zoietsquote:Op dinsdag 18 november 2008 14:59 schreef HzHertz het volgende:
Wat issie een L vorm of wat moet ik denken?
Aiightquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:06 schreef garfield_online het volgende:
[..]
zoiets
dus als je dan toch tekening wilt:
O => mijn hoofd
|
| | => mijn buik
\ |
zo staat die dan ongeveer
misschien wel... Opzich heb je natuurlijk wel gelijk, het is een spier dus het "buigen" ervan zou je moeten kunenn trainen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:09 schreef HzHertz het volgende:
[..]
Aiight?
Ik weet niet waarom fzo maar is daar geen spier voor?
Net zoals je je been makkelijker naar je hoofd kan buigen zoals al die ballet meisjes kunne?
Oprekke die spier dus ?
mijn dank is groot... veel succes overigens.....quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:10 schreef Tally het volgende:
Topic word elke keer opgeruimd.. Puberopmerkingen worden verwijderd.
Dat word hellsquote:Op dinsdag 18 november 2008 15:11 schreef garfield_online het volgende:
[..]
misschien wel... Opzich heb je natuurlijk wel gelijk, het is een spier dus het "buigen" ervan zou je moeten kunenn trainen...![]()
en hoe ben jij er dan vanaf gekomen?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:18 schreef Bertje.Monobrauw het volgende:
Dat had ik vroeg ook een beetje(al heeeeel lang terug, toen vond ik het ook vervelend) maar ik heb er verder nooit bij nagedacht en heb het ook al een paar jaar niet meer.. h
je spreekt je een beetje tegen...quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:24 schreef Uro het volgende:
De spier waarmee je penis aan je schaambeen vastzit (de Ligamentum Suspensorium) is blijkbaar te kort.
Heb het ook maar gegoogled... ben jij een dokter ofzo?quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:29 schreef Yorrit het volgende:
[..]
je spreekt je een beetje tegen...
ligament is geen spier
Dat dus.quote:Op dinsdag 18 november 2008 15:24 schreef Uro het volgende:
Hehe ik ga nu een hele scherpe opmerking plaatsen...
Je moet meer rukken!
De band waarmee je penis aan je schaambeen vastzit (de Ligamentum Suspensorium) is blijkbaar te kort. Die band kun je oprekken door tijdens het masturberen je penis iets verder omhoog (of omlaag, hangt natuurlijk af vanaf welke kant je het bekijkt) te trekken. Als het goed is zou je dan met de loop van de tijd makkelijker je penis in de buurt van de gewenste hoek van 90 graden kunnen krijgen.
Zwellichamen ne1?quote:Op dinsdag 18 november 2008 16:14 schreef king_of_the_night het volgende:
Een penis heeft geen spierne in zich, stelletje malloten.
http://en.wikipedia.org/wiki/Suspensory_ligament_of_the_penisquote:Surgically cutting this ligament allows more of the penis to hang outside the body, thereby increasing its length. The ligament is then encouraged to heal in an extended state, promoting a longer penis overall. Until this ligament is properly healed, the penis cannot achieve a high angle of erection when engorged.
Dat is correct.quote:Op dinsdag 18 november 2008 20:56 schreef king_of_the_night het volgende:
[..]
Zwellichamen zijn geen spieren.
interessant...quote:
quote:Op dinsdag 18 november 2008 14:55 schreef garfield_online het volgende:
Hallo,
ik heb een best stom probleem eigenlijk.
Al sinds mijn jonge jaren staat mijn penis als die stijf is recht omhoog, dus tegen mijn buik aan. Ik kan hem wel een klein beetje voor voren duwen maar dan blijft die nog steeds redelijk omhoog staan.
Bij seks is dit best een probleem aangezien het gewoon voor mij pijn doet doordat ik hem niet echt kan buigen... Pas als die wat minder stijf staat kan ik hem beetje buigen zodat het wat gemakkelijker past...
Zeker als ik onderop lig is dit nogal groot probleem als je kunt begrijpen.
Herkent iemand dit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |