quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vond d'r wel een lief gezichtje hebben
Als gezichtje = décolleté.quote:Op donderdag 20 november 2008 21:38 schreef IrishBastard het volgende:
Ik vond d'r wel een lief gezichtje hebben
Thxquote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef Mikkie het volgende:
Lekker apparaatje.
Ik zit Kung Fu Panda te kijken, maar ik vind 'm nogal tegenvallen eigenlijk.
Mja, sommige animatiefilms zijn wel geniaal, vooral Pixars, maar deze is maar matig. Ik twijfel ook of ik 'm vanavond nog wel af ga kijken.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:43 schreef Slarioux het volgende:
[..]
Thx
Leek me persoonlijk vanaf het begin af aan al een kutfilm
Pixar is bijna per definitie geniaal. Ik krijg ook geen genoeg van Wall-E bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 november 2008 23:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, sommige animatiefilms zijn wel geniaal, vooral Pixars, maar deze is maar matig. Ik twijfel ook of ik 'm vanavond nog wel af ga kijken.
Vet man, zulke picsquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:05 schreef Slarioux het volgende:
Die ken ik niet, maar wel iets van gehoord.
Overigens, niemand kan mij ooit nog een leeghoofd noemen.
[ link | afbeelding ]
Heb 'm net af en de conclusie is dat 'ie aardig was, maar meer ook niet. Het is uiteraard een feelgood einde waardoor je toch nog een redelijk gevoel overhoudt, maar de film zelf was maar matig. Een zesje.quote:
Dat verklaart 'n hoop jaquote:En ik begreep vanmiddag trouwens ineens waarom m'n mascara zo overdreven uitgelopen was.. Ik hoest me kapot als ik in bed lig, en dan krijg ik tranen en dan loopt m'n mascara over m'n wangenGelukkig heb ik sinds vanavond weer pilletjes ertegen
Da's wel zonde inderdaad. Het leuke is juist het meezingen vaak, en de sfeer die dat brengt.quote:En ik ben naar Jamie Lidell geweest
Was wel leuk.. vond het alleen jammer dat ie de meeste nummers heel anders uitvoerde dan ze op het album staan, das minder leuk meezingen enzo.
Yep, FC donders inderdaad. In dit geval was het een onderzoek naar dopamine en het effect ervan op het nemen van beslissingen en het voorspellen van beloningen. Was erg cool om te doen (maar wel vermoeiend, zo lang in een scanner liggen... 2 uur per sessiequote:Op vrijdag 21 november 2008 00:25 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vet man, zulke pics
Heb je die bij het FC Donders laten maken? Wat voor onderzoekjes zijn dat eigenlijk? Vind ik misschien ook wel 'n keer geinig om mee te doen.
http://www.ru.nl/neuroimaging/general/introduction/quote:Op vrijdag 21 november 2008 00:37 schreef LastRequest het volgende:
Echt wat is FC Donders? Het doet me namelijk telkens denken aan FC Knudde
En op die site zien we niks, is een inlogding..
Daar ben je blij mee, JvT. Wat een baggerkutmuziek maken die zegquote:Op vrijdag 21 november 2008 00:31 schreef LastRequest het volgende:
Ja jammer! Maarja.. verder was het wel vet hoor, hij blijft gaaf.
En binnen een maandje de Jeugd van Tegenwoordig, dat kan ik sowieso meedoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |