abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64355815
Het jaar van Fitna wordt afgesloten met de radicale, maar nog steeds, theoretische omzwaai van de PvdA. Laten we ze welkom heten bij de club van de extreemrechtse bewegingen! Waarom eigenlijk? Volgens de Anne Frank Stichting was de discussie over de dubbele nationaliteit een indicatie van het extreemrechtse aspect van de PVV. En dan te bedenken dat er mensen zijn, die Geert Wilders willen vervolgen.

Het duurde nog geen jaar totdat zelfs de sociaaldemocraten een aantal opvattingen van Wilders hebben moeten overnemen. Het strafrecht mag nooit en te nimmer worden ingezet voor het vervolgen van opinies. Want wat vandaag in de ogen van sommigen abject lijkt, is morgen misschien het regeringsbeleid. De grens is en blijft het prediken van geweld
Na de uitstekende afzetting van Ella Vogelaar koos de PvdA- top voor een streng beleid. Ploumen zei tegen de Volkskrant: ‘Integratie vraagt van nieuwe Nederlanders de grootste inspanning. Loslaten waar je vandaan komt, onvoorwaardelijk kiezen voor Nederland’.

Volgens de PvdA-voorzitter is haar partij te lang te tolerant geweest voor migranten. ‘De fout die we nooit meer mogen maken, is het inslikken van kritiek op culturen of religies omwille van de tolerantie’. Ik kan dit alleen maar onderschrijven.

Deze gevoelige zaken werden lang geleden tevergeefs op de politieke agenda gezet. Wie waren de personen die het aan de orde hadden gesteld? Frits Bolkestein, Pim Fortuyn en Geert Wilders. De andersdenkenden werden binnen de PvdA geridiculiseerd en gemarginaliseerd
KORTOM HET KABINET BOS PVDA/VVD/PVV KOMT ERAAN!!!
pi_64355845
Extreem rechts? Definieer dat eerst.
ik hou van holland. jij?
pi_64355855
Sjesus weer iets te veel van de wijn lopen nippen gisterenavond.
  donderdag 25 december 2008 @ 14:59:24 #4
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_64355925
Dis verklaart de verroestte samenleving enigszinds
En dan te bedenken dat er meer zoals jou rondlopen

Je bent het dus oneens over het feit dat buitenlanders zich moeten aanpassen aan ons, ipv andersom? En dat maakt de PvdA extreemrechts?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
  donderdag 25 december 2008 @ 15:13:48 #5
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_64356162
quote:
Loslaten waar je vandaan komt, onvoorwaardelijk kiezen voor Nederland’.
Waarom zou je je verleden moeten loslaten en onvoorwaardelijk moeten kiezen voor Nederland? Je bent toch gewoon opgegroeid in een ander land, dus daar heb je dan toch een band mee. Als jij of ik vertrekken naar het buitenland, dan blijven we toch nog steeds gewoon een band houden met dit land!?

Wat een onzin weer

Als je in een ander land gaat wonen dan moet je je aanpassen aan de regels en gewoontes, je houden aan de wetten, en zo goed mogelijk de nieuwe taal leren, en actief meedoen in de nieuwe maatschappij, oftwel werken (betaald of onbetaald, of als goede huisman/vrouw) Meer niet.

Al dat gezeik over loyaliteit etc etc.
pi_64356296
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:13 schreef Yi-Long het volgende:
Als jij of ik vertrekken naar het buitenland, dan blijven we toch nog steeds gewoon een band houden met dit land!?
Nee hoor. Het is dat ik nu heel dicht bij NL woon en er werk, maar anders had ik heel dat NL al reeds lang uit m'n leven gebannen.
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_64356372
Fascistisch zijn ze wel:
quote:
Het begrip 'fascisme' is niet eenduidig te definiėren. Het is een dermate complex en gevarieerd verschijnsel, dat het moeilijk beknopt is te omschrijven. Toch heeft het fascisme een aantal basiskenmerken die het onderscheiden van andere politieke stromingen. Deze zijn:

1. Het fascisme is de tegenstander van zowel de traditioneel linkse als rechtse politieke partijen.
2. Het fascisme minacht contemporaine conservatieve instellingen.
3. Het fascisme vereert machtsvertoon en het gebruik van geweld, in zoverre dat is gericht op de omverwerping van de bestaande maatschappelijke orde.
4. Het fascisme kent een autoritaire structuur met aan het hoofd daarvan een leider aan wie charismatische eigenschappen worden toegeschreven.
5. Het fascisme streeft naar de instelling van een politieke dictatuur.
6. Het fascisme streeft naar de volledige controle over het maatschappelijk leven en de sociale en culturele organisaties.

7. Het fascisme is extreem nationalistisch.
8. Het fascisme pleit voor een continue strijd om de eigen natie te kunnen doen overleven te midden van andere staten.
9. Het fascisme berust in hoofdzaak op de maatschappelijke middenklasse.
10. Het fascisme streeft naar sociale eenheid en de opheffing van alle bestaande klassen- en belangentegenstellingen.
  donderdag 25 december 2008 @ 15:51:36 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64356715
Pvda is gewoon nog opportunistischer geworden

Had niet gedacht dat dat zou lukken
  donderdag 25 december 2008 @ 15:53:13 #9
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_64356751
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:13 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Waarom zou je je verleden moeten loslaten en onvoorwaardelijk moeten kiezen voor Nederland? Je bent toch gewoon opgegroeid in een ander land, dus daar heb je dan toch een band mee. Als jij of ik vertrekken naar het buitenland, dan blijven we toch nog steeds gewoon een band houden met dit land!?

Wat een onzin weer

Als je in een ander land gaat wonen dan moet je je aanpassen aan de regels en gewoontes, je houden aan de wetten, en zo goed mogelijk de nieuwe taal leren, en actief meedoen in de nieuwe maatschappij, oftwel werken (betaald of onbetaald, of als goede huisman/vrouw) Meer niet.

Al dat gezeik over loyaliteit etc etc.
Exact, ik vind het een kinderachtige voetbalhooligan-mentaliteit

Ik vergeleek het al met mijn buurman die zowel een seizoenskaart voor PSV als voor FC Eindhoven heeft. Dubbele nationaliteit is ongeveer hetzelfde.
  donderdag 25 december 2008 @ 16:05:21 #10
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_64356944
quote:
Op donderdag 25 december 2008 15:53 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Exact, ik vind het een kinderachtige voetbalhooligan-mentaliteit

[..]
"Als je uit Den Bosch komt, ben je voor FC Den Bosch."
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  donderdag 25 december 2008 @ 17:17:01 #11
61556 klappernoot2000
ik heb hele mooie kokosnoten..
pi_64357930
Wishfull thinking...

Weet niet veel, maar geef toch kommentaar... hier hoef ik niet te zwijgen.
pi_64357977
PVV in het kabinet zou wel haast te mooi zijn.
Paul is mijn papa, Tong80 mijn Opa.
pi_64374328
quote:
Op donderdag 25 december 2008 17:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
Het is kerst en daarom tijd voor mooie gedachten.
  vrijdag 26 december 2008 @ 22:25:45 #14
61556 klappernoot2000
pi_64386371
quote:
Op donderdag 25 december 2008 17:20 schreef jimmyrodgers het volgende:
De PVV (en aanhang) behoort in het riool, waar ze uit zijn gekropen..
pi_64387536
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 22:25 schreef klappernoot2000 het volgende:

[..]

De PVV (en aanhang) behoort in het riool, waar ze uit zijn gekropen..
De PVV zou de rest van de politieke partijen in het riool moeten schoppen.
Die hebben al decennia verzaakt,die verdienen niet beter.
Ok,lets GO.
pi_64421508
Afschaffing van de dubbele nationaliteit is juist een extreem linkse opvatting, want met alleen de Nederlandse nationaliteit kan je mensen niet meer terug sturen naar hun eigen land.
pi_64424202
De standpunten van de PvdA getuigen van realisme en tonen aan dat de partij lering heeft getrokken uit fouten waar ze mede (ik herhaal: MEDE) zelf verantwoordelijk voor zijn.
  zondag 28 december 2008 @ 15:50:02 #18
61556 klappernoot2000
pi_64431974
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
De standpunten van de PvdA getuigen van realisme en tonen aan dat de partij lering heeft getrokken uit fouten waar ze mede (ik herhaal: MEDE) zelf verantwoordelijk voor zijn.
Zeker als je er van uitgaat dat zowel Wilders als Verdonk uit een partij komen die MEDE verantwoordelijk zijn geweest voor die fouten (coalitiepartij VVD in diverse kabinetten)
En ze hebben indertijd meegestemd, vergeet dit niet.
  maandag 29 december 2008 @ 15:44:16 #19
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_64466893
quote:
Op zondag 28 december 2008 11:32 schreef Elfletterig het volgende:
En nu maar hopen dat ze met echte goede en daadkrachtige oplossingen komen en niet met de slappe hap waar ze normaal mee komen
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')