijvoorbeeld echt moet afzeggen als ze ziek is (pak heel veel mee) en dat mijn afweersysteem gewoon niets kan hebben. En toch denkt ze dan niet even gelijk na om te bellen bij dit TBC gedoe (hoe eerder ik getest ben hoe eerder ik mijn infuus mag) en loop ik nog steeds met een klote hoest die ik 2 maanden geleden heb overgehouden aan een etentje met haar toen ze nog aan het uitgriepen was.. Nou heb ik zelf niets achter die hoest gezocht (nu nog steeds niet) maar dat had ook niet hoeven gebeuren
pi_63536134
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:08 schreef Ticootje het volgende:
ja dat ja. dat dacht ik ook.
Ik had ook ooit es ergens gehoord dat er altijd een afweging wordt gemaakt tussen hoeveel kwaad het voor de baby kan en hoeveel baat de moeder erbij heeft. Als het met loodschort voor een minimaal risico is, maar jij dan wel je medicatie kunt krijgen dan lijkt me dat wel een optie toch?

Trouwens wel mooi zut dat je vriendin dat al een paar dagen wist. Pfff, met zulke serieuze dingen informeer je toch juist als eerste de meest kwetsbare in je omgeving? Kinderen, ouderen en zwangere vrouwen enzo
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63536170
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:10 schreef DJMO het volgende:
lekker handig van die vriendin raissa .. *not*
en nu?? geen medicatie betekent op zeker een terugval voor jou?? of is dat afwachten??? (ja sorry ik heb er geen verstand van)
Geen medicatie nu is zeker een terugval, dus ik hoop dat de vertraging maximaal een paar daagjes zal zijn..
En geen sorry zeggen, de materie is best moeilijk en zelfs de artsen snappen het soms niet meer
pi_63536225
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:08 schreef Ticootje het volgende:
Geen idee, had ik niet eens over nagedacht! Ze zijn nu aan het discussieren. Ik word vandaag nog teruggebeld als het goed is
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 26 november 2008 @ 14:17:09 #275
147316 crew  DJMO
#trut
pi_63536254
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:14 schreef Raissa het volgende:

[..]

Geen medicatie nu is zeker een terugval, dus ik hoop dat de vertraging maximaal een paar daagjes zal zijn..
En geen sorry zeggen, de materie is best moeilijk en zelfs de artsen snappen het soms niet meer
* DJMO geeft raissa een dikke knuffel die heb je nu wel even verdiend
ik duim voor je dat je de medicatie zo snel mogelijk krijgt

woensdag 26 november 2008 @ 14:19:15 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63536330
Oh shit... dat is wel heel mooi balen Raissa.
Zelfs als het goed blijkt te zijn dan kan je de stress alleen al liever achter wege laten zeg maar.
pi_63536759
Raissa . Het is nu wel echt genoeg geweest hoor, wat jij allemaal moet verduren! Ik zou ook goed pissig zijn op die vriendin, maar ja, dat is nu eenmaal al gebeurt. Focussen nu op het onderzoek en wanneer je infuus erin kan!

Ik lig nog steeds in bed .
Erg he?
Mijn wekker staat nu op 3 uur. Dan ga ik eens wat dingen regelen en oorbellen kopen!
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 26 november 2008 @ 14:35:12 #278
13151 crew  Rewimo
pi_63536774
Raissa, dat is echt Hopelijk kun je toch een foto laten maken. Ik weet niet hoe lang je zwanger bent? Maar in principe wordt het risico minder naarmate je langer zwanger bent. Ik hoop dat je snel wat hoort!
pi_63536907
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:35 schreef Rewimo het volgende:
Raissa, dat is echt Hopelijk kun je toch een foto laten maken. Ik weet niet hoe lang je zwanger bent? Maar in principe wordt het risico minder naarmate je langer zwanger bent. Ik hoop dat je snel wat hoort!
Ik ben 27 weken zwanger nu. Weet alleen niet 100% zeker of een foto voldoende zou kunnen zijn. Nou ja, anyway, ik zie het wel.. Nu druk gaan lopen maken heeft toch geen zin.. Hoop alleen wel dat ze even snel bellen zodat ik ook weet waar ik aan toe ben
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:34 schreef Reinhilde het volgende:
Raissa . Het is nu wel echt genoeg geweest hoor, wat jij allemaal moet verduren! Ik zou ook goed pissig zijn op die vriendin, maar ja, dat is nu eenmaal al gebeurt. Focussen nu op het onderzoek en wanneer je infuus erin kan!

Erg he?
Mijn wekker staat nu op 3 uur. Dan ga ik eens wat dingen regelen en oorbellen kopen!
Ik lig ook nog steeds op bed dus je hoeft je niet te schamen

Veel plezier met oorbellen kopen, doe je ze wel even showen?!
pi_63537058
Ja da's goed!

Ik heb nog heel even in mijn heeeeeeerlijke warme bed. Mmmmmmmmm
pi_63537083
quote:
Op woensdag 26 november 2008 14:34 schreef Reinhilde het volgende:

Erg he?
luilak! haha

Ik begrijp nu helemaal niets meer van mn werk
Mijn contract wordt verlengd met 2 jaar, terwijl iedereen om me heen ontslagen wordt en weg moet en wegbezuinigd wordt enzo. Natuurlijk ben ik heel blij voor mezelf, maar ik moet straks waarschijnlijk wel twee keer zo hard werken om alles gedaan te krijgen en ik blijf het naar vinden voor mn collega's.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63537092
Ik wil ook in mn bedje liggen. (Ik heb mn bedje net verschoond vanmorgen en dat vind ik zo'n feest als ik er dan in duik) Ik voel me ook niet helemaal lekker.
pi_63537161
Over bedden gesproken, ik heb Leander er om 13:00 ingestopt en hij slaapt nog steeds
Das echt héél lang voor hem! (hij was dan ook heel moe, haha)
pi_63537264
Raissa... Wat klote zeg, beetje stom wel dat ze zich dat nú pas bedenkt ja!!

Zoonlief is terug... Het valt gelukkig mee.. verrekte enkelband.
Hij baalde wel een beetje, ze maakte opnames van zo'n traumaprogramma, maar daar had vriendin van ex niet zo'n zin in! ( zou ik ook niet hebben)

Mijn pootje gaat goed, mag er van de fysio alleen nog niet op staan ( "krakt" steeds bij belasten en sommige draaiingen) Hobbel nog steedds onhandig met krukken rond... Foto afwachten op 16 dec. en dan gaan we vol gas lopen!
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_63537456
quote:
Op woensdag 26 november 2008 13:30 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, in het begin is het vast leuk, maar bleven jullie dat leuk vinden om elkaar zowat ieder uur van de dag te zien?
(Moet ik wel zeggen dat mijn man nu thuis een eigen zaakje heeft en me dat tot nu toe ook niet verveelt dat hij er altijd is thuis, maar ik werk zelf dus wel buitenshuis)
We hebben maar een maand of 6 samen gewerkt en toen zat onze stage erop. Maar dat samenwerken was eigenlijk totaal geen probleem. Collega's kwamen er ook pas na een maand of 3 achter omdat ze ons in het weekend bij het uitgaan toevallig waren tegengekomen Op het werk waren we eigenlijk gewoon net als anders collega's

[ Bericht 0% gewijzigd door Stiemie op 26-11-2008 15:11:35 ]
pi_63537498
Mijn man en ik werken ook bij hetzelfde bedrijf. M. werkt wel op een andere lokatie, dus ik loop m niet elke dag tegen het lijf. Maar het is wel leuk, af en toe komt hij langs of ga ik even bij hem langs.
pi_63537630
Raissa da's op zijn zachtst gezegd helemaal niet fijn zeg
  woensdag 26 november 2008 @ 15:15:17 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_63537754
Huuphuup, voor jou is het wel fijn! Dus toch een hoor!

freecell, hier hetzelfde. Sasha had vanmorgen niet geslapen op het kdv en hij viel dus letterlijk tijdens het parkeren hier voor de deur in slaap. Heb hem naar bed gebracht om een uur of 1 en hij ligt nu nog te tukken.
pi_63537787
Nou de IBD verpleegkundige belde net.. Dat ze morgen pas een antwoord heeft... *zucht*
pi_63537810
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:16 schreef Raissa het volgende:
Nou de IBD verpleegkundige belde net.. Dat ze morgen pas een antwoord heeft... *zucht*
Nou lekker dan...
pi_63538220
Huup wat goed!
Ik snap dat je het kut vind voor je collega's, maar hee, een 2-jarige verlenging, nu jullie al bezig zijn met proberen voor een babietje, is natuurlijk wel extra fijn!

Raissa da's mooi kut. En nu ga ik echt opstaan en hupsakee naar de winkels.
pi_63538432
Huuphuup, wat een geweldig nieuws joh! Echt super voor jullie.

Vrijdag mag ik afrijden, best spannend hoor. Lijkt me heel fijn om niet altijd afhankelijk te zijn van het ov met een babietje... Ik heb altijd spijt gehad dat ik het niet op mijn 18e gedaan heb, toen was alles minder spannend.
pi_63538578
Oeeeeh spannend prinses! Heel veel succes hoor! Goed eten van tevoren, komt je concentratie ten goede.
Enneeehh... paardenstaart of iets in je haar doen zodat je examinator goed kan zien dat je je hoofd draait enzo
ik duim voor je!!

Ik ben nog steeds zó blij dat ik mn rijbewijs toen in 1 keer gehaald heb, ik zou echt niet meer zonder kunnen/willen.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_63538657
Gewoon je spiegels zo stellen dat je iets je hoofd omhoog moet doen om het goed te kunnen zien.
pi_63538798
De spiegels gaan prima, maar heel soms vergeet ik mijn dode hoek nog wel eens... We zullen het beleven vrijdag.
pi_63538997
Oew spannend rijbewijs! Veel succes!
quote:
Op woensdag 26 november 2008 15:15 schreef Brighteyes het volgende:

freecell, hier hetzelfde. Sasha had vanmorgen niet geslapen op het kdv en hij viel dus letterlijk tijdens het parkeren hier voor de deur in slaap. Heb hem naar bed gebracht om een uur of 1 en hij ligt nu nog te tukken.
lekker hè?

Leander werd wakker om iets over 3. Erg humeurig... erg erg érg humeurig. Niet blij te houden.
Toen maar even in de doek geknoopt en daar ligt hij nu weer te pitten
pi_63539426
ik was 21 toen ik hem haalde. In 2 keer. (Theorie 1x) Mijn motor in 3 keer. (Theorie 2x)
God jongens wat heeft me dat klauwen met geld gekost.

Geld klopperij is het!
pi_63539873
Ik moet het even ergens kwijt: de uitslag van de punctie van mijn zusje was goed
Over 2 weken krijgen ze de restuitslag van andere kweekjes van heel zeldzame dingen waarvan de gyn zei dat veel ziekenhuizen ze niet eens meer testen, en de geslachtsbepaling, maar de belangrijkste 3 (trisomie 13, 18 en 21) waren in ieder geval goed

Ik ben zoooo opgelucht en blij voor ze

En als bij mij nou alles goed blijkt de 8e, gaan we lekker samen zwanger zitten zijn met Kerst
  Jubileum moderator woensdag 26 november 2008 @ 16:33:33 #299
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_63539911
Ach Raissa toch, potverdrie wanneer is het nou eens genoeg

Miss sly je icoontje
Eva ♥ en Iris ♥
pi_63539933
quote:
Op woensdag 26 november 2008 16:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik moet het even ergens kwijt: de uitslag van de punctie van mijn zusje was goed
Over 2 weken krijgen ze de restuitslag van andere kweekjes van heel zeldzame dingen waarvan de gyn zei dat veel ziekenhuizen ze niet eens meer testen, en de geslachtsbepaling, maar de belangrijkste 3 (trisomie 13, 18 en 21) waren in ieder geval goed

Ik ben zoooo opgelucht en blij voor ze

En als bij mij nou alles goed blijkt de 8e, gaan we lekker samen zwanger zitten zijn met Kerst
Dus dat betekend dat het kindje toch gezond is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')