Ik heb hier nog de nieuwste van de Killers liggen die ik nog moet luisteren. Is dat een beetje de moeite? Vond Human namelijk nogal tegenvallen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef TheArt het volgende:
Alphabeat, het zoveelste kutnummer van vandaag![]()
![]()
Ik zet denk ik maar een cd op van Eisley of de soundtrack van Eddie Vedder
Ik vind het zeker geen slecht album. De duidelijke sound van The Killers komt weer naar voren, maar het kan voorlopig nog niet tippen aan Sam's Town.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de nieuwste van de Killers liggen die ik nog moet luisteren. Is dat een beetje de moeite? Vond Human namelijk nogal tegenvallen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de nieuwste van de Killers liggen die ik nog moet luisteren. Is dat een beetje de moeite? Vond Human namelijk nogal tegenvallen.
krijg je als je zwanger bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:31 schreef Gizmo112 het volgende:
Die M.I.A. rookt behoorlijk volgens mij, ze is constant buiten adem tijdens het zingen...
Je bent niet alleen, hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Als een van de weinige in dit topic, gok ik:
M.I.A. - Paper Planes
Als je dan naar je thermostaat vlucht om die hoger te zetten wel, dan ben je een thermostaatvluchteling.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
Een filmpje over echte vluchtelingen zegt meer dan 1000 keer meer dan dit gejank van Coen.
Als ik 't een keer koud heb in bed, ben ik dan ook meteen een vluchteling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |