Vind je het erg als ik dat niet hoef te wetenquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denk dat Roel dat wel eens kan overtreffen
quote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef toma het volgende:
Heb het even nagemeten met een liniaal en ik moet me corrigeren. Het was 11 cm
quote:Op zondag 23 november 2008 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind je het erg als ik dat niet hoef te weten
Echt prachtige plaatjesquote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
Vanmiddag om een uur of 16.30, vanuit m'n keukenraam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voorlopig heb jij een machtspositiequote:Op zondag 23 november 2008 22:06 schreef Piles het volgende:
[..]
Met m'n vorige reactie ben ik die punten weer gelijk kwijt denk ik
quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt weer zo'n zin die je niet uit de context moet halen
haha!quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
Echt weer zo'n zin die je niet uit de context moet halen
Pff ook hartstikke veel jahquote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
10 cm
Ik ben niet blij dat t niet meer sneeuwt!quote:Op zondag 23 november 2008 22:04 schreef muisje-eliza het volgende:waarom is iedereen blij dat t niet meer sneeuwd.
De wereld word er zo mooi van, en over 10 jaar hebben we misschien wel nooit meer sneeuw hier
Degene die deze muzieksoort heeft uitgevonden moeten ze deporterenquote:Op zondag 23 november 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
Daar is 'ie al ! ff lekker knalluuhhhh !
[..]
Pff ook hartstikke veel jah![]()
Jaloers! Hier was niks, is niks en zal waarschijnlijk ook niks meer komen qua sneeuw... enkel een klein laagje op auto's en daken...quote:Op zondag 23 november 2008 22:07 schreef Brennel het volgende:
Vanmiddag om een uur of 16.30, vanuit m'n keukenraam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Absoluut ! dat zal ik ook niet ontkennen want het ziet er echt prachtig uit.quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef muisje-eliza het volgende:
Kom Piles en Hans, kijk eens naar die mooie foto's van Bren...das toch romanties
Hier in Utrecht ligt er op straat nog niet eens één centimeter, maar op de koudere plekken (muurtjes, gras, kliko's etc) denk ik een centimeter of drie.quote:Op zondag 23 november 2008 22:14 schreef muisje-eliza het volgende:
10 cm
idd. Als er nou wat meer valt heb ik morgen een mooi excuus om mn college te skippenquote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik ben niet blij dat t niet meer sneeuwt!
Maar gek genoeg is het soms nog best aardig..quote:Op zondag 23 november 2008 22:16 schreef toma het volgende:
Degene die deze muzieksoort heeft uitgevonden moeten ze deporteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |