krijg je als je zwanger bentquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:31 schreef Gizmo112 het volgende:
Die M.I.A. rookt behoorlijk volgens mij, ze is constant buiten adem tijdens het zingen...
Je bent niet alleen, hoorquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:30 schreef SilentChaos het volgende:
Als een van de weinige in dit topic, gok ik:
M.I.A. - Paper Planes
Als je dan naar je thermostaat vlucht om die hoger te zetten wel, dan ben je een thermostaatvluchteling.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zucht*
Een filmpje over echte vluchtelingen zegt meer dan 1000 keer meer dan dit gejank van Coen.
Als ik 't een keer koud heb in bed, ben ik dan ook meteen een vluchteling?
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als je dan naar je thermostaat vlucht om die hoger te zetten wel, dan ben je een thermostaatvluchteling.
Zekerquote:Och, wij Nederlanders zullen nooit echt weten hoe mensen zich daar voelen, maar een symbolische actie als dit om toch wat bewustwording te kweken is toch beter dan niets vind ik.
Zat ik ook al te denken. Zal ie net vóór SR wel met een nieuwe single komen, zodat ie de SR-finale weer compleet kan verneukenquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:25 schreef Piles het volgende:
[..]
We gaan richting SR, dus de rotatie gaat omhoog
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken. Zal ie net vóór SR wel met een nieuwe single komen, zodat ie de SR-finale weer compleet kan verneuken.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:27 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop het![]()
![]()
Vind ik het niet erg dat ik er niet bij was
Ik vind niet dat Alain de SR-finale heeft vern**kt. Sterker nog, ik vond zijn Father and Friend juist erg mooi bij de tocht van de jocks over het plein.quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat ik ook al te denken. Zal ie net vóór SR wel met een nieuwe single komen, zodat ie de SR-finale weer compleet kan verneuken.
VRESELIJK!quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kan 't nog ergerDit is echt heel slecht.
Het is totáál geen nummer dat bij een finale past. Dat draai je toch ook niet als bij het EK voetbal de beker wordt overhandigd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik vind niet dat Alain de SR-finale heeft vern**kt. Sterker nog, ik vond zijn Father and Friend juist erg mooi bij de tocht van de jocks over het plein.
De Wombats zouden qua nummer veeeeel beter zijn geweest ja. Die Alain Clark had daar niets te zoeken. Was daar alleen maar vanwege z'n plaatjequote:Echter, het grote probleem bij de finale vorig jaar was de flaterende techniek (Wombats konden niet eens worden ingestart... en dat voor een radiostation!) en blijkbaar een gebrek aan voorbereiding, want die presentatie was echt één grote chaos...
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:37 schreef cosmick het volgende:
Best leuk hoor, die UJDP. En deze plaat is zowaar ook nog okay!!!
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:38 schreef Againzender het volgende:
[..]![]()
Paul kan zo verschrikkelijk wisselvallig draaien, het is bijna een gave....
Ach, hij blijft wel stug mijn mailtjes beantwoorden, dus dat vind ik dan wel weer tof van hemquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:41 schreef cosmick het volgende:
[..]. Ik vind 'm een vreselijke knurft, maar toch ook wel weer gezelliig zo op de middag
.
Morgen vrij (net als vorige week woensdag); want dan hoef ik die 'hakkuuuh'-plaat tenminste niet te horen.
je zat aardig in de goede richting in ieder gevalquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:49 schreef Vlindur het volgende:
He, verdorie. Slash dus. Vond mijne ook wel erg goed
Ja. En flink ook. 5-2 volgens mij. (heb die ook niet gehoord)quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef on_air het volgende:
Sorry, maar begreep ik nou net dat desbetreffende dame Ekdom verslagen heeft?
* on_air heeft al tijden geen middagradio of anderszins geluisterd
yep, maar Gerard was toen net bezig met of terug van een ding ergens in de Alpen waarvoor hij even in 24 uur heen-en-weer moest. Zal meegeholpen hebben denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:51 schreef on_air het volgende:
Sorry, maar begreep ik nou net dat desbetreffende dame Ekdom verslagen heeft?
* on_air heeft al tijden geen middagradio of anderszins geluisterd
quote:Op dinsdag 25 november 2008 15:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
je zat aardig in de goede richting in ieder geval
Smoesjesquote:Op dinsdag 25 november 2008 15:53 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, maar Gerard was toen net bezig met of terug van een ding ergens in de Alpen waarvoor hij even in 24 uur heen-en-weer moest. Zal meegeholpen hebben denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |