quote:
Dat heb ik er niet voor over.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:14 schreef Florian_ het volgende:
[..]_!
Alleen heel veel bier kan WELLICHT seks vervangen...maar wel héél veel.
Voor een zoen op me wang en een date zonder na gevolgen doe ik hetquote:Op donderdag 20 november 2008 14:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat heb ik er niet voor over.
Nee, je vraagt te veel!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:23 schreef Gupje het volgende:
[..]
Voor een zoen op me wang en een date zonder na gevolgen doe ik het![]()
WTF is ditquote:
We voelen elkaar aanquote:Op donderdag 20 november 2008 14:25 schreef Florian_ het volgende:
Oeh NG we hebben een onzichtbare band, we posten tegelijkertijd lekkere wijven op de SC
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:30 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ga onze bruiloft nou niet ontkennen jos
quote:Lol, Arie beat me to it. This thread is on another big website too: FOK.nl / Nieuws / Online trouwfoto's mikpunt van spot / FOK!frontpage
I think FOK! is Europe's biggest forum.
WE FAMOUS BITCHES!
Zou dat geen fokker zijn?quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Florian_ het volgende:
haha zo'n amerikaan op het forum waar het oorspronkelijk op gepost is:
[..]
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:34 schreef Florian_ het volgende:
haha zo'n amerikaan op het forum waar het oorspronkelijk op gepost is:
[..]
Epic fail..quote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef BigKahuna het volgende:
Whehe ik had vandaag wiskunde herkansing.
Ik kreeg die toets, bekeek de vragen, leverde een leeg blaadje in en ging weer naar huiswat een kankertoets
Als of een Nederlander daar geen account kan maken.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Alsof een Amerikaan op FOK! zou kijken
Dat zou wel hilarisch zijn jaquote:Op donderdag 20 november 2008 14:32 schreef afcajos het volgende:
[..]
![]()
Dat zou wat zijn ja, heel fok denkt dat wij als brad pitt en angelina jolie zijn maar in werkelijk heid zijn wij deze 2 gedrochten.
Ja, dat kan, maar dat heb ik ook nooit beweerdquote:Op donderdag 20 november 2008 14:38 schreef Gupje het volgende:
[..]
Als of een Nederlander daar geen account kan maken.
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ja, dat kan, maar dat heb ik ook nooit beweerd
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:39 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
oeh, die ga ik toevoegen!quote:Op donderdag 20 november 2008 14:42 schreef Gupje het volgende:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=100082781
Dit is nog het mooiste van allesquote:"Well, after the wedding we went to the Motel 6 (we live in a small town, thats all there was)
and it was on. We quickly undressed and got right down to business. I had to be careful, as she was a virgin and it was quite painful for her. I managed to get in there after a few minutes of trying. I only lasted about 2 minutes, but it was amazing. The best part was when we both orgasmed at the same time. I cried for a little while afterward, it was just so beautiful."
hoi bobz0rquote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 14:48 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Dit is nog het mooiste van alles
Zij heet ook candyquote:Op donderdag 20 november 2008 14:51 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik ga me even aftrekken op die 2 lekkere mensen.
kankerlelijkquote:Op donderdag 20 november 2008 14:52 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch lief! Ze mogen dan nog zo lelijk zijn, maar ze lijken me wel gelukkig.
Ja het is ook gemeen tegenover het stel zelf. Maar uiteindelijk draait het er in een relatie toch om dat je allebei gelukkig bent? En als je daarvoor met een topmodel moet trouwen moet je dat doen natuurlijk, maar blijkbaar doet het er voor hun niets toequote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerlelijkZo weet ik ook een stelletje op FOK!
(oer en oerlelijk) en toen zei die gast ''aah, wij samen, lief he?'' en toen zei een andere usert ''nee'' en toen begon motorbloempje ofzo
te janken van ''ja, je trapt ze de grond in, ik vind het wel een leuk stel''
Noshquote:Op donderdag 20 november 2008 14:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kankerlelijkZo weet ik ook een stelletje op FOK!
(oer en oerlelijk) en toen zei die gast ''aah, wij samen, lief he?'' en toen zei een andere usert ''nee'' en toen begon motorbloempje ofzo
te janken van ''ja, je trapt ze de grond in, ik vind het wel een leuk stel''
Nee, inderdaad. Aan zulke mensen zie je wel meteen dat ze niet op het uiterlijk vallen, en gelukkig bestaan zulke mensen ook.quote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is ook gemeen tegenover het stel zelf. Maar uiteindelijk draait het er in een relatie toch om dat je allebei gelukkig bent? En als je daarvoor met een topmodel moet trouwen moet je dat doen natuurlijk, maar blijkbaar doet het er voor hun niets toe!
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Aan zulke mensen zie je wel meteen dat ze niet op het uiterlijk vallen, en gelukkig bestaan zulke mensen ook.
Ik heb peuken hier, roken we direct die zak van die pool leeg.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Wie wilt geld storten op m'n rekening zodat ik peuken kan kopen
Jij bij putten ofzo toch, maar ben nu in Emmeloord is al wat dichterquote:Op donderdag 20 november 2008 15:09 schreef NoelGallagher het volgende:
Maar je woont helemaal in Urk_!
Putten ja. Ohhhh, Emmeloord, dat scheelt al meteen een heel stukquote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Gupje het volgende:
[..]
Jij bij putten ofzo toch, maar ben nu in Emmeloord is al wat dichter
Ja, het zou niet best zijn als iedereen alleen maar op uiterlijk viel.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:04 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Nee, inderdaad. Aan zulke mensen zie je wel meteen dat ze niet op het uiterlijk vallen, en gelukkig bestaan zulke mensen ook.
Geef je rekeningnummer maar!quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Nee, want dan ging iedereen ruzie om mij makenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja, het zou niet best zijn als iedereen alleen maar op uiterlijk viel.
Moet ik even 50 cent storten?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:07 schreef NoelGallagher het volgende:
Dan zal ie nog 8 vrijwilligers moeten zoekenquote:
Schoolfeestquote:Op donderdag 20 november 2008 15:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan zal ie nog 8 vrijwilligers moeten zoeken!
Maar ik ben weg, schoolfeest dat om 5 uur begintdoei
!
Ach kom op zeg. Natuurlijk kijkt die man scheel en heeft hij puisten, maar dan hoef je nog niet te trouwen met iemand die gewoon zo lelijk is dat het pijnlijk is om naar haar te kijken. Ik kan al amper naar die foto's kijkenquote:Op donderdag 20 november 2008 14:59 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja het is ook gemeen tegenover het stel zelf. Maar uiteindelijk draait het er in een relatie toch om dat je allebei gelukkig bent? En als je daarvoor met een topmodel moet trouwen moet je dat doen natuurlijk, maar blijkbaar doet het er voor hun niets toe!
Steven Segalquote:Op donderdag 20 november 2008 15:16 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ach kom op zeg. Natuurlijk kijkt die man scheel en heeft hij puisten, maar dan hoef je nog niet te trouwen met iemand die gewoon zo lelijk is dat het pijnlijk is om naar haar te kijken. Ik kan al amper naar die foto's kijkenTrouw dan liever niet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blub
Dank voor de infoquote:Op donderdag 20 november 2008 15:26 schreef MiVer het volgende:
Steven Seagal Kill Switch (2008)
iemand met zijn open bek op de tafelrand rammen, jawel, gebit wordt los, hahaha
gr
Voor mij is het morgenquote:
o ja, Nachtelijk werk.quote:Op donderdag 20 november 2008 15:27 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Voor mij is het morgen![]()
Ben net wakker
Hehehehequote:Op donderdag 20 november 2008 15:31 schreef Gupje het volgende:
Noors je UI blijft ook gewoon dark al word hij feestelijk gemaakt
Ik moet elke keer lachen als ik je avatar zie !quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:33 schreef Noorsbloed het volgende:
[..]
Hehehehe![]()
Ik wou er nog sneeuw achter zetten.
Maar ik ben bijster slecht met gifjes
[..]
Ik moet elke keer lachen als ik je avatar zie !
Zeker als ik mij het geluid erbij inbeeld
optyfenquote:Op donderdag 20 november 2008 15:34 schreef MiVer het volgende:
nou best gezellig
dus aan allen ->
[ afbeelding ]
Gay?quote:Op donderdag 20 november 2008 15:34 schreef MiVer het volgende:
nou best gezellig
dus aan allen ->
[ afbeelding ]
jij bezit echt een interessant normen en waardenstelselquote:
quote:
quote:Op donderdag 20 november 2008 15:35 schreef MiVer het volgende: