trustenquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
Succes voor de nachtploegvoor de ochtendploeg
Klopt ! die heb ik inderdaad ook al een tijd niet gezien.. Wel jammer.quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:46 schreef ScottTracy het volgende:
Ancilla trouwens al een tijdje niet langs geweest in de Freaknacht.
Haar aanwezigheid gaf de vrijdagnacht net dat beetje extraquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:49 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Klopt ! die heb ik inderdaad ook al een tijd niet gezien.. Wel jammer.![]()
Absoluutquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:51 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Haar aanwezigheid gaf de vrijdagnacht net dat beetje extra
Ja, wat doet die mafkees daar toch altijd weer op de vrijdagnacht?quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:41 schreef -Hans- het volgende:
FlorisD in de chat !
Goedemorgenquote:
Nee, hier is het helaas niet blijven liggen...quote:Op zaterdag 22 november 2008 09:41 schreef Brennel het volgende:
Goedemorgen!
Is het bij jullie ook zo wit? Hier wel
M.I.A.quote:
Denk nou niet dat ik zo stom ben mn appartement te verhuren terwijl ik nog niets anders heb.. er loopt namelijk al een kort geding tegen de club die mij een nieuw appartement had toegezegd.quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:27 schreef Sirolf het volgende:
Wat ik nu toch weer vond op het weblog van Astrid de Jong...
[..]
Stiekem vind ik dat toch best humor, met de komende Serious Request in het vooruitzicht.
En buiten dat is het natuurlijk ook knap stom om je appartement te verhuren als je zelf nog niks anders hebt...
Ah, ok. Dat verandert de zaak natuurlijk... :$ Succes ermee!quote:Op zaterdag 22 november 2008 10:41 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Denk nou niet dat ik zo stom ben mn appartement te verhuren terwijl ik nog niets anders heb.. er loopt namelijk al een kort geding tegen de club die mij een nieuw appartement had toegezegd.
Dat zal ik wel nodig hebbenquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ah, ok. Dat verandert de zaak natuurlijk... :$ Succes ermee!
Daar zit je dan mooi meequote:Op zaterdag 22 november 2008 10:41 schreef rjvandevelde het volgende:
[..]
Denk nou niet dat ik zo stom ben mn appartement te verhuren terwijl ik nog niets anders heb.. er loopt namelijk al een kort geding tegen de club die mij een nieuw appartement had toegezegd.
HIer vooral hagel en dat was na een paar minuten weer weg.quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:02 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, hier heeft 't ook een klein beetje gesneeuwd: beetje wit op auto's en daken...
Dat schiet ook niet op ...quote:Op zaterdag 22 november 2008 11:11 schreef borisz het volgende:
[..]
HIer vooral hagel en dat was na een paar minuten weer weg.
quote:Top 100 van vrijdag 21 november 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 316 Roel_Jewel
02. 253 -Hans-
03. 224 Emimich
04. 203 Stormqueen
05. 200 GilaMonyet
06. 168 Sersjee
Ik niet iigquote:Op zaterdag 22 november 2008 11:15 schreef Jannekje7 het volgende:
Oh, weet iemand trouwens wie de Tjitse-Leemhuis-Wiki gemaakt heeft? Is dat iemand van "ons" geweest?
Viel eik wel meequote:Op zaterdag 22 november 2008 11:29 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Heb jij pijn in je vingers na zo'n dagje?
Ski's onderbinden dan maarquote:Op zaterdag 22 november 2008 12:04 schreef Cee het volgende:
Ik kan maar geen boodschappen doen, steeds als ik wil gaan gaat het sneeuwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |