Thee zettenquote:Op zondag 23 november 2008 13:51 schreef Noortje. het volgende:
Weet je wat echt lekker is soms?
Heel heet water.
oh fuk. het was toch heel ipv veel...quote:Op zondag 23 november 2008 14:00 schreef Dandelion het volgende:
Jeeej! M'n eerste! En nu zonder zpelfauten!
Ja! Daar kwam ik een tijdje geleden achter toen ik stage-hand was bij het plaatselijke festival hier en er iemand uit het koor alleen water wilde, zonder thee o.i.d. Toen ging ik het ook maar eens proberen en het is helemaal niet zo raar als het in eerst instantie lijkt.quote:Op zondag 23 november 2008 14:03 schreef Dandelion het volgende:
[..]
maar euh, gewoon warm water drinken?
muijs bedoel je?quote:Op zondag 23 november 2008 14:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
eigenlijk moet het 3fm logo ook aangepast worden, guisje is er al een tijdje niet meer
quote:
Heb het nog nooit gedronken, maak er altijd thee van (of koffie, maar dat dan kookt de senseo het water zelf)quote:Op zondag 23 november 2008 14:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja! Daar kwam ik een tijdje geleden achter toen ik stage-hand was bij het plaatselijke festival hier en er iemand uit het koor alleen water wilde, zonder thee o.i.d. Toen ging ik het ook maar eens proberen en het is helemaal niet zo raar als het in eerst instantie lijkt.
Ik dacht, ik deel het even met jullie.
tjee, kan jouw senseo wel koffie maken?quote:Op zondag 23 november 2008 14:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gedronken, maak er altijd thee van (of koffie, maar dat dan kookt de senseo het water zelf)
Sneeuw blijft hier trouwens inmiddels liggen...
Sticky toetsen typen toch beterquote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
Zo, mijn toetsenbord is ook weer schoon.![]()
Uur mee bezig geweest maar ik moet nu mijnopdoen want zo erg glimmen de toetsen.
Knap hèquote:Op zondag 23 november 2008 14:19 schreef Dandelion het volgende:
[..]
tjee, kan jouw senseo wel koffie maken?
Voor alles moet een eerste keer zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 14:19 schreef MutZ het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gedronken, maak er altijd thee van (of koffie, maar dat dan kookt de senseo het water zelf)
Sneeuw blijft hier trouwens inmiddels liggen...
Je merkt het verschil echt onwijs ! dit typt echt een stuk lekkerder.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef -Hans- het volgende:
Zo, mijn toetsenbord is ook weer schoon.![]()
Uur mee bezig geweest maar ik moet nu mijn -- opdoen want zo erg glimmen de toetsen.
Is zeker de moeite waard ! ik heb ze trouwens gewoon in een emmer met heet water gestopt en wat afwasmiddel. Meeste tijd gaat er toch zitten in het eruit halen van de toetsen en het opnieuw plaatsen. Spatiebalk is trouwens wel een lastige.. Pas bij de 3e keer opnieuw plaatsen zat de spatiebalk er goed in.quote:Op zondag 23 november 2008 14:29 schreef Noortje. het volgende:
Ik denk dat ik toch mijn toetsen maar in de vaatwasser ga mikken zometeen.
Dat van die foto is wel een slim idee, die ga ik onthouden voor als ik m'n toetsenbord schoon ga maken...quote:Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is zeker de moeite waard ! ik heb ze trouwens gewoon in een emmer met heet water gestopt en wat afwasmiddel. Meeste tijd gaat er toch zitten in het eruit halen van de toetsen en het opnieuw plaatsen. Spatiebalk is trouwens wel een lastige.. Pas bij de 3e keer opnieuw plaatsen zat de spatiebalk er goed in.
Van te voren even een foto van het toetsenbord gemaakt zodat het opnieuw plaatsen wat sneller ging.
Da's ook wel even een goeie.quote:Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Is zeker de moeite waard ! ik heb ze trouwens gewoon in een emmer met heet water gestopt en wat afwasmiddel. Meeste tijd gaat er toch zitten in het eruit halen van de toetsen en het opnieuw plaatsen. Spatiebalk is trouwens wel een lastige.. Pas bij de 3e keer opnieuw plaatsen zat de spatiebalk er goed in.
Van te voren even een foto van het toetsenbord gemaakt zodat het opnieuw plaatsen wat sneller ging.
quote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef Noortje. het volgende:
Erzijnnudrietoetsenafenmijnspatiebalkisnaardeteringenaaahahahahaahahhetisheelranzig
hehequote:Op zondag 23 november 2008 14:43 schreef Noortje. het volgende:
Erzijnnudrietoetsenafenmijnspatiebalkisnaardeteringenaaahahahahaahahhetisheelranzig
*proest*quote:Op zondag 23 november 2008 14:50 schreef Noortje. het volgende:
erzitgewoonglasin![]()
![]()
![]()
edit: ik typ nu zonder toetsen!![]()
Goed idee! Zal m'n MacBook Pro ook es ff in een emmer stoppen.quote:Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef -Hans- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 15:41 schreef Jannekje7 het volgende:
Hmmm, net heerlijk geslapen en voel me echt een stuk beter!
En ik werd wakker, en het sneeeeeeuwt! En nie zo zuunig ook! Heerlijk toch?
Check buienradar eens!quote:Op zondag 23 november 2008 15:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Sneeuwintensiteit neemt wat toe. Maar nog geen kerstkaarttaferelen hier.
Buienradar staat al openquote:Op zondag 23 november 2008 15:52 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Check buienradar eens!
Daar is te zien dat heel nederland lichte neerslag heeft, behalve het uiterste noorden en uiterste zuiden. Maar daar komt gauw verandering in, over een uurtje ofzo wordt het droog in het westen en krijgt de rest van het land neerslag
Wij hebben hier een bonzaiboompje op t balkon staan en dat ziet er echt niet uit, een bonzaiboompje helemaal onder de grote vlokken sneeuwquote:Op zondag 23 november 2008 15:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Buienradar staat al open![]()
. Sneeuwt hier in Maastricht nu ook lekker. Auto's, daken en parkeerdek hier tegenover worden al aardig wit
Verhoudingen helemaal zoekquote:Op zondag 23 november 2008 16:00 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wij hebben hier een bonzaiboompje op t balkon staan en dat ziet er echt niet uit, een bonzaiboompje helemaal onder de grote vlokken sneeuw
Zal nog wel net te warm zijn danquote:Op zondag 23 november 2008 16:11 schreef Sirolf het volgende:
En hier ligt bijna niets... het heeft wel gesneeuwd, maar er blijft niets van liggen. Enige wat ik zie is hier en daar wat half-witte dakpannen en auto's...
Op die kaart staat voor deze buurt 0.4 graden (omgeving Schiphol), maar de grond zal wel warmer zijn.quote:Op zondag 23 november 2008 16:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
[quote]Op zondag 23 november 2008 16:11 schreef Sirolf het volgende:
En hier ligt bijna niets... het heeft wel gesneeuwd, maar er blijft niets van liggen. Enige wat ik zie is hier en daar wat half-witte dakpannen en auto's...
[/quote
Zal nog wel net te warm zijn dan.
[ afbeelding ]
Op eigen risico !quote:Op zondag 23 november 2008 15:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Goed idee! Zal m'n MacBook Pro ook es ff in een emmer stoppen.
Mooi foto hoor.quote:Op zondag 23 november 2008 16:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Ooohw, ik zie ineens allemaal winterfoto's van vorig jaar op mn pc staan, en die zijn vét mooi!
[ afbeelding ]
Avond Pilesquote:Op zondag 23 november 2008 17:05 schreef Piles het volgende:
Oh ja, ik moest vandaag ook uit bed komen
Middag
Oh, was jij datquote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb je stiekem zitten begluren.
Nahja zegquote:Op zondag 23 november 2008 17:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Dat lijkt er meer op Roel!
Ga je mee wandelen? Vriendje wil niet mee...
Nice ! sneeuwt dus goed daar in des Zuiden van het land. Hier nog altijd geen sneeuw.quote:Op zondag 23 november 2008 17:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk en vergelijk ....
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 november 2008 17:10 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Weet ik, ik heb je stiekem zitten begluren.
Wandel zequote:Op zondag 23 november 2008 17:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Thanx Hans
Ik hoor dat t al regent rondom Veenendaal, dus ga nu maar zovast wandelen, voordat t hier ook allemaal wegregent...!
quote:Op zondag 23 november 2008 17:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Nice ! sneeuwt dus goed daar in des Zuiden van het land. Hier nog altijd geen sneeuw.
En dat moeten we natuurlijk niet hebben.quote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Glad! Ik ben bang dat mijn vingers, net als de sneeuw, ongelukken gaan veroorzaken.
Net even de Buienradar bekeken en jullie krijgen inderdaad aardig de volle laag.quote:Op zondag 23 november 2008 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. M'n zusje sms'tje vanuit Sittard dat daar ook heel veel is gevallen
.
En we zitten pas halverwege het sneeuwgebied, zie ik @ buienradar.
quote:Op zondag 23 november 2008 17:27 schreef Brennel het volgende:
* Brennel zwaait vanuit het besneeuwde bos
Jaquote:Op zondag 23 november 2008 17:23 schreef -Hans- het volgende:
[..]
En dat moeten we natuurlijk niet hebben.. Maar glimmen ze bij jou ook zo mooi? 't ziet er toch wel bijzonder netjes uit zo.
Halfzwart ook gewoonquote:Op zondag 23 november 2008 17:36 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja
Sowieso, eerst waren ze halfzwart, en nu weer prachtig glimmend. Er is alleen één vlekje op het toetsenbordding zelf dat er niet af wil.
quote:Op zondag 23 november 2008 18:00 schreef Noortje. het volgende:
Hier ook want ik ga![]()
![]()
stoofpeertjes
![]()
![]()
eten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tot straks!
Stoofpeertjes krijgen wel van zulke smilies, en ik nietquote:Op zondag 23 november 2008 18:00 schreef Noortje. het volgende:
Hier ook want ik ga![]()
![]()
stoofpeertjes
![]()
![]()
eten.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Tot straks!
Ik geef haar nog 10 minuten.. dan begint toch Studio Sportquote:Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of doe de radio gewoon uit als zij er is
Studio Sport ? Nooit van gehoordquote:Op zondag 23 november 2008 18:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geef haar nog 10 minuten.. dan begint toch Studio Sport
quote:
agreequote:Op zondag 23 november 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human in de live uitvoering op TMF... freaking goed !
Bijnaquote:
hier is het even na 5-en hard gaan sneeuwen en het blijft nu ook liggen , daarvoor viel het en was het wegquote:Op zondag 23 november 2008 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Oehhh, wandelen in de sneeuw was heerlijk! Ik was op een gegeven moment zo volgesneeuwd dat ik net de verschrikkelijke sneeuwvrouw was!
Er ligt hier nu ergens tussen de 7 en 10 cm sneeuw, echt jaaaren geleden dat ik zo veel sneeuw heb gezien!
En kheb een sneeuwpop gemaakt! En ja, daar zijn foto's van!
De alombekende 25 november 2005 waarschijnlijkquote:Op zondag 23 november 2008 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Oehhh, wandelen in de sneeuw was heerlijk! Ik was op een gegeven moment zo volgesneeuwd dat ik net de verschrikkelijke sneeuwvrouw was!
Er ligt hier nu ergens tussen de 7 en 10 cm sneeuw, echt jaaaren geleden dat ik zo veel sneeuw heb gezien!
En kheb een sneeuwpop gemaakt! En ja, daar zijn foto's van!
In het voorjaar van 2005 ook nog tochquote:Op zondag 23 november 2008 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De alombekende 25 november 2005 waarschijnlijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
als we al deze jongen als rond moeten sturen om te redden zeg dan even wat je in het vaatje wil hebben
[ afbeelding ]
heb nog 2 weken voor mijn gedichtjes, hoef er nog maar 6 te makenquote:Op zondag 23 november 2008 19:37 schreef Noortje. het volgende:
Mijn sinterklaasgedicht wordt slechter en slechAAAAAAAAAAAAH KAISER CHIEFS
Geweldig... Pff.quote:114 Teletekst zo 23 nov
ANWB:spitsalarm voor maandagochtend
` De ANWB geeft een spitsalarm af voor
morgenochtend.Met dat signaal wil de
organisatie reizigers waarschuwen voor
een extreem zware ochtendspits.Volgens
het KNMI gaat het morgen behoorlijk
sneeuwen.
Maart 2006 bedoel je? Toen was er veel sneeuw in 't noorden. Heb ik hier in Maastricht toen niets van gemerktquote:Op zondag 23 november 2008 19:36 schreef Piles het volgende:
[..]
In het voorjaar van 2005 ook nog toch
Ik heb ook nog even hoor (tot 7 december), maar ik wil een hele lange maken.quote:Op zondag 23 november 2008 19:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb nog 2 weken voor mijn gedichtjes, hoef er nog maar 6 te maken
Oh, was dat 2006. Precies die dagen zat ik in Drenthe, op vakantie. Helemaal ingesneeuwdquote:Op zondag 23 november 2008 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Maart 2006 bedoel je? Toen was er veel sneeuw in 't noorden. Heb ik hier in Maastricht toen niets van gemerkt.
Grappig, heb op mn computer inderdaad foto's staan van 25 november 2005quote:Op zondag 23 november 2008 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De alombekende 25 november 2005 waarschijnlijk.
Ben er mee bezig nu, maar het klopt nog niet helemaal. Hoop dat alles over een uurtje weer draaitquote:Op zondag 23 november 2008 19:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
@piles zie dat je website alweer redelijk up and running is, alleen je cronjobs moeten nog ingeregeld worden
Grijskaart gebruikenquote:Op zondag 23 november 2008 19:42 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Grappig, heb op mn computer inderdaad foto's staan van 25 november 2005
Hier een paar foto's van vanavond:
Helaas hebben we hier veel oranje straatverlichting en dat is niet goed voor de kleur van de foto's, hahaha!
Leuke picsquote:Maargoed, toch..!
Net de deur uit, alles is wit (oranje?) en er valf hele fijne poedersneeuw!
[ afbeelding ]
Raad het verkeersbord
[ afbeelding ]
De Vier Heemskinderen hebben t ook koud!
[ afbeelding ]
Besneeuwde boompjes
[ afbeelding ]
De eigenaar van deze fiets heeft straks koude billen![]()
[ afbeelding ]
Sneeuwpop bouwen! kHeb m naast een bushalte gezet, dat staat helaas niet op de foto...
[ afbeelding ]
Samen!
[ afbeelding ]
wil je je ex dissen of hou je het beschaafdquote:Op zondag 23 november 2008 19:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ook nog even hoor (tot 7 december), maar ik wil een hele lange maken.
Doe verder met de familie niet aan Sinterklaas geloof ik, maar wel met een aantal vrienden en ik heb mijn ex getrokken (ha. ha.) dus ik doe vet mijn best op een gedicht maar het lukt niet.
Heb er wel allemaal plaatjes tussen gedaan.
Nou ik wil hem eigenlijk dissen, maar het lukt niet.quote:Op zondag 23 november 2008 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wil je je ex dissen of hou je het beschaafd
Volgens mij begin maart 2005 en begin maart 2006.quote:Op zondag 23 november 2008 19:48 schreef Jannekje7 het volgende:
Hahahaha @ Noortje.
Ik weet wel dat we op 25 maart 2008 ook sneeuw hadden.
En in maart van uhm.... uhm... *reken reken* 2004 geloof ik hadden we ook veeeeeel sneeuw!
Dit zijn The Kooks.quote:Op zondag 23 november 2008 19:51 schreef Jannekje7 het volgende:
Wie is dit...? Klinkt als die uhm... Klaas vd Eerden?
voorbeeldje je vond mijn lichaam een mooi lijf,quote:Op zondag 23 november 2008 19:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nou ik wil hem eigenlijk dissen, maar het lukt niet.![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
voorbeeldje je vond mijn lichaam een mooi lijf,
maar je kreeg hem nooit goed ........
drijfquote:Op zondag 23 november 2008 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 20:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ga je gewoon in op wat slechte eigenschappen , noem er een paar en ik dicht er wel op losquote:Op zondag 23 november 2008 20:04 schreef Noortje. het volgende:
Ja maar weet je wat het probleem is, dan krijg ik daar zelf ook nog jaren gezeik over. En dan weet hij meteen dat ik hem heb ........................
Dat ziet er gezellig uitquote:Op zondag 23 november 2008 20:10 schreef Jannekje7 het volgende:
Als tegenhanger voor het koude weer buiten...
[ afbeelding ]
Staan hier 2 flessen van in de kastquote:Op zondag 23 november 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
krijgt gelijk zin in gluhwein
quote:Sint Nicolaas is weer in het land!
Helaas voor jou maken wij een surprise of gedicht, dus dit is niet geheel relevant.
“Wees creatief”, stond heus op jouw lootje
Ook stond er “ik wens eten”, dus ziehier, een pepernootje:
Sint is met zijn pakjesBoten Anna terug gegaan naar Spanje
Hij vertelde mij dat ik tegen jou moest zeggen: “Maak jij je eigen eten maar, want dat kan je”!
Helaas gaan jouw verlangens dus niet op ( ‘eten’ > ha, ha, woordgrap!)
En Basshunter heeft een vissenkop.
Ik heb overigens medelijden met het gehele volk uit Brummen
Daar is constant iemand die ervan geniet de buurt wakker te drummen.
Klinkt het dan eindelijk eens lekker
Krijg je van de buren aanzienlijk veel gemekker.
Tijdens Grieks speel je ook vaak muzikant
Ongelukkigerwijs vinden anderen dit dikwijls irritant.
Tegenwoordig loop je rond met enorm veel blingblingbling
Bijvoorbeeld in je oor, daar zit de zogenaamde ‘oorring’.
Gelukkig heeft Sierraadpiet hier iets briljants op bedacht
Want wat hij uit Spanje heeft meegenomen, is werkelijke pracht.
Waarschijnlijk ben je ondertussen, ontzettend curieus
Dit gedicht is dan ook verbazingwekkend mysterieus.
Alle pieten en hulpsinten hebben mij ervan overtuigd
Dat als jij je cadeau uitpakt, je mij hartelijk toejuicht.
Moge dit niet zo zijn, dan is dit te verzuimen
Maar laten we er voor de zekerheid met zijn allen voor duimen.
Duimen dat jij je cadeautje apprecieert
En dat je je tanden niet bezeert.
Want als je glazuur niet op je tanden blijft zitten
Wens je straks een aantal kunstgebitten.
Je zet je keihard in voor het goede doel
Dat vindt Sint echt supercool.
Je danst namelijk voor het leven en bovendien drum je daarbij
De arme AIDS-kindjes in Afrika worden daarvan heel erg blij.
Door jouw inzet krijgen zij meer geld van de organisatie
Het is er dan ook een bar slechte situatie.
Ze krijgen weinig te eten en te drinken
En tóch durf jij marsepein als cadeau te vragen, pas op dat ze je nu niet gaan verminken!
Misschien stelen ze ook je blingoorring
Tezamen met je merkkleding.
Misschien wordt je nieuwe bling wel op prijs gesteld
Ik heb het voor je gekocht van al mijn zakgeld.
Wees me dus dankbaar, zoals ik zeg
En gooi je prachtige cadeau niet weg.
Ik zweer, je zult de roe gaan krijgen
En Sint zal je aan een stokje rijgen.
Je lult ontzettend vaak uit je nek
Hebt regelmatig een grote bek
Met rare stemmen probeer je meisjes te versieren
Ironisch genoeg heb ik je nog niet zien zegevieren.
Je humor slaat meestal niet aan
Vaak is het errug onspontaan.
Plotseling is het pijnlijk stil
’t Is gewoon echt niet meer chill.
Ook was er iets met mayonaise en een god
Ja, in Rome had je genoeg zelfspot.
Opnieuw zag niet iedereen de humor er van in
Desalnietttemin…
Afgezien van deze flauwekul
Ben je soms best een leuke knul.
Eenmaal op school een pot gel in je haar
Vervolgens ben je helemaal klaar
Om je dagtaken goed te vervullen
En jezelf weer eens vast te lullen
Toch blijven nadelen domineren
Pas maar op dat ze je niet bezeren.
Dit gedicht is verschrikkelijk slecht
Dat spijt me voor je, ik ben oprecht.
Helaas heb ik niet zo veel inspiratie
Vandaar de weinige variatie.
Ik ruik de dennennaalden al!quote:Op zondag 23 november 2008 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
krijgt gelijk zin in gluhwein
Hahahahahahahahaha!quote:Op zondag 23 november 2008 20:21 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb er nog wat bijbedacht:
"Ook heb ik van betrouwbare bronnen gehoord
Dat jij niet veel vrouwen scoort
Misschien komt dat doordat je mooie lijf
Niet geheel goed functioneert, je krijgt hem nooit volledig…
Door je enorme overkill aan fappen
(dat heeft iemand mij weten te verklappen)"
...
Ik ga voor 750 kmquote:Op zondag 23 november 2008 19:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Denk dat we wel weer boven de 600 km ofzo uitkomen.
door je matig inkomen is , het slecht met je afgelopen.quote:Op zondag 23 november 2008 20:32 schreef Noortje. het volgende:
Ja maar het moet langerrrrrr.
Waardoor zou hij hem nog meer niet stijf kunnen krijgen? Anders is de zin niet af namelijk
zou het kleinst leesbare formaat uitprintenquote:Op zondag 23 november 2008 20:52 schreef Noortje. het volgende:
Jeuzus dat gedicht is ondertussen 5 pagina's.
Nee want nu krijg je zo'n "Oh g0sh moet ik dit helemaal gaan voorlezen?" reactie.quote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou het kleinst leesbare formaat uitprinten
Ik denk een combinatie eigenlijk.quote:Op zondag 23 november 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
is je vriendin nog onderweg of is ze ingesneeuwd
zou vast warm water voor haar maken om te ontdooienquote:Op zondag 23 november 2008 21:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie eigenlijk.
Misschien die 7 niet maar al die andere gasten wel en terecht! Blijkt dat ze dus gewoon wel een kaartje hadden. Bizar verhaal !quote:Op zondag 23 november 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
@Hans , foei toch , noemt fc groningen dat nou supports die opgepakt zijn
ah nieuwe feiten, jammer dat dit fc groningen weer zo in het verkeerde daglicht zet, terwijl het zo goed gaat.quote:Op zondag 23 november 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien die 7 niet maar al die andere gasten wel en terecht! Blijkt dat ze dus gewoon wel een kaartje hadden. Bizar verhaal !
Beetje jammer inderdaad want er wordt een beetje een verkeerd beeld neergezet van de gasten in de bus. Maar goed, de waarheid zal ooit wel eens boven water komen. The Truth is out therequote:Op zondag 23 november 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah nieuwe feiten, jammer dat dit fc groningen weer zo in het verkeerde daglicht zet, terwijl het zo goed gaat.
koop dan ook geen draadlozequote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb n nieuw toetsebord en hij doet t nu pas
quote:Op zondag 23 november 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
koop dan ook geen draadloze
Wel een leuk idee jaquote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
is dit leuk?
ik mail Sander (DJ Sandstorm) om te vragen of hij mee wil doen aan SR. Een Sandstorm fan (hoogste bieder) mag zijn/haar favo 5 liedjes laten mixen door hem...een serious remix, speciaal voor diegene. Het geld gaat naar SR
Zeker een supertof ideequote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
is dit leuk?
ik mail Sander (DJ Sandstorm) om te vragen of hij mee wil doen aan SR. Een Sandstorm fan (hoogste bieder) mag zijn/haar favo 5 liedjes laten mixen door hem...een serious remix, speciaal voor diegene. Het geld gaat naar SR
topactiequote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
is dit leuk?
Neequote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
sneeuwt het nog bij iemand ?
Nee niet meer. Vandaag 15 cm! sneeuw gevallen hierquote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
sneeuwt het nog bij iemand ?
Wow! dat is nogal watquote:Op zondag 23 november 2008 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
Nee niet meer. Vandaag 15 cm! sneeuw gevallen hier
Verzin wat leuksquote:Op zondag 23 november 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
Piles lieverd...hoe ben je omkoopbaar, ik zou zo graag die Sandstorm mix van afgelopen vrijdag willen hebben![]()
Ik kijk al uit naar over 10 jaar, heerlijk tropisch klimaat hierquote:Op zondag 23 november 2008 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom is iedereen blij dat t niet meer sneeuwd.
De wereld word er zo mooi van, en over 10 jaar hebben we misschien wel nooit meer sneeuw hier
quote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Ik kijk al uit naar over 10 jaar, heerlijk tropisch klimaat hier
Ja, dat was niet echt een klimaat bewuste opmerking van je. ook niet van mij trouwens.quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Met m'n vorige reactie ben ik die punten weer gelijk kwijt denk ik
Echt weer zo'n zin die je niet uit de context moet halenquote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef toma het volgende:
Heb het even nagemeten met een liniaal en ik moet me corrigeren. Het was 11 cm
je bent n schat!!quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Verzin wat leuks
Maar ik kan het nu nog wel ff doen
Denk dat Roel dat wel eens kan overtreffenquote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef toma het volgende:
Vind je het erg als ik dat niet hoef te wetenquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat Roel dat wel eens kan overtreffen
quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef toma het volgende:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet hoef te weten
Echt prachtige plaatjesquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
Vanmiddag om een uur of 16.30, vanuit m'n keukenraam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorlopig heb jij een machtspositiequote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Met m'n vorige reactie ben ik die punten weer gelijk kwijt denk ik
quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt weer zo'n zin die je niet uit de context moet halen
haha!quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt weer zo'n zin die je niet uit de context moet halen
Pff ook hartstikke veel jahquote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
10 cm
Ik ben niet blij dat t niet meer sneeuwt!quote:Op zondag 23 november 2008 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:waarom is iedereen blij dat t niet meer sneeuwd.
De wereld word er zo mooi van, en over 10 jaar hebben we misschien wel nooit meer sneeuw hier
Degene die deze muzieksoort heeft uitgevonden moeten ze deporterenquote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Daar is 'ie al ! ff lekker knalluuhhhh !
[..]
Pff ook hartstikke veel jah![]()
Jaloers! Hier was niks, is niks en zal waarschijnlijk ook niks meer komen qua sneeuw... enkel een klein laagje op auto's en daken...quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut ! dat zal ik ook niet ontkennen want het ziet er echt prachtig uit.quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Kom Piles en Hans, kijk eens naar die mooie foto's van Bren...das toch romanties
Hier in Utrecht ligt er op straat nog niet eens één centimeter, maar op de koudere plekken (muurtjes, gras, kliko's etc) denk ik een centimeter of drie.quote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
10 cm
idd. Als er nou wat meer valt heb ik morgen een mooi excuus om mn college te skippenquote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben niet blij dat t niet meer sneeuwt!
Maar gek genoeg is het soms nog best aardig..quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef toma het volgende:
Degene die deze muzieksoort heeft uitgevonden moeten ze deporteren
net even snel gemeten , brrrr koud zo zonder jas, hier 8 cm in Houtenquote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef Broekie het volgende:
[..]
Hier in Utrecht ligt er op straat nog niet eens één centimeter, maar op de koudere plekken (muurtjes, gras, kliko's etc) denk ik een centimeter of drie.
Ik ben jaloers op jullie!
Zekerquote:Op zondag 23 november 2008 22:17 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! dat zal ik ook niet ontkennen want het ziet er echt prachtig uit.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:19 schreef Piles het volgende:
Zeker
Op foto's, terwijl we binnen bij de kachel zitten
quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat Roel dat wel eens kan overtreffen
De mijne is....quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet hoef te weten
quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ben het helemaal met u eensquote:Op zondag 23 november 2008 22:23 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gewoon, dat de heren niet zo moeten piepen omdat t een keertje sneeuwt in nederland en niet meteen moeten zeuren over tropische klimaten enzo
Dat had ik gehoord op het journaal. Echt heftig ! Geloof dat er in het zuiden nog veel meer sneeuw gaat vallen dus wie weet haal je de 10+ nog wel.quote:Op zondag 23 november 2008 22:21 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Heb 't niet gemeten hier, maar denk niet dat we dat gehaald hebben... In Sittard is veel meer gevallen. Stond rond zevenen meer dan 17 kilometer file op de snelweg vanwege de sneeuw
.
Ik zei het nu een beetje kort door de bocht, maar tuurlijk is het mooi zoquote:
Het begint alquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
@bennel oei een vrouw met een canon als camera, het is dat ik getrouwd ben
Dan houdenquote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Alsin: hij is oud en verneukt?
Ik vind hem best fijn eigenlijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil mij helpen met het opzetten van een SR-aktie van DJ Sandstorm? Hij vind mn idee leuk, en ik wil graag een goed plan voor hem opzetten...
je zou even met sr team moeten schakelen over promotie hiervan.quote:Op zondag 23 november 2008 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
wie wil mij helpen met het opzetten van een SR-aktie van DJ Sandstorm? Hij vind mn idee leuk, en ik wil graag een goed plan voor hem opzetten...
Die typen wel fijner ja. En nou ja, ik wil op zich best een nieuwe, maar geen zin om te gaan kijken + hij past goed bij mijn boxen (die zijn ook zo oud en verneuktquote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan houden
Ik heb tegenwoordig een laptop-toetsenbord
En toffe foto's
quote:Op zondag 23 november 2008 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je zou even met sr team moeten schakelen over promotie hiervan.
oh lieverd waar moet dat heenquote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou best willen, maar ben nog 3 weken hier, en dan weg
3 weken rondreis Guatemalaquote:Op zondag 23 november 2008 22:56 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oh lieverd waar moet dat heen
Mijn god Noortje wat een ranzige foto !!! zo vies was mijn toetsenbord absoluut niet.quote:Op zondag 23 november 2008 22:35 schreef Noortje. het volgende:
Toetsenbord voor (warning: shocking!)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Toetsenbord na:
[ afbeelding ]
Trustenquote:Op zondag 23 november 2008 22:33 schreef Jannekje7 het volgende:
Lieverds, ik ga lekker slapen!
Hopen dat de bussen morgen een beetje rijden...!
Truste!!
Slaap lekker en sneeuw niet inquote:Op zondag 23 november 2008 23:01 schreef Brennel het volgende:
Daar heb je m'n Onderduik Neer de Wit weer![]()
Ik ga slapen, truste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |