quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
Die kou doet geen deugd. Ben kats alweer verkouden aan het worden.
Doe wel een warme muts op en wanten aan als je naar buiten gaat dan?quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:09 schreef on_air het volgende:
Die kou doet geen deugd. Ben kats alweer verkouden aan het worden.
Heb een kekke nieuwe muts. Nieuwe handschoenen. Lekker sjaal. Nieuwe winterjas.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:11 schreef cosmick het volgende:
[..]
Doe wel een warme muts op en wanten aan als je naar buiten gaat dan?
Hmm.. dan moet je veel fruit en vitamientjes eten zodat je meer weerstand hebt.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:11 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb een kekke nieuwe muts. Nieuwe handschoenen. Lekker sjaal. Nieuwe winterjas.
Maar ik sta buiten met werk, dat helpt niet.
Blijft lekkerquote:
Knorr Vie iedere morgen, banaantje, frambozen, extra weerstand pillen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:13 schreef cosmick het volgende:
[..]
Hmm.. dan moet je veel fruit en vitamientjes eten zodat je meer weerstand hebt.
Of niet bij snotterende collegae gaan staan.
Gaelicquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:17 schreef on_air het volgende:
[..]
Wee nie. Maar wel ook een apartebordbenaming.
In Ireland, the "Give Way" sign, an upside-down-triangular sign, reads "Yield", or "Geill Sli" in Gaeltacht areas.quote:
klinkt gelijk een stuk beter.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Againzender het volgende:
Nee maar, ze hebben ook nog andere nummers van Amy
Dank je. Ik was al bang dat mijn garpje niet begrepen zou worden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef Broekie het volgende:
[..]
In Ireland, the "Give Way" sign, an upside-down-triangular sign, reads "Yield", or "Geill Sli" in Gaeltacht areas.
Frank blijft een goed album.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:20 schreef Againzender het volgende:
Nee maar, ze hebben ook nog andere nummers van Amy
Tuurlijk snap ik hem wel.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:22 schreef on_air het volgende:
[..]
Dank je. Ik was al bang dat mijn garpje niet begrepen zou worden.
Sorry, ik wist niet van je trauma.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:25 schreef Broekie het volgende:
[..]
Tuurlijk snap ik hem wel.
Wij vragen ons ook elk jaar weer af waar die geile sletjes zijn waar we op moeten passen, maar helaas, we komen ze nooit tegen.
'k dacht alleen mensen die zich afvroegen wat het nou wél betekende van dienst te zijn. Sorry, zal het niet meer doen.
Gaat op en neer hier...quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
is fok ook trager dan normaal bij jullie ?
yep, beter dan de opvolger wat mij betreftquote:
Absoluut.quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:39 schreef Againzender het volgende:
[..]
yep, beter dan de opvolger wat mij betreft
Vind het wel een aardig nummer. Maar toen ik mijn collega wat liet horen van het album was zijn reactie: "zet maar uit, ik voel anders een toiletbezoek opkomen"quote:Op dinsdag 25 november 2008 10:39 schreef cosmick het volgende:
In tegenstelling tot eerdere tracks van Ray, vind ik dit niet zoveel veel bijzonders. Vooral gezeur.
Spetterpoep op de werkplek is niet fijn, dan maar fleet foxes aanzettenquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:43 schreef Againzender het volgende:
[..]
Vind het wel een aardig nummer. Maar toen ik mijn collega wat liet horen van het album was zijn reactie: "zet maar uit, ik voel anders een toiletbezoek opkomen"
Dit is dan wel weer kut, irritant en slecht tegelijkquote:Op dinsdag 25 november 2008 10:52 schreef Dandelion het volgende:
heerlijk dit! Net zo fout, en tof tegelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |