Ja zeg dat welquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:31 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Je gaat toch niet voor de wedstrijd naar Volendam? De kroegen daar zijn veel interessanter
die grap kwam alleen niet helemaal over op dat momentquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:41 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja zeg dat wel
"Een sneeuwpop? hoe kom je daar nou bij?"![]()
![]()
hoezo dat?quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
die grap kwam alleen niet helemaal over op dat moment
quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo dat?
Daar is het alarm weer!
[ afbeelding ]
normaal roepen gerard en michiel het beide tergelijkertijd, nu was het alleen michiel , dus daarna viel een stiltequote:Op zaterdag 22 november 2008 19:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hoezo dat?
Daar is het alarm weer!
[ afbeelding ]
ah ja, ze waren nog niet toeterquote:Op zaterdag 22 november 2008 19:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
normaal roepen gerard en michiel het beide tergelijkertijd, nu was het alleen michiel , dus daarna viel een stilte
uuhhm thanks voor de tip! maar weet alleen niet of ik ga kijken.. Duffy is niet echt mijn muziek maar misschien dat ik een klein stukje ga kijken. Misschien valt het wel mee.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Hans speciaal voor jou vanavond 0:05 op bnn tv
muziekspecial
waarin Duffy de nummers Serious, Stepping Stone, Warwick Avenue, Mercy en Delayed Devotion ten gehore brengt. Tussen de nummers door zijn interviewfragmenten van de zangeres te zien. Het met platina bekroonde debuutalbum Rockferry van de vierentwintigjarige Britse zangeres is een doorslaand succes. Het album staat sinds de release in maart al 34 weken in de Album top 100 en met het nummer Mercy scoorde Duffy een nummer 1-hit
Pssstttt, het is John Bakker. John Sahoka is van het glitterpak, John en de Sahoka's en Hot Chocolate's Sexy Thing.quote:Op zaterdag 22 november 2008 19:48 schreef Timo20 het volgende:
Die geluidjes van John Sahoka (of hoe je dat ook schrijft)
![]()
nou ja, die dusquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:09 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Pssstttt, het is John Bakker. John Sahoka is van het glitterpak, John en de Sahoka's en Hot Chocolate's Sexy Thing.
eindelijk een medestanderquote:Op zaterdag 22 november 2008 20:23 schreef Brennel het volgende:
Ik ben de megahit nu al spuugzat eerlijk gezegd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |