eerlijk verdeeld lijkt me danquote:
Tja, Bert is gewoon tof, maar ik denk niet dat een programma overdag wat voor hem is. Hij is nogal open (soms misschien wel tè) en als ik z'n weblog zo een beetje volg, heb ik het idee dat ie wat worstelt met het "plaatjes van een lijstje" draaien. Maar goed, voor die uitlaatklep heeft ie KX.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:36 schreef broer het volgende:
Wat een positieve reacties op Bert, hierzo.
Het moet hier niet té enthousiast worden, hè. Dat betekent namelijk dat Florent Luykx (of zoiets) het zeer waarschijnlijk maar niets vindt...
Laatst stond er ook al geen Sepultura in. Zelfs geen Roots bloody roots! Godskanonne...quote:
O, voor de duidelijkheid: ik ben ook erg gecharmeerd van zijn manier van radio maken. Juist daarom wil ik niet dat de zenderbaas hem de nek omdraait.quote:
Op KX is hij ook altijd prettig om naar te luisteren, inderdaad. En juist dat persoonlijke vind ik leuk. Iemand die alleen maar zegt welke liedjes hij heeft gedraaid luister ik niet naar. Dan zet ik iTunes wel aan.quote:maar ik denk niet dat een programma overdag wat voor hem is. Hij is nogal open (soms misschien wel tè) en als ik z'n weblog zo een beetje volg, heb ik het idee dat ie wat worstelt met het "plaatjes van een lijstje" draaien. Maar goed, voor die uitlaatklep heeft ie KX.
Hartstikke eens, maar je hebt bij 3 nou eenmaal met een format te maken, of je het nou leuk vindt of niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 01:46 schreef broer het volgende:
[..]
O, voor de duidelijkheid: ik ben ook erg gecharmeerd van zijn manier van radio maken. Juist daarom wil ik niet dat de zenderbaas hem de nek omdraait.
[..]
Op KX is hij ook altijd prettig om naar te luisteren, inderdaad. En juist dat persoonlijke vind ik leuk. Iemand die alleen maar zegt welke liedjes hij heeft gedraaid luister ik niet naar. Dan zet ik iTunes wel aan.
Wat verwacht je dan?quote:
Lijkt mij redelijk te kloppen voor bv een Giel Beelen. Die kijkt maar net een piepklein beetje verder dan de top 40. (namelijk de billboard hot 100 en youtubequote:Hoop dat het leerzaam is voor de d.j.'s. Die vallen bij mij namelijk niet zozeer door de mand vanwege gebrekkige kennis van klassieke muziek, maar meer vanwege het gebrek aan kennis van muziek in het algemeen.
Jacqueline van Krezipquote:
Die komt hier vanavond langsquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:14 schreef borisz het volgende:
Zo even snel naar de kapper geweest.
Was ook wel weer nodig.
En dan dat kutneefje van Giel ook nogquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:28 schreef DaMook het volgende:
[..]
Die komt hier vanavond langs.
Bah die demunk is er weer, wat haat ik die gast
.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:32 schreef borisz het volgende:
Vanavond verder met roels foto's kijken. Ik zit nu op 80 vd 300
.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:41 schreef borisz het volgende:
Heb je nog leuke cultuurfoto's ?![]()
of was
[ afbeelding ]
Het toppunt?
Ook al jaquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:33 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En dan dat kutneefje van Giel ook nog![]()
. De ochtend is weer compleet
.
Niet slecht tochquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:41 schreef borisz het volgende:
Heb je nog leuke cultuurfoto's ?![]()
of was
[ afbeelding ]
Het toppunt?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:24 schreef cosmick het volgende:
Zometeen November Rain? WEGWEZEN!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
Die kou doet geen deugd. Ben kats alweer verkouden aan het worden.
Doe wel een warme muts op en wanten aan als je naar buiten gaat dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
Die kou doet geen deugd. Ben kats alweer verkouden aan het worden.
Heb een kekke nieuwe muts. Nieuwe handschoenen. Lekker sjaal. Nieuwe winterjas.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe wel een warme muts op en wanten aan als je naar buiten gaat dan?
Hmm.. dan moet je veel fruit en vitamientjes eten zodat je meer weerstand hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb een kekke nieuwe muts. Nieuwe handschoenen. Lekker sjaal. Nieuwe winterjas.
Maar ik sta buiten met werk, dat helpt niet.
Blijft lekkerquote:
Knorr Vie iedere morgen, banaantje, frambozen, extra weerstand pillen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet je veel fruit en vitamientjes eten zodat je meer weerstand hebt.
Of niet bij snotterende collegae gaan staan.
Gaelicquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Wee nie. Maar wel ook een apartebordbenaming.
In Ireland, the "Give Way" sign, an upside-down-triangular sign, reads "Yield", or "Geill Sli" in Gaeltacht areas.quote:
klinkt gelijk een stuk beter.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Againzender het volgende:
Nee maar, ze hebben ook nog andere nummers van Amy
Dank je. Ik was al bang dat mijn garpje niet begrepen zou worden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
In Ireland, the "Give Way" sign, an upside-down-triangular sign, reads "Yield", or "Geill Sli" in Gaeltacht areas.
Frank blijft een goed album.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Againzender het volgende:
Nee maar, ze hebben ook nog andere nummers van Amy
Tuurlijk snap ik hem wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Dank je. Ik was al bang dat mijn garpje niet begrepen zou worden.
Sorry, ik wist niet van je trauma.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik hem wel.
Wij vragen ons ook elk jaar weer af waar die geile sletjes zijn waar we op moeten passen, maar helaas, we komen ze nooit tegen.
'k dacht alleen mensen die zich afvroegen wat het nou wél betekende van dienst te zijn. Sorry, zal het niet meer doen.
Gaat op en neer hier...quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
is fok ook trager dan normaal bij jullie ?
yep, beter dan de opvolger wat mij betreftquote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, beter dan de opvolger wat mij betreft
Vind het wel een aardig nummer. Maar toen ik mijn collega wat liet horen van het album was zijn reactie: "zet maar uit, ik voel anders een toiletbezoek opkomen"quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:39 schreef cosmick het volgende:
In tegenstelling tot eerdere tracks van Ray, vind ik dit niet zoveel veel bijzonders. Vooral gezeur.
Spetterpoep op de werkplek is niet fijn, dan maar fleet foxes aanzettenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vind het wel een aardig nummer. Maar toen ik mijn collega wat liet horen van het album was zijn reactie: "zet maar uit, ik voel anders een toiletbezoek opkomen"
Dit is dan wel weer kut, irritant en slecht tegelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:52 schreef Dandelion het volgende:
heerlijk dit! Net zo fout, en tof tegelijk.
He's still alive!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:10 schreef Dandelion het volgende:
tjee roel, je hebt Bob Marley terug gevonden!
[ afbeelding ]
Userstats van cosmickquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:02 schreef Dandelion het volgende:
wat geinig die stats van Piles.
Meest gebruikte smiley:- 18 keer
Valt mee
Mooie foto's hoor.quote:
had bijna ook niet anders verwachtquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:18 schreef cosmick het volgende:
[..]
Userstats van cosmick
Meest gebruikte smiley:1180 keer
.
Ik heb een apart Garmin gps-geval. Ideaal voor navigatie en geocoding. Er zijn wat programmaatjes die vervolgens de coördinaten bij de foto's zoeken aan de hand van de tijd van de foto en in de gps-gegevens. Werkte perfectquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:18 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Mooie foto's hoor.![]()
Maar hoe doe je dat, ga je nou naderhand met de hand alle locaties ingeven? Of heb jij een of ander futuristisch toestel met een gps chip onboard?
quote:Ik weet nog wel dat ik voor het eerst (ow en de enige keer) in Ierland kwam en dacht "Tjeemig wat hebben ze hier veel pubs"
![]()
Het bleek natuurlijk dat alle winkels er zo uit zien en de Ierse pubs die je hier ziet gewoon gestyled zijn naar dat voorbeeld...
En laat nou nog maar es iemand zeggen dat ikquote:Userstats van Roel_Jewel
Totaal aantal posts: 20678
Totaal aantal topics geopend: 65
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 3179 keer
Meest gebruikte posticon:- 9397 keer
Das mooi handig zeg!quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb een apart Garmin gps-geval. Ideaal voor navigatie en geocoding. Er zijn wat programmaatjes die vervolgens de coördinaten bij de foto's zoeken aan de hand van de tijd van de foto en in de gps-gegevens. Werkte perfect. Die coördinaten worden in de foto opgeslagen, dus als ik 'm op bijvoorbeeld Google Maps zet, wordt ie automatisch op de kaart getoond.
Gotta love Ireland...quote:, Yup. Ben in Dingle in een zaak geweest waar je overdag elektronica kunt kopen en 's avonds bier kunt drinken
. De bar is hetzelfde als waar je overdag je spullen afrekent
.
Bert is Bert van Lent.De beste dj van 3fmquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:32 schreef D.Rose het volgende:
Bert is (weer) een Fokker?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:40 schreef Againzender het volgende:
Hm, wordt het weer de Uruzgan uitvoering van de megahit?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:41 schreef Againzender het volgende:
Userstats van Againzender
Totaal aantal posts: 6921
Totaal aantal topics geopend: 18
Bekijk FOK!-profiel
Meest gebruikte smiley:- 1040 keer
Altijd positief
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=44600quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:41 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik wil ook kijken...waar kan ik kijke
Aan zo'n kutnummer valt niets te verneukenquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:42 schreef Gizmo112 het volgende:
die meid kan echt niet praten, het lijkt Seal Paul wel, die heeft er ook zo'n last van...
En iedere DJ verneukt de plaat
je kan ook gewoon naar http://www.piles.nl/fok/ gaan en daar een usert selecteren...quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:43 schreef Dandelion het volgende:
[..]
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=44600
en dan je eigen userid
http://www.piles.nl/fok/index.php?user_id=221442
dank je welquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:45 schreef Dandelion het volgende:
[..]
je kan ook gewoon naar http://www.piles.nl/fok/ gaan en daar een usert selecteren...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:44 schreef Againzender het volgende:
[..]
Aan zo'n kutnummer valt niets te verneuken
minder dan 17 km , beetje doortrappen en hij kan bij giel nog in de uitzending binnen vallen en daar op warmenquote:
dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Pink wordt ook nooit gedraaid op 3FM, dus goed om zoiets in de Bedrijven top-10 te zetten.
eerlijk gezegd lijkt het me ook niet echt een pretje...quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gutgutgut, wat heeft ie het zwaar.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:39 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Bert is Bert van Lent.De beste dj van 3fm
Heb hem van 9 tot 10 ook op Radio2 staan, maar na 12 uur is de pret wel weer over daar.quote:Op dinsdag 25 november 2008 11:55 schreef TheZapster het volgende:
Heerlijke muziek op radio2 bij Edwin Diergaarde zeg...nu TheWho
Geinig plaatjequote:Op dinsdag 25 november 2008 11:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/bert
hij is ook zo knap
Altijd beter dan Giel om 12 uurquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
Heb hem van 9 tot 10 ook op Radio2 staan, maar na 12 uur is de pret wel weer over daar.
quote:
prijzen nu * 1,5quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]Da Vinci
. Wil ik altijd nog een keer gaan eten
. Net als bij 't nog betere Beluga trouwens
.
hij zei echt "De vrouwelijke chefkok"quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan mij eerder voorstellen dat het de eigenaresse is van die toko.
Zegt me nog nietsquote:Op dinsdag 25 november 2008 11:59 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
http://www.3fm.nl/page/3fm_djs/bert
hij is ook zo knap
Denk 't ook ja. Nouja, bij Beluga ben je ook 250 euro p.p. voor een avondje culinair genieten kwijt...quote:
quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zegt me nog niets
Nouja, als ie echt goed is zullen we 'm nog wel eens tegenkomen
heb daar ooit eens een stuk over gezien bij 't Klokhuis (quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[ afbeelding ]
krijg er spontaan trek van, wil volgend jaar als ik verhuist ben ook met dit soort fotografie gaan bezighouden
je hebt lampen nodig die geen warmte ontwikkelen , die zijn wat prijziger maar het gaat best , dan kan ze zelfs normaal ijs fotograferen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:11 schreef Dandelion het volgende:
[..]
heb daar ooit eens een stuk over gezien bij 't Klokhuis ().
Vaak doen ze dat helemaal niet met echte materialen, omdat bijvoorbeeld de sla in no time verlept onder de lampen enzo. Was best leuk om te zien.
Hij zit veel op KX, aanradertjequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Zegt me nog niets
Nouja, als ie echt goed is zullen we 'm nog wel eens tegenkomen
ah ja, ik ben een enorme kenner van fotografiequote:Op dinsdag 25 november 2008 12:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je hebt lampen nodig die geen warmte ontwikkelen , die zijn wat prijziger maar het gaat best , dan kan ze zelfs normaal ijs fotograferen.
quote:Murray: I’ve told you when you’re in a band, you don’t get with your band mates girlfriends, past or present. You get in a love triangle, you know? You get a Fleetwood Mac situation. Although there was four of them so more of a love square, but no one gives on. They did do some of their best music back then.
Bret: Rumours
Murray: No, that’s all true.
http://en.wikipedia.org/wiki/El_Bulliquote:he restaurant has a limited season from April to September; bookings are taken on a single day the previous October. It accommodates only 8,000 diners a season, with 800,000 people calling to try and book places — around 400 requests for every table. The average cost of a meal is ¤250; the restaurant itself has operated at a loss since 2000, with operating profit coming from El Bulli-related books, and lectures from Adrià.[4][2] As of April 2008, the restaurant employed 42 chefs.[3]
Het schijnt nogal erg bijzonder en ontzettend lekker te zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zou niet echt blij worden van die liflafjes op mn bordje
Werkt nietquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1323786
als je 6 of 7 gangen doet krijg je echt wel voldoende binnen. Je moet je er effe anders op instellen dan op 't steakhouse zeg maar, maar het is wel echt leuk. Als je van lekker eten houdt tenminste.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:27 schreef muisje-eliza het volgende:
ik zou niet echt blij worden van die liflafjes op mn bordje
Doe mij maar een flink bord boerenkool met HEMA-rookworst en een kuiltje jus.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het schijnt nogal erg bijzonder en ontzettend lekker te zijn.
Nickelback is sowieso een drama!quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:29 schreef SilentChaos het volgende:
Wat een baggernummer is die plaat van Nickelback
En dit nummer hadden ze gewoon in de uitvoering van '95 moeten houden, dit is cultuurverkrachting
Hier regende 't net bij 2 graden. Nu blauwe lucht en nog net zo frisquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:33 schreef -Hans- het volgende:
Het is trouwens vreselijk lekker weer buiten.
Hier 4 graden, zon en fantastisch weer! Eigenlijk schijnt hier altijd de zon.quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier regende 't net bij 2 graden. Nu blauwe lucht en nog net zo fris.
nou in een steakhouse zie je me ook niet zo snel. Gewoon een restaurant met een goede maaltijd...niet van die *drie sperciebonen en een kattebrokje*quote:Op dinsdag 25 november 2008 12:30 schreef Dandelion het volgende:
[..]
als je 6 of 7 gangen doet krijg je echt wel voldoende binnen. Je moet je er effe anders op instellen dan op 't steakhouse zeg maar, maar het is wel echt leuk. Als je van lekker eten houdt tenminste.
Lekkerrrrrrquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:31 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Doe mij maar een flink bord boerenkool met HEMA-rookworst en een kuiltje jus.
Costa del Groningenquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hier 4 graden, zon en fantastisch weer! Eigenlijk schijnt hier altijd de zon.
Daarom vind iedereen m zo leuk denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:56 schreef Sersjee het volgende:
Zeer herkenbaar trouwens, je als een debiel gedragen om 3 uur in een shoarmazaak.
Dat meen je niet?! Oh Ohquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
Internetverslaving en Fok! wordt genoemd, hoe kan het ook anders
He? Hoe komen ze daar nou bij??quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
Internetverslaving en Fok! wordt genoemd, hoe kan het ook anders
En weer. Alleen hoef ik nu minder lang te zoeken. Aan de Arbeit!quote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Dandelion het volgende:
ja ik ga ook eens kijken of ook nog een leven heb buiten de computer...
tweakjes zijn eng , vooral de moderatorsquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1323786
Ik wilde 't net al posten. Wat een zenuwachtig gejengelquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dit nou weer voor baggerplaat
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dit nou weer voor baggerplaat
Novastarquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Milow - waiting so long
geschreven onderweg van hilversum naar belgie
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben helemaal milow brainwashed dat ik de belgen op 1 hoop gooi
Dankjewelquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Brennel het volgende:
Oh Roel, ik heb net je foto's van Ierland bekeken:![]()
1740 nuquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, de-stats zijn weer es gepimpt!
Nog meer foto's?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
.
De rest van de pics volgt binnenkort.
Dit waren pas de eerste 5 dagen van de 18quote:
Was echt een gaaf punt op 't eiland daarquote:
quote:
Kan nog niet, maar komt misschien nog welquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
In je stats kan ik geen uitsplitsing maken tussen userstats voor de verschillende reeksen hè? Ik post ook in AEX etc..
Zal nog ff nadenken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan nog niet, maar komt misschien nog wel
Ik ben nog een beetje aan het bedenken welke informatie allemaal interessant is om te laten zien, dus als je nog ideeën hebt
Eisleyquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef TheArt het volgende:
Alphabeat, het zoveelste kutnummer van vandaag![]()
![]()
Ik zet denk ik maar een cd op van Eisley of de soundtrack van Eddie Vedder
Eisleyquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef TheArt het volgende:
![]()
Ik heb hier nog de nieuwste van de Killers liggen die ik nog moet luisteren. Is dat een beetje de moeite? Vond Human namelijk nogal tegenvallen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef TheArt het volgende:
![]()
Ik vind het zeker geen slecht album. De duidelijke sound van The Killers komt weer naar voren, maar het kan voorlopig nog niet tippen aan Sam's Town.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de nieuwste van de Killers liggen die ik nog moet luisteren. Is dat een beetje de moeite? Vond Human namelijk nogal tegenvallen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de nieuwste van de Killers liggen die ik nog moet luisteren. Is dat een beetje de moeite? Vond Human namelijk nogal tegenvallen.
krijg je als je zwanger bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:31 schreef Gizmo112 het volgende:
Die M.I.A. rookt behoorlijk volgens mij, ze is constant buiten adem tijdens het zingen...
Je bent niet alleen, hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Als een van de weinige in dit topic, gok ik:
M.I.A. - Paper Planes
Als je dan naar je thermostaat vlucht om die hoger te zetten wel, dan ben je een thermostaatvluchteling.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
Een filmpje over echte vluchtelingen zegt meer dan 1000 keer meer dan dit gejank van Coen.
Als ik 't een keer koud heb in bed, ben ik dan ook meteen een vluchteling?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je dan naar je thermostaat vlucht om die hoger te zetten wel, dan ben je een thermostaatvluchteling.
Zekerquote:Och, wij Nederlanders zullen nooit echt weten hoe mensen zich daar voelen, maar een symbolische actie als dit om toch wat bewustwording te kweken is toch beter dan niets vind ik.
Zat ik ook al te denken. Zal ie net vóór SR wel met een nieuwe single komen, zodat ie de SR-finale weer compleet kan verneukenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan richting SR, dus de rotatie gaat omhoog
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken. Zal ie net vóór SR wel met een nieuwe single komen, zodat ie de SR-finale weer compleet kan verneuken.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
![]()
Vind ik het niet erg dat ik er niet bij was
Ik vind niet dat Alain de SR-finale heeft vern**kt. Sterker nog, ik vond zijn Father and Friend juist erg mooi bij de tocht van de jocks over het plein.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken. Zal ie net vóór SR wel met een nieuwe single komen, zodat ie de SR-finale weer compleet kan verneuken.
VRESELIJK!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan 't nog ergerDit is echt heel slecht.
Het is totáál geen nummer dat bij een finale past. Dat draai je toch ook niet als bij het EK voetbal de beker wordt overhandigd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Alain de SR-finale heeft vern**kt. Sterker nog, ik vond zijn Father and Friend juist erg mooi bij de tocht van de jocks over het plein.
De Wombats zouden qua nummer veeeeel beter zijn geweest ja. Die Alain Clark had daar niets te zoeken. Was daar alleen maar vanwege z'n plaatjequote:Echter, het grote probleem bij de finale vorig jaar was de flaterende techniek (Wombats konden niet eens worden ingestart... en dat voor een radiostation!) en blijkbaar een gebrek aan voorbereiding, want die presentatie was echt één grote chaos...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
Best leuk hoor, die UJDP. En deze plaat is zowaar ook nog okay!!!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]![]()
Paul kan zo verschrikkelijk wisselvallig draaien, het is bijna een gave....
Ach, hij blijft wel stug mijn mailtjes beantwoorden, dus dat vind ik dan wel weer tof van hemquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:41 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik vind 'm een vreselijke knurft, maar toch ook wel weer gezelliig zo op de middag
.
Morgen vrij (net als vorige week woensdag); want dan hoef ik die 'hakkuuuh'-plaat tenminste niet te horen.
je zat aardig in de goede richting in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:49 schreef Vlindur het volgende:
He, verdorie. Slash dus. Vond mijne ook wel erg goed
Ja. En flink ook. 5-2 volgens mij. (heb die ook niet gehoord)quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef on_air het volgende:
Sorry, maar begreep ik nou net dat desbetreffende dame Ekdom verslagen heeft?
* on_air heeft al tijden geen middagradio of anderszins geluisterd
yep, maar Gerard was toen net bezig met of terug van een ding ergens in de Alpen waarvoor hij even in 24 uur heen-en-weer moest. Zal meegeholpen hebben denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef on_air het volgende:
Sorry, maar begreep ik nou net dat desbetreffende dame Ekdom verslagen heeft?
* on_air heeft al tijden geen middagradio of anderszins geluisterd
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zat aardig in de goede richting in ieder geval
Smoesjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, maar Gerard was toen net bezig met of terug van een ding ergens in de Alpen waarvoor hij even in 24 uur heen-en-weer moest. Zal meegeholpen hebben denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |