topactiequote:Op zondag 23 november 2008 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
is dit leuk?
ik mail Sander (DJ Sandstorm) om te vragen of hij mee wil doen aan SR. Een Sandstorm fan (hoogste bieder) mag zijn/haar favo 5 liedjes laten mixen door hem...een serious remix, speciaal voor diegene. Het geld gaat naar SR
Neequote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
sneeuwt het nog bij iemand ?
Nee niet meer. Vandaag 15 cm! sneeuw gevallen hierquote:Op zondag 23 november 2008 21:55 schreef morpheus_at_work het volgende:
sneeuwt het nog bij iemand ?
Wow! dat is nogal watquote:Op zondag 23 november 2008 22:01 schreef toma het volgende:
[..]
Nee niet meer. Vandaag 15 cm! sneeuw gevallen hier
Verzin wat leuksquote:Op zondag 23 november 2008 22:02 schreef muisje-eliza het volgende:
Piles lieverd...hoe ben je omkoopbaar, ik zou zo graag die Sandstorm mix van afgelopen vrijdag willen hebben![]()
Ik kijk al uit naar over 10 jaar, heerlijk tropisch klimaat hierquote:Op zondag 23 november 2008 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:
waarom is iedereen blij dat t niet meer sneeuwd.
De wereld word er zo mooi van, en over 10 jaar hebben we misschien wel nooit meer sneeuw hier
quote:Op zondag 23 november 2008 22:05 schreef Piles het volgende:
Ik kijk al uit naar over 10 jaar, heerlijk tropisch klimaat hier
Ja, dat was niet echt een klimaat bewuste opmerking van je. ook niet van mij trouwens.quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Met m'n vorige reactie ben ik die punten weer gelijk kwijt denk ik
Echt weer zo'n zin die je niet uit de context moet halenquote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef toma het volgende:
Heb het even nagemeten met een liniaal en ik moet me corrigeren. Het was 11 cm
je bent n schat!!quote:Op zondag 23 november 2008 22:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Verzin wat leuks
Maar ik kan het nu nog wel ff doen
Denk dat Roel dat wel eens kan overtreffenquote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef toma het volgende:
Heb het even nagemeten met een liniaal en ik moet me corrigeren. Het was 11 cm
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |