Ik wil wel een euro stortenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:25 schreef NoelGallagher het volgende:
Als ik een rekeningnummer post, storten jullie er dan geld op
Bonuspunten als je herkent waar ze die albumcover vandaan hebben, 't is een parodie op een scene uit een eh, cultfilmquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Als jij het dubbele terugstort, ik heb ook geld nodig
Voor een weekend Parijs, en een nieuwe ukelele
Tof getekendquote:Op donderdag 20 november 2008 11:29 schreef Maisnon het volgende:
http://www.loveyoubut.com/
Mooi dit
Met dingen als:
I love you, but you put ketchup on everything
I love you, but you wear sunglasses indoors
I love you, but you re-tell other peoples jokes as if they were your own
Ik stond laatst een hele tijd in de min, voelde me echt zo'n sloeberquote:Op donderdag 20 november 2008 11:31 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik moet nog een treinkaartje kopen naar Dusseldorf (voor Oasis) , ik moet kerstcadeaus kopen, ik moet vanmiddag naar de kapper, meet volgende week, vriendin.
En ik heb -70 euro![]()
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:24 schreef Devvie het volgende:
[..]
Heb je niet plekje voor mij over?
Ja, zo voel ik me ookquote:Op donderdag 20 november 2008 11:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik stond laatst een hele tijd in de min, voelde me echt zo'n sloeber
Nu nog niet veel in de plus hoor.
Bwhehe, dat plaatje wilde ik dus net postenquote:Op donderdag 20 november 2008 11:35 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier was die cover een parodie opvan Un chien andalou, een hele vage korte film door Dali en een vriend van hem.
Een scene waar ze iemands oog doorsnijden, zoek maar op Tsjoetjoep.
Eh?quote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, skaff-a is in de prullenbak gegooid
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:48 schreef NoelGallagher het volgende:
Haha, skaff-a is in de prullenbak gegooid
Ik zoek ook nog een acoustische gitaar! Ik heb al een electrische en een bas.. Is die staalsnarig? En hoe duur? Wel lelijke kleur trouwensquote:Op donderdag 20 november 2008 11:55 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik m'n oog op laten vallen
? Wij wel thuisquote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Het is jammer dat StuBru niet in Nederland te ontvangen is...
Dat is een concert Ukelelequote:Op donderdag 20 november 2008 11:56 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik zoek ook nog een acoustische gitaar! Ik heb al een electrische en een bas.. Is die staalsnarig? En hoe duur? Wel lelijke kleur trouwens
quote:Op donderdag 20 november 2008 11:53 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
hehehe......rem d8 dat hij een kloon van jou was???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |