quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef McFearless het volgende:
Ik ben even n00bs aan het ownen op CoD4 terwijl er een vijftienjarig breezersletje aan mijn penis zuigt.
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 23:19 schreef IQM het volgende:
Wat Breath betreft is op haar 'geilen' een groot woord.Breath is namelijk meer dan een (naakt)foto. Ze is ook nog een mens van vlees en bloed, weet je.
Ik geil niet op haar.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 23:44 schreef remlof het volgende:
Er is bijna geen topicreeks waar zoveel bans vallen als in deze en dat is niet iets om trots op te zijn.
quote:Op woensdag 12 november 2008 13:54 schreef Skaff-a het volgende:
godverdommekankerkut!!!!!! ik weet gewoon niet hoe ik een nieuwe SC moet openen!!!_____
En al die andere idioten erin gezetquote:Op donderdag 20 november 2008 10:55 schreef NoelGallagher het volgende:
welke kankerkneus heeft mij uit de op gehaald?
en je betaalt voor fokquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:57 schreef Devvie het volgende:
[..]
en je betaalt voor fokIk heb een serialSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
quote:Op donderdag 20 november 2008 10:51 schreef Gupje het volgende:
[..]
Me eerste wedstrijd Ajax was ook tegen Slavia VAK 411
Opaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:00 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
mijn eerste was tegen pec zwolle in het seizoen 84/85....
Je komt gewoon man. je hebt ov dus heen is sowieso gratis. Je krijgt op de meet wel wat drankjes van mijquote:Op donderdag 20 november 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou jongens, het wordt onzeker of ik naar de meet ga komen. kankergeld
Dan voel ik me zo sloeberig manquote:Op donderdag 20 november 2008 11:04 schreef afcajos het volgende:
[..]
Je komt gewoon man. je hebt ov dus heen is sowieso gratis. Je krijgt op de meet wel wat drankjes van mij
Net of je zoveel geld nodig hebt. Dan drink je toch wat minderquote:Op donderdag 20 november 2008 11:05 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Dan voel ik me zo sloeberig man_!
Ik krijg volgende week loon, en als dat genoeg is, kom ik wel die kant op
vast nog wel meer jaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:01 schreef Kali-Mist1 het volgende:
je vergeet in de OP het fimje van south park "Jared got aids!" met die gast die afvalt door alleen subway te eten!
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:02 schreef afcajos het volgende:
[..]
Opa![]()
![]()
Mijn 1e was in 98 ofzo. Mijn meester in groep 6/7/8 ofzo had 4 seizoenskaarten en afentoe mocht er een leerling meeja, ajax werd er zowel thuis als op school met de paplepel ingegoten.
Kali, waar zit je tegen slavia? Ik ga met een stuk of 7/8 vrienden die kant opzo eens ff kaartjes bestellen. Denk 428 ofzo
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:03 schreef NoelGallagher het volgende:
Nou jongens, het wordt onzeker of ik naar de meet ga komen. kankergeld
Of waterquote:Op donderdag 20 november 2008 11:06 schreef afcajos het volgende:
[..]
Net of je zoveel geld nodig hebt. Dan drink je toch wat minder
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
komt goed ouwe, ook al kom ik niet, ik ben best bereid voor werk ff langs te wippen om wat doekoes te passen!!!
quote:
Mooi zo!quote:Op donderdag 20 november 2008 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Ah paupers, ik zie net dat ik niet kan de 28ste
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:16 schreef Florian_ het volgende:
Ah paupers, ik zie net dat ik niet kan de 28ste
Inderdaad, ik had ook graag dan al willen komen. Ware het niet dat ik vrijdagochtend een presentatie over mn stage moet houdenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
er gaan er ook een paar de 27ste ajax kijken in amsterdam!
idee?
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wilde je emo.gif ff rellen!!
Heb je niet plekje voor mij over?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
lees mijn sig en wees stinkend jaloers!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heeft Mr Oizo een nieuw album?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:22 schreef Maisnon het volgende:
De cover van het nieuwe album van Mr Oizo is grappig
Anders geven we jou gewoon alleen maar Export en Baron Pils ipv kwaliteitbierquote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ik een rekeningnummer post, storten jullie er dan geld op
Jupquote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Heeft Mr Oizo een nieuw album?
Als jij het dubbele terugstort, ik heb ook geld nodigquote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Stoeeerrrrquote:Op donderdag 20 november 2008 11:26 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Jup, nog niet echt iets van kunnen luisteren, schijnbaar is Bruce Willis is Dead een leuk nummer
[ afbeelding ]
http://www.musicmeter.nl/album/142092
Die met dat groene blokje als avatarquote:Op donderdag 20 november 2008 11:15 schreef Florian_ het volgende:
Welke faalhaas heeft de OP verneukt
Ik wil wel een euro stortenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Bonuspunten als je herkent waar ze die albumcover vandaan hebben, 't is een parodie op een scene uit een eh, cultfilmquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als jij het dubbele terugstort, ik heb ook geld nodig
Voor een weekend Parijs, en een nieuwe ukelele
Tof getekendquote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Maisnon het volgende:
http://www.loveyoubut.com/
Mooi dit
Met dingen als:
I love you, but you put ketchup on everything
I love you, but you wear sunglasses indoors
I love you, but you re-tell other peoples jokes as if they were your own
Ik stond laatst een hele tijd in de min, voelde me echt zo'n sloeberquote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet nog een treinkaartje kopen naar Dusseldorf (voor Oasis) , ik moet kerstcadeaus kopen, ik moet vanmiddag naar de kapper, meet volgende week, vriendin.
En ik heb -70 euro![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb je niet plekje voor mij over?
Ja, zo voel ik me ookquote:Op donderdag 20 november 2008 11:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik stond laatst een hele tijd in de min, voelde me echt zo'n sloeber
Nu nog niet veel in de plus hoor.
Bwhehe, dat plaatje wilde ik dus net postenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was die cover een parodie opvan Un chien andalou, een hele vage korte film door Dali en een vriend van hem.
Een scene waar ze iemands oog doorsnijden, zoek maar op Tsjoetjoep.
Eh?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, skaff-a is in de prullenbak gegooid
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, skaff-a is in de prullenbak gegooid
Ik zoek ook nog een acoustische gitaar! Ik heb al een electrische en een bas.. Is die staalsnarig? En hoe duur? Wel lelijke kleur trouwensquote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik m'n oog op laten vallen
? Wij wel thuisquote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is jammer dat StuBru niet in Nederland te ontvangen is...
Dat is een concert Ukelelequote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een acoustische gitaar! Ik heb al een electrische en een bas.. Is die staalsnarig? En hoe duur? Wel lelijke kleur trouwens
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hehehe......rem d8 dat hij een kloon van jou was???
quote:
Nee, maar heb wel pm gezien van witlof naar skaff-a. Maar hij is heul geen kloon van mequote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HIj staat niet in het banmeldtopic?
Oh, dat is wel iets anders dan een acoustische bas jaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:58 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie je em hier
Die Bushman Jenny Concert Uke klinkt zo:quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wel iets anders dan een acoustische bas ja
Doet me denken aan zo'n bart smit gitaartjeHoe klinkt het dan? Wel tof voor in de zomer op het strand..dat wel
Ja in het zuiden des lands welquote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
? Wij wel thuis. In Tilburg, Noord-Brabant, dat wel. Opper-België zeg maar.
Maar ik luister het toch meestal online
Ja idd, vet gayquote:Op donderdag 20 november 2008 11:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar dat is niet zo, dus ghoe kan hij dat bepalen dan???
ik bedoel, ik heb jullie allebei op msn????
hij kan het toch zien aan de IP-adressen als jullie tegelijk op fok zitten?????
vage situatie dit![]()
Beirutquote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die Bushman Jenny Concert Uke klinkt zo:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe BP staat voor de verandering eens niet #1 in de dagcijfers
Hoe duur is zo'n ding?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tis niet helemaal die want bij beirut zie je zo'n deukje, misschien is het wel de sopraan versie, nouja
Enkel als je actief komt posten, butje dat je bentquote:Op donderdag 20 november 2008 12:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil weer een keer terug in de OP, rapalje die mij eruit haalt
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil weer een keer terug in de OP, rapalje die mij eruit haalt
Serieus? Dat wist ik nog niet.quote:
quote:
Present.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
er gaan er ook een paar de 27ste ajax kijken in amsterdam!
idee?
Hmm, klinkt goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die is ongeveer 200 euro. Maar dan heb je ook wat, goedkoper dan de meeste goede gitaren
Dat heb ik bij m'n brilquote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef Maisnon het volgende:
M'n lenzen worden telkens vies, zwaar irritant
Jup, al ge-pmt.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:14 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
heb jij rem al ge-pmt dan???
want dit is natuurlijk vrij ruk!
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
cool man! lijkt me top, iig ananas, gers en lyzio zijn van de partij!!!!!!!!
Ik kijk in de Arena.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:22 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
cool man! lijkt me top, iig ananas, gers en lyzio zijn van de partij!!!!!!!!
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:23 schreef Maisnon het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/speler/luisterpaal/40842530
Tof album!
quote:
hoe ?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef Maisnon het volgende:
M'n lenzen worden telkens vies, zwaar irritant
aparte titel.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:26 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
Pete Murray - ff de nama kwijt
Omdat hyvesquote:Op donderdag 20 november 2008 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom heeft iedereen op hyves zo'n irritante buddypoke
Ik nietquote:Op donderdag 20 november 2008 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Waarom heeft iedereen op hyves zo'n irritante buddypoke
Als ik geen kaartje had gehad was ik wel gekomen, lijkt me lachen.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:29 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hahahaha....vond het al zo vreemd dat je positief reageerde, ik dacht als ik mcfearless ontmoet moet ik wel een BAAS-ajax shirt aandoen!
Ik heb zelf geen buddypoke ofzo hoorquote:
ALS JE AANDACHTSGEIL BENT !111!11quote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik heb zelf geen buddypoke ofzo hoorMaar anderen in m'n hyves wel
![]()
En ik zou mijn hyves hier neer gaan zetten, op FOK! ?
Zo van "kijk mij 20000 views hebbenquote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef Devvie het volgende:
[..]
ALS JE AANDACHTSGEIL BENT !111!11
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:41 schreef McFearless het volgende:
[..]
Als ik geen kaartje had gehad was ik wel gekomen, lijkt me lachen.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Hoi.quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:30 schreef Devvie het volgende:
[..]
Die met dat groene blokje als avatar
wegquote:
blijf wel erquote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
WISTEN JULLIE DAT IK MAAR 20 KM VAN DAGDAG AF WOON
Wist je dat ik mensen uitwoon.quote:Op donderdag 20 november 2008 13:47 schreef NoelGallagher het volgende:
WISTEN JULLIE DAT IK MAAR 20 KM VAN DAGDAG AF WOON
quote:
wist je kind in kelder zitquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef Rhythm het volgende:
dat je remlof was, ik dacht in 1e Tof instantie.
QFT en die andere ook QFTquote:
telkraamquote:Op donderdag 20 november 2008 13:55 schreef Rhythm het volgende:
[..]
QFT en die andere ook QFT.
Dagdag, waar heb je leren typen?
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:52 schreef Gupje het volgende:
[..]
Je typt als me nichtje haar vriendin met lepra
quote:Op donderdag 20 november 2008 13:42 schreef afcajos het volgende:
Heb de OP ff aangepast, in de volgende SC weer ff een lijstje van wie er wel/niet komen op de meet.
Ja.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:23 schreef Maisnon het volgende:
Jezus, moet je een clitpiercing nemen hier tegenwoordig om een beetje aandacht te krijgen
Wou je het meemaken?quote:Op donderdag 20 november 2008 13:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEE DAT WIST IK NIET!!!!!
Een pyama party, dan kijkt iedereen zo gek naar BT!quote:Op donderdag 20 november 2008 13:58 schreef Florian_ het volgende:
Mannen, kunnen jullie niet even wachten totdat ik volgend jaar op kamers woon?
Gaan we een pyama party houden
Je mag wel eens ophouden met dit soort posts hoor?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:00 schreef Emimich het volgende:
[..]
Een pyama party, dan kijkt iedereen zo gek naar BT!
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:09 schreef Breathtaking het volgende:
Ooh en wie wil een documentatiemap over de Amerikaanse verkiezingen voor me maken?
In ruil voor eh, ja zeg het maar.
Alle voorstellen mogenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:11 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
dit is vragen om problemen....
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alle voorstellen mogenmaar seks kunnen jullie sowieso al vergeten
!
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Alle voorstellen mogenmaar seks kunnen jullie sowieso al vergeten
!
quote:
quote:
Dat heb ik er niet voor over.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Alleen heel veel bier kan WELLICHT seks vervangen...maar wel héél veel.
Voor een zoen op me wang en een date zonder na gevolgen doe ik hetquote:Op donderdag 20 november 2008 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik er niet voor over.
Nee, je vraagt te veel!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Voor een zoen op me wang en een date zonder na gevolgen doe ik het![]()
WTF is ditquote:
We voelen elkaar aanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef Florian_ het volgende:
Oeh NG we hebben een onzichtbare band, we posten tegelijkertijd lekkere wijven op de SC
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga onze bruiloft nou niet ontkennen jos
quote:Lol, Arie beat me to it. This thread is on another big website too: FOK.nl / Nieuws / Online trouwfoto's mikpunt van spot / FOK!frontpage
I think FOK! is Europe's biggest forum.
WE FAMOUS BITCHES!
Zou dat geen fokker zijn?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Florian_ het volgende:
haha zo'n amerikaan op het forum waar het oorspronkelijk op gepost is:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Florian_ het volgende:
haha zo'n amerikaan op het forum waar het oorspronkelijk op gepost is:
[..]
Epic fail..quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef BigKahuna het volgende:
Whehe ik had vandaag wiskunde herkansing.
Ik kreeg die toets, bekeek de vragen, leverde een leeg blaadje in en ging weer naar huiswat een kankertoets
Als of een Nederlander daar geen account kan maken.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof een Amerikaan op FOK! zou kijken
Dat zou wel hilarisch zijn jaquote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wat zijn ja, heel fok denkt dat wij als brad pitt en angelina jolie zijn maar in werkelijk heid zijn wij deze 2 gedrochten.
Ja, dat kan, maar dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als of een Nederlander daar geen account kan maken.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar dat heb ik ook nooit beweerd
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
oeh, die ga ik toevoegen!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef Gupje het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=100082781
Dit is nog het mooiste van allesquote:"Well, after the wedding we went to the Motel 6 (we live in a small town, thats all there was)
and it was on. We quickly undressed and got right down to business. I had to be careful, as she was a virgin and it was quite painful for her. I managed to get in there after a few minutes of trying. I only lasted about 2 minutes, but it was amazing. The best part was when we both orgasmed at the same time. I cried for a little while afterward, it was just so beautiful."
hoi bobz0rquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit is nog het mooiste van alles
Zij heet ook candyquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga me even aftrekken op die 2 lekkere mensen.
kankerlelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch lief! Ze mogen dan nog zo lelijk zijn, maar ze lijken me wel gelukkig.
Ja het is ook gemeen tegenover het stel zelf. Maar uiteindelijk draait het er in een relatie toch om dat je allebei gelukkig bent? En als je daarvoor met een topmodel moet trouwen moet je dat doen natuurlijk, maar blijkbaar doet het er voor hun niets toequote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerlelijkZo weet ik ook een stelletje op FOK!
(oer en oerlelijk) en toen zei die gast ''aah, wij samen, lief he?'' en toen zei een andere usert ''nee'' en toen begon motorbloempje ofzo
te janken van ''ja, je trapt ze de grond in, ik vind het wel een leuk stel''
Noshquote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerlelijkZo weet ik ook een stelletje op FOK!
(oer en oerlelijk) en toen zei die gast ''aah, wij samen, lief he?'' en toen zei een andere usert ''nee'' en toen begon motorbloempje ofzo
te janken van ''ja, je trapt ze de grond in, ik vind het wel een leuk stel''
Nee, inderdaad. Aan zulke mensen zie je wel meteen dat ze niet op het uiterlijk vallen, en gelukkig bestaan zulke mensen ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is ook gemeen tegenover het stel zelf. Maar uiteindelijk draait het er in een relatie toch om dat je allebei gelukkig bent? En als je daarvoor met een topmodel moet trouwen moet je dat doen natuurlijk, maar blijkbaar doet het er voor hun niets toe!
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Aan zulke mensen zie je wel meteen dat ze niet op het uiterlijk vallen, en gelukkig bestaan zulke mensen ook.
Ik heb peuken hier, roken we direct die zak van die pool leeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie wilt geld storten op m'n rekening zodat ik peuken kan kopen
Jij bij putten ofzo toch, maar ben nu in Emmeloord is al wat dichterquote:Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar je woont helemaal in Urk_!
Putten ja. Ohhhh, Emmeloord, dat scheelt al meteen een heel stukquote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij bij putten ofzo toch, maar ben nu in Emmeloord is al wat dichter
Ja, het zou niet best zijn als iedereen alleen maar op uiterlijk viel.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Aan zulke mensen zie je wel meteen dat ze niet op het uiterlijk vallen, en gelukkig bestaan zulke mensen ook.
Geef je rekeningnummer maar!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, want dan ging iedereen ruzie om mij makenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, het zou niet best zijn als iedereen alleen maar op uiterlijk viel.
Moet ik even 50 cent storten?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan zal ie nog 8 vrijwilligers moeten zoekenquote:
Schoolfeestquote:Op donderdag 20 november 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zal ie nog 8 vrijwilligers moeten zoeken!
Maar ik ben weg, schoolfeest dat om 5 uur begintdoei
!
Ach kom op zeg. Natuurlijk kijkt die man scheel en heeft hij puisten, maar dan hoef je nog niet te trouwen met iemand die gewoon zo lelijk is dat het pijnlijk is om naar haar te kijken. Ik kan al amper naar die foto's kijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is ook gemeen tegenover het stel zelf. Maar uiteindelijk draait het er in een relatie toch om dat je allebei gelukkig bent? En als je daarvoor met een topmodel moet trouwen moet je dat doen natuurlijk, maar blijkbaar doet het er voor hun niets toe!
Steven Segalquote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Natuurlijk kijkt die man scheel en heeft hij puisten, maar dan hoef je nog niet te trouwen met iemand die gewoon zo lelijk is dat het pijnlijk is om naar haar te kijken. Ik kan al amper naar die foto's kijkenTrouw dan liever niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Dank voor de infoquote:Op donderdag 20 november 2008 15:26 schreef MiVer het volgende:
Steven Seagal Kill Switch (2008)
iemand met zijn open bek op de tafelrand rammen, jawel, gebit wordt los, hahaha
gr
Voor mij is het morgenquote:
o ja, Nachtelijk werk.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voor mij is het morgen![]()
Ben net wakker
Hehehehequote:Op donderdag 20 november 2008 15:31 schreef Gupje het volgende:
Noors je UI blijft ook gewoon dark al word hij feestelijk gemaakt
Ik moet elke keer lachen als ik je avatar zie !quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Ik wou er nog sneeuw achter zetten.
Maar ik ben bijster slecht met gifjes
[..]
Ik moet elke keer lachen als ik je avatar zie !
Zeker als ik mij het geluid erbij inbeeld
optyfenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:34 schreef MiVer het volgende:
nou best gezellig
dus aan allen ->
[ afbeelding ]
Gay?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:34 schreef MiVer het volgende:
nou best gezellig
dus aan allen ->
[ afbeelding ]
jij bezit echt een interessant normen en waardenstelselquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:35 schreef MiVer het volgende: