Nee ik niet maar de gekwalificeerde psychiaters zijn het met me eensquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:03 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Natuurlijk, zet hem maar weg als sociopaat. Eenvoudig hè? Belachelijk. Of ben je soms gekwalificeerd psychiater? Zo nee, vanwaar dan deze veroordelingen?
Precies mijn punt. Ik ben ook wel aan duizenden dingen schuldig....quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als we dat wisten hadden we er niet tientallen topics aan hoeven wijden, maar goed, je kan toch niet ontkennen dat hij er tot over zn oren in zit, en of het dan moord, vrouwenhandel, verkrachting, wegmaken van een lichaam, of wat dan ook is zal wel nooit duidelijk worden
Er is een klein stukje dat je ze beiden in dezelfde shot ziet, als Joran wegloopt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit nu te kijken maar wat een rare tape. Iedere keer als hij praat is er een rare ruis die je niet hoort als zij praat en volgens mij zitten ze ook niet in dezelfde kamer.![]()
Het is wel live hoor, kijk maar dat 'Near walkout' filmpje.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit nu te kijken maar wat een rare tape. Iedere keer als hij praat is er een rare ruis die je niet hoort als zij praat en volgens mij zitten ze ook niet in dezelfde kamer.![]()
Ik doe nog geen uitspraken over de inhoud maar wat een staaltje prutsjournalistiek van Fox weer. Net doen of je een live-interview hebt gehad.
Natuurlijk wel. Je verdenkt hem, je denkt dus dat hij schuldig is. Klaar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Gelijk hebben of niet, een mening hebben of niet is heel wat anders dan iemand voor schuldig veroordelen. Je kunt niet van mening zijn dat iemand schuldig is zonder dat te onderbouwen met deugdelijk bewijs of een uitspraak van een rechter. Misschien doe jij dat niet, maar er zijn genoeg mensen die dat wel doen.
Dat is eigenlijk nog het ergste ja, dat hij gewoon die mensen weer een beetje hoop geeft dat ze wellicht nog in leven is...quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef -Techno- het volgende:
Joran speelt een misdadig spel met de nabestaanden van Natalee alleen daarom al vind ik dat Joran eens echt onderzocht moet worden. Het is duidelijk dat deze jongen een paar malfunctions heeft in zijn hoofd.
Je hoeft niet meer te werken aan je eigen veroordeling.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:36 schreef -Techno- het volgende:
Kan Joran trouwens niet gepakt worden op het feit dat hij opzettelijk het politieonderzoek belemmert?
Fox jokken?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan zitten ze bij FOX te jokken, want Gretta zegt 'This weekend we travelled all around the world for this interview'
Ik zeg ook niet dat Joran mee moet werken.... als Joran niet mee wil werken moet ie z'n smoel dicht houden. En niet met die bullshit verklaringen komen waarmee hij BEWUST de politie op het verkeerde been zet. Hiermee maakt hij de emotionele schade van de nabestaanden alleen maar groter.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Je hoeft niet meer te werken aan je eigen veroordeling.![]()
[..]
Fox jokken?Shocking dat had ik nooooit van Fox verwacht.
![]()
* MinderMutsig gaat weer verder kijken
Vind dat nog aardig meevallen eerlijk gezegd, die greta laat ook wel aantal keer doorschemeren dat hij sowieso al lastig te geloven is, ben benieuwd waar ze vannacht mee gaan komenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:39 schreef pberends het volgende:
Hahaha, prachtig die Joran.
Erg mooi hoe hij Fox News zo te kijk zet.
Dus dat vind jij mooi??? Joran bespeelt hiermee de gevoelens van de nabestaanden en jij vind dat prachtig???quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:39 schreef pberends het volgende:
Hahaha, prachtig die Joran.
Erg mooi hoe hij Fox News zo te kijk zet.
Dat je dit soort termen meent te moeten gebruiken toont alleen maar de zwakte van je bewering aan.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Sjeezus is Joran je batsbuddie ofzo? Ook al heeft geen rechter zich er nog over uitgesproken ziet ieder weldenkend mens dat hij er van alles mee te maken heeft. Of er nou een lijk of veroordeling is of niet.
Rechtstaat ok, maar je kan er ook in doordrijven, sommige mensen zijn gewoon overduidelijk schuldig, ook voordat een rechter dat bekrachtigd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |