Dat zal je langste post ooit wordenquote:
jij mag het doenquote:Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef Schatgraver het volgende:
Wie maakt er een lijstje met sc-awards?
Hm ik wil hem wel maken.quote:Op zondag 23 november 2008 13:58 schreef Schatgraver het volgende:
Wie maakt er een lijstje met sc-awards?
quote:
En naar wie worden die pm's verstuurd, oftewel wie gaat hun stemmen veranderenquote:Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
oh ff een regel alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
Gebanden mogen stemmen per pm
Eensch. Ben ik ongenoobt genoeg om te stemmenquote:Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
oh ff een regel alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
Eens. Die kutn00bs altijdquote:Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
defineer "actief"quote:Op zondag 23 november 2008 14:02 schreef postmortum het volgende:
Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
tevreden of uitgebreider?quote:Op zondag 23 november 2008 14:04 schreef Skaff-a het volgende:
Grootste baggeraar:
Snelste poster:
Beste klaagbaak:
Opent de beste topiques:
Beste nieuwkomer:
Maakt de mooiste sc TT`s:
Meest diehard Klb-er:
Post mooiste pics:
Post mooiste paints:
Gebruikt beste PI`s:
Maakt de grappigste posts:
Zeikt het hardst op de mods:
Slechtste klb mod:
Lijkt het meest op een lama:
wat lijkt je logish ?quote:
ik wel.quote:Op zondag 23 november 2008 14:05 schreef postmortum het volgende:
wie helpt mij mee met de pm's van de gebanden ?
beste knuffelpoolquote:
goeie categoriėn maar iets uitgebreider zal wel beter zijnquote:
quote:
Ik stond eerst in de OP maar een hater heeft me eruit gehaaldquote:Op zondag 23 november 2008 14:08 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
iig de avatars uit de OP, plus wat er iid regelmatig post...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |