quote:Op zondag 23 november 2008 12:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Bleuhhh, time for bed...
Dag menzels..
Beterschapquote:Op zondag 23 november 2008 12:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Bleuhhh, time for bed...
Dag menzels..
toetsjes d'r af wippen, in de afwasmachine, toetsenbord zelf even uitschudden, toetsjes d'r weer op en klaar. Of gewoon elk jaar 25 euro voor een nieuw toetsenbord.quote:Op zondag 23 november 2008 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit net even mijn toetsenbord te bekijken.. Gatverdamme wat is dat ding ranzig. Misschien moet ik maar niet meer eten en/of drinken op mijn kamer.
Gewoon usb stofzuigertje nemen werkt prima.quote:Op zondag 23 november 2008 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit net even mijn toetsenbord te bekijken.. Gatverdamme wat is dat ding ranzig. Misschien moet ik maar niet meer eten en/of drinken op mijn kamer.
Vind je?quote:Op zondag 23 november 2008 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
gaat weer goed
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet aandurf. Ik wil niet weten hoe het er onder de toetsjes uitziet.quote:Op zondag 23 november 2008 13:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
toetsjes d'r af wippen, in de afwasmachine, toetsenbord zelf even uitschudden, toetsjes d'r weer op en klaar. Of gewoon elk jaar 25 euro voor een nieuw toetsenbord.
Of gewoon niet meer eten en drinken op je kamer. En je handen wassen voor het typen!
De lucht is er grijs genoeg voor maar vallen wil het nietquote:
Eten, dat heb ik nog genoeg hier... Gisteren hier een high-tea gehad en daar is het één en ander van overgebleven...quote:Op zondag 23 november 2008 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De lucht is er grijs genoeg voor maar vallen wil het niet
ondertussen staat de hachee te pruttelen en te garen op het vuur
dat wordt een volle buikquote:Op zondag 23 november 2008 13:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Eten, dat heb ik nog genoeg hier... Gisteren hier een high-tea gehad en daar is het één en ander van overgebleven...
De sneeuw lijkt Maastricht niet te willen bereiken. Check buienradar. Net vóór Maastricht valt 't uit elkaarquote:
Dat gaat de weegschaal idd niet leuk vindenquote:
Iddquote:Op zondag 23 november 2008 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De sneeuw lijkt Maastricht niet te willen bereiken. Check buienradar. Net vóór Maastricht valt 't uit elkaar.
Het blijft hier ook niet liggenquote:Op zondag 23 november 2008 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
hier valt het nu ook met bakken uit de lucht , blijft niet liggen.
Hier ligt het er nog steeds van gister.quote:
En wat doe je dan met dat hete water?quote:Op zondag 23 november 2008 13:51 schreef Noortje. het volgende:
Weet je wat echt lekker is soms?
Heel heet water.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |