quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
Heb jij altijd de fipo?quote:
Ik heb wel degelijk een leven. Maar dat betekent niet dat ik fok! niet kan pwnen.quote:Op zondag 23 november 2008 13:27 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Ik zie jou echt ALTIJD op FOK!. Wel gezellig, daar niet van, maar heb je geen leven?
Ga dan naar ONZ, niemand die je hier zal missenquote:Op zondag 23 november 2008 13:29 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Wat zijn jullie inhoudelijk fucking saai. NachtBaggeren in ONZ is 1000x vermakelijker.
Ok, doei.quote:Op zondag 23 november 2008 13:29 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
Wat zijn jullie inhoudelijk fucking saai. NachtBaggeren in ONZ is 1000x vermakelijker.
Ik misschien ook.quote:Op zondag 23 november 2008 13:27 schreef Schatgraver het volgende:
Misschien kom ik nu ook een keer in de dagcijfers![]()
Karakterloze figuren in KLBquote:Op zondag 23 november 2008 13:30 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Ga dan naar ONZ, niemand die je hier zal missen
Blijf dan in ONZ.quote:Op zondag 23 november 2008 13:31 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Karakterloze figuren in KLB
Ik zag zoiets langskomen jaquote:Op zondag 23 november 2008 13:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb wel degelijk een leven. Maar dat betekent niet dat ik fok! niet kan pwnen.
Je weet dat Devvie gister z'n fuckbuddy heeft afgewezen?
Gelukkig heb jij wel karakter.quote:Op zondag 23 november 2008 13:31 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Karakterloze figuren in KLB
Wat is er mooi aan?quote:Op zondag 23 november 2008 13:33 schreef postmortum het volgende:
en niks zeggen over mijn keimooie plaatje
Dat free plaatje? Want dan ben ik trots op jequote:Op zondag 23 november 2008 13:33 schreef postmortum het volgende:
en niks zeggen over mijn keimooie plaatje
Dit is mijn laatste post in jullie boring SC-topic.quote:
dat moet ons voorstellen die de mods ontvoeren en dwingen de sc te unbannenquote:
Ik jou nietquote:Op zondag 23 november 2008 13:34 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Dit is mijn laatste post in jullie boring SC-topic.
Ik wens jullie allen veel goeds toe in het leven.
Ik ben ook in ONZ begonnen.quote:Op zondag 23 november 2008 13:34 schreef postmortum het volgende:
Remlof is ook in ONZ begonnen daarom haat die ons
nee die daaronderquote:Op zondag 23 november 2008 13:34 schreef Gupje het volgende:
[..]
Dat free plaatje? Want dan ben ik trots op je
Win win situatie voor ons.quote:Op zondag 23 november 2008 13:34 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
Optyfenquote:Op zondag 23 november 2008 13:34 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 november 2008 13:34 schreef postmortum het volgende:
[..]
dat moet ons voorstellen die de mods ontvoeren en dwingen de sc te unbannen
Oké, lateeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!!!!!1111!!!!quote:Op zondag 23 november 2008 13:34 schreef Samen.Werken.Samen.Leven het volgende:
[..]
je bent bekeerd tot de darkside of Fok!quote:Op zondag 23 november 2008 13:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik ben ook in ONZ begonnen.2 jaar terug.
Volgens mij begint elke SC in onz...quote:Op zondag 23 november 2008 13:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
je bent bekeerd tot de darkside of Fok!
quote:Op zondag 23 november 2008 13:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
NG en ik hebben een x afgesproken met een ONZ-erquote:Op zondag 23 november 2008 13:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik heb ze baazerder gezien.quote:Op zondag 23 november 2008 13:37 schreef postmortum het volgende:
die reacties op zijn afscheidspost zijn wel baas
En toen?quote:Op zondag 23 november 2008 13:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
NG en ik hebben een x afgesproken met een ONZ-er
quote:
Gingen we blowen nadat we door zijn prive taxi opgehaald zijn.quote:
OH, WAT ZIJN DE MINDERE DINGEN?quote:Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
NOU EEN AANTAL DINGEN WEL MAAR SOMMIGE DINGEN OOK WEER NIET ZEG MAAR!
MAARquote:Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
FAALquote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef Skaff-a het volgende:
[quote]Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[/quote
MAAR
quote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef Skaff-a het volgende:
[quote]Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[/quote
MAAR
Bovenaan KLB.quote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
vraagje want ik ben rot en heb geen zin om te zoeken, waar is dat topic met de user nominazi's???
quote:
gezien weet alleen niet op wie ik moet stemmen , wanneer gaan de stembussen dicht ?quote:Op zondag 23 november 2008 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[STEMTOPIC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken....
Al zovaak gedaan.quote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef Schatgraver het volgende:
Zou wel mooi zijn als we deze vol krijgen zonder een post van een modje
Eind december volgens mij.quote:Op zondag 23 november 2008 13:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
gezien weet alleen niet op wie ik moet stemmen , wanneer gaan de stembussen dicht ?
Nou ja, niet binnen, maar buiten dan hehquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, niet binnen, maar buiten dan heh
mag je niet op bannelingen stemmenquote:Op zondag 23 november 2008 13:46 schreef Schatgraver het volgende:
niet kunnen stemmen op ananas = niet stemmen
Nee dan krijg je een ban.quote:Op zondag 23 november 2008 13:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mag je niet op bannelingen stemmen?
Hijs is met een kloon gepost, daarom mag het nietquote:Op zondag 23 november 2008 13:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mag je niet op bannelingen stemmen?
wat een faaltopic allemaal usrs die ik niet ken die elkaar awards uitreiken , waar zijn de bazen en bazinnen van de sc ?quote:
Die mot je zelf nomineren.quote:Op zondag 23 november 2008 13:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat een faaltopic allemaal usrs die ik niet ken die elkaar awards uitreiken , waar zijn de bazen en bazinnen van de sc ?
waarom zou ik, die awards worden toch ieder jaar aan dezelfde personen uitgereikt , laten we gewoon gezelig binnen de sc awards uitreikenquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 13:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom zou ik, die awards worden toch ieder jaar aan dezelfde personen uitgereikt , laten we gewoon gezelig binnen de sc awards uitreiken
wil de prijs voor beste knuffelpoolquote:Op zondag 23 november 2008 13:54 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb alvast de meeste posts award.
quote:Op zondag 23 november 2008 13:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
waarom zou ik, die awards worden toch ieder jaar aan dezelfde personen uitgereikt , laten we gewoon gezelig binnen de sc awards uitreiken
BEN BEST BENIEUWD WIE DIE ZAL WINNEN!!!?1?1?!1quote:Op zondag 23 november 2008 13:55 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dat lijkt mij een goeie, en dan wil ik graag dat er een fok award komt voor user met meeste onzinnige CAPS-posts
IK DENK DIE ROOIE MET DIE KLAPLONG@12@!!@@quote:Op zondag 23 november 2008 13:56 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
BEN BEST BENIEUWD WIE DIE ZAL WINNEN!!!?1?1?!1
Beste nieuwkomerquote:Op zondag 23 november 2008 13:55 schreef postmortum het volgende:
[..]
wil de prijs voor beste knuffelpool
DIE ROOIE!?!1/squote:Op zondag 23 november 2008 13:56 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
IK DENK DIE ROOIE MET DIE KLAPLONG@12@!!@@
Goed ideequote:Op zondag 23 november 2008 13:53 schreef postmortum het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 13:57 schreef Vandaw het volgende:
DE VOLGENDE BAGGER SC MOET ALS THEMA HEBBEN: WAAR WE ALLES IN CAPS POSTEN
quote:Op zondag 23 november 2008 13:57 schreef Vandaw het volgende:
DE VOLGENDE BAGGER SC MOET ALS THEMA HEBBEN: WAAR WE ALLES IN CAPS POSTEN
Ik niet.quote:Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef Schatgraver het volgende:
Wie maakt er een lijstje met sc-awards?
maar dat zal wel weer niet mogen van de modsquote:
Dat zal je langste post ooit wordenquote:
jij mag het doenquote:Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef Schatgraver het volgende:
Hm ik wil hem wel maken.quote:Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef Schatgraver het volgende:
quote:
En naar wie worden die pm's verstuurd, oftewel wie gaat hun stemmen veranderenquote:Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
oh ff een regel alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
Gebanden mogen stemmen per pm
Eensch. Ben ik ongenoobt genoeg om te stemmenquote:Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
oh ff een regel alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
Eens. Die kutn00bs altijdquote:Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
defineer "actief"quote:Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
tevreden of uitgebreider?quote:Op zondag 23 november 2008 14:04 schreef Skaff-a het volgende:
Grootste baggeraar:
Snelste poster:
Beste klaagbaak:
Opent de beste topiques:
Beste nieuwkomer:
Maakt de mooiste sc TT`s:
Meest diehard Klb-er:
Post mooiste pics:
Post mooiste paints:
Gebruikt beste PI`s:
Maakt de grappigste posts:
Zeikt het hardst op de mods:
Slechtste klb mod:
Lijkt het meest op een lama:
wat lijkt je logish ?quote:
ik wel.quote:Op zondag 23 november 2008 14:05 schreef postmortum het volgende:
wie helpt mij mee met de pm's van de gebanden ?
beste knuffelpoolquote:
goeie categoriën maar iets uitgebreider zal wel beter zijnquote:
quote:
Ik stond eerst in de OP maar een hater heeft me eruit gehaaldquote:Op zondag 23 november 2008 14:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
iig de avatars uit de OP, plus wat er iid regelmatig post...
Gers we zijn de klb sc awards 2008 aan het organiserenquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 14:09 schreef postmortum het volgende:
oh even 1 ding voor de gebanden die meelezen jullie stemmen worden netjes verwerkt , alleen we zullen de stemming niet publiceren aangezien er op posten van pm 's van gebanden een ban staat
quote:Op zondag 23 november 2008 14:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
iig de avatars uit de OP, plus wat er iid regelmatig post...
Hier ook, want ik verveel me te tiefus.quote:Op zondag 23 november 2008 14:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo eerste biertje voor vandaag is open....!!!!!!!!!!!!!
Goed idee, ik doe meequote:Op zondag 23 november 2008 14:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
zo eerste biertje voor vandaag is open....!!!!!!!!!!!!!
quote:
Zow GOED?quote:Op zondag 23 november 2008 14:04 schreef Skaff-a het volgende:
Grootste baggeraar:
Mooiste UI:
Beste knuffelpool:
Slechtste post:
Beste speller:
Geilste knul:
Geilste wijf:
Beste username:
Snelste poster:
Beste klaagbaak:
Opent de beste topiques:
Beste nieuwkomer:
Meest diehard Klb-er:
Post mooiste pics:
Post mooiste paints:
Gebruikt beste PI`s:
Slechtste klb mod:
Alleen jammer van ajax. Als die nou in de laatste 5 minuten nog 3 inleggen, dan is het een fantastische middagquote:Op zondag 23 november 2008 14:16 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ZO WORDT HET TOCH NOG EEN GEZELLIGE MIDDAG, MET JE BEK EN JE BIER!!!!
Beste reller erbij en het is een prima lijstquote:
die is idd wel goed,!quote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Beste reller erbij en het is een prima lijst
als ze zich maar weer kunnen opladen voor HSV en utreg....quote:Op zondag 23 november 2008 14:19 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Alleen jammer van ajax. Als die nou in de laatste 5 minuten nog 3 inleggen, dan is het een fantastische middag
Ik vind alleen regel 3 niet goed, vind die van Kali iets beter. Gewoon alles UI's en regelmatige posters, anders krijg je ongeveer 10 stemmers.quote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef postmortum het volgende:
zijn de regels duidelijk voor iedereen ?
1 ) Alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
2) Gebanden mogen stemmen per pm
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
4) de stemming loopt tot zondag 30 november 14 uur , 3 minuten en 27 seconden
5) PM's kunnen gestuurd worden naar mij of Silentalarm ( Ik ga een excelsheet maken waar ik de stemming bij ga houden)
6) Fa's zijn uitgesloten van deelname
7) Mods die korter dan 3 maanden mod van KLB zijn mogen ook niet meestemmen!
8) Er zullen geen aparte topics geopend worden met betrekking tot de KLB SC verkiezingen , het blijft allemaal netjes binnen de SC , aaangezien op awardtopics in KL onmiddelijk een slotje komt.
Note voor de gebanden:
voor de gebanden die meelezen jullie stemmen worden netjes verwerkt , alleen we zullen de stemming niet publiceren aangezien er op posten van pm 's van gebanden een ban staat.
Er mag maar 1x gestemd worden per user !!!
Voorlopig awardslijst: ( TY Skaff-a)
Grootste baggeraar:
Mooiste UI:
Beste knuffelpool:
Slechtste post:
Beste speller:
Geilste knul:
Geilste wijf:
Beste username:
Snelste poster:
Beste klaagbaak:
Opent de beste topiques:
Beste nieuwkomer:
Meest diehard Klb-er:
Post mooiste pics:
Post mooiste paints:
Gebruikt beste PI`s:
Slechtste klb mod:
Dit was het zo'n beetje veel plezier met stemmen allemaal en hou het netjes!
Grootste baggeraar:quote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef postmortum het volgende:
zijn de regels duidelijk voor iedereen ?
1 ) Alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
2) Gebanden mogen stemmen per pm
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
4) de stemming loopt tot zondag 30 november 14 uur , 3 minuten en 27 seconden
5) PM's kunnen gestuurd worden naar mij of Silentalarm ( Ik ga een excelsheet maken waar ik de stemming bij ga houden)
6) Fa's zijn uitgesloten van deelname
7) Mods die korter dan 3 maanden mod van KLB zijn mogen ook niet meestemmen!
8) Er zullen geen aparte topics geopend worden met betrekking tot de KLB SC verkiezingen , het blijft allemaal netjes binnen de SC , aaangezien op awardtopics in KL onmiddelijk een slotje komt.
Note voor de gebanden:
voor de gebanden die meelezen jullie stemmen worden netjes verwerkt , alleen we zullen de stemming niet publiceren aangezien er op posten van pm 's van gebanden een ban staat.
Er mag maar 1x gestemd worden per user !!!
Voorlopig awardslijst: ( TY Skaff-a)
Grootste baggeraar:
Mooiste UI:
Beste knuffelpool:
Slechtste post:
Beste speller:
Geilste knul:
Geilste wijf:
Beste username:
Snelste poster:
Beste klaagbaak:
Opent de beste topiques:
Beste nieuwkomer:
Meest diehard Klb-er:
Post mooiste pics:
Post mooiste paints:
Gebruikt beste PI`s:
Slechtste klb mod:
Dit was het zo'n beetje veel plezier met stemmen allemaal en hou het netjes!
quote:Op zondag 23 november 2008 14:23 schreef Broekpaling het volgende:
MORGEN MOET IK ZEKER IN DE SNEEUW FIETSEN?
is goed ben ik het mee eens je mag regel 3 aanpassenquote:Op zondag 23 november 2008 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind alleen regel 3 niet goed, vind die van Kali iets beter. Gewoon alles UI's en regelmatige posters, anders krijg je ongeveer 10 stemmers.
leuk of niet ?quote:
idd, nah ja, zo erg is het niet. gewoon komende wedstrijden winnen en we staan weer waar we horenquote:Op zondag 23 november 2008 14:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als ze zich maar weer kunnen opladen voor HSV en utreg....
okeequote:Op zondag 23 november 2008 14:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
is goed ben ik het mee eens je mag regel 3 aanpassenIk wil alleen voorkomen dat mensen hier 1x komen om te stemmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KM heb je nu gestemd of niet ?quote:
misschien soliciteert ze wel naar een baantje als modquote:Op zondag 23 november 2008 14:31 schreef IQM het volgende:
Hij heeft me aan het twijfelen gebracht...
Fas gooit m'n topic op slot.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 14:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
KM heb je nu gestemd of niet ?
Ok, lach dan.quote:Op zondag 23 november 2008 14:29 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Laat mij nou ook eens lachen...
quote:Op zondag 23 november 2008 14:30 schreef Silentalarm het volgende:
De Wiki van op moet trouwens zowiezo even goed aangepast worden. Staan allemaal pauper users in de OP enzo.
NG zou het doen, maar die doet het weer niet? andere vrijwilligers?NG is in Helmond bij zijn vriendin.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkeerd verbonden
Hij ging toch smoken?quote:Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
NG is in Helmond bij zijn vriendin.
Jij bent 4EBE?quote:Op zondag 23 november 2008 14:34 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII_______
remlofquote:Op zondag 23 november 2008 14:34 schreef Vandaw het volgende:
Ik mis de categorie 'Degene met de grootste e-penis'
Nee dat zei die alleen maar omdat ie dan stoer lijktquote:
NG is stoer.quote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee dat zei die alleen maar omdat ie dan stoer lijkt
Juicyhil mot eruit.quote:Op zondag 23 november 2008 14:36 schreef Cypress_Hill het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Goedemorgen trouwens
Wie zijt gij?quote:Op zondag 23 november 2008 14:35 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Nee dat zei die alleen maar omdat ie dan stoer lijkt
En jij alleen. En aangezien jij die toch niet wint doen we die er lekker niet bij___quote:Op zondag 23 november 2008 14:34 schreef Vandaw het volgende:
Ik mis de categorie 'Degene met de grootste e-penis'
Ik win hem zeker niet, ik doe alleen een suggestiequote:Op zondag 23 november 2008 14:37 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
En jij alleen. En aangezien jij die toch niet wint doen we die er lekker niet bij___
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is wel liev.quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 14:33 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
nog niet, lijst zal nog wel 3 keer worden aangepast vandaag en vind een heleboel dingen te dicht bij elkaar liggen...sowieso weet ik niet hoe jullie eruit zien, dus wie het geilste is of wie op een lama lijkt is lastig beantwoorden he??
Faaltoeterquote:
DROEFTOETERquote:Op zondag 23 november 2008 14:40 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Faaltoeter![]()
Of was het nou droefkonijn
PATATquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
quote:Op zondag 23 november 2008 14:39 schreef Vandaw het volgende:
[..]
Ik win hem zeker niet, ik doe alleen een suggestiesicko...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verkeerd verbonden
quote:Op zondag 23 november 2008 14:42 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
PATAT
Patat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
quote:Op zondag 23 november 2008 14:41 schreef postmortum het volgende:
Met trots meld ik dat Skaff-A al eerste gestemd heeft![]()
Nog niet alle catogorieen , maar als hij/ zij ze later wilt invullen mag dat van mij ook
Maar toen ik kleine buffalo-soldier was heb ik wel is toen ik met mijn oma bij de mc donalds was een big mac gehaaldquote:
dat maakt toch niks uit , je mag zelf stemmen hoe jij dat wilt hoorquote:Op zondag 23 november 2008 14:44 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
en alle cato`s kan niet![]()
of je wilt 4/5x dezelfde namen tegenkomen
Bwehe.quote:Op zondag 23 november 2008 14:44 schreef postmortum het volgende:
bazen en bazinnen ik ben weg , vergeet niet ff de klb sc awards in de Wiki te zetten inclusief regels en hoe er gestemd dient te worden
Sodekankerquote:Op zondag 23 november 2008 14:44 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Maar toen ik kleine buffalo-soldier was heb ik wel is toen ik met mijn oma bij de mc donalds was een big mac gehaald![]()
Ze hadden van die leuke starwars speeltjes![]()
KM die lijst staat vast , get over itquote:Op zondag 23 november 2008 14:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik zal de lijst als een echte KLB-er ff helemaal afzeiken, miss komen er dan nog nieuwe vragen uit!!!
komt ie:
Grootste baggeraar: ***
Beste reller:***
Meest diehard Klb-er:***
deze drie zijn imo hetzelfde
Mooiste UI:lullig, de gifjes hebben sowieso een voordeel
Beste knuffelpool: snap ik niet
Slechtste post: elke post met alleen smileys zijn slecht
Beste speller:
Geilste knul:foto's????????????
Geilste wijf:foto's???????????
Beste username: beste???? wat is beste????
Snelste poster: fipo of reactievermogen????
Beste klaagbaak: topic????
Opent de beste topiques: in sc????????
Beste nieuwkomer:vanaf wanneer gezien, ik ban namelijk ook relatief nieuw
Post mooiste pics: van vrouwen of iets anders????
Post mooiste paints:nog nooit gezien in de sc
Gebruikt beste PI`s:weer dat beste....
Maakt de grappigste posts:allemaal
Zeikt het hardst op de mods: allemaal
Slechtste klb mod: niet doen aangezien je mods ook laat meestemmen
Lijkt het meest op een lama:![]()
WAT EEN BOEL VRAAGTEKENSquote:Op zondag 23 november 2008 14:45 schreef Kali-Mist1 het volgende:
ik zal de lijst als een echte KLB-er ff helemaal afzeiken, miss komen er dan nog nieuwe vragen uit!!!
komt ie:
Grootste baggeraar: ***
Beste reller:***
Meest diehard Klb-er:***
deze drie zijn imo hetzelfde
Mooiste UI:lullig, de gifjes hebben sowieso een voordeel
Beste knuffelpool: snap ik niet
Slechtste post: elke post met alleen smileys zijn slecht
Beste speller:
Geilste knul:foto's????????????
Geilste wijf:foto's???????????
Beste username: beste???? wat is beste????
Snelste poster: fipo of reactievermogen????
Beste klaagbaak: topic????
Opent de beste topiques: in sc????????
Beste nieuwkomer:vanaf wanneer gezien, ik ban namelijk ook relatief nieuw
Post mooiste pics: van vrouwen of iets anders????
Post mooiste paints:nog nooit gezien in de sc
Gebruikt beste PI`s:weer dat beste....
Maakt de grappigste posts:allemaal
Zeikt het hardst op de mods: allemaal
Slechtste klb mod: niet doen aangezien je mods ook laat meestemmen
Lijkt het meest op een lama:![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 14:46 schreef postmortum het volgende:
maar ben nu weg met de meededeling dat broekpaling al 2 stemmen heeft
KM1 is de grootste klaagbaakquote:Op zondag 23 november 2008 14:46 schreef postmortum het volgende:
[..]
KM die lijst staat vast , get over it
Wat ?quote:
quote:Op zondag 23 november 2008 14:46 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
WAT EEN BOEL VRAAGTEKENS
BEN JE DOMOFZOW?
OK!1!quote:Op zondag 23 november 2008 14:48 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
ZO OP ZONDAG NA 3 DAGEN BIER EN TIETEN WIL HET NOG WQEL EENS GAAN DUIZELEN JA!!!
Helaas noob, dat hedde je faut.quote:Op zondag 23 november 2008 14:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Pijp me maar. Dat is de ontgroening hier in de SC.
DAT JIE DIE HAMBURGERT ZEAUMOAR GING BESTELLEEEEEE!!!1!!!!!1!!!11!!!!______quote:
Hoe doen we het trouwens met het verwerken van de stemmen? Gewoon allebei de stemmen die we binnen krijgen in een excel bestandje zetten en die later bij elkaar optellen?quote:Op zondag 23 november 2008 14:44 schreef postmortum het volgende:
bazen en bazinnen ik ben weg , vergeet niet ff de klb sc awards in de Wiki te zetten inclusief regels en hoe er gestemd dient te worden
Met of zonder tanden?quote:Op zondag 23 november 2008 14:49 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Pijp me maar. Dat is de ontgroening hier in de SC.
quote:
Het lukte niet om te lachenquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 14:50 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Hoe doen we het trouwens met het verwerken van de stemmen? Gewoon allebei de stemmen die we binnen krijgen in een excel bestandje zetten en die later bij elkaar optellen?
OK VANNUIT DE VERTE DAN MAARquote:Op zondag 23 november 2008 14:51 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
OK???? OK????? GELOOF MIJ, DIT IS VERRE VAN OK!!!12!@1@@!1@
MAARE, WAAR BLIJFT DIE LIJST NOU??????
IK WIL BP NOMINEREN!!!!!!
Logischquote:Op zondag 23 november 2008 14:50 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
DAT JIE DIE HAMBURGERT ZEAUMOAR GING BESTELLEEEEEE!!!1!!!!!1!!!11!!!!______![]()
![]()
![]()
ICK STA IN DE LEISTquote:Op zondag 23 november 2008 14:52 schreef Schatgraver het volgende:
Grootste baggeraar: Broekpaling
Mooiste UI: skaff-a
Beste knuffelpool: Postmortum
Slechtste post: schatgraver
Beste speller: dagdag
Geilste knul: broekpaling
Geilste wijf: 4ebe
Beste username: de_ananas
Beste reller: jordeeeeh
Snelste poster: broekpaling
Beste klaagbaak: afcajos
Opent de beste topiques: rickokun
Beste nieuwkomer: dagdag
Maakt de mooiste sc TT`s: jordeeeeh
Meest diehard Klb-er: De_ananas
Post mooiste pics: Rickokun
Post mooiste paints: Rickokun
Gebruikt beste PI`s: Postmortum
Maakt de grappigste posts: noelgallagher
Zeikt het hardst op de mods: De_ananas
Slechtste klb mod: Adelante![]()
Lijkt het meest op een lama: Remlof
quote:Op zondag 23 november 2008 14:52 schreef Schatgraver het volgende:
PM naar silentalarm of postmortum....quote:Op zondag 23 november 2008 14:52 schreef Schatgraver het volgende:
Die is zich scheel aan het neuken.quote:Op zondag 23 november 2008 14:53 schreef gers het volgende:
valt me trouwens op dat nb dit hele weekend nog niet op fok is geweest
Is er een catogorie voor meest vage user of valt dit gewoon onder kutpost?quote:Op zondag 23 november 2008 14:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
LogischIk kon later chicks hossele op het schoolplein met met garjar ( Of zoiets
dat beest met die tong
)
Okquote:Op zondag 23 november 2008 14:54 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
PM je hem ook naar onze knuffelpool of mij?
Mm kutpost denk ikquote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is er een catogorie voor meest vage user of valt dit gewoon onder kutpost?
Je mag hem ook in het topic posten hoor, als hij ook maar gepmt wordt naar een van ons.quote:Op zondag 23 november 2008 14:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
PM naar silentalarm of postmortum....
net uitgelegd
Nee.quote:Op zondag 23 november 2008 14:55 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
Is er een catogorie voor meest vage user of valt dit gewoon onder kutpost?
okz mangggquote:Op zondag 23 november 2008 14:54 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
PM naar silentalarm of postmortum....
net uitgelegd
JA HE DAN DENKT IEDEREEN DAT WE NOOBS ZIJN MAAR DAN ZIJN WE BAASquote:Op zondag 23 november 2008 14:56 schreef Broekpaling het volgende:
Ik heb de SC vet nooberig aangepassert.
OK.quote:Op zondag 23 november 2008 14:58 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
JA HE DAN DENKT IEDEREEN DAT WE NOOBS ZIJN MAAR DAN ZIJN WE BAAS
quote:Op zondag 23 november 2008 14:58 schreef Devvie het volgende:
stervende hoeren kankersneeuw
die krijgen van mij van de week wat te heure
sjongejongejonge ik dacht wat is dat koud buiten man
kutsneeuw man![]()
ES SCNEIT DAS GANZE TAG!!_!!_!_!_!_!_!_!_!!!!_!_!_!!1!_!!_!!_!!1!_!_!!1_!!_!quote:
Oke het is je gelukt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |