Dat is mooi kut man!quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:48 schreef Sm0keZ het volgende:
Gódverdomme
Word ik net gebeld dat m'n motor omver is gesodemieterd door de wind. Dat pokkeding is natuurlijk met geen mogelijkheid staand te krijgen met z'n 180kg + 25kg volle tank, maar na 3 pogingen staat ie eindelijk weer.
Scheve uitlaat en gescheurde kap
Ja maar dat ligt aan jouquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:51 schreef debbie_19 het volgende:
[..]
Krijg hier bij jou ook een fail
Ik heb gezegd dat ik vandaag geen e-mail wou doen. Ik kan dus lekker de hele dag slacken aangezien 't zo rustig isquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:53 schreef Crazy-p het volgende:
tvp..
moet nu echt eens wat gaan doen hier..
anders komt er niets van.. en dat is zo lullig
lol.. slackerquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik vandaag geen e-mail wou doen. Ik kan dus lekker de hele dag slacken aangezien 't zo rustig is
lolquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
Te grappig dit:
Ik "Ej broer, jij hebt een nieuwe auto... he?"
broer: Ja man! blablala
Ik: "Wist je al dat je me even naar de stad ging brengen?"
broer: uh...
Ik: "Jah, ik moet drank hebben!"
broer: uh... ok!
Zeker door die tering wind hiero?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
Kutzooi..vlucht een half uur vertraging
Goedemiddag vanuit Otopeni Airport
Shhhquote:
Dat kan makkelijkquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:54 schreef Droxz.nl het volgende:
Te grappig dit:
Ik "Ej broer, jij hebt een nieuwe auto... he?"
broer: Ja man! blablala
Ik: "Wist je al dat je me even naar de stad ging brengen?"
broer: uh...
Ik: "Jah, ik moet drank hebben!"
broer: uh... ok!
Ja het schijnt nogal bokkeweer te zijn daar?quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef GilaMonyet het volgende:
[..]
Zeker door die tering wind hiero?
Where are you going to matequote:Op vrijdag 21 november 2008 11:55 schreef Sgele het volgende:
Kutzooi..vlucht een half uur vertraging
Goedemiddag vanuit Otopeni Airport
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja het schijnt nogal bokkeweer te zijn daar?
quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh fijn, sneeuw nu. Wedden dat al die josti's straks ineens niet meer kunnen rijden en dat ik dan gewoon een uur langer onderweg ben?
Bij mij gaat dat zo:quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk
Hey broer kijk eens daar
*slap*
*pakt sleutels*
cya
Dat zou pas handig zijn als ik ook een rijbewijs hadquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:56 schreef Moozzie het volgende:
[..]
Dat kan makkelijk
Hey broer kijk eens daar
*slap*
*pakt sleutels*
cya
Valt me wel op dat iedereen het daar altijd over heeftquote:Op vrijdag 21 november 2008 11:57 schreef Da_p00pb0x het volgende:
Oh fijn, sneeuw nu. Wedden dat al die josti's straks ineens niet meer kunnen rijden en dat ik dan gewoon een uur langer onderweg ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |