quote:
Nee, maar heb wel pm gezien van witlof naar skaff-a. Maar hij is heul geen kloon van mequote:Op donderdag 20 november 2008 11:57 schreef Florian_ het volgende:
[..]
HIj staat niet in het banmeldtopic?
Oh, dat is wel iets anders dan een acoustische bas jaquote:Op donderdag 20 november 2008 11:58 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij zie je em hier
Die Bushman Jenny Concert Uke klinkt zo:quote:Op donderdag 20 november 2008 12:00 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Oh, dat is wel iets anders dan een acoustische bas ja
Doet me denken aan zo'n bart smit gitaartjeHoe klinkt het dan? Wel tof voor in de zomer op het strand..dat wel
Ja in het zuiden des lands welquote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
? Wij wel thuis. In Tilburg, Noord-Brabant, dat wel. Opper-België zeg maar.
Maar ik luister het toch meestal online
Ja idd, vet gayquote:Op donderdag 20 november 2008 11:58 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
maar dat is niet zo, dus ghoe kan hij dat bepalen dan???
ik bedoel, ik heb jullie allebei op msn????
hij kan het toch zien aan de IP-adressen als jullie tegelijk op fok zitten?????
vage situatie dit![]()
Beirutquote:Op donderdag 20 november 2008 12:02 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die Bushman Jenny Concert Uke klinkt zo:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef Florian_ het volgende:
Bwhehe BP staat voor de verandering eens niet #1 in de dagcijfers
Hoe duur is zo'n ding?quote:Op donderdag 20 november 2008 12:03 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Tis niet helemaal die want bij beirut zie je zo'n deukje, misschien is het wel de sopraan versie, nouja
Enkel als je actief komt posten, butje dat je bentquote:Op donderdag 20 november 2008 12:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil weer een keer terug in de OP, rapalje die mij eruit haalt
Omdat je het zo lief vraagt.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:06 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil weer een keer terug in de OP, rapalje die mij eruit haalt
Serieus? Dat wist ik nog niet.quote:
quote:
Present.quote:Op donderdag 20 november 2008 11:19 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
er gaan er ook een paar de 27ste ajax kijken in amsterdam!
idee?
Hmm, klinkt goed.quote:Op donderdag 20 november 2008 12:15 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Die is ongeveer 200 euro. Maar dan heb je ook wat, goedkoper dan de meeste goede gitaren
Dat heb ik bij m'n brilquote:Op donderdag 20 november 2008 12:18 schreef Maisnon het volgende:
M'n lenzen worden telkens vies, zwaar irritant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |