quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vond d'r wel een lief gezichtje hebben
Als gezichtje = décolleté.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vond d'r wel een lief gezichtje hebben
Thxquote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Lekker apparaatje.
Ik zit Kung Fu Panda te kijken, maar ik vind 'm nogal tegenvallen eigenlijk.
Mja, sommige animatiefilms zijn wel geniaal, vooral Pixars, maar deze is maar matig. Ik twijfel ook of ik 'm vanavond nog wel af ga kijken.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Thx
Leek me persoonlijk vanaf het begin af aan al een kutfilm
Pixar is bijna per definitie geniaal. Ik krijg ook geen genoeg van Wall-E bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, sommige animatiefilms zijn wel geniaal, vooral Pixars, maar deze is maar matig. Ik twijfel ook of ik 'm vanavond nog wel af ga kijken.
Vet man, zulke picsquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:05 schreef Slarioux het volgende:
Die ken ik niet, maar wel iets van gehoord.
Overigens, niemand kan mij ooit nog een leeghoofd noemen.
[ link | afbeelding ]
Heb 'm net af en de conclusie is dat 'ie aardig was, maar meer ook niet. Het is uiteraard een feelgood einde waardoor je toch nog een redelijk gevoel overhoudt, maar de film zelf was maar matig. Een zesje.quote:
Dat verklaart 'n hoop jaquote:En ik begreep vanmiddag trouwens ineens waarom m'n mascara zo overdreven uitgelopen was.. Ik hoest me kapot als ik in bed lig, en dan krijg ik tranen en dan loopt m'n mascara over m'n wangenGelukkig heb ik sinds vanavond weer pilletjes ertegen
Da's wel zonde inderdaad. Het leuke is juist het meezingen vaak, en de sfeer die dat brengt.quote:En ik ben naar Jamie Lidell geweest
Was wel leuk.. vond het alleen jammer dat ie de meeste nummers heel anders uitvoerde dan ze op het album staan, das minder leuk meezingen enzo.
Yep, FC donders inderdaad. In dit geval was het een onderzoek naar dopamine en het effect ervan op het nemen van beslissingen en het voorspellen van beloningen. Was erg cool om te doen (maar wel vermoeiend, zo lang in een scanner liggen... 2 uur per sessiequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vet man, zulke pics
Heb je die bij het FC Donders laten maken? Wat voor onderzoekjes zijn dat eigenlijk? Vind ik misschien ook wel 'n keer geinig om mee te doen.
http://www.ru.nl/neuroimaging/general/introduction/quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:37 schreef LastRequest het volgende:
Echt wat is FC Donders? Het doet me namelijk telkens denken aan FC Knudde
En op die site zien we niks, is een inlogding..
Daar ben je blij mee, JvT. Wat een baggerkutmuziek maken die zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:31 schreef LastRequest het volgende:
Ja jammer! Maarja.. verder was het wel vet hoor, hij blijft gaaf.
En binnen een maandje de Jeugd van Tegenwoordig, dat kan ik sowieso meedoen
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:39 schreef Slarioux het volgende:
Maarre, ik ga pitten, bis morgen allemaal
van?quote:
Klopt, driekwart van de mensheid vindt mijn muzieksmaak ook om te janken. Maar daar zit tenminste geen JvT bij. Wat een kutmuziek maken die zegquote:
Als het goed is valt dat niet onder 'sociaal doen'quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:41 schreef LastRequest het volgende:
Hij liep vast![]()
Maare D_K herinnert me net aan iets.. as woensdag open feest @ Ovum!
Weten jullie dat vast
Dat thema!quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik sta achter de tap dus ben er sowieso!
Gratis bierquote:Op vrijdag 21 november 2008 01:44 schreef LastRequest het volgende:
Ik sta achter de tap dus ben er sowieso!
Behaarde lullen!quote:
Leedvermaak is goed vermaak!quote:Op vrijdag 21 november 2008 02:03 schreef Mikkie het volgende:
Kleine kans dat ik er ben, maar wie weet.
Dat topic van die annulering wordt trouwens met de minuut mooier
Wat een pareltje zo midden in de nacht..
Echt wel. Dat er nog zulke domme mensen bestaan zeg. En dat die nota bene ook nog kredietwaardig zijn en dus een creditcard krijgenquote:Op vrijdag 21 november 2008 02:07 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Leedvermaak is goed vermaak!
JvT is ook een soort nieuwe hakkuhbar imo. Ik heb er ook wel een beetje mee gehad.quote:Op vrijdag 21 november 2008 01:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Klopt, driekwart van de mensheid vindt mijn muzieksmaak ook om te janken. Maar daar zit tenminste geen JvT bij. Wat een kutmuziek maken die zeg. Dan nog liever The Opposites (Me Nikes is een lekker nummer voor in de auto
) of Partysquad.
Klopt. Voor de scanner verdien je iets meer maar doorgaans verdient het weinig. Maar je doet het natuurlijk voorquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:40 schreef Mikkie het volgende:
Ik zat net inderdaad al te kijken Sla. Maar eigenlijk verdient het helemaal niet bijzonder veel. Want: ze willen je sofinummer. Maw: alles wordt opgegeven aan de belasting (op zich wel logisch bij de mate waarin zij research doen), dus over je proefpersoontijd moet je verdomme ook nog belasting betalen. Dan hou je nog maar een paar euro netto per uur over.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 09:46 schreef HostiMeister het volgende:
Nou ik werd wakker en toen bleek de senseo uit te staan, moest ik verdomme nog langer wachten op mijn koffie
Je maakt wat mee op de vroege ochtend
Water bijvullenquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:52 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
shit man wat een ellende... is het nog goed gekomen? of moest je nog water bijvullen ook nog ?![]()
Leeeuk! Met wie ga je eigenlijk? Have fun in het tropisch zwemparadijsquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:43 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh![]()
Ik ga zo richting Centre Parcs, dus ben een weekend afwezig.
Oh echt heerlijk! Maar ik moet zo naar Nijmegenquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:43 schreef HostiMeister het volgende:
Gheghe, lekker af en toe he? Ik let wel eens op mijn pa's huis als ie weer eens op vakantie is... genieten noem ik het
Die heb ik nog live gezien in Finland, erg tof iddquote:Op vrijdag 21 november 2008 09:51 schreef morgane het volgende:
Vanavond naar een concert van Sonata Arctica, zin in!!!ben vandaag dan maar weer eens in stijl, met camouflagebroek en een bandshirt
Ben jij het aanhangsel of hebben zij een aanhangsel?quote:
Eentje heeft een aanhangsel, we gaan met 4enquote:Op vrijdag 21 november 2008 10:51 schreef LastRequest het volgende:
Ben jij het aanhangsel of hebben zij een aanhangsel?
Vrijdag college? Gekkenhuis.quote:Op vrijdag 21 november 2008 11:01 schreef HostiMeister het volgende:
Aw...
Zo , over een kwartier college, eens hosselen
check!quote:
Geniequote:
Nizlopi vind ik dan wel weer briljante muziek eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 november 2008 12:15 schreef Nielez het volgende:
Lui.
Oja LR, over Justin Nozuka @ paar topics terug (:')), die is wél hip, ik had Nizlopi (ook een rare naam) verwijderd omdat daar niks aan was. Maar die Nozuka is wel tof.
Viel mee, vier ochtenden en een intake gesprek. Maar het is wel veel idd. Zoek naar dingen met een MRI scan, daar krijg je meer voor. Al blijft het geen vetpotquote:Op vrijdag 21 november 2008 13:06 schreef IrishBastard het volgende:
Oeh, die moet ik ook nog zien
Dat dondors spul is idd beetje weinig, hoeveel uur heb jij wel niet gedraaid voor dat bedrag van jou
Balenquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:14 schreef morgane het volgende:
Ben straks 2,5 uur onderweg naar Sonata in Rijssen, ligt een boom op de rails tussen Zutphen en Arnhem dus nu moeten we via Utrecht
Assertiviteit is u niet onbekend? Maar ik zit nu in de rechtenbibliotheek en dat lijkt ook zo raar, daarnaast ben ik niet echt van de mannenliefde. Succes met je zoektocht.quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:17 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Assertiviteit is u niet onbekend. Maar ik zit nu in de rechtenbibliotheek en dat lijkt ook zo raar, daarnaast ben ik niet echt van de mannenliefde. Succes met je zoektocht.
Heb je echt een camouflagebroek aan en een bandshirt?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:14 schreef morgane het volgende:
Ben straks 2,5 uur onderweg naar Sonata in Rijssen, ligt een boom op de rails tussen Zutphen en Arnhem dus nu moeten we via Utrecht
Haha ja, normaal loop ik er niet zo bij, meer met felle kleuren en veel roze enzo. Maar dan val ik zo uit de toon vanavondquote:Op vrijdag 21 november 2008 14:21 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Heb je echt een camouflagebroek aan en een bandshirt?
Dat vind ik zo jammer he, neemt elke vrouwelijke aantrekkelijkheid weg.
Wat had Michiel?quote:Op vrijdag 21 november 2008 14:32 schreef Nielez het volgende:
Wtf wiskunde faal 9,9 voor die toets van na t poolen donderdag
Sommige mensen kunnen dat gewoonquote:Op vrijdag 21 november 2008 15:09 schreef HostiMeister het volgende:
Kots in je oog, wauw de poezie die achter dat zinnetje schuilt is als het verdrinken in een zee van de zoetste parfum.
Later, homey!quote:
Ik was blij dat je er was, en toen ging je meteen weer weg!quote:
Dat doet ze bij mij ook!quote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik was blij dat je er was, en toen ging je meteen weer weg!
Ik had leuk bezoek dus moest weer even sociaal gaan doen hequote:Op vrijdag 21 november 2008 15:35 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik was blij dat je er was, en toen ging je meteen weer weg!
dus als je geen leuk bezoek had gehad ging je gewoon fokken of begrijp ik t verkeerdquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:36 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ik had leuk bezoek dus moest weer even sociaal gaan doen he
Doe eens niet zo naar tegen Yash, lieverd!quote:Op vrijdag 21 november 2008 16:41 schreef Swine het volgende:
[..]
dus als je geen leuk bezoek had gehad ging je gewoon fokken of begrijp ik t verkeerd
groeten swarma
quote:Op donderdag 20 november 2008 16:49 schreef morgane het volgende:
Heb al mn 5 tentamens gehaald!!laagste cijfer is een 5,6 en hoogste een 7. Niet echt denderend, maar ik ben allang blij dat ik alles gehaald heb
Ja als jij er was geweest was ik gewoon gaan fokken jaquote:Op vrijdag 21 november 2008 16:41 schreef Swine het volgende:
[..]
dus als je geen leuk bezoek had gehad ging je gewoon fokken of begrijp ik t verkeerd
groeten swarma
Bwehehehe. Kut voor 'mquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
Obey gravity, its the lawhttp://www.dumpert.nl/med(...)/muur_bijt_man_.html
volgens mij versta jij iets anders onder het woord ex dan ikquote:Op vrijdag 21 november 2008 17:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga nu bij mijn ex eten en daarna naar de verjaardag van mijn ex-schoonzus
Het is vrijdagquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben echt totaal in de war wat voor een dag het vandaag is![]()
Komt misschien ook omdat ik tot half 2 in bed heb gelegen
quote:Op vrijdag 21 november 2008 18:59 schreef Slarioux het volgende:
Ik moet echt nog teveel doen voor school. Als usual
zo dacht ik eergister dat het gister al vrijdag wasquote:Op vrijdag 21 november 2008 18:40 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben echt totaal in de war wat voor een dag het vandaag is![]()
Komt misschien ook omdat ik tot half 2 in bed heb gelegen
Soms zijn we net mensen héquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:39 schreef LastRequest het volgende:
Ik reis van Nijmegen naar Wageningen, ik heb m'n avondeten gehad, ik heb zelfs m'n ouders al uitgebreid gesproken, en vervolgens zijn er maar 2 nieuwe posts
HOAXquote:Op vrijdag 21 november 2008 20:39 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Soms zijn we net mensen hé
En waarom heb je dat verdiend dan?quote:Op vrijdag 21 november 2008 19:18 schreef Slarioux het volgende:
Maar ik begin met een Grolsch Lemon. Dat heb ik wel verdiend.
quote:Op vrijdag 21 november 2008 20:43 schreef swarmahoer het volgende:
kick
edit: en dan ineens gaan posten he
Geen ideequote:Op vrijdag 21 november 2008 21:02 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En waarom heb je dat verdiend dan?
Mocht dat niet?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:20 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Die foto heeft Xander je zeker toegespeeld hè?
Pics!!!quote:
quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:54 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Het is morgenavond pas, en ws worden er geen pics gemaakt omdat niet iedereen dat wil
Begint met een S, eindigt op een n?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:55 schreef Yashaaaaa het volgende:was ik weer. Ik wil eigenlijk ook slapen, heb vannacht zo licht geslapen
niet meer gewend om iemand in bed te hebben
maar ik wil ook eigenlijk een serie kijken
Welke crew komt trouwens allemaal? Morgen de kans om fok vol te spammen?quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:57 schreef Slarioux het volgende:
[..]
De meeste crewleden zijn wel heel anders dan je verwacht, dat is dan wel weer tof
D'r komen iets van 20, 30 mensen max van een crew van 130 ofzo. Dus er zijn er nog genoegquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Welke crew komt trouwens allemaal? Morgen de kans om fok vol te spammen?![]()
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:00 schreef Californium het volgende:
[..]
Welke crew komt trouwens allemaal? Morgen de kans om fok vol te spammen?![]()
ik ken het probleemquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso is een hoogslaper kut om met zijn tweeen in te slapenvooral als je snachts naar de wc moet en je niet bij het trapje ligt
Ik ken het. het is op de een of andere manier bij natuurwet bepaald dat het onmogelijk is om in bed elegant over iemand heen te klimmen.quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Sowieso is een hoogslaper kut om met zijn tweeen in te slapenvooral als je snachts naar de wc moet en je niet bij het trapje ligt
quote:Op vrijdag 21 november 2008 22:00 schreef Slarioux het volgende:
[..]
D'r komen iets van 20, 30 mensen max van een crew van 130 ofzo. Dus er zijn er nog genoeg.
Ow dat ging nog redelijk elegant.. Maar als meneer dan gewoon op zijn plek blijft liggen ipv door rolt, is het wel enorm kut om elegant van de trap te gaanquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:01 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Ik ken het. het is op de een of andere manier bij natuurwet bepaald dat het onmogelijk is om in bed elegant over iemand heen te klimmen.
Minpunten dusquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ow dat ging nog redelijk elegant.. Maar als meneer dan gewoon op zijn plek blijft liggen ipv door rolt, is het wel enorm kut om elegant van de trap te gaan
Dat is op zich ook al een beetje minpunten scorenquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Haha, mjah meneer zegt zelf altijd dat minpunten in het niets vallen bij het aantal dat hij bij mij in de plus denkt te staan
Hij heeft iig een lange, zij het een btje kromquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
En het gebied rond mijn blinde darm heeft de hele tijd zo'n zeurderige pijn maar geen idee wat het is.
Want blinde darm ontsteking voel je echt wel wat beter
Gastquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:23 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Dat is op zich ook al een beetje minpunten scoren
[..]
Hij heeft iig een lange, zij het een btje krom
Dat dacht ik dus ookquote:Op vrijdag 21 november 2008 22:23 schreef Slarioux het volgende:
Hij heeft iig een lange, zij het een btje krom
Slapen ja, duh.quote:Op vrijdag 21 november 2008 21:58 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Begint met een S, eindigt op een n?
Dat dus, maar dan achter pc, en op een bureaustoelquote:Op vrijdag 21 november 2008 23:03 schreef Mikkie het volgende:
Ik vat nog een pilske en nestel mij lekker op de bank voor het laatste uur van deze dag.
Moet je je voortaan maar op meer schappelijke tijden vertonenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ben ik er net! Iedereen al op bed!
Die heb ik in de bios gezien, vette creepfilmquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net The Descent @ net 5 gekeken, wat een aparte film, en wat een vaag eind zeg...
Ja overdag slaap ik he!quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Moet je je voortaan maar op meer schappelijke tijden vertonen
Nergens dusquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja overdag slaap ik he!![]()
IB waar gaan we morgenavond heen dan?
Ik rij er om 21:00 heenquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
hej cocktail rij je morgen toevallig langs t gelredome? moet er om 12 smiddags zijn
Dat, met vrienden enzo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Net The Descent @ net 5 gekeken, wat een aparte film, en wat een vaag eind zeg...
Bios zal sowieso anders zijn. Stuk of 5 schrikmomenten, waarvan de eerste in nightvision (als er in een keer eentje achter staat en je de film voor t eerst ziet) t coolst isquote:Op zaterdag 22 november 2008 00:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Die heb ik in de bios gezien, vette creepfilm.
Ik ben BOB.quote:
LR je mag hier dan wel in tussen tijd blijvenquote:Op zaterdag 22 november 2008 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
je haalt op en brengt weg, en gaat zelf niet?
ok okquote:
hoezo missen... wilde je erbij zijnquote:Op zaterdag 22 november 2008 10:07 schreef HostiMeister het volgende:
Nog iets gemist hier? Yasha met een dude in dr bed enzo?
Zat niet echt in de planning...quote:Op zaterdag 22 november 2008 00:38 schreef swarmahoer het volgende:
hej cocktail rij je morgen toevallig langs t gelredome? moet er om 12 smiddags zijn
Inderdaad!quote:Op zaterdag 22 november 2008 01:40 schreef swarmahoer het volgende:
je haalt op en brengt weg, en gaat zelf niet?
Ja maar niet van sneeuw. Is gewoon bevroren shizzle, dauw enzo.quote:Op zaterdag 22 november 2008 12:35 schreef IrishBastard het volgende:
Krijg nou wat, sta je op, is het opeens helemaal wit buiten
Hier dus wel sneeuwquote:Op zaterdag 22 november 2008 13:00 schreef Nielez het volgende:
[..]
Ja maar niet van sneeuw. Is gewoon bevroren shizzle, dauw enzo.
(Hier in ieder geval..)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |