jahquote:
echt welquote:
theequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Ik moet lachen als je er straks in staatquote:Op maandag 24 november 2008 22:05 schreef Californium het volgende:
zo! mijn doel om morgen de top 100 voor de gein eens NIET te halen...is wel gelukt voor vandaag
Dus zo offline en nog even wat lezen voor het slapen![]()
Trusten mensen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef Fha het volgende:
tudutudututupompompomtudutudututududututuJaaaa, duidelijk, overtuigend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ja wel tochquote:Op maandag 24 november 2008 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaaaa, duidelijk, overtuigend!
jah, werd om vier uur wakker en kon niet meer in slaap komenquote:
4uur? zometeen slaap je helemaal nie meerquote:Op dinsdag 25 november 2008 06:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, werd om vier uur wakker en kon niet meer in slaap komen
Dus zit ik me de tandjes te vervelen op FOK!. In mn MyAt lijst waren 20 topics achter elkaar met mij als laatste poster![]()
mwah, 20 in bijna 2 uur tijd vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:47 schreef Aho het volgende:
[..]
4uur? zometeen slaap je helemaal nie meer![]()
20 topics das te veel verslaafde fokker![]()
neem er nog 1.![]()
ghehe true..maarja ik als newbiequote:Op dinsdag 25 november 2008 06:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, 20 in bijna 2 uur tijd vind ik wel meevallen.
Woelen en draaien in je bed zonder in slaap te vallen is ook niet alles
4 glazen rode wijn deden het niet... nog meer drinken lijkt me niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:52 schreef Aho het volgende:
[..]
ghehe true..maarja ik als newbieben het nog niet gewend de snelheid en spam
okee dat ook weer nie
miss moet je veel drinken(alcohol, vergif u name it) innemen voor het slape gaan
O, dan drukte ik zeker op het knopje om het warme water uit te zetten in de badkamer!quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:18 schreef BrandX het volgende:
ik heb het licht om half vijf al aangedaan. Doe je ogen gewoon open joh!
Of neem nog wat winterthee
nouja..miss ben je er immuun voor grworden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
4 glazen rode wijn deden het niet... nog meer drinken lijkt me niet.
Denk meer dat het een kwestie is van weer sporten. Ik zondig nu al een week of 5. Ipv 3x per week is het hooguit 1x in de drie weken geweest
Totally unlike BX normaliter
nej, denk dan eerder dat het ook een gebrek aan koffie is. Afkickverschijnselen! Dat is het! Ik heb gisteren nauwelijks koffie gedronkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 06:58 schreef Aho het volgende:
[..]
nouja..miss ben je er immuun voor grworden..maarja sporten kan idd helpen..of je neemt te veel koffie zoals je naam aanduidt? en boksen
![]()
is weg* fietsen+trein brr*![]()
hoeft niet doet de tandarts/tanddinges of whatever voor jequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:02 schreef Pheno het volgende:
Kun je dan niet beter daarna je tanden poetsen
HOAX!!! Wireless heeft geen bekabeling!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:10 schreef OA het volgende:
Het wordt steeds gekker... Ik heb al 3 weken geen draadloos internet meer en nu heb ik helemaal geen verbinding meer, ook niet vast...![]()
Uiteraard zijn er geen onderhoudswerkzaamheden...
En op de site word ik ook niet veel wijzer.... 'Controleer dit en dat, kijk hier naar, doe zus en zo.... Werkt het dan nog niet, dan ligt het aan uw bekabeling" Lekker makkelijk...
Ik heb ook nog een pc die wel bekabeling nodig heeft...quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:13 schreef Pheno het volgende:
[..]
HOAX!!! Wireless heeft geen bekabeling!
Jeee, wat ouderwetsquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:16 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een pc die wel bekabeling nodig heeft...
ghehe..ja want pheno heeft helemaal niks nodigquote:
Hier alleen het laatste stukje, de wegenbelasting was denk ik op.quote:
Welcome back, Commander!quote:
hier op de duur een stukje dat omhoog ging (fietspad). Ik moest van beneden naar boven, dat ging alleen door het gras langs het pad. Komen van boven 3 schoolkinderen aan, zie ze tegelijk op hun smoel gaanquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hier alleen het laatste stukje, de wegenbelasting was denk ik op.
leedvermaakquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier op de duur een stukje dat omhoog ging (fietspad). Ik moest van beneden naar boven, dat ging alleen door het gras langs het pad. Komen van boven 3 schoolkinderen aan, zie ze tegelijk op hun smoel gaan
Rennuhquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:27 schreef Pheno het volgende:
@Fles:
Tietenpics!
Whehe, mooi is dat!quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
hier op de duur een stukje dat omhoog ging (fietspad). Ik moest van beneden naar boven, dat ging alleen door het gras langs het pad. Komen van boven 3 schoolkinderen aan, zie ze tegelijk op hun smoel gaan
Ik zit ook in het 'Warme' westen hequote:Op dinsdag 25 november 2008 08:43 schreef OA het volgende:
[..]
Whehe, mooi is dat!![]()
Hier in het warme westen regende het vanochtend vrij hard. Niks ijs en gladheid, gewoon plassen en 6 graden...
Het verandert vrij snel als je maar een beetje naar het oosten gaat.quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit ook in het 'Warme' westen he
Fruts
Ik zit in Rotterdan nu, daar zou het ook niet al te glad mogen zijnquote:Op dinsdag 25 november 2008 08:52 schreef OA het volgende:
[..]
Het verandert vrij snel als je maar een beetje naar het oosten gaat.![]()
In Vlaardingen was er niets aan de hand en hier in HI Ambacht is het wel glad. Althans, de fietspaden en kleine straatjes.
De omstandigheden zijn zeer plaatselijk bepaald...quote:Op dinsdag 25 november 2008 08:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik zit in Rotterdan nu, daar zou het ook niet al te glad mogen zijn
altijd zo hequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow en NU komt het KNMI nog even "waarschuwen voor gladheid"Net nou iedereen OF verongelukt OF onderweg OF op z'n werk is. Lekker op tijd jonges
Nu zien ze de ongelukken dus kan het.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Ow en NU komt het KNMI nog even "waarschuwen voor gladheid"Net nou iedereen OF verongelukt OF onderweg OF op z'n werk is. Lekker op tijd jonges
Mja, het probleem is dat er nu te veel instanties alarmen af kunnen geven.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat gekibbel achteraf ook![]()
Het lijkt PUB wel
ALARM!!!!quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:19 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, het probleem is dat er nu te veel instanties alarmen af kunnen geven.
En dat ze eigenlijk nooit kloppen. Ja, als het al te laat is, dan durven ze wel te roepen dat ze gelijk hadden.
Ik dat roep ik al jaren over replique.quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:25 schreef marcb1974 het volgende:
&*(&*(&(^&*^&*^%&^%&^%^&% pleuris programma![]()
Heb hier business objects al 5 keer vast laten lopen vandaag. Leuk rapportjes makenquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:28 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik dat roep ik al jaren over replique.
Er zijn veel verschillende smaakjes, heb je ze allemaal geprobeerd?quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef Aarti het volgende:
ik lust geen thee
quote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende smaakjes, heb je ze allemaal geprobeerd?
De [Thee] Sterrenmixthee van Zonnatura kan ik jullie afraden trouwensquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn veel verschillende smaakjes, heb je ze allemaal geprobeerd?
venkeltheequote:Op dinsdag 25 november 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
gewone thee aub, geen smaakjes thee
Moroccan nogwat is wel lekker, niet zo bitterquote:Op dinsdag 25 november 2008 09:53 schreef Frutsel het volgende:
gewone thee aub, geen smaakjes thee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |