trustenquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Succes voor de nachtploegvoor de ochtendploeg
Klopt ! die heb ik inderdaad ook al een tijd niet gezien.. Wel jammer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ancilla trouwens al een tijdje niet langs geweest in de Freaknacht.
Haar aanwezigheid gaf de vrijdagnacht net dat beetje extraquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! die heb ik inderdaad ook al een tijd niet gezien.. Wel jammer.![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haar aanwezigheid gaf de vrijdagnacht net dat beetje extra
Ja, wat doet die mafkees daar toch altijd weer op de vrijdagnacht?quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:41 schreef -Hans- het volgende:
FlorisD in de chat !
Goedemorgenquote:
Nee, hier is het helaas niet blijven liggen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:41 schreef Brennel het volgende:
Goedemorgen!
Is het bij jullie ook zo wit? Hier wel
M.I.A.quote:
Denk nou niet dat ik zo stom ben mn appartement te verhuren terwijl ik nog niets anders heb.. er loopt namelijk al een kort geding tegen de club die mij een nieuw appartement had toegezegd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Wat ik nu toch weer vond op het weblog van Astrid de Jong...
[..]
Stiekem vind ik dat toch best humor, met de komende Serious Request in het vooruitzicht.
En buiten dat is het natuurlijk ook knap stom om je appartement te verhuren als je zelf nog niks anders hebt...
Ah, ok. Dat verandert de zaak natuurlijk... :$ Succes ermee!quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:41 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Denk nou niet dat ik zo stom ben mn appartement te verhuren terwijl ik nog niets anders heb.. er loopt namelijk al een kort geding tegen de club die mij een nieuw appartement had toegezegd.
Dat zal ik wel nodig hebbenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat verandert de zaak natuurlijk... :$ Succes ermee!
Daar zit je dan mooi meequote:Op zaterdag 22 november 2008 10:41 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Denk nou niet dat ik zo stom ben mn appartement te verhuren terwijl ik nog niets anders heb.. er loopt namelijk al een kort geding tegen de club die mij een nieuw appartement had toegezegd.
HIer vooral hagel en dat was na een paar minuten weer weg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, hier heeft 't ook een klein beetje gesneeuwd: beetje wit op auto's en daken...
Dat schiet ook niet op ...quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
HIer vooral hagel en dat was na een paar minuten weer weg.
quote:Top 100 van vrijdag 21 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 316 Roel_Jewel
02. 253 -Hans-
03. 224 Emimich
04. 203 Stormqueen
05. 200 GilaMonyet
06. 168 Sersjee
Ik niet iigquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, weet iemand trouwens wie de Tjitse-Leemhuis-Wiki gemaakt heeft? Is dat iemand van "ons" geweest?
Viel eik wel meequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij pijn in je vingers na zo'n dagje?
Ski's onderbinden dan maarquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:04 schreef Cee het volgende:
Ik kan maar geen boodschappen doen, steeds als ik wil gaan gaat het sneeuwen.
Kwestie van gewoon door de sneeuw heen gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:04 schreef Cee het volgende:
Gewoon gaan lui mensquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:04 schreef Cee het volgende:
Hier in Utrecht schijnt volop de zon. Ik wil ook sneeuw!quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:04 schreef Cee het volgende:
Of de buienradar in de gaten houden, zo ben ik de ochtend droog doorgekomen.quote:
Zowel qua plek als aantal posts een PR voor mequote:
Gefeliquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:32 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Zowel qua plek als aantal posts een PR voor me
't Gaat nogal met vlagen. Op dit moment is 'ie gewoon snel bij mij.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:22 schreef -Hans- het volgende:
Offtopic: is FoK! al de hele tijd zo traag?
Paul Rabbering on-air.
Ben net klaar met eten maar het lijkt nu ook hier wat sneller te gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 13:23 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Gaat nogal met vlagen. Op dit moment is 'ie gewoon snel bij mij.
Oja, ze doet ook iets met hockeyen..quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat kan die meid hockeyen heh
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Nee.quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:25 schreef TheVulture het volgende:
Mag ik hier bekennen dat ik de nieuwe Britney Spears wel leuk vind![]()
Blijft een geniale opmerkingquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:05 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ej Roel ! waar blijven de pics?quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft een geniale opmerking.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:31 schreef TheVulture het volgende:
Dit vind ik dan weer volkomen kut... Boze negermuziek
Held !quote:Op zaterdag 22 november 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Chantal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Chantalquote:Op zaterdag 22 november 2008 15:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Chantal?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooie fotoquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:23 schreef Brennel het volgende:
Hier was vanochtend de winter:
[ afbeelding ]
Links mijn witte huisje
Haha what the fuck inderdaadquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:41 schreef -Hans- het volgende:
Gisteren voor het eerst gehoord bij MoveYourAss, maar damn wat een weirde plaat!
http://www.antiroos.com/a(...)%20in%20the%20brain/
Fake Blood - Mars dus.
Kerstkaart-fotoquote:Op zaterdag 22 november 2008 16:23 schreef Brennel het volgende:
Hier was vanochtend de winter:
[ afbeelding ]
Links mijn witte huisje
Weird hequote:Op zaterdag 22 november 2008 16:47 schreef Seam het volgende:
[..]
Haha what the fuck inderdaad
Wel een verschrikkelijk voor de duidelijkheid he
quote:
Hij zou er sowieso niet zijn, want hij zou een weekendje weg gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:50 schreef gerbenp het volgende:
Is er vanavond Weekend DNA met Domien ook, want ik las op zijn weblog dit
http://domienverschuuren.(...)log/149640/21-11-08/
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Dat was ook weer nutteloos gisteren, die reis naar Volendam![]()
Ja wij ook nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Avond MaW !
[..]!, ja dat was niet best gisteren.. 2e overwinning van Volendam en dan ook nog eens tegen Roda JC. Had dit van Roda JC niet verwacht.
Harm van Veldhoven is dat toch? Tsja, die heeft het nodige te doen. Heb de beelden niet gezien maar geloof je direct als je zegt dat het niet best was.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja wij ook niet![]()
![]()
het was nog wel zo gezellig vooraf. Om 18.15uur al daar in de kroeg (toen al toeter) terwijl de wedstrijd pas om 20.45 begon
Leuke kroeg, gezellig volk. Maar toen begon de wedstrijd en was het opeens een stuk minder gezellig. Dat je verliest, ok maar niet op zo`n manier![]()
Ik hoop dat de nieuwe trainer daar toch echt wat aan gaat doen...
Nu Ekstra Weekend terug luisteren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
BERTJE MAALDERINK IS HOMO
ok dan.quote:
quote:
Geinig dat je er nu over begint want Corton start de plaat echt net in.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef Timo20 het volgende:
Die nieuwe Razorlight is trouwens wel prachtig![]()
![]()
en m`n moeder vanmiddag: "ik hoorde vanmorgen die megahit op radio 3 met die kinderstemmetjes. Wat een leuk liedje!"![]()
Paper planes
![]()
eindelijk megahit
![]()
![]()
Hij was erg sterk afgelopen vrijdagquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig dat je er nu over begint want Corton start de plaat echt net in.
Vette Meeeeegahit inderdaad.
Begint idd. erg goedquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was erg sterk afgelopen vrijdag
Je gaat toch niet voor de wedstrijd naar Volendam? De kroegen daar zijn veel interessanterquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja wij ook niet![]()
![]()
het was nog wel zo gezellig vooraf. Om 18.15uur al daar in de kroeg (toen al toeter) terwijl de wedstrijd pas om 20.45 begon
Leuke kroeg, gezellig volk. Maar toen begon de wedstrijd en was het opeens een stuk minder gezellig. Dat je verliest, ok maar niet op zo`n manier![]()
Ik hoop dat de nieuwe trainer daar toch echt wat aan gaat doen...
![]()
Ja zeg dat welquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor de wedstrijd naar Volendam? De kroegen daar zijn veel interessanter
die grap kwam alleen niet helemaal over op dat momentquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel
"Een sneeuwpop? hoe kom je daar nou bij?"![]()
![]()
hoezo dat?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die grap kwam alleen niet helemaal over op dat moment
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo dat?
Daar is het alarm weer!
[ afbeelding ]
normaal roepen gerard en michiel het beide tergelijkertijd, nu was het alleen michiel , dus daarna viel een stiltequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo dat?
Daar is het alarm weer!
[ afbeelding ]
ah ja, ze waren nog niet toeterquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
normaal roepen gerard en michiel het beide tergelijkertijd, nu was het alleen michiel , dus daarna viel een stilte
uuhhm thanks voor de tip! maar weet alleen niet of ik ga kijken.. Duffy is niet echt mijn muziek maar misschien dat ik een klein stukje ga kijken. Misschien valt het wel mee.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans speciaal voor jou vanavond 0:05 op bnn tv
muziekspecial
waarin Duffy de nummers Serious, Stepping Stone, Warwick Avenue, Mercy en Delayed Devotion ten gehore brengt. Tussen de nummers door zijn interviewfragmenten van de zangeres te zien. Het met platina bekroonde debuutalbum Rockferry van de vierentwintigjarige Britse zangeres is een doorslaand succes. Het album staat sinds de release in maart al 34 weken in de Album top 100 en met het nummer Mercy scoorde Duffy een nummer 1-hit
Pssstttt, het is John Bakker. John Sahoka is van het glitterpak, John en de Sahoka's en Hot Chocolate's Sexy Thing.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:48 schreef Timo20 het volgende:
Die geluidjes van John Sahoka (of hoe je dat ook schrijft)
![]()
nou ja, die dusquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pssstttt, het is John Bakker. John Sahoka is van het glitterpak, John en de Sahoka's en Hot Chocolate's Sexy Thing.
eindelijk een medestanderquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:23 schreef Brennel het volgende:
Ik ben de megahit nu al spuugzat eerlijk gezegd.
Laten we het hopen! Annemieke in een Cheerleader pakje.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat er van deze Dare Or Truth geen filmpje is gemaakt... of komt die nog?
Filmpje ligt bij montage.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:28 schreef Sirolf het volgende:
Toch jammer dat er van deze Dare Or Truth geen filmpje is gemaakt... of komt die nog?
tnx voor de updatequote:Op zaterdag 22 november 2008 20:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Filmpje ligt bij montage.
Nu echt weg...
Ohja, dat zag ik ook nog voorbij komen op Twitter.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:31 schreef Marc63 het volgende:
Ik ben benieuwd naar het filmpje. Annemic in cheerleaderoutfitIk ken de persoon die mee is geweest om te filmen. Beetje jaloers ben ik wel
Maar ik ga er alweer vandoor. Verjaardag, stappen... dat soort dingen.
Fijne avond
Ik vind het ook niet verkeerd behalve dat ze vrij overdreven hees zingt. Soms klinkt het wel mooi maar af en toe is het net iets 'te'.quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
vangt de kogel op , zo slecht is het niet
quote:Op zaterdag 22 november 2008 20:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je gaat hard door de uitzending heen
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:35 schreef Brennel het volgende:
Ik ga op de zaterdagavond om 21.35 slapen, adios
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 november 2008 21:35 schreef Brennel het volgende:
En Infinityquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:25 schreef Timo20 het volgende:
Operation DJ Sandstorm![]()
![]()
Datvindjeleukhe?
Trustenquote:Op zaterdag 22 november 2008 21:35 schreef Brennel het volgende:
Ik had Roel toch echt gevraagd om MIA neer te knallenquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:15 schreef -Hans- het volgende:
3FM Meeeeeeeeee-ga-hit
Misschien dat het 'm vrijdag rond 16:30 lukt?quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had Roel toch echt gevraagd om MIA neer te knallen![]()
Eerst MIA neerknallenquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wijn.
zeg nou maar gewoon dat je bier alweer op is.quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, M.I.A. of niet. Ik zit lekker aan de Zuidoost Australische wijn.
Nog geen nieuw bier gehaaldquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zeg nou maar gewoon dat je bier alweer op is.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:41 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nog geen nieuw bier gehaald. Maar die pallet wijn mag ook weer wat slinken
. Helemaal niet erg dus
.
Geniet ervanquote:Op zaterdag 22 november 2008 22:34 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, M.I.A. of niet. Ik zit lekker aan de Zuidoost Australische wijn.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 22:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]australische wijnen zijn nou niet echte lig wijnen
TRustenquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:00 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga ook slapen, trusten!
Via RTL Gemist of de HD-recorder dus, want het is al een paar uur geleden uitgezonden.quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:27 schreef DaMook het volgende:
Ik ben eventjes ik hou van holland aan het kijken.
Via rtl gemist idd deze keerquote:Op zaterdag 22 november 2008 23:34 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Via RTL Gemist of de HD-recorder dus, want het is al een paar uur geleden uitgezonden.
quote:Op zaterdag 22 november 2008 23:35 schreef Piles het volgende:
Avond
EkstraWeekend bezig met uploaden
quote:Op zondag 23 november 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezellig, eten op een cruiseship![]()
![]()
http://www.liveleak.com/view?i=aff_1227212607
Deze link naar liveleak is veilig; geen schokkende beelden
Zitten ze daar allemaal mooi aangekleed. Tafel netjes gedekt, heerlijk eten bereid. Krijg je ditquote:
Meesterlijkquote:Op zondag 23 november 2008 00:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gezellig, eten op een cruiseship![]()
![]()
http://www.liveleak.com/view?i=aff_1227212607
Deze link naar liveleak is veilig; geen schokkende beelden. Niet verder klikken vanaf die pagina als je geen schokkende beelden wil zien
Goed dat je het er even bij zegt.quote:Op zondag 23 november 2008 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze is ook geweldig![]()
.
http://www.liveleak.com/view?i=200_1227043754
Deze link naar liveleak is veilig; geen schokkende beelden . Niet verder klikken vanaf die pagina als je geen schokkende beelden wil zien.
quote:Op zondag 23 november 2008 00:41 schreef Piles het volgende:
Jah, die pinguin zag ik pas ook ja, briljant
Bij dat schip gaat het na 5 minuten wel hard trouwens
Hehe die is wel coolquote:Op zondag 23 november 2008 00:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze is ook geweldig![]()
.
http://www.liveleak.com/view?i=200_1227043754
Deze link naar liveleak is veilig; geen schokkende beelden . Niet verder klikken vanaf die pagina als je geen schokkende beelden wil zien.
quote:Op zondag 23 november 2008 11:53 schreef Noortje. het volgende:
Wajoooo ik heb gewoon voordat de middag begint gepost hier.
quote:Op zondag 23 november 2008 11:53 schreef Noortje. het volgende:
Wajoooo ik heb gewoon voordat de middag begint gepost hier.
Kruip dan lekker terug zou ik zeggenquote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo allemaal!
Ikvoel me kei beroerd... ben een uurtje geleden mn nest uit komen rollen en denk da'k dalijk weer terug kruip...!
Ben de MH nu al zat eigenlijk....
Heu!quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo allemaal!
Ikvoel me kei beroerd... ben een uurtje geleden mn nest uit komen rollen en denk da'k dalijk weer terug kruip...!
Ben de MH nu al zat eigenlijk....
ik denk Giel of Domienquote:Op zondag 23 november 2008 12:35 schreef Dandelion het volgende:
Zijn er al voorspellingen/speculaties (speculaasjes!) wie er morgen op de vlucht gejaagd wordt?
ben je ziek?quote:Op zondag 23 november 2008 12:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, als ik heel de dag slaap, slaap ik natuurlijk vannacht niet meer.
Kijk nu Health Angels, op RTL4... beetje simplistisch...
Ik net ook, maar was alle zielige beestjes even zat...quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben je ziek?
* muisje-eliza kijkt Animal Planet
Tja, Ekdom en Veenstra, maar ja die gingen het niet doen geloof ik he.quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee...
Op wie hoop jij Dandelion?
Speculaasjes.quote:Op zondag 23 november 2008 12:35 schreef Dandelion het volgende:
Zijn er al voorspellingen/speculaties (speculaasjes!) wie er morgen op de vlucht gejaagd wordt?
nou de gewoon rustig aan...op de bank met n dekentjequote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik net ook, maar was alle zielige beestjes even zat...
edit: en ziek is een groot woord, belabberd lijkt t meer op..
Stenders is echt ziek, keelproblemen.quote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, Ekdom en Veenstra, maar ja die gingen het niet doen geloof ik he.
Ik denk dat Coen en Sander (nog effe op vakantie geweest) en Stenders (afgelopen week ziek (of stiekem op vakantie)(of was ie er donderdag wel?)) er in gaan.
Heb naast Ekdom en Veenstra niet echt favorieten. Ja Eric Corton, maar die zal het wel bij filmpjes maken houden denk ik.
(tjee ik kan echt goed met haakjes typen)
wat heb jij hasselhoff mooi versierdquote:Op zondag 23 november 2008 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders is echt ziek, keelproblemen.
Dan is ie onderhand wel echt toe aan een keeltransplantatie...quote:Op zondag 23 november 2008 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders is echt ziek, keelproblemen.
Ejquote:
Ik ga zometeen ook even checken of ik nog ergens een leuke stream kan vinden. Feyenoord - Ado is denk ik ook wel aardig.quote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef TheZapster het volgende:
Hup Ajax![]()
Leuke wedstrijd tot nu toe
quote:Op zondag 23 november 2008 12:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Bleuhhh, time for bed...
Dag menzels..
Beterschapquote:Op zondag 23 november 2008 12:54 schreef Jannekje7 het volgende:
Bleuhhh, time for bed...
Dag menzels..
toetsjes d'r af wippen, in de afwasmachine, toetsenbord zelf even uitschudden, toetsjes d'r weer op en klaar. Of gewoon elk jaar 25 euro voor een nieuw toetsenbord.quote:Op zondag 23 november 2008 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit net even mijn toetsenbord te bekijken.. Gatverdamme wat is dat ding ranzig. Misschien moet ik maar niet meer eten en/of drinken op mijn kamer.
Gewoon usb stofzuigertje nemen werkt prima.quote:Op zondag 23 november 2008 13:05 schreef Noortje. het volgende:
Ik zit net even mijn toetsenbord te bekijken.. Gatverdamme wat is dat ding ranzig. Misschien moet ik maar niet meer eten en/of drinken op mijn kamer.
Vind je?quote:Op zondag 23 november 2008 13:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
gaat weer goed
[ afbeelding ]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat niet aandurf. Ik wil niet weten hoe het er onder de toetsjes uitziet.quote:Op zondag 23 november 2008 13:08 schreef Dandelion het volgende:
[..]
toetsjes d'r af wippen, in de afwasmachine, toetsenbord zelf even uitschudden, toetsjes d'r weer op en klaar. Of gewoon elk jaar 25 euro voor een nieuw toetsenbord.
Of gewoon niet meer eten en drinken op je kamer. En je handen wassen voor het typen!
De lucht is er grijs genoeg voor maar vallen wil het nietquote:
Eten, dat heb ik nog genoeg hier... Gisteren hier een high-tea gehad en daar is het één en ander van overgebleven...quote:Op zondag 23 november 2008 13:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De lucht is er grijs genoeg voor maar vallen wil het niet
ondertussen staat de hachee te pruttelen en te garen op het vuur
dat wordt een volle buikquote:Op zondag 23 november 2008 13:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Eten, dat heb ik nog genoeg hier... Gisteren hier een high-tea gehad en daar is het één en ander van overgebleven...
De sneeuw lijkt Maastricht niet te willen bereiken. Check buienradar. Net vóór Maastricht valt 't uit elkaarquote:
Dat gaat de weegschaal idd niet leuk vindenquote:
Iddquote:Op zondag 23 november 2008 13:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De sneeuw lijkt Maastricht niet te willen bereiken. Check buienradar. Net vóór Maastricht valt 't uit elkaar.
Het blijft hier ook niet liggenquote:Op zondag 23 november 2008 13:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
hier valt het nu ook met bakken uit de lucht , blijft niet liggen.
Hier ligt het er nog steeds van gister.quote:
En wat doe je dan met dat hete water?quote:Op zondag 23 november 2008 13:51 schreef Noortje. het volgende:
Weet je wat echt lekker is soms?
Heel heet water.
Douchen?quote:Op zondag 23 november 2008 13:56 schreef MutZ het volgende:
[..]
En wat doe je dan met dat hete water?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |