DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Het wordt tijd dat Aisatti eens aan spelen toe kan komen. Overigens onbegrijpelijk dat een van de weinige middenvelders met aanvallende capaciteiten (De Jong) thuis wordt gelaten.quote:Op zondag 23 november 2008 15:19 schreef Cheiron het volgende:
..en als het vriest doen wij verliezen. Ofzo. Snel afschudden en op naar de volgende wedstrijd.
Al maak ik mij wel echt zorgen over het gebrek aan aanvallend vermogen vanaf het middenveld.
Kennedy ook niet, dus wat dat betreft zou ik dan jong talent een kans geven.quote:Op zondag 23 november 2008 15:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
De Jong overtuigd nou niet bepaald dit seizoen
Beste advies.quote:Op zondag 23 november 2008 @ 15:19 schreef Cheiron het volgende:
Snel afschudden en op naar de volgende wedstrijd.
Laat hem Hamburg maar lekker skippen zodat ie er zondag tegen Utrecht gewoon bij kan zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 15:24 schreef VoreG het volgende:
Zeker nog geen nieuws over de blessure van Suarez?
Kennedy speelde rechts geen 10, liever Leo erbij.quote:Op zondag 23 november 2008 15:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kennedy ook niet, dus wat dat betreft zou ik dan jong talent een kans geven.
Precies, ik had ook niet verwacht dat we zouden winnen.quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef denthemen het volgende:
Gewoon doorgaan, dit is geen ramp
Ik heb geen idee waar hij speelde, maar het zag er in ieder geval niet goed uit...quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kennedy speelde rechts geen 10, liever Leo erbij.
quote:Louis van Gaal heeft laten weten dat Ajax definitief 'zijn' club niet meer is. Dat vertelde Wilfred Genee op Radio 538. Volgens de presentator is de liefde wat Van Gaal betreft helemaal over. Genee baseert dat op een interview van Van Gaal met Het Parool.
Ajax Netwerk
Daarin zegt hij: "Mijn leven is voetbal en privé. In voetbal participeert Ajax nog wel, maar ook Barcelona, Sparta en andere clubs. Ajax is mijn club niet meer. Er zijn zoveel dingen voorgevallen waarvan ik denk dat het niet had gemoeten. Ik vind de sfeer bij AZ leuker. Maar om wat te winnen kun je nu nog beter bij Ajax zitten." [reageer]
2e helft speelde Kennedy op 10 hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 15:28 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kennedy speelde rechts geen 10, liever Leo erbij.
Nope was huilen met de pet op iddquote:Op zondag 23 november 2008 15:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar hij speelde, maar het zal er in ieder geval niet goed uit...
Lekker boeiendquote:
Wat erg zegquote:
NA het inbrengen van Leo ja.quote:Op zondag 23 november 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
2e helft speelde Kennedy op 10 hoor.
Nee hoor Sulejmani zocht de flank steeds op.quote:Op zondag 23 november 2008 15:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Nee hoor.
Aan het begin van de tweede helft speelde Sulejmani op de flank en Kennedy erachter.
Dat klopt inderdaad. Alles zat tegen, alle ballen vielen bij AZ terecht. Maar goed, op naar de volgende wedstrijd.quote:Op zondag 23 november 2008 15:52 schreef TimmyAsd het volgende:
Wat een drama vandaag. Echt niets viel lekker.
Arrogant, eigenwijs, bekwaam, succesvol, aanvallend, nee dat past echt niet bij Ajax.quote:Op zondag 23 november 2008 15:44 schreef Cyberia18 het volgende:
Van Gaal
Van die arrogante kloothommel moet ik sowieso niks van hebben.
Die begrippen kan je ook toepassen op Zlatan, de speler die hij voor een zakcentje heeft laten gaan onder het mom "zonder Zlatan wordt het Europees lastiger, maar we hebben hem niet nodig om kampioen te worden". En daar zaten we met Sonck in de spits en weer een verloren seizoen...quote:Op zondag 23 november 2008 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Arrogant, eigenwijs, bekwaam, succesvol, aanvallend, nee dat past echt niet bij Ajax.
Als hij niet op het laatste moment was verkocht had in staking gegaan denk je? Die jongen kwam juist dat seizoen helemaal los, als ze hem hadden gehouden hadden ze hem in de winterstop al voor het dubbele kunnen verkopen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:04 schreef Radegast het volgende:
Zlatan wou zelf weg, en deed heel erg z'n best om dat te laten blijken. Om daar Louis op te na te kijken..
Van Gaal zei dat we hem Europees nodig hadden, voor de competitie niet. Van Gaal was dan ook van het beleidsplan met Europese ambities. Het boterde niet tussen Koeman en Zlatan en niet tussen Sneijder en Van der Vaart en Zlatan. Koeman stond aan de kant van die twee.quote:Op zondag 23 november 2008 15:59 schreef BB-boy het volgende:
Die begrippen kan je ook toepassen op Zlatan, de speler die hij voor een zakcentje heeft laten gaan onder het mom "zonder Zlatan wordt het Europees lastiger, maar we hebben hem niet nodig om kampioen te worden". En daar zaten we met Sonck in de spits en weer een verloren seizoen...
De beste wedstrijd die ik Ajax ooit heb zien voetballenquote:Op zondag 23 november 2008 16:28 schreef rubbereend het volgende:
nog een keer spammen, uit de glorietijd: [Special] De galavoorstelling van Ajax
Ja, hij is een arrogante clown waar je vrolijk van wordt.quote:Op zondag 23 november 2008 15:39 schreef Silaz het volgende:
Laat hem fijn bij die kaaskoppen zitten. Wij hebben Marco
quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Zwansen het volgende:
Dat hele global warming-gedoe klinkt voor Ajax zo gek nog niet.
Haha idd... alhoewel er natuurlijk wel ooit een legendarische mistwedstrijd was. Ach.quote:Op zondag 23 november 2008 17:18 schreef Zwansen het volgende:
Dat hele global warming-gedoe klinkt voor Ajax zo gek nog niet.
Kennedy was inderdaad echt een drama vandaag. Met een laffe instelling sommige duels echt gaan, heeft hij het echt verbruikt voor mij.quote:Op zondag 23 november 2008 17:34 schreef kevin6188 het volgende:
Kan niks positiefs opnoemen na vandaag. Die Kennedy mag echt nooit meer aan Ajax-shirt aan.
Hoogtepunt van vandaag was sneeuwballen gooien tegen de ME en Urby die de mascotte een bal voor z'n hoofd schoot. Nou, als je het daar van moet hebben.
Misschien wel de beste wedstrijd die ik ooit heb zien voetballen.quote:Op zondag 23 november 2008 16:44 schreef TheZapster het volgende:
De beste wedstrijd die ik Ajax ooit heb zien voetballen![]()
We?quote:Op zondag 23 november 2008 17:39 schreef Barca het volgende:
Gebrek aan kwaliteit bij spelers én coach. Mochten we toch kampioen worden, dan zijn we de kampioen van de armoede.
Jij kan je beter met basketbal bezig houden, want je snapt weinig van voetbal.quote:Op zondag 23 november 2008 17:39 schreef Barca het volgende:
Gebrek aan kwaliteit bij spelers én coach. Mochten we toch kampioen worden, dan zijn we de kampioen van de armoede.
Misschien omdat ik niet online kon zijn? De Eindhovenaren speelden wel erg slecht!quote:Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jij kan je beter met basketbal bezig houden, want je snapt weinig van voetbal.
Het is trouwens wel opvallend dat we je niet gezien hebben na Ajax - PSV ?
Ja.quote:
Ajax speelde heel erg sterk.quote:Op zondag 23 november 2008 17:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet online kon zijn? De Eindhovenaren speelden wel erg slecht!
Sowieso. De afgelopen weken heb ik je niet gehoord. Of je moet per ongeluk na Volendam-uit drie keer op 'reageer' hebben geklikt, maar dat zal dan ook wel een spasme geweest zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 17:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Misschien omdat ik niet online kon zijn? De Eindhovenaren speelden wel erg slecht!
Zal best, maar jij komt hier altijd alleen maar om te zeiken zodra er een wedstrijd gewonnen word ben jij nergens te bekennen.quote:Op zondag 23 november 2008 17:46 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar goed ... vandaag zeker niet! Dat toont dat de ploeg toch kwalitatief matig is. Als we echt zo goed zouden zijn als velen beweren dat winnen we iedere wedstrijd met een nulletje of 5.quote:
Na Volendam was ik er wel.quote:Op zondag 23 november 2008 17:47 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Sowieso. De afgelopen weken heb ik je niet gehoord. Of je moet per ongeluk na Volendam-uit drie keer op 'reageer' hebben geklikt, maar dat zal dan ook wel een spasme geweest zijn.
OT: als het weer zes gewonnen wedstrijden duurt voordat we een keer verliezen, dan kan ik er wel mee leven.
Nee, ik zeg het alleen als ik het niet goed vind. Als ik het goed vind dan zeg ikdat ook. Alleen heb ik het nog niet goed gevonden.quote:Op zondag 23 november 2008 17:48 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Zal best, maar jij komt hier altijd alleen maar om te zeiken zodra er een wedstrijd gewonnen word ben jij nergens te bekennen.
Maar welke spelers raad je aan? Hofland/Donk/Zuiverloon/Demouge?
Mooi dat je het vooroordeel even prima hebt bevestigd. Dank daarvoor.quote:
Die kerel vroeg zich natuurlijk ook af wat voor raar spul er ineens uit de hemel kwam vallen. Hij is wel echt een typisch Afrikaanse speler, komt er als een driesteling in (goed dus), verovert de bal maar peunt 'm soms ook echt zonder te kijken weg.quote:Op zondag 23 november 2008 17:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Enoh ook heel, heel, heel erg zwak.
Ja, want in 1995 wonnen we ook alles met 5-0.quote:Op zondag 23 november 2008 17:49 schreef Barca het volgende:
[..]
Ja hoor. Maar goed ... vandaag zeker niet! Dat toont dat de ploeg toch kwalitatief matig is. Als we echt zo goed zouden zijn als velen beweren dat winnen we iedere wedstrijd met een nulletje of 5.
Graag gedaan!quote:Op zondag 23 november 2008 17:53 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooi dat je het vooroordeel even prima hebt bevestigd. Dank daarvoor.
Toen stonden we voor de herfstvakantie al op het Leidscheplein!quote:Op zondag 23 november 2008 17:54 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, want in 1995 wonnen we ook alles met 5-0.
En hij gooide die bal ook nog mooi op zo'n AZ-spelerquote:Op zondag 23 november 2008 17:51 schreef BoNi het volgende:
Wel treurig dat Sno degene was die verantwoordelijk was voor de enige fatsoenlijke aanval in de hele tweede helft
Waar ligt dat plein?quote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef Barca het volgende:
[..]
Toen stonden we voor de herfstvakantie al op het Leidscheplein!
Lekker stom ook. Gooi dan gewoon hard die bal tegen de kop van die gozer...quote:Op zondag 23 november 2008 17:59 schreef S-Two het volgende:
[..]
En hij gooide die bal ook nog mooi op zo'n AZ-speler.
Inquote:
quote:woonplaats: Grunn'n (Groningen)
14 mei 1995 ja, drie wedstrijdjes voor het eind van de competitie.quote:Op zondag 23 november 2008 17:55 schreef Barca het volgende:
Toen stonden we voor de herfstvakantie al op het Leidscheplein!
Amsterdam.quote:
Hehe lekker dagje dus zo te horenquote:Op zondag 23 november 2008 17:41 schreef Silenus het volgende:
Godskolere wat een klotedag zeg. Type 'was ik maar in m'n nest blijven liggen'.
A) De stadionspeaker was een reïncarnatie van Jos Brink. "Dag toeschouwerrssss, welkom bij AZ! We huldigen vandaag de AZ C2, omdat ze bovenaan staan!"
B) Het was fokking koud
C) Er waaide constant sneeuw in m'n gezicht
D) Je ziet vrijwel direct dat het weer niks wordt
E) Slap zooitje op het veld
F) Klappertjesmongolen in het stadion
G) Daarna auto terugbrengen naar diegene van wie we 'm geleend hebben en vervolgens rijden er nauwelijks treinen meer.
H) elemaal niks was het vandaag
I) k ben helemaal naar de tyfus
quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
Hadden we Aron Winter nou maar als coach
hihi
Moest lachenquote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
hihi
Ik neem aan dat het weer erg leerzaam voor hem was.quote:Op zondag 23 november 2008 17:57 schreef _Mike_ het volgende:
Had Marco nog wat te melden bij de persconferentie?
Niet zo zeiken azijnpisser, wie hadden ze volgens jou moeten aanstellen dan?quote:Op zondag 23 november 2008 19:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik neem aan dat het weer erg leerzaam voor hem was.
Nou. Dan had je wekelijks mogen genieten van Sno in de spits.quote:Op zondag 23 november 2008 18:38 schreef denthemen het volgende:
hihi
Je hebt na de 1-0 ook geen seconde aanspraak gemaakt op meer, dus de samenvatting kwam aardig overeen met mijn gevoel.quote:Op zondag 23 november 2008 19:13 schreef Wooldoor het volgende:
Zo de tering aardig vertekend beeld die samenvatting, alsof Ajax is weggespeeld
Klojo, blijf eens lekker in het den bosch topic. onee, dan ben je de enige posterquote:
Twee flinke kansen voor Suarez op 1-1 nog. Vanaf de 2-0 was het klaar.quote:Op zondag 23 november 2008 19:20 schreef BoNi het volgende:
[..]
Je hebt na de 1-0 ook geen seconde aanspraak gemaakt op meer, dus de samenvatting kwam aardig overeen met mijn gevoel.
Heitinga is net 4 maanden weg, die komt de eerste 8 jaar niet terug, =normaal doen-. Eerst en laatste reactie op een post van jou.quote:
Ik zat nog wel te gniffelen om de pure domheid van de overtreding. Jammer...quote:Op zondag 23 november 2008 19:23 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Wat een sukkel die Berg. Volgende week tegen az en dan is hij er niet bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |