zou het kleinst leesbare formaat uitprintenquote:Op zondag 23 november 2008 20:52 schreef Noortje. het volgende:
Jeuzus dat gedicht is ondertussen 5 pagina's.
Nee want nu krijg je zo'n "Oh g0sh moet ik dit helemaal gaan voorlezen?" reactie.quote:Op zondag 23 november 2008 20:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou het kleinst leesbare formaat uitprinten
Ik denk een combinatie eigenlijk.quote:Op zondag 23 november 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
is je vriendin nog onderweg of is ze ingesneeuwd
zou vast warm water voor haar maken om te ontdooienquote:Op zondag 23 november 2008 21:04 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik denk een combinatie eigenlijk.
Misschien die 7 niet maar al die andere gasten wel en terecht! Blijkt dat ze dus gewoon wel een kaartje hadden. Bizar verhaal !quote:Op zondag 23 november 2008 21:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
@Hans , foei toch , noemt fc groningen dat nou supports die opgepakt zijn
ah nieuwe feiten, jammer dat dit fc groningen weer zo in het verkeerde daglicht zet, terwijl het zo goed gaat.quote:Op zondag 23 november 2008 21:11 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Misschien die 7 niet maar al die andere gasten wel en terecht! Blijkt dat ze dus gewoon wel een kaartje hadden. Bizar verhaal !
Beetje jammer inderdaad want er wordt een beetje een verkeerd beeld neergezet van de gasten in de bus. Maar goed, de waarheid zal ooit wel eens boven water komen. The Truth is out therequote:Op zondag 23 november 2008 21:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ah nieuwe feiten, jammer dat dit fc groningen weer zo in het verkeerde daglicht zet, terwijl het zo goed gaat.
koop dan ook geen draadlozequote:Op zondag 23 november 2008 21:33 schreef muisje-eliza het volgende:
kheb n nieuw toetsebord en hij doet t nu pas
quote:Op zondag 23 november 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
koop dan ook geen draadloze
Wel een leuk idee jaquote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
is dit leuk?
ik mail Sander (DJ Sandstorm) om te vragen of hij mee wil doen aan SR. Een Sandstorm fan (hoogste bieder) mag zijn/haar favo 5 liedjes laten mixen door hem...een serious remix, speciaal voor diegene. Het geld gaat naar SR
Zeker een supertof ideequote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
is dit leuk?
ik mail Sander (DJ Sandstorm) om te vragen of hij mee wil doen aan SR. Een Sandstorm fan (hoogste bieder) mag zijn/haar favo 5 liedjes laten mixen door hem...een serious remix, speciaal voor diegene. Het geld gaat naar SR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |