Sluit ik me bij aan, wat een triest topicquote:
Ja, aangezien Wolfje ook een zoon van God is.quote:Op woensdag 24 december 2008 23:03 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:En dat op kerstavond. Ongehoord.
De titel komt van de column waar het topic over gaat.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Hoera, de PvdA is extreemrechts geworden Stupide topic.
Maakt dat het topic minder stupide?quote:Op donderdag 25 december 2008 17:46 schreef Montov het volgende:
[..]
De titel komt van de column waar het topic over gaat.
Discussie over een geschreven column lijkt me niet zo´n probleem. Al moet ik zeggen dat ik na de titel al ben afgehaakt.quote:Op donderdag 25 december 2008 17:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Maakt dat het topic minder stupide?
Oh, dus daarom kon ik het niet meer vinden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:24 schreef sneakypete het volgende:
[..]
Sluit ik me bij aan, wat een triest topic
morgen op het schoolplein een klap voor zn kop geven
Ik snap vooral niet dat in die draad wordt gesuggereerd dat Klopkoek en EG (rel)klonen van mij zijn... Ik ben diep bedroefd, dat moge duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef Kees22 het volgende:
Ik snap niet wat er mis is met Klopkoek
Het is toch juist andersom?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet dat in die draad wordt gesuggereerd dat Klopkoek en EG (rel)klonen van mij zijn... Ik ben diep bedroefd, dat moge duidelijk zijn.
Rotjong!quote:
Er is niks mis mee KlopKoek. Hij levert goede bijdragen.quote:Op dinsdag 30 december 2008 00:03 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Oh, dus daarom kon ik het niet meer vinden.
Ik snap niet wat er mis is met Klopkoek, maar een lynchpartij lijkt me ook niet nuttig.
quote:Op vrijdag 2 januari 2009 10:12 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet dat in die draad wordt gesuggereerd dat Klopkoek en EG (rel)klonen van mij zijn... Ik ben diep bedroefd, dat moge duidelijk zijn.
Pas maar op. Straks denkt iedereen dat we drie broers zijn. Tweelingbroer maakt ruzie met een rechtse oudere broer .quote:
Inclusief of exclusief de voortdurende doodswensingen?quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:13 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Er is niks mis mee KlopKoek. Hij levert goede bijdragen.
Exclusief.quote:Op vrijdag 2 januari 2009 20:35 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Inclusief of exclusief de voortdurende doodswensingen?
Ok.quote:Op zaterdag 3 januari 2009 09:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Schandalig: Nieuwe rechtse omroep krijgt geen rekening ING Dubbel. Loopt al in NWS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |