Ik vind alleen regel 3 niet goed, vind die van Kali iets beter. Gewoon alles UI's en regelmatige posters, anders krijg je ongeveer 10 stemmers.quote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef postmortum het volgende:
zijn de regels duidelijk voor iedereen ?
1 ) Alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
2) Gebanden mogen stemmen per pm
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
4) de stemming loopt tot zondag 30 november 14 uur , 3 minuten en 27 seconden
5) PM's kunnen gestuurd worden naar mij of Silentalarm ( Ik ga een excelsheet maken waar ik de stemming bij ga houden)
6) Fa's zijn uitgesloten van deelname
7) Mods die korter dan 3 maanden mod van KLB zijn mogen ook niet meestemmen!
8) Er zullen geen aparte topics geopend worden met betrekking tot de KLB SC verkiezingen , het blijft allemaal netjes binnen de SC , aaangezien op awardtopics in KL onmiddelijk een slotje komt.
Note voor de gebanden:
voor de gebanden die meelezen jullie stemmen worden netjes verwerkt , alleen we zullen de stemming niet publiceren aangezien er op posten van pm 's van gebanden een ban staat.
Er mag maar 1x gestemd worden per user !!!
Voorlopig awardslijst: ( TY Skaff-a)
Grootste baggeraar:
Mooiste UI:
Beste knuffelpool:
Slechtste post:
Beste speller:
Geilste knul:
Geilste wijf:
Beste username:
Snelste poster:
Beste klaagbaak:
Opent de beste topiques:
Beste nieuwkomer:
Maakt de mooiste sc TT`s:
Meest diehard Klb-er:
Post mooiste pics:
Post mooiste paints:
Gebruikt beste PI`s:
Maakt de grappigste posts:
Zeikt het hardst op de mods:
Slechtste klb mod:
Lijkt het meest op een lama:
Dit was het zo'n beetje veel plezier met stemmen allemaal en hou het netjes!
Grootste baggeraar:quote:Op zondag 23 november 2008 14:20 schreef postmortum het volgende:
zijn de regels duidelijk voor iedereen ?
1 ) Alleen sc-ers mogen stemmen indienen voor de sc awards anders komen dadelijk allemaal kutnewbies stemmen.
2) Gebanden mogen stemmen per pm
3) Onder Sc-er wordt bedoelt users die actief meeposten van het begin tot 22-11-2008 , 14.03 uur en 27 sec
4) de stemming loopt tot zondag 30 november 14 uur , 3 minuten en 27 seconden
5) PM's kunnen gestuurd worden naar mij of Silentalarm ( Ik ga een excelsheet maken waar ik de stemming bij ga houden)
6) Fa's zijn uitgesloten van deelname
7) Mods die korter dan 3 maanden mod van KLB zijn mogen ook niet meestemmen!
8) Er zullen geen aparte topics geopend worden met betrekking tot de KLB SC verkiezingen , het blijft allemaal netjes binnen de SC , aaangezien op awardtopics in KL onmiddelijk een slotje komt.
Note voor de gebanden:
voor de gebanden die meelezen jullie stemmen worden netjes verwerkt , alleen we zullen de stemming niet publiceren aangezien er op posten van pm 's van gebanden een ban staat.
Er mag maar 1x gestemd worden per user !!!
Voorlopig awardslijst: ( TY Skaff-a)
Grootste baggeraar:
Mooiste UI:
Beste knuffelpool:
Slechtste post:
Beste speller:
Geilste knul:
Geilste wijf:
Beste username:
Snelste poster:
Beste klaagbaak:
Opent de beste topiques:
Beste nieuwkomer:
Maakt de mooiste sc TT`s:
Meest diehard Klb-er:
Post mooiste pics:
Post mooiste paints:
Gebruikt beste PI`s:
Maakt de grappigste posts:
Zeikt het hardst op de mods:
Slechtste klb mod:
Lijkt het meest op een lama:
Dit was het zo'n beetje veel plezier met stemmen allemaal en hou het netjes!
quote:Op zondag 23 november 2008 14:23 schreef Broekpaling het volgende:
MORGEN MOET IK ZEKER IN DE SNEEUW FIETSEN?
is goed ben ik het mee eens je mag regel 3 aanpassenquote:Op zondag 23 november 2008 14:24 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
Ik vind alleen regel 3 niet goed, vind die van Kali iets beter. Gewoon alles UI's en regelmatige posters, anders krijg je ongeveer 10 stemmers.
leuk of niet ?quote:
idd, nah ja, zo erg is het niet. gewoon komende wedstrijden winnen en we staan weer waar we horenquote:Op zondag 23 november 2008 14:21 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
als ze zich maar weer kunnen opladen voor HSV en utreg....
okeequote:Op zondag 23 november 2008 14:26 schreef postmortum het volgende:
[..]
is goed ben ik het mee eens je mag regel 3 aanpassenIk wil alleen voorkomen dat mensen hier 1x komen om te stemmen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KM heb je nu gestemd of niet ?quote:
misschien soliciteert ze wel naar een baantje als modquote:Op zondag 23 november 2008 14:31 schreef IQM het volgende:
Hij heeft me aan het twijfelen gebracht...
Fas gooit m'n topic op slot.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 november 2008 14:31 schreef postmortum het volgende:
[..]
KM heb je nu gestemd of niet ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |