dat van mij staat inmiddels in de ovenquote:
Hoeveel van die blikken heb jijquote:Op donderdag 20 november 2008 18:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk dat ik straks gewoon een blik rav ga opwarmen 14.gif
oeh!quote:
ik kan voortaan weer gewoon trompetteren op dinsdagavondquote:Op donderdag 20 november 2008 18:28 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Eten![]()
En auto inpakken, straks weer s lekker gitaren
Niet nodig, ik stop hem gewoon in een grotere.quote:Op donderdag 20 november 2008 18:30 schreef Pheno het volgende:
Auto inpakken? Bestaan er ook vouwauto's?
Wat fijn voor de burenquote:Op donderdag 20 november 2008 18:32 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan voortaan weer gewoon trompetteren op dinsdagavond
die hebben we daar dan ook nietquote:Op donderdag 20 november 2008 18:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Wat fijn voor de buren
Jouw zaadstengel komt niet verder dan horizontaal?quote:
Jouw puddingbuks heeft dit probleem?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw zaadstengel komt niet verder dan horizontaal?
OMGquote:Op donderdag 20 november 2008 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Jouw puddingbuks heeft dit probleem?
Nee natuurlijk nietquote:
Dwarsliggerquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 18:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar beantwoord anders eerst mijn vraag gewoon.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Wel een onbreekbare geodriehoek he?quote:Op donderdag 20 november 2008 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal de aanvalshoek volgende keer even opmeten voor je met een geodriehoek
uiteraardquote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een onbreekbare geodriehoek he?
Het was vroeger altijd de kunst om die in zoveel mogelijk stukjes te breken in de wiskunde lesquote:Op donderdag 20 november 2008 18:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een onbreekbare geodriehoek he?
Niet zo moeilijk, gewoon keihard als een werpster tegen het raam aan gooien: zes miljard splintersquote:Op donderdag 20 november 2008 19:04 schreef Fha het volgende:
Het was vroeger altijd de kunst om die in zoveel mogelijk stukjes te breken in de wiskunde les
Ja maar dat viel opquote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, gewoon keihard als een werpster tegen het raam aan gooien: zes miljard splinters
Jij loopt zeldzame chemische elementen te promoten onder de Epo-bereiders?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
Ik ben gewoon een Tour fan
niet voor de mannen in strakke pakjes want daar heb ik dus echt helemaal niets mee
Tour de france wtf![]()
Ik ben ooit in Frankrijk geweest waar ze toevallig langs kwamen. Niet eens gedacht. maar op tv is het toch beter te volgenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:Ik ben gewoon een Tour fan
niet voor de mannen in strakke pakjes want daar heb ik dus echt helemaal niets mee
Tour de france wtf![]()
hehehehe, of in het plafond te werpenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was vroeger altijd de kunst om die in zoveel mogelijk stukjes te breken in de wiskunde les
helluh
geen gezicht die pakjes neequote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
Ik ben gewoon een Tour fan
Tour de france wtf![]()
Ik vond het altijd leuk om potloden, pennen en geodriehoeken in het systeemplafondje te gooien. Het bleef verdomd vaak hangenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, gewoon keihard als een werpster tegen het raam aan gooien: zes miljard splinters
Nouwwquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Muck het volgende:
zo mag ik heel graag schaatsen kijken, maar ook niet vanwege de pakjes
wehehe dat deed ik met potloden.. was geloof ik niet de enige als ik Ph zo leesquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehehe, of in het plafond te werpen
Ik vond die theorielessen toch geen drol aan. Ik heb ook alle beta vakken laten vallen zo gauw het konquote:Op donderdag 20 november 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehe dat deed ik met potloden.. was geloof ik niet de enige als ik Ph zo lees
Wiskunde was helaas verplichtquote:Op donderdag 20 november 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond die theorielessen toch geen drol aan. Ik heb ook alle beta vakken laten vallen zo gauw het kon
vooruit dan maarquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Aho het volgende:
aah net klaar met werken en dan zit ik hier..avondschool=P nee echt>_<
can i have a cup of coffee?
ja he?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk om potloden, pennen en geodriehoeken in het systeemplafondje te gooien. Het bleef verdomd vaak hangen
dat is juist mijn sterke punt, kijk maar naar mijn huidige opleidingquote:Op donderdag 20 november 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond die theorielessen toch geen drol aan. Ik heb ook alle beta vakken laten vallen zo gauw het kon
Ik ook op de havoquote:Op donderdag 20 november 2008 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is juist mijn sterke punt, kijk maar naar mijn huidige opleiding
ik ben dan ook geslaagd met een dikke 8 op mijn diploma voor wisunde
sssstttttttquote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij loopt zeldzame chemische elementen te promoten onder de Epo-bereiders?
gelukkig is het de proloog en komen ze 1 voor 1 langsquote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Frankrijk geweest waar ze toevallig langs kwamen. Niet eens gedacht. maar op tv is het toch beter te volgen
Saai.quote:
volledig mee eensquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Muck het volgende:
[..]
geen gezicht die pakjes nee
zo mag ik heel graag schaatsen kijken, maar ook niet vanwege de pakjes
zwemmen daarentegen
Ik wil gewoon zo'n kaart hebben waarbij je met de mensen kan kletsen enzoquote:
Wielrennenquote:
dat kanquote:
ik wilde tot mijn 15e ofzo tolk worden, en besloot in mijn examenjaar dat dat eigenlijk niks voor mij was, maar ja, wat dan he....quote:Op donderdag 20 november 2008 19:17 schreef Pheno het volgende:
Ik wilde eigenlijk iets met talen doen, dat werd later programmeertalen. Al die beta luitjes die hopeloos faalden in gewoon logisch nadenken
We begonnen het eerste jaar met 160 man , we eindigden met 40 geslaagden....
Alsof devdevdev zo moeilijk is.
Jij denkt ook maar aan één ding he?quote:
Mucliquote:Op donderdag 20 november 2008 19:19 schreef Californium het volgende:
[..]
volledig mee eensschaatsen
die pakjes
![]()
![]()
Zwemmen
Jongequote:Op donderdag 20 november 2008 19:35 schreef MPG het volgende:
[..]
Jij denkt ook maar aan één ding he?
Priemgetallen gaernequote:Op donderdag 20 november 2008 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge![]()
Ik zou uren lang kunnen vertellen over de kunst van het schieten van stationsnaambordjes. Over de wonderlijke eigenschappen van priemgetallen, over paleoklimaatreconstructies aan de hand van ijskernen, over de bizarre uitzonderingen in de Poolse grammatica, over..
Wil je dat? Zeg maar hoor. Maar dan is het ook "have your cake and eat it"
dat dusquote:
*proest*quote:
Sharon Stone in Basic Instinctquote:
Ik weet een goede deal!quote:
Daar mag ik vast geen illustratie bij postenquote:
Dat was wel mijn intentiequote:Op donderdag 20 november 2008 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als de deal is dat ik de thee opdrink en jij de kruidnoten eet, ga ik er niet mee akkoord!
priemgetallenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jonge![]()
Ik zou uren lang kunnen vertellen over de kunst van het schieten van stationsnaambordjes. Over de wonderlijke eigenschappen van priemgetallen, over paleoklimaatreconstructies aan de hand van ijskernen, over de bizarre uitzonderingen in de Poolse grammatica, over..
Wil je dat? Zeg maar hoor. Maar dan is het ook "have your cake and eat it"
ik zwem ook regelmatigquote:
koffie met chocolate chip cookiesquote:
met een spoiler toch wel?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Daar mag ik vast geen illustratie bij posten
Alleen maar om te zien hoe badjuf MPG er in bikini uitziet, toch?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:44 schreef Muck het volgende:
ik zwem ook regelmatig
en ik ga heel af en toe mee als MPG aan het badjuffen is
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alleen maar om te zien hoe badjuf MPG er in bikini uitziet, toch?
En hoe hij door de leerlingen in het water wordt gegooid
Nee, het!quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het!
Muck heeft je een geslachtsverandering gegeven, dus ben ik verward... en dus ben je nu een het.
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe het door de leerlingen in het water wordt gegooid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dna sequentiesquote:Op donderdag 20 november 2008 19:47 schreef MPG het volgende:
sequenties van priemgetallen?
Zoietsquote:Op donderdag 20 november 2008 19:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Dna sequentiesen het is eigenlijk niet zoveel werk...maar ik wil niet-O-
1 |
zoiets jah....maar dan een langere en tegen een andere sequentie alignenquote:
ik ga morgen ook iets met DNA doenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:49 schreef Californium het volgende:
[..]
Dna sequentiesen het is eigenlijk niet zoveel werk...maar ik wil niet-O-
jah, daar heb ik gisteren een enorme lap tekst over getyptquote:
Coolquote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef Californium het volgende:
[..]
zoiets jah....maar dan een langere en tegen een andere sequentie alignen
TMI... Mental image.quote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga morgen ook iets met DNA doen
mijn troepje van afgelopen dinsdag op gel zetten
tofquote:Op donderdag 20 november 2008 19:51 schreef Muck het volgende:
[..]
ik ga morgen ook iets met DNA doen
mijn troepje van afgelopen dinsdag op gel zetten
quote:Op donderdag 20 november 2008 19:52 schreef Muck het volgende:
[..]
jah, daar heb ik gisteren een enorme lap tekst over getypt
Of :quote:Op donderdag 20 november 2008 19:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
En hoe het door de leerlingen in het water wordt gegooid
?quote:Candidates must perform four exercises. Points are awarded from 1-5 based on candidate performance, a minimum of 12 points are required to pass.
1. The candidate must swim 400 meters/yards without stopping using no swimming aids and using any stroke or combination of strokes desired.
2. Using no aids and wearing only a swimsuit, the candidate will stay afloat by treading water, for 15 minutes, with hands (not arms) out of the water during the last 2 minutes.
3. Using a mask, fins, snorkel and swimsuit only (no BCD or flotation aids) and swimming with the face in the water, the candidate must swim nonstop for 800 meters/yards.
4. Wearing full scuba equipment, the candidate must push or tow an inert diver in full scuba at the surface 100 meters/yards nonstop without assistance.
Ik zit vol creativiteit... maar met spinazie zou ik niet verder komen dan gekookte aardappelen, spinazie a la creme en een karbonade en een gekookt eiquote:Op donderdag 20 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
Zijn er mensen met creatieve ideeen??
heb vandaag verse spinazie gegeten met aardappeltjes
Nu heb ik nog wat verse spinazie over en dit wil ik graag morgen eten.... Ik was aan het denken aan een salade, met zongedroogde tomaten.....Maar wat kan er nog meer in de salade???
Andere spinazie -verwerkt ideeen zijn welkom....pasta met spinazie en ricotta heb ik vorige week al gehad
... Dus dat niet
en dat heb ik dus vandaag gehadquote:Op donderdag 20 november 2008 19:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik zit vol creativiteit... maar met spinazie zou ik niet verder komen dan gekookte aardappelen, spinazie a la creme en een karbonade en een gekookt ei.
IJsbergslaquote:Op donderdag 20 november 2008 19:54 schreef Californium het volgende:
Zijn er mensen met creatieve ideeen??
heb vandaag verse spinazie gegeten met aardappeltjes
Nu heb ik nog wat verse spinazie over en dit wil ik graag morgen eten.... Ik was aan het denken aan een salade, met zongedroogde tomaten.....Maar wat kan er nog meer in de salade???
Andere spinazie -verwerkt ideeen zijn welkom....pasta met spinazie en ricotta heb ik vorige week al gehad
... Dus dat niet
MPG was er dinsdag nietquote:
dat ga ik onthoudenquote:Op donderdag 20 november 2008 20:00 schreef MPG het volgende:
[..]
IJsbergsla
Frisée
Lollo Rosso
Wortel
Batavia Groen
Romana
TatsoiSpinazie
Afmaken met
Caesardressing
Croutons
Of gewoon kant-en-klaar afhalen: