Ik geef haar nog 10 minuten.. dan begint toch Studio Sportquote:Op zondag 23 november 2008 18:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
of doe de radio gewoon uit als zij er is
Studio Sport ? Nooit van gehoordquote:Op zondag 23 november 2008 18:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik geef haar nog 10 minuten.. dan begint toch Studio Sport
quote:
agreequote:Op zondag 23 november 2008 18:57 schreef -Hans- het volgende:
Killers - Human in de live uitvoering op TMF... freaking goed !
Bijnaquote:
hier is het even na 5-en hard gaan sneeuwen en het blijft nu ook liggen , daarvoor viel het en was het wegquote:Op zondag 23 november 2008 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Oehhh, wandelen in de sneeuw was heerlijk! Ik was op een gegeven moment zo volgesneeuwd dat ik net de verschrikkelijke sneeuwvrouw was!
Er ligt hier nu ergens tussen de 7 en 10 cm sneeuw, echt jaaaren geleden dat ik zo veel sneeuw heb gezien!
En kheb een sneeuwpop gemaakt! En ja, daar zijn foto's van!
De alombekende 25 november 2005 waarschijnlijkquote:Op zondag 23 november 2008 19:21 schreef Jannekje7 het volgende:
Oehhh, wandelen in de sneeuw was heerlijk! Ik was op een gegeven moment zo volgesneeuwd dat ik net de verschrikkelijke sneeuwvrouw was!
Er ligt hier nu ergens tussen de 7 en 10 cm sneeuw, echt jaaaren geleden dat ik zo veel sneeuw heb gezien!
En kheb een sneeuwpop gemaakt! En ja, daar zijn foto's van!
In het voorjaar van 2005 ook nog tochquote:Op zondag 23 november 2008 19:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De alombekende 25 november 2005 waarschijnlijk.
quote:Op zondag 23 november 2008 19:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
als we al deze jongen als rond moeten sturen om te redden zeg dan even wat je in het vaatje wil hebben
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |