quote:
Hij zou er sowieso niet zijn, want hij zou een weekendje weg gaan.quote:Op zaterdag 22 november 2008 18:50 schreef gerbenp het volgende:
Is er vanavond Weekend DNA met Domien ook, want ik las op zijn weblog dit
http://domienverschuuren.(...)log/149640/21-11-08/
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:10 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Dat was ook weer nutteloos gisteren, die reis naar Volendam![]()
Ja wij ook nietquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Avond MaW !
[..]!, ja dat was niet best gisteren.. 2e overwinning van Volendam en dan ook nog eens tegen Roda JC. Had dit van Roda JC niet verwacht.
Harm van Veldhoven is dat toch? Tsja, die heeft het nodige te doen. Heb de beelden niet gezien maar geloof je direct als je zegt dat het niet best was.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja wij ook niet![]()
![]()
het was nog wel zo gezellig vooraf. Om 18.15uur al daar in de kroeg (toen al toeter) terwijl de wedstrijd pas om 20.45 begon
Leuke kroeg, gezellig volk. Maar toen begon de wedstrijd en was het opeens een stuk minder gezellig. Dat je verliest, ok maar niet op zo`n manier![]()
Ik hoop dat de nieuwe trainer daar toch echt wat aan gaat doen...
Nu Ekstra Weekend terug luisteren![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
BERTJE MAALDERINK IS HOMO
ok dan.quote:
quote:
Geinig dat je er nu over begint want Corton start de plaat echt net in.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:28 schreef Timo20 het volgende:
Die nieuwe Razorlight is trouwens wel prachtig![]()
![]()
en m`n moeder vanmiddag: "ik hoorde vanmorgen die megahit op radio 3 met die kinderstemmetjes. Wat een leuk liedje!"![]()
Paper planes
![]()
eindelijk megahit
![]()
![]()
Hij was erg sterk afgelopen vrijdagquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig dat je er nu over begint want Corton start de plaat echt net in.
Vette Meeeeegahit inderdaad.
Begint idd. erg goedquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hij was erg sterk afgelopen vrijdag
Je gaat toch niet voor de wedstrijd naar Volendam? De kroegen daar zijn veel interessanterquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja wij ook niet![]()
![]()
het was nog wel zo gezellig vooraf. Om 18.15uur al daar in de kroeg (toen al toeter) terwijl de wedstrijd pas om 20.45 begon
Leuke kroeg, gezellig volk. Maar toen begon de wedstrijd en was het opeens een stuk minder gezellig. Dat je verliest, ok maar niet op zo`n manier![]()
Ik hoop dat de nieuwe trainer daar toch echt wat aan gaat doen...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |