Daarom vind iedereen m zo leuk denk ikquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:56 schreef Sersjee het volgende:
Zeer herkenbaar trouwens, je als een debiel gedragen om 3 uur in een shoarmazaak.
Dat meen je niet?! Oh Ohquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
Internetverslaving en Fok! wordt genoemd, hoe kan het ook anders
He? Hoe komen ze daar nou bij??quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:01 schreef Piles het volgende:
Internetverslaving en Fok! wordt genoemd, hoe kan het ook anders
En weer. Alleen hoef ik nu minder lang te zoeken. Aan de Arbeit!quote:Op maandag 24 november 2008 18:59 schreef Dandelion het volgende:
ja ik ga ook eens kijken of ook nog een leven heb buiten de computer...
tweakjes zijn eng , vooral de moderatorsquote:Op dinsdag 25 november 2008 12:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1323786
Ik wilde 't net al posten. Wat een zenuwachtig gejengelquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dit nou weer voor baggerplaat
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:30 schreef SilentChaos het volgende:
Wat is dit nou weer voor baggerplaat
Novastarquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Milow - waiting so long
geschreven onderweg van hilversum naar belgie
quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben helemaal milow brainwashed dat ik de belgen op 1 hoop gooi
Dankjewelquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:41 schreef Brennel het volgende:
Oh Roel, ik heb net je foto's van Ierland bekeken:![]()
1740 nuquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, de-stats zijn weer es gepimpt!
Nog meer foto's?!quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dankjewel![]()
.
De rest van de pics volgt binnenkort.
Dit waren pas de eerste 5 dagen van de 18quote:
Was echt een gaaf punt op 't eiland daarquote:
quote:
Kan nog niet, maar komt misschien nog welquote:Op dinsdag 25 november 2008 13:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
In je stats kan ik geen uitsplitsing maken tussen userstats voor de verschillende reeksen hè? Ik post ook in AEX etc..
Zal nog ff nadenken.quote:Op dinsdag 25 november 2008 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Kan nog niet, maar komt misschien nog wel
Ik ben nog een beetje aan het bedenken welke informatie allemaal interessant is om te laten zien, dus als je nog ideeën hebt
Eisleyquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef TheArt het volgende:
Alphabeat, het zoveelste kutnummer van vandaag![]()
![]()
Ik zet denk ik maar een cd op van Eisley of de soundtrack van Eddie Vedder
Eisleyquote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef TheArt het volgende:
![]()
Ik heb hier nog de nieuwste van de Killers liggen die ik nog moet luisteren. Is dat een beetje de moeite? Vond Human namelijk nogal tegenvallen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:17 schreef TheArt het volgende:
![]()
Ik vind het zeker geen slecht album. De duidelijke sound van The Killers komt weer naar voren, maar het kan voorlopig nog niet tippen aan Sam's Town.quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de nieuwste van de Killers liggen die ik nog moet luisteren. Is dat een beetje de moeite? Vond Human namelijk nogal tegenvallen.
quote:Op dinsdag 25 november 2008 14:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ik heb hier nog de nieuwste van de Killers liggen die ik nog moet luisteren. Is dat een beetje de moeite? Vond Human namelijk nogal tegenvallen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |