Niet zo moeilijk, gewoon keihard als een werpster tegen het raam aan gooien: zes miljard splintersquote:Op donderdag 20 november 2008 19:04 schreef Fha het volgende:
Het was vroeger altijd de kunst om die in zoveel mogelijk stukjes te breken in de wiskunde les
Ja maar dat viel opquote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, gewoon keihard als een werpster tegen het raam aan gooien: zes miljard splinters
Jij loopt zeldzame chemische elementen te promoten onder de Epo-bereiders?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
Ik ben gewoon een Tour fan
niet voor de mannen in strakke pakjes want daar heb ik dus echt helemaal niets mee
Tour de france wtf![]()
Ik ben ooit in Frankrijk geweest waar ze toevallig langs kwamen. Niet eens gedacht. maar op tv is het toch beter te volgenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:Ik ben gewoon een Tour fan
niet voor de mannen in strakke pakjes want daar heb ik dus echt helemaal niets mee
Tour de france wtf![]()
hehehehe, of in het plafond te werpenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Het was vroeger altijd de kunst om die in zoveel mogelijk stukjes te breken in de wiskunde les
helluh
geen gezicht die pakjes neequote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Californium het volgende:
Ik ben gewoon een Tour fan
Tour de france wtf![]()
Ik vond het altijd leuk om potloden, pennen en geodriehoeken in het systeemplafondje te gooien. Het bleef verdomd vaak hangenquote:Op donderdag 20 november 2008 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, gewoon keihard als een werpster tegen het raam aan gooien: zes miljard splinters
Nouwwquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Muck het volgende:
zo mag ik heel graag schaatsen kijken, maar ook niet vanwege de pakjes
wehehe dat deed ik met potloden.. was geloof ik niet de enige als ik Ph zo leesquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Muck het volgende:
[..]
hehehehe, of in het plafond te werpen
Ik vond die theorielessen toch geen drol aan. Ik heb ook alle beta vakken laten vallen zo gauw het konquote:Op donderdag 20 november 2008 19:10 schreef Fha het volgende:
[..]
wehehe dat deed ik met potloden.. was geloof ik niet de enige als ik Ph zo lees
Wiskunde was helaas verplichtquote:Op donderdag 20 november 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond die theorielessen toch geen drol aan. Ik heb ook alle beta vakken laten vallen zo gauw het kon
vooruit dan maarquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Aho het volgende:
aah net klaar met werken en dan zit ik hier..avondschool=P nee echt>_<
can i have a cup of coffee?
ja he?quote:Op donderdag 20 november 2008 19:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond het altijd leuk om potloden, pennen en geodriehoeken in het systeemplafondje te gooien. Het bleef verdomd vaak hangen
dat is juist mijn sterke punt, kijk maar naar mijn huidige opleidingquote:Op donderdag 20 november 2008 19:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vond die theorielessen toch geen drol aan. Ik heb ook alle beta vakken laten vallen zo gauw het kon
Ik ook op de havoquote:Op donderdag 20 november 2008 19:14 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is juist mijn sterke punt, kijk maar naar mijn huidige opleiding
ik ben dan ook geslaagd met een dikke 8 op mijn diploma voor wisunde
sssstttttttquote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij loopt zeldzame chemische elementen te promoten onder de Epo-bereiders?
gelukkig is het de proloog en komen ze 1 voor 1 langsquote:Op donderdag 20 november 2008 19:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben ooit in Frankrijk geweest waar ze toevallig langs kwamen. Niet eens gedacht. maar op tv is het toch beter te volgen
Saai.quote:
volledig mee eensquote:Op donderdag 20 november 2008 19:07 schreef Muck het volgende:
[..]
geen gezicht die pakjes nee
zo mag ik heel graag schaatsen kijken, maar ook niet vanwege de pakjes
zwemmen daarentegen
Ik wil gewoon zo'n kaart hebben waarbij je met de mensen kan kletsen enzoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |