quote:Op maandag 24 november 2008 22:16 schreef Fha het volgende:
tudutudututupompompomtudutudututududututuJaaaa, duidelijk, overtuigend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Ja wel tochquote:Op maandag 24 november 2008 22:49 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jaaaa, duidelijk, overtuigend!
jah, werd om vier uur wakker en kon niet meer in slaap komenquote:
4uur? zometeen slaap je helemaal nie meerquote:Op dinsdag 25 november 2008 06:44 schreef BrandX het volgende:
[..]
jah, werd om vier uur wakker en kon niet meer in slaap komen
Dus zit ik me de tandjes te vervelen op FOK!. In mn MyAt lijst waren 20 topics achter elkaar met mij als laatste poster![]()
mwah, 20 in bijna 2 uur tijd vind ik wel meevallen.quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:47 schreef Aho het volgende:
[..]
4uur? zometeen slaap je helemaal nie meer![]()
20 topics das te veel verslaafde fokker![]()
neem er nog 1.![]()
ghehe true..maarja ik als newbiequote:Op dinsdag 25 november 2008 06:49 schreef BrandX het volgende:
[..]
mwah, 20 in bijna 2 uur tijd vind ik wel meevallen.
Woelen en draaien in je bed zonder in slaap te vallen is ook niet alles
4 glazen rode wijn deden het niet... nog meer drinken lijkt me niet.quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:52 schreef Aho het volgende:
[..]
ghehe true..maarja ik als newbieben het nog niet gewend de snelheid en spam
okee dat ook weer nie
miss moet je veel drinken(alcohol, vergif u name it) innemen voor het slape gaan
O, dan drukte ik zeker op het knopje om het warme water uit te zetten in de badkamer!quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:18 schreef BrandX het volgende:
ik heb het licht om half vijf al aangedaan. Doe je ogen gewoon open joh!
Of neem nog wat winterthee
nouja..miss ben je er immuun voor grworden.quote:Op dinsdag 25 november 2008 06:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
4 glazen rode wijn deden het niet... nog meer drinken lijkt me niet.
Denk meer dat het een kwestie is van weer sporten. Ik zondig nu al een week of 5. Ipv 3x per week is het hooguit 1x in de drie weken geweest
Totally unlike BX normaliter
nej, denk dan eerder dat het ook een gebrek aan koffie is. Afkickverschijnselen! Dat is het! Ik heb gisteren nauwelijks koffie gedronkenquote:Op dinsdag 25 november 2008 06:58 schreef Aho het volgende:
[..]
nouja..miss ben je er immuun voor grworden..maarja sporten kan idd helpen..of je neemt te veel koffie zoals je naam aanduidt? en boksen
![]()
is weg* fietsen+trein brr*![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |