quote:Op zondag 23 november 2008 11:53 schreef Noortje. het volgende:
Wajoooo ik heb gewoon voordat de middag begint gepost hier.
Kruip dan lekker terug zou ik zeggenquote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo allemaal!
Ikvoel me kei beroerd... ben een uurtje geleden mn nest uit komen rollen en denk da'k dalijk weer terug kruip...!
Ben de MH nu al zat eigenlijk....
Heu!quote:Op zondag 23 november 2008 12:28 schreef Jannekje7 het volgende:
Hallo allemaal!
Ikvoel me kei beroerd... ben een uurtje geleden mn nest uit komen rollen en denk da'k dalijk weer terug kruip...!
Ben de MH nu al zat eigenlijk....
ik denk Giel of Domienquote:Op zondag 23 november 2008 12:35 schreef Dandelion het volgende:
Zijn er al voorspellingen/speculaties (speculaasjes!) wie er morgen op de vlucht gejaagd wordt?
ben je ziek?quote:Op zondag 23 november 2008 12:36 schreef Jannekje7 het volgende:
Hm, als ik heel de dag slaap, slaap ik natuurlijk vannacht niet meer.
Kijk nu Health Angels, op RTL4... beetje simplistisch...
Ik net ook, maar was alle zielige beestjes even zat...quote:Op zondag 23 november 2008 12:37 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ben je ziek?
* muisje-eliza kijkt Animal Planet
Tja, Ekdom en Veenstra, maar ja die gingen het niet doen geloof ik he.quote:Op zondag 23 november 2008 12:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik heb werkelijk geen flauw idee...
Op wie hoop jij Dandelion?
Speculaasjes.quote:Op zondag 23 november 2008 12:35 schreef Dandelion het volgende:
Zijn er al voorspellingen/speculaties (speculaasjes!) wie er morgen op de vlucht gejaagd wordt?
nou de gewoon rustig aan...op de bank met n dekentjequote:Op zondag 23 november 2008 12:41 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ik net ook, maar was alle zielige beestjes even zat...
edit: en ziek is een groot woord, belabberd lijkt t meer op..
Stenders is echt ziek, keelproblemen.quote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef Dandelion het volgende:
[..]
Tja, Ekdom en Veenstra, maar ja die gingen het niet doen geloof ik he.
Ik denk dat Coen en Sander (nog effe op vakantie geweest) en Stenders (afgelopen week ziek (of stiekem op vakantie)(of was ie er donderdag wel?)) er in gaan.
Heb naast Ekdom en Veenstra niet echt favorieten. Ja Eric Corton, maar die zal het wel bij filmpjes maken houden denk ik.
(tjee ik kan echt goed met haakjes typen)
wat heb jij hasselhoff mooi versierdquote:Op zondag 23 november 2008 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders is echt ziek, keelproblemen.
Dan is ie onderhand wel echt toe aan een keeltransplantatie...quote:Op zondag 23 november 2008 12:48 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Stenders is echt ziek, keelproblemen.
Ejquote:
Ik ga zometeen ook even checken of ik nog ergens een leuke stream kan vinden. Feyenoord - Ado is denk ik ook wel aardig.quote:Op zondag 23 november 2008 12:42 schreef TheZapster het volgende:
Hup Ajax![]()
Leuke wedstrijd tot nu toe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |