Nog een paar maandjes wachten.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij besef je niet dat je met de leeftijdsgrens van 18 jaar BT uitsluit en zonder haar zou de SC dood wezen.
hohohohohohoquote:Op donderdag 20 november 2008 22:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon een afgeschermd gedeelte voor 18 jaar en ouder waar alles mag. Een soort keldertje, maar dan leuker, zeg maar.
*cough* Gedrag nerds hier bij vrouwelijke users *cough*quote:Op donderdag 20 november 2008 22:16 schreef Emimich het volgende:
[..]
Volgens mij besef je niet dat je met de leeftijdsgrens van 18 jaar BT uitsluit en zonder haar zou de SC dood wezen.
Maar die is niet om in de baggeren!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef remlof het volgende:
[..]
We hebben KPD en daar is ook een SC
[EMIMICH MODUS]Ja, maar ik zie wel iets glimmen door haar slipje heen[/EMIMICH MODUS]quote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kijk eens naar boven. Heeft ze een slipje aan?
Tijden veranderen.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef BobbyB het volgende:
Oja? De SC deed het voor haar komst anders ook prima.
Gast, jij bent net zo kansloos met die naam.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Rhythm het volgende:
Waar gaat de kennis van de actualiteit heen met de jeugd van tegenwoordig?
Sofie. zegt:
en vanwaar die boeiende naam?
' Joris. Bangkok Connexxion! As long as I Got Rubber Bands Banks In My Pocket (Sawadee Cup Coming Soon) ( zegt:
je kent hem niet?
Sofie. zegt:
nee
' Joris. Bangkok Connexxion! As long as I Got Rubber Bands Banks In My Pocket (Sawadee Cup Coming Soon) zegt:
dat was de msnnaam van Joran
Sofie. zegt:
joran?
' Joris. Bangkok Connexxion! As long as I Got Rubber Bands Banks In My Pocket (Sawadee Cup Coming Soon) zegt:
van der Sloot..............
Sofie. zegt:
haha o
Ja zo'n grote tot haar knieenquote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Kijk eens naar boven. Heeft ze een slipje aan?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef BobbyB het volgende:
[EMIMICH MODUS]Ja, maar ik zie wel iets glimmen door haar slipje heen[/EMIMICH MODUS]
Weet ik hetquote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Emimich het volgende:
[..]
JIj stond toch vrij vroeg, meen ik..?
Niet als je broekpaling heet.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef Emimich het volgende:
[..]
Tijden veranderen.
Tegenwoordig zou men liever in haar slipje zitten dan een lapo of fipo maken..
Nee man, die naam is baasquote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Gast, jij bent net zo kansloos met die naam.
crane topic.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
*cough* Gedrag nerds hier bij vrouwelijke users *cough*
Jij houd dat bijquote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Juicyhil het volgende:
Ik ben trouwens als sinds sc #2 actief hier
Ik neem aan dat je die hoer anaal hebt vernederd en daarna uit je boot hebt gegooid?quote:Op donderdag 20 november 2008 22:17 schreef Rhythm het volgende:
Waar gaat de kennis van de actualiteit heen met de jeugd van tegenwoordig?
Sofie. zegt:
en vanwaar die boeiende naam?
' Joris. Bangkok Connexxion! As long as I Got Rubber Bands Banks In My Pocket (Sawadee Cup Coming Soon) ( zegt:
je kent hem niet?
Sofie. zegt:
nee
dat was de msnnaam van Joran
Sofie. zegt:
joran?
van der Sloot..............
Sofie. zegt:
haha o
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef Sackboy het volgende:
Thanks Bossie, 30 notes nu, mooi rond getal.
Waarom krijg jij er wel 1 en ik nietquote:Op donderdag 20 november 2008 22:18 schreef Sackboy het volgende:
Thanks Bossie, 30 notes nu, mooi rond getal.
Uhuquote:
Doe een banaanvraag of een slotjevraag!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Waarom krijg jij er wel 1 en ik niet
Dat had ik gedaan voordat ik haar op msn hadquote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je die hoer anaal hebt vernederd en daarna uit je boot hebt gegooid?
Ik vanaf de eerstequote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Juicyhil het volgende:
Een 3.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:19 schreef BobbyB het volgende:
Weet ik hetIk hecht niet zoveel waarde aan die kaste.
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef Fascination het volgende:
Ik heb er ook een note bij. Omdat ik met kanker scheldde
? Sadness
.
Geil meng.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:20 schreef Juicyhil het volgende:
Nee.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Rhythm het volgende:
Bijna een enorm gezichtverlies geleden in de trein door Fok!
Ik neem aan dat jullie deze verplichte kost allemaal zorgvuldig hebben doorgespit?
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:21 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Doe een banaanvraag of een slotjevraag!
Omgquote:
Toen het nog een plaatjes SC wasquote:
Niets veranderd sinds de laatste check, nog steeds 40.quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Juup© het volgende:
Ik zal ook eens gaan kijken bij de notes.
Oh dan kan je haar nu wel weer uit je lijst gooien... Been there done that principequote:Op donderdag 20 november 2008 22:22 schreef Rhythm het volgende:
[..]
Dat had ik gedaan voordat ik haar op msn had. In die richting at least.
HAHAHA JE ZEI BAN!111quote:Op donderdag 20 november 2008 22:21 schreef Cypress_Hill het volgende:
[..]
Doe een banaanvraag of een slotjevraag!
quote:Op donderdag 20 november 2008 22:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Niets veranderd sinds de laatste check, nog steeds 40.
Pepernotes!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Juup© het volgende:
Ik zal ook eens gaan kijken bij de notes.
Ik ook! Ik zit allang niet meer achter BT aan!quote:Op donderdag 20 november 2008 22:23 schreef Emimich het volgende:
[..]
BP heeft tenminste nog hart voor de zaak!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |