NG en ik hebben een x afgesproken met een ONZ-erquote:Op zondag 23 november 2008 13:36 schreef postmortum het volgende:
[..]
je bent bekeerd tot de darkside of Fok!
Ik heb ze baazerder gezien.quote:Op zondag 23 november 2008 13:37 schreef postmortum het volgende:
die reacties op zijn afscheidspost zijn wel baas
En toen?quote:Op zondag 23 november 2008 13:38 schreef Skaff-a het volgende:
[..]
NG en ik hebben een x afgesproken met een ONZ-er
quote:
Gingen we blowen nadat we door zijn prive taxi opgehaald zijn.quote:
OH, WAT ZIJN DE MINDERE DINGEN?quote:Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
NOU EEN AANTAL DINGEN WEL MAAR SOMMIGE DINGEN OOK WEER NIET ZEG MAAR!
MAARquote:Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
FAALquote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef Skaff-a het volgende:
[quote]Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[/quote
MAAR
quote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef Skaff-a het volgende:
[quote]Op zondag 23 november 2008 13:39 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
[/quote
MAAR
Bovenaan KLB.quote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef Kali-Mist1 het volgende:
vraagje want ik ben rot en heb geen zin om te zoeken, waar is dat topic met de user nominazi's???
quote:
gezien weet alleen niet op wie ik moet stemmen , wanneer gaan de stembussen dicht ?quote:Op zondag 23 november 2008 13:43 schreef Broekpaling het volgende:
[STEMTOPIC PRIJSVRAAG] FOK! zat eens te denken....
Al zovaak gedaan.quote:Op zondag 23 november 2008 13:41 schreef Schatgraver het volgende:
Zou wel mooi zijn als we deze vol krijgen zonder een post van een modje
Eind december volgens mij.quote:Op zondag 23 november 2008 13:43 schreef postmortum het volgende:
[..]
gezien weet alleen niet op wie ik moet stemmen , wanneer gaan de stembussen dicht ?
Nou ja, niet binnen, maar buiten dan hehquote:
quote:Op zondag 23 november 2008 13:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou ja, niet binnen, maar buiten dan heh
mag je niet op bannelingen stemmenquote:Op zondag 23 november 2008 13:46 schreef Schatgraver het volgende:
niet kunnen stemmen op ananas = niet stemmen
Nee dan krijg je een ban.quote:Op zondag 23 november 2008 13:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mag je niet op bannelingen stemmen?
Hijs is met een kloon gepost, daarom mag het nietquote:Op zondag 23 november 2008 13:47 schreef Silentalarm het volgende:
[..]
mag je niet op bannelingen stemmen?
wat een faaltopic allemaal usrs die ik niet ken die elkaar awards uitreiken , waar zijn de bazen en bazinnen van de sc ?quote:
Die mot je zelf nomineren.quote:Op zondag 23 november 2008 13:50 schreef postmortum het volgende:
[..]
wat een faaltopic allemaal usrs die ik niet ken die elkaar awards uitreiken , waar zijn de bazen en bazinnen van de sc ?
waarom zou ik, die awards worden toch ieder jaar aan dezelfde personen uitgereikt , laten we gewoon gezelig binnen de sc awards uitreikenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |