abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 11:19:48 #101
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63501342
zou wel grappig zijn als dat meisje ineens doodleuk weer thuis binnenkomt wandelen en om achterstallige betalingen van haar zakgeld vraagt

mij verbaasd nix meer
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:22:57 #102
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_63501416
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:03 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Natuurlijk, zet hem maar weg als sociopaat. Eenvoudig hè? Belachelijk. Of ben je soms gekwalificeerd psychiater? Zo nee, vanwaar dan deze veroordelingen?
Nee ik niet maar de gekwalificeerde psychiaters zijn het met me eens Bram Bakker bevoorbeeld (al noemt hij Joran een psychopaat), Bethany Marshall ziet in in Joran ook een sociopaat.

Joran heeft totaal geen verantwoordelijksgevoel jegens andere mensen. Hoe haalt Joran het in zijn hoofd om zoveel verschillende en verschrikkelijke verhalen te vertellen over iemand die vermist is. De ouders van Natalee leven/leefde in grote onzekerheid over het lot van hun dochter en Joran doet daar meerdere malen een flink schepje bovenop daar allerlei verhalen de wereld in te helpen. Hoe kan iemand die mensen zoiets aandoen? Heb je daar wel een stil bij gestaan? Het is toch verschrikkelijk wat die ouders van Natalee meemaken? En Joran blijft "leuk" allerlei verhaaltjes vertellen... Sorry dan heb je geen gevoel....

Tot nu toe is er niks bewezen over de moord maar er is genoeg aanleiding om Joran eens geestelijk goed te laten onderzoeken. Een uitgebreid psychologisch rapport over Joran bestaat niet maar die moet er maar eens komen vind ik....
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:23:27 #103
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_63501428
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:17 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Als we dat wisten hadden we er niet tientallen topics aan hoeven wijden, maar goed, je kan toch niet ontkennen dat hij er tot over zn oren in zit, en of het dan moord, vrouwenhandel, verkrachting, wegmaken van een lichaam, of wat dan ook is zal wel nooit duidelijk worden
Precies mijn punt. Ik ben ook wel aan duizenden dingen schuldig....
pi_63501457
Die FOX site is ook echt lekker duidelijk, dat hele interview is echt over tig filmpjes verdeeld.

Maar aangezien er een aantal keer over ' 3 years ago' word gesproken lijkt t met wel redelijk recent interview...
pi_63501918
Ik zit nu te kijken maar wat een rare tape. Iedere keer als hij praat is er een rare ruis die je niet hoort als zij praat en volgens mij zitten ze ook niet in dezelfde kamer.
Ik doe nog geen uitspraken over de inhoud maar wat een staaltje prutsjournalistiek van Fox weer. Net doen of je een live-interview hebt gehad.
There is no love sincerer than the love of food.
pi_63502042
Joran heeft z'n maandelijkse portie aandacht weer. Na zijn nieuwste biecht, plus verklaring dat hij alles heeft verzonnen, kan ik niet anders meer dan concluderen: deze jongen is geestelijk gestoord en hoort thuis in een gesloten inrichting; ongeacht of hij ergens schuldig aan is. Deze jongen is een gevaar voor zichzelf en voor anderen. Alleen daarom al moet hij onder behandeling.
pi_63502100
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik zit nu te kijken maar wat een rare tape. Iedere keer als hij praat is er een rare ruis die je niet hoort als zij praat en volgens mij zitten ze ook niet in dezelfde kamer.
Er is een klein stukje dat je ze beiden in dezelfde shot ziet, als Joran wegloopt.

Verder is dit gewoon entertainment.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  dinsdag 25 november 2008 @ 11:49:41 #108
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_63502125
Joran speelt een misdadig spel met de nabestaanden van Natalee alleen daarom al vind ik dat Joran eens echt onderzocht moet worden. Het is duidelijk dat deze jongen een paar malfunctions heeft in zijn hoofd.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_63502312
Kunnen we op fok geen inzamelingsactie houden om iemand in te huren die Joran uit z'n lijden kan verlossen?
pi_63502429
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:42 schreef MinderMutsig het volgende:
Ik doe nog geen uitspraken over de inhoud maar wat een staaltje prutsjournalistiek van Fox weer. Net doen of je een live-interview hebt gehad.
Het is wel live hoor, kijk maar dat 'Near walkout' filmpje.
Plus sowieso heeft ze het een paar keer over '3 years ago' en refereert ze aan ' our first interview back in 2006'.
pi_63502504
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Gelijk hebben of niet, een mening hebben of niet is heel wat anders dan iemand voor schuldig veroordelen. Je kunt niet van mening zijn dat iemand schuldig is zonder dat te onderbouwen met deugdelijk bewijs of een uitspraak van een rechter. Misschien doe jij dat niet, maar er zijn genoeg mensen die dat wel doen.
Natuurlijk wel. Je verdenkt hem, je denkt dus dat hij schuldig is. Klaar.
Je kunt iemand niet vastzetten zonder deugdelijk bewijs en een uitspraak van een rechter, maar dat doen we hier gelukkig ook niet omdat niemand die macht heeft. Je moet niet de regels van de rechterlijke macht gaan toepassen op meningen, dat slaat echt nergens op.
pi_63502571
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef -Techno- het volgende:
Joran speelt een misdadig spel met de nabestaanden van Natalee alleen daarom al vind ik dat Joran eens echt onderzocht moet worden. Het is duidelijk dat deze jongen een paar malfunctions heeft in zijn hoofd.
Dat is eigenlijk nog het ergste ja, dat hij gewoon die mensen weer een beetje hoop geeft dat ze wellicht nog in leven is...
pi_63502591
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:36 schreef -Techno- het volgende:
Kan Joran trouwens niet gepakt worden op het feit dat hij opzettelijk het politieonderzoek belemmert?
Je hoeft niet meer te werken aan je eigen veroordeling.
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 10:48 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan zitten ze bij FOX te jokken, want Gretta zegt 'This weekend we travelled all around the world for this interview'
Fox jokken? Shocking dat had ik nooooit van Fox verwacht.

* MinderMutsig gaat weer verder kijken
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:15:36 #114
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_63502937
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef MinderMutsig het volgende:

[..]

Je hoeft niet meer te werken aan je eigen veroordeling.
[..]

Fox jokken? Shocking dat had ik nooooit van Fox verwacht.

* MinderMutsig gaat weer verder kijken
Ik zeg ook niet dat Joran mee moet werken.... als Joran niet mee wil werken moet ie z'n smoel dicht houden. En niet met die bullshit verklaringen komen waarmee hij BEWUST de politie op het verkeerde been zet. Hiermee maakt hij de emotionele schade van de nabestaanden alleen maar groter.
En waarom komt Joran eigenlijk met al deze bullshit verklaringen? Heeft ie wat te verbergen? Of is ie zo twisted dat ie erop kickt hoe iedereen reageert op zijn verhalen? In beide gevallen is het de moeite waard om hem eens professioneel te laten onderzoeken. In beide gevallen is er duidelijk iets mis met Joran.
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:26:23 #115
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_63503253
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:15 schreef pfaf het volgende:

[..]

Schuldig waaraan precies?
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_63503270
Had Dr. Phil jaren geleden in zijn show het ook al niet over dat ze in de vrouwenhandel terecht was gekomen?
Had die kale straks nog gelijk ook nog.
Eigenlijk zijn er dus meerdere verhalen die dat ondersteunen en staat Peters verhaaltje een beetje op zichzelf anders te wezen.
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 12:35:15 #117
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63503521
ik weet het niet hoor, hij ligt met dat meisje op het strand en er komt een kerel met een zak geld en die neemt haar over en ze gaat nog mee ook?

vervolgens gaat hij naar zijn pa en die zegt niet 'zeg gewoon dat ze geen zin meer in je had en met die bootkerel meegegaan is en maak met de politie een zo goed mogelijke schets van zijn hoofd en help de kustwacht richting zijn schuit' maar 'nou dan koop ik wel ff wat agenten om'

ik bedoel ... wtf?
dat is nog onwaarschijnlijker dan dat je een meisje met een hartstilstand of wat dan ook dan maar in de zee smijt
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:36:24 #118
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 12:36:57 #119
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63503570
ik denk schuldig aan moord
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:38:43 #120
226255 ES57
Live from Van Aartsen City
pi_63503619
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:36 schreef pfaf het volgende:

[..]

Nou?
"Friends, Romans, countrymen, lend me your ears"
pi_63503649
Hahaha, prachtig die Joran.

Erg mooi hoe hij Fox News zo te kijk zet.
pi_63503701
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:39 schreef pberends het volgende:

Vind dat nog aardig meevallen eerlijk gezegd, die greta laat ook wel aantal keer doorschemeren dat hij sowieso al lastig te geloven is, ben benieuwd waar ze vannacht mee gaan komen
  Moderator dinsdag 25 november 2008 @ 12:43:51 #123
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_63503754
ik vind het helemaal niet grappig, zeker niet voor Aruba ... ik denk niet dat ze daar heel hard zitten te wachten op nog meer hersenspinsels van die kluns

kost allemaal geld
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:48:27 #124
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_63503877
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 12:39 schreef pberends het volgende:

Dus dat vind jij mooi??? Joran bespeelt hiermee de gevoelens van de nabestaanden en jij vind dat prachtig???
  dinsdag 25 november 2008 @ 12:48:50 #125
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_63503885
quote:
Op dinsdag 25 november 2008 11:06 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Sjeezus is Joran je batsbuddie ofzo? Ook al heeft geen rechter zich er nog over uitgesproken ziet ieder weldenkend mens dat hij er van alles mee te maken heeft. Of er nou een lijk of veroordeling is of niet.

Rechtstaat ok, maar je kan er ook in doordrijven, sommige mensen zijn gewoon overduidelijk schuldig, ook voordat een rechter dat bekrachtigd
Dat je dit soort termen meent te moeten gebruiken toont alleen maar de zwakte van je bewering aan.
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')